Perjantain kunniaksi, ketä haluaisit pussata?
Kommentit (38)
Mielelläni pussaisin yhtä kaunista tyttöä samasta koulusta. Harmittaa, etten uskalla mennä juttelemaan, mutta ihailen edes kauempaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:24"]
Anoppia
[/quote]
Sun anoppisi on varmaan hieman eri kaliberia kuin omani..
Erästä urheilijaa, jota olen aiemminkin pussannut. Suutelee hyvin ja tuoksuu hyvälle :)
Mä olen tylsä ja varmaan ihan vässykkäkin, mutta omaa ihanaa rakasta aviomiestäni, joka pian kotiutuu töistä. ❤
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:02"]
Minä haluaisin yhtä vanhaa kalamiestä.
[/quote]
Opiskeluaikaista ihastustani. Siitä on jo 20 vuotta, mutta itse asiassa viime aikoina on alkanut näyttämään siltä, että se voisi toteutuakin.
Yhtä miestä, olemme käyneet kaksilla treffeillä enkä ole vielä päässyt selville siitä millaista olisi pussailla hänen kanssaan oikein kunnolla. Huomenna taas nähdään, jos huomenna vielä pussailuttaa pyydän iltakahville luokseni pussailemaan...
Mun tekisi mieli pussata kaikkia pöllöjä ystäviäni, joita näen ihan liian harvoin. Onpa ikävä laatuseuraa.
Naapurin jäykkäniska -miestä, joka tervehtii ynähtämällä toisesta suupielestään jotain, mistä ei saa edes selvää ja hymyä en ole nähnyt nänen naamallaan ikinä.
Erästä kurssikaveriani. Komea, pitkä ja harteikas, kuitenkin ujo ja vaatimaton mies.
Sydän alkaa tykyttää hänen lähellään <3
Vin Dieseliä. Näin kerran seksiunta Vin Dieselistä ja sen jälkeen olen käynyt siihen kuumana. Älkää kertoko aviomiehelleni.
Yhtä suomenruotsalaista miestä lisää. Kiihotun jo ajatuksesta. Intohimoista.
Mikael Granlundia. On se vaan niin kuuma.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:43"]Vin Dieseliä. Näin kerran seksiunta Vin Dieselistä ja sen jälkeen olen käynyt siihen kuumana. Älkää kertoko aviomiehelleni.
[/quote]
Ei huolta, voit tehdä sen, miehesi pussasi jo minua.
Meidän koulun apulaisrehtoria. Antaisin aika paljon jos saisin kokeilla osaako se pussata... ;)
Minä taas yhtä tatuoitua, kaunissilmäistä raksamiestä.