Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin taudin, johon kuolen?

Vierailija
13.03.2015 |

Siinäpä se kysymys olikin. En halua tehdä itsemurhaa, koska siitä jäisi niin paljon vaikeampi olo läheisille. Sairaus olisi helpompi hyväksyä. Enkä siis oikein osaisi lavastaakaan mitään onnettomuutta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sairautta ole sen helpompi hyväksyä. Mun äiti kuoli syöpään. Osaatko yhtään kuvitella minkälainen HELVETTI oli vuosi katsoa kun toinen käytännössä kuihtuu pois? 

Vierailija
2/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:50"]

Siinäpä se kysymys olikin. En halua tehdä itsemurhaa, koska siitä jäisi niin paljon vaikeampi olo läheisille. Sairaus olisi helpompi hyväksyä. Enkä siis oikein osaisi lavastaakaan mitään onnettomuutta.

[/quote]

ala polttaa, juoda, käyttää huumsita ja panna ilman ehkäisyä. Aika pian varmaan jotain saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein mitenkään.

Vierailija
4/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se ebola-epidemia taas meni?
Joku verenmyrkytys vois toimia mut mitenkä senkään sais vaikka yrittäis?
Kuule samoja oon miettinyt aina välillä.
Toivottavasti sulle tulee parempi olo tai onnistut tavoitteessasi.

Vierailija
5/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on se influenssakausi. Hankitte sen, ettekä hoida sitä mitenkään, painatte vaan töitä ja kylmetätte itsenne vielä. Kuolo korjaa noin 2-4 viikossa.

Vika on siinä, ettei se tosiaan ole läheisille yhtään sen helpompaa. Itsemurhan tekijä on läheisensä pettävä surkea paskiainen.

Vierailija
6/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka Länsi-Afrikkaan? Oliko Guinea vai Sierra Leone ne pahimmat ebola-alueet?

Vierailija
7/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton virtsatietulehdus kiipeää munuaisiin ja kun munuaiset prakaa niin se on hei-hei. Paino sanalla HOITAMATON.

Myös pahasti mätivä hammas voi aiheuttaa sepsiksen.

Onko jäykkäkouristusrokotuksesi voimassa? Ei muuta kuin rymyät ruosteisessa piikkilankakasassa etkä desinfioi haavoja. Hierot vielä vähän multaa päälle.

Ruokamyrkytys... voi olla, että siinä vaan toivoo kuolevansa, mutta selviää silti hengissä.

Vierailija
8/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa haavaan=verenmyrkytys

Vierailija
9/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää. Naisen ei välttämmättä tarvi ryypätä aktiivisesti ja täyspäiväsesti ku pari vuotta ja se ois sit siinä. Tuskallinen ja kivulias loppumatka, mut sithän se helpottaa. Miehellä saattaa vaatia pidemmän sitoutumisen.

Mee sinne alkoon tai lestinheittäjän tykö kävellen tossa kauniissa auringonpaiisteessa, josko mieli muuttuis. Tai mitä mä tässä tsemppaan, tiiän ton tunteen ja testasin ton ehottamani menetelmän. Mokasin, ku olin sen verran sosiaalinen, että kaveri ehätti soittaa ambulanssin. Mut ei ne tehollakaan pysty loputtomiin elvyttämään, ja jos oisin ottanu uuen yrityksen, oisin onnistunu.

Vierailija
10/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikioskin jonoon vaan riitaa haastamaan. Hyvässä lykyssä lähtee henki.

Vierailija
11/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa kun tuhoutuu niin se on siinä. Vedät viinaa ja maksaa rasittavia lääkkeitä (esim. Panadol.)

Vierailija
12/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv ja jätä hoitamatta

Vierailija
13/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako HIV? Eikös se ainakin laske immuniteettia ja ainakin sairastut helpommin. Jos et halua, et myöskään halua kuolla. Usein luulee haluavansa vaikkei oikeasti halua.

Vierailija
14/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kyllähän sitä voi kirjoitella tuollaisia, mutta tosielämässä kuitenkin, jos on sairastunut vakavasti, ihmisen valtaa uskomaton elämänhalu, eli huomaakin haluavansa elää! Tuo syöpäasia on ikävä: juuri nytkin pari ystävää kamppailee sairautensa parissa ja yli kuusikymppinen serkkuni menehtyi juuri tautiinsa sairastettuaan 10 vuotta:(

Vierailija
15/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoit itsesi tai sairastuit kuolemaa tuottaa silti läheisellesi tulee olemaan vaikeita aikoja sinun menetyksesi takia itsekin pysyn elossa sen takia että minulla on läheisiä

Vierailija
16/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta hometaloon

Vierailija
17/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene avaamaan pyllysi jollekin random baarineekerille. HIV tappaa, jollet ota vastaan hoitoa.

Vierailija
18/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:02"]

Ryyppää. Naisen ei välttämmättä tarvi ryypätä aktiivisesti ja täyspäiväsesti ku pari vuotta ja se ois sit siinä. Tuskallinen ja kivulias loppumatka, mut sithän se helpottaa. Miehellä saattaa vaatia pidemmän sitoutumisen.

Mee sinne alkoon tai lestinheittäjän tykö kävellen tossa kauniissa auringonpaiisteessa, josko mieli muuttuis. Tai mitä mä tässä tsemppaan, tiiän ton tunteen ja testasin ton ehottamani menetelmän. Mokasin, ku olin sen verran sosiaalinen, että kaveri ehätti soittaa ambulanssin. Mut ei ne tehollakaan pysty loputtomiin elvyttämään, ja jos oisin ottanu uuen yrityksen, oisin onnistunu.

[/quote]

Lienee aika tapauskohtaista. Mä oon nainen (72kg, 32v.) ja ryypänny täyspäiväisesti pian 10 vuotta. Tyyliin 2 isoa Magic Ice- pulloa päivässä, vaihtoehtoisesti 2 litraa valkkaria tai 20 puolen litran lonkeroa. Kiusallisen elossa ollaan, eikä mikään osa ole edes pahemmin prakannut, maksa-arvot oli viimeks vähän koholla. Ei viinalla kannata yrittää, jos kuolla haluaa. Joku "horjahtaminen" junan eteen tai "tipahtaminen" partsilta tarpeeksi korkealta (5.kerros tai enemmän) vois toimia.

Vierailija
19/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde auttamaan vaikkapa Ebola-alueelle vapaaehtoisena. Voi muuten elämänhalu palata, kun tajuaa, että sinunkin elämästäsi on paljon iloa ja hyötyä muille - ja samalla itsellesi. Pidähän itsestäsi hyvää huolta. <3

p.s. itse toivoin joskus sairastuvani, koska ajattelin sen olevan kunniallinen tapa lopettaa stressaavassa työssä. No, sairastuinhan minä, mutta ei se ollut sen arvoista. Olisi vaan pitänyt reilusti sanoa pomolle suoraan, että ei pysty eikä jaksa.

Vierailija
20/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojan tämä on. Siksi annan oikean vastauksen. Ruiskulla ja neulalla ruiskutat veteen lietettyä ulostetta pienen määrän laskimoon. Saat sepsiksen. Teet kirjallisen hoitotahdon, jossa kieltäydyt kaikesta parantavasta hoidosta antibiootit mukaan lukien. Aika varma kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme