Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riku Jukka, 24 v, ei kestänyt kun tyttöystävä päätti suhteen. Poltti asunnon ja samalla melkein naapuritkin

Vierailija
16.05.2026 |

Riku tuomittiin törkeästä tuhotyöstä 3 vuoden ja 4 kuukauden mittaiseen vankeusrangaistukseen.

Hän joutuu korvaamaan eri asianomistajille yhteensä noin 10 000 euroa sekä vakuutusyhtiölle sen maksamista vakuutuskorvauksista yhteensä noin 254 000 euroa.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012001809.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä makselee 

Vierailija
2/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti ilmoitti tyytymättömyytensä tuomioon. ”Yhyy-yhyy, saan mä poltella asuntoja ja melkein tappaa ihmisiä, jos mua huvittaa”. Miten nämä tyypit on pilein kasvatettu, kun eivät osaa ottaa mitään vastuuta teoistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun naiset on nirsoja parinvalinnan suhteen.

4/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naiset tajuaa olla tapailematta miehiä? Siis lääkäreitä saa toki nähdä mutta tarkoitin seurustelua tms

Vierailija
5/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Milloin naiset tajuaa olla tapailematta miehiä? Siis lääkäreitä saa toki nähdä mutta tarkoitin seurustelua tms

Sun mielestä kaikki miehet polttelevat asuntoja? 

Vierailija
6/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS, tehkää juttu joskus miehestä kuka katsoi itseään peiliin, muuttui ja myönsi tappionsa, kasvoi ja tasapainottui. Oisko mitää? 👍

Vierailija
7/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Lettukestit parasta

Vierailija
8/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti ilmoitti tyytymättömyytensä tuomioon. ”Yhyy-yhyy, saan mä poltella asuntoja ja melkein tappaa ihmisiä, jos mua huvittaa”. Miten nämä tyypit on pilein kasvatettu, kun eivät osaa ottaa mitään vastuuta teoistaan?

Isiensä heitteillepanemiahan nuo luuserit lähes aina on. Faija joku kerran elämässään kännissä humalaista naista puoliväkisin panemaan päässyt luuseri, jonka poika kasvaa isäkseen. Kuten tämäkin uusnasu:   https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr

Pidetään huoli, etteivät luuserit lisäänny.

Ja jos lapsen pidät, kasvata siitä ihminen.

Vierailija
9/9 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria... eiku Riku Jukkaa ei jätetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän