Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi
Kommentit (181)
miksi ihmeessä teille kertoisin??
Keksikää kivat leikkinne iha itse :)
se että mies tulee välillä takaapäin ottaa lähes väkisin ja puree
Sitä en kertoisi, että meillä on seksiä niin harvoin ja lähestulkoon aina saman tylsän kaavan mukaan :P En jaksa enää nähdä vaivaa ja keksiä kaikkea kivaa, kun mies on niin mielikuvitukseton ja vaivaantuu vaan minun yrityksistäni.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 20:30"]
se että mies tulee välillä takaapäin ottaa lähes väkisin ja puree
[/quote]
Siis melkein raiskaa sut. sairasta hommaa
Sitä en kehtaisi kellekään tunnustaa, ettei seksiä ole ollenkaan :(
Tänään mies sitoi mut, piiskasi vyöllä ja dildotti samalla kun nai perseeseen (kahdesti). Kaksi tuntia leikki minulla, sitten vei suihkuun ja kusi päälleni.
Ei, ei ole provo. Olen onnellinen! :)
Me ei olla ihan noin rajuja, mutta me vedetään aika härskiä roolileikkiä aika usein. Kehitellään siis "pizzakuski tulee käymään" - tyyppisiä tilanteita ja vedetään ne täysillä läpi rooleissa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:39"]
Tänään mies sitoi mut, piiskasi vyöllä ja dildotti samalla kun nai perseeseen (kahdesti). Kaksi tuntia leikki minulla, sitten vei suihkuun ja kusi päälleni.
[/quote]
Mikä siinä päällekusemisessa tekee onnelliseksi? Anaalityyppi ja masokisti vaikka oletkin, niin luulisi ettei oikein natsaa toi urea siihen pakettiin? Eikö tule yhtään p*nen olo?
En ikinä kehtaisi kertoa, että harrastamme kuristamista. Mies siis kuristaa kun harrastamme seksiä (ei nyt tietenkään joka kerta, se on vähän sellaista extraa silloin tällöin). Ennen kuin joku älähtää niin koko idea on ihan minusta lähtöisin.
Itse olen sinkku mutta voin kertoa millaisia juttuja toivon yhden illan jutuilta/panokamuilta. Toki aina vähän katson millainen ja kuinka rohkea tyyppi on. Haluan että mies tukistaa, puree, läpsii/lyö pepulle ja kuristaa juuri kun olen tulossa. Miehen pitää myös "ottaa minut kuten tahtoo". Vähän semmosta "pehmorajuutta" jos ymmärrätte. Eli tönäistä minut sängylle, käännellä ja siirrellä miten haluaa, ottaa mistä ja miten vaan. Oikeastaan vähän kun leikkisi raiskausta. En ole sitä koskaan ajatellut niin, mutta nyt vasta kun kirjotin sen, tajusin että sitähän se on. Kuitenkin joistain näkee jo päälleppäin etteivät olen tämmösten juttujen perään ja heidän kanssaan harrastankin vain sitä "normiseksiä"
Varmaan tosi hyvin toimii yhden illan juttujen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:44"]
Itse olen sinkku mutta voin kertoa millaisia juttuja toivon yhden illan jutuilta/panokamuilta. Toki aina vähän katson millainen ja kuinka rohkea tyyppi on. Haluan että mies tukistaa, puree, läpsii/lyö pepulle ja kuristaa juuri kun olen tulossa. Miehen pitää myös "ottaa minut kuten tahtoo". Vähän semmosta "pehmorajuutta" jos ymmärrätte. Eli tönäistä minut sängylle, käännellä ja siirrellä miten haluaa, ottaa mistä ja miten vaan. Oikeastaan vähän kun leikkisi raiskausta. En ole sitä koskaan ajatellut niin, mutta nyt vasta kun kirjotin sen, tajusin että sitähän se on. Kuitenkin joistain näkee jo päälleppäin etteivät olen tämmösten juttujen perään ja heidän kanssaan harrastankin vain sitä "normiseksiä"
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:47"]
Varmaan tosi hyvin toimii yhden illan juttujen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:44"]
[/quote]
[/quote]
Itseasiassa kyllä. Ei tarvi paljon miettiä mitähän se toinen ajattelee kun ei uudestaan nähdä. Noita kuristus hommia en harrasta yhdenillan juttujen kanssa, ne vaatii luottamusta ja että tuntee toisen
Olen sadisti ja mieheni on masokisti. Joskus puren häntä kaulasta tai olkapäästä niin että hiukkasen tulee verta. Tai lyön häntä kasvoihin avokämmenellä niin kovaa kuin lähtee, muttei kuitenkaan mustelmille asti ettei tule töissä sanomista. Meistä kumpikin nauttii tästä.
En kertoisin ystävilleni, että mieheni saa parhaimmat orgasmit sillloin kun joku stimuloi välilihan alueatta tai anaalia ja "miehen g-pistettä".
Hyväilen suullani miehen anusta. Sormetankin joskus. Mieheni on vaikeaa puhua tästä, mutta nauttii kyllä PALJON. Mieheni panee minua suuhun todella rajusti, läpsii, tunkee sormia suuhuni jne. Minulla olisi suunnitteilla itselleni tuplapano sitrn että mies panee peppuun ja dildolla naisin pilluun. Meillä on loistava seksielämä, eikä mitään tehdä väkisin.
En kertoisi mistään mitä meillä tapahtuu lakanoissa, vaikka siinä ei tapahtuisikaan mitään erikoista.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:39"]
[/quote]
Luotto on kunnossa välillänne, eihän näitä muuten vois toteuttaa. Onnittelen!
Kuulostaa todella mahtavalta! Samalla olen kateellinen! Lasten saamisen jälkeen vaimo on mieltänyt itsensä lähinnä äidiksi ja nykyään seksi on pikaista nylkytystä ja kahdenkeskiselle ajalle ei tunnu löytyvän aikaa. Riudun puutteessa ja toivon muutosta kunhan lapset kasvavat.
Joo, hoidan lapsia, teen kotitöitä, halin, pussaan ja puhun. Kaipaan vaan sitä aikaa kun toisemme sidottiin, naitiin toisiamme dildoilla anukseen ja välillä otettiin kultasuihkuja.
-Nykyisin estoisen vaimon aviomies-
Kultasuihkuilla on täällä paljon ystäviä :)
Mies tykkää, että käytän nahkahanskoja...