Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko mennä seisomaan liukuportainen/maton oikeaan reunaan että kiireisemmät pääsee ohi?

Vierailija
08.12.2021 |

Mä en ymmärrä miksi pitää pönöttää ihan keskellä? Itse varsinkin niissä liukukäytävillä tykkään kävellä eteenpäin enkä jaksa seistä siinä hoo moilasena ja odottaa kunnes olen liukunut sen 30m. Muualla maailmassa tämä on jo ihan selviö että mennään toiseen reunaan, mutta ei suomalaiset. Onhan se nyt ihan kamalaa jos joku ohittaa ihan missä tahansa.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säästät aikaa 10-15 sekuntia?

Vierailija
2/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee vuosien saatossa aika hemmetin paljon. Muilla on parempaakin tekemistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen aina. Eikö muka kaikki tee ?

Vierailija
4/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mennä. Siellä ei mitään ohituskaistaa ole. Siellä pitäisi hissitkin olla. 

Vierailija
5/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Ei minulla ole kiire minnekään. Jos sinulla on, niin lähde aikaisemmin liikenteeseen.

Vierailija
6/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tämä osataan metron takia. Muualla joutuu useammin pyytämään tilaa kulkea.

Vierailija
7/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole ajansäästöstä, vaan liikunnalliset ihmiset haluavat liikkua. Varmasti vieras ajatus, jos ei itse esim. lenkkeile.

Vierailija
8/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tekee vuosien saatossa aika hemmetin paljon. Muilla on parempaakin tekemistä!

Okei! Kerro mihin käytät säästetyn ajan? Onko olemassa joku aikasäästöpankki mihin sekunnit voi tallettaa?

Ainut asia johon itse voisin kuvitella säästyneet sekunnit käytettäväksi, on pysähtyä ulos päästyäni hetkeksi ja päästää oikein nautinnollisen pitkä pörähdyksen.

Vierailija
9/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole ajansäästöstä, vaan liikunnalliset ihmiset haluavat liikkua. Varmasti vieras ajatus, jos ei itse esim. lenkkeile.

Juu en lenkkeile liukuportaissa :D

Vierailija
10/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa ihan normitapa, mutta ei täällä junttilassa.

Vierailija
11/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en lenkkeile liukuportaissa :D

Ymmärsit kyllä kommentin pointin - älä viisastele.

Vierailija
12/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen ihan automaattisesti siihen oikeaan reunaan, ja jos on tilaa, niin kävelen siinä.

Vierailija
13/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole koskaan niin kiire että ohittelisin ihmisiä liukuportaissa. Surullista että jotkun on niin malttamattomia etteivät malta pysähtyä edes hetkeksi

Vierailija
14/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksesta, mutta minulla ei nyt ole asiaa liukuportaisiin.

Vierailija
15/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää seistä siinä paikoillaan kun kävellen pääsis ihan sujuvasti eteenpäin. Tulee olo että jengi pitää mua laiskana. Itse meinaan sorrun ajattelemaan niin muista.

Vierailija
16/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jäävät liukuportaiden päähän jumittamaan muiden tukkeeksi, kun miettivät että mihin sitä tästä sitten jatkaisi...

Vierailija
17/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mennä. Siellä ei mitään ohituskaistaa ole. Siellä pitäisi hissitkin olla. 

Tuo on jotain liukuporrasraivoo.

Taidan arvata että tää henkilö on myös motarilla se joka persii takana ihmettelee miksi muut ei aja 200 ja törmäilee kadulla jalankulkijoihin kun ei osaa raahottua.

Kuitenkin iltasella sama 5 sekunttia tuhlataan siihen nenun kaivuuseen eikä osata heti mennä koisii.

Vierailija
18/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen kommentin laukojalla ei ole mitään kokonaiskäsitystä asioista, kuten siitä että monet joutuvat käyttämään työmatkoihinsa pienen vaihtovälin vaihtoyhteyksiä joka päivä.

Elämä on varmasti helppoa ja yksinkertaista, jos voi käyttää päivänsä haaveiluun ja muiden tiellä pönöttelyyn.

Vierailija
19/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina noin. Yleensä ei ole kova kiire mihinkään, paitsi joskus lentokentällä.

Vierailija
20/117 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingisaä tehdään näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi