Riku Jukka, 24 v, ei kestänyt kun tyttöystävä päätti suhteen. Poltti asunnon ja samalla melkein naapuritkin
Riku tuomittiin törkeästä tuhotyöstä 3 vuoden ja 4 kuukauden mittaiseen vankeusrangaistukseen.
Hän joutuu korvaamaan eri asianomistajille yhteensä noin 10 000 euroa sekä vakuutusyhtiölle sen maksamista vakuutuskorvauksista yhteensä noin 254 000 euroa.
Kommentit (9)
Ja tietysti ilmoitti tyytymättömyytensä tuomioon. ”Yhyy-yhyy, saan mä poltella asuntoja ja melkein tappaa ihmisiä, jos mua huvittaa”. Miten nämä tyypit on pilein kasvatettu, kun eivät osaa ottaa mitään vastuuta teoistaan?
Ja sitten ihmetellään kun naiset on nirsoja parinvalinnan suhteen.
Milloin naiset tajuaa olla tapailematta miehiä? Siis lääkäreitä saa toki nähdä mutta tarkoitin seurustelua tms
Alieeni kirjoitti:
Milloin naiset tajuaa olla tapailematta miehiä? Siis lääkäreitä saa toki nähdä mutta tarkoitin seurustelua tms
Sun mielestä kaikki miehet polttelevat asuntoja?
IS, tehkää juttu joskus miehestä kuka katsoi itseään peiliin, muuttui ja myönsi tappionsa, kasvoi ja tasapainottui. Oisko mitää? 👍
Alieeni kirjoitti:
Lettukestit parasta
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti ilmoitti tyytymättömyytensä tuomioon. ”Yhyy-yhyy, saan mä poltella asuntoja ja melkein tappaa ihmisiä, jos mua huvittaa”. Miten nämä tyypit on pilein kasvatettu, kun eivät osaa ottaa mitään vastuuta teoistaan?
Isiensä heitteillepanemiahan nuo luuserit lähes aina on. Faija joku kerran elämässään kännissä humalaista naista puoliväkisin panemaan päässyt luuseri, jonka poika kasvaa isäkseen. Kuten tämäkin uusnasu: https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr
Pidetään huoli, etteivät luuserit lisäänny.
Ja jos lapsen pidät, kasvata siitä ihminen.
Kaveria... eiku Riku Jukkaa ei jätetä!
Siinäpä makselee