Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko keskeytetty yhdyntä teillä ehkäisynä?

Vierailija
12.03.2015 |

Meillä ollut käytössä jo seitsemän vuotta. Sinä aikana tehty kaksi ihanaa, toivottua lasta :)

Raskaudet alkaneet aina kolmen kuukauden kuluessa kun vauvalle annettu lupa tulla.

Ei enää ikinä hormoneita minulle. Ikää nyt jo pian 34 v. eikä lapsia enää suunnitteilla.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii. Neljättä vuotta mennään keskeytettllä ja minä n24v ja mies 30v. Pari kertaa miesvlauennur vahingossa sisöän jolloin oon hakenu jälkiehkäsut.
Ei tod haluta lasta, tekisin abortin jos tulisin raskaaksi. Hormonit ei sovi mulle

Vierailija
82/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:58"]

Keskeytetty yhdyntä toimii akateemisilla, mutta ei duunareilla. Duunarin elämässä seksi on niitä harvoja iloja ja ei sitä oikeen viitti jättää kesken..

[/quote]

Tai ehkä ko. menetelmä on yleisempi duunareilla. Akateeminen koulutus kertoo ehkä siitä, että ihmisellä on kykyä ajatella elämää hieman pidemmälle kuin max. vuoden päähän. Ovat muutenkin harkitsevampia ja osaavat arvioida riskejä paremmin, kun taas duunareilla esim. kädentaidot tai avaruudellinen hahmotuskyky voi olla parempi.

[/quote]

No jaa... Akateemiset ovat välillä yllättävänkin vapaita sellaisista tyhmistä säännöistä, joista duunarit pitävät kynsin hampain kiinni, kuten että ehkäistä on pakko justiinsa niillä typerillä hormonipillereillä ja etttä abortti on syntiä tai muuten vain vauvan murhaamista. Älykäs ihminen on niin kauan ilman hormoneita kuin voi ja jos sattuu vahinko niin käy tekemässä abortin ilman tunnekuohuja ja ottaa ehkä sitten jonkinlaisen ehkäisyn, jos enää tarvitsee, kun ikää alkaa olla tarpeeksi. Näin siis ainakin jo vähän varttuneemmilla. Nuorena ehkäisisin minäkin, olin kumpi vaan, aivan tarkkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:04"]

Toimi vuoden ajan, ja varmojen päivien laskeminen (siis silloin tällöin mentiin loppuun asti) joka toki riskialttiinpaa. Olin 42v, mies 63v, eli ikäloput. Silti tosiaan vuoden sisällä ei-toivottu raskaus :( Kp 4 oli muka varmat päivät, mutta ei sitten ollutkaan. 

Pakko vielä hankkia kierukka, kuparista olen ajatellut.

[/quote] En suosittele kuparikierukkaa vaan hormonikierukka toimi mulla hyvin ehkäisynä.

[/quote]

No mikäs siinä, että ei? En ota hormoneja, ellei ole ihan ihan pakko. Sitä riskiä en ota sairastettuani 20 vuotta masennusta ja haluttomuutta. Ilman hormoneitakin siis jo.

Vierailija
84/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö mikä toimii tehokkaana ehkäisykeinona - jalat ristiin ja pitkälahkeiset mummoalkkarit sekä helkkarinmoinen päänsärkykohtaus aina kun ukko alkaa siihen malliin likistelemään. Selibaatti, jos ei mitkään ehkäisykeinot sovi käyttäjälleen. Sterilointiakaan kun ei alle 30 vuotiaat naiset saa Suomessa, ei ainakaan terveet naiset. Ja vinkkinä raskautta pelkääville naisille: Tilatkaa nettikaupasta dildo, sen jälkeen ette tarvitse enää sitä lihaisaa ruiskivaa pötkelöä sisäänne ikinä.

Vierailija
85/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:14"] Ei toimi. Varmaan teidän korkea ikä vaikuttaa asiaan. [/quote]   Korkea ikä... :D   [/quote] Niin. Korkea ikä tässä kontekstissa. Ei kolmekymppinen nainen ole enää hedelmällisimmässä iässään. 10-15 vuotta nuoremmat tulee jo melkein peniksen koskettamisesta raskaaksi.

[/quote]

Kiva lukea tällaista kun itsellä ei tunnu olevan eroa asiassa olin sitten nuori tai näin päälle 4-kymppinen. Heti kun on vain mahdollisuuskin nähdä siittiö niin munasolu on taatusti hedelmöittynyt. En todellakaan muutenkaan tajua mikä 20% mahdollisuus kun kaikki on otollista? Itsellä se on kyllä varmasti 100% raskaaksi jos vain kaikki on otollista sille. Huoh.

Vierailija
86/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä vituta keskeytetty yhdyntä? Tai teidän miehiä? Jotenkin kuvittelisin että ankeempaa laueta jatkuvasti johonkin mahalle käsin runkkaamalla kuin emättimeen jossa tuntuu parhaimmalta... Siis onhan handjob joskus ihan jees sekin mutta jos aina pitää vetää ulos ennen parasta hetkeä... Jääpi kokematta myös samanaikaset orgasmit yhdynnässä. T. Nainen

Vierailija
87/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituttanut. Itse en saa koskaan orgasmia ja mies taas ei halua käyttää kumia ja ymmärtää, että mä en voi käyttää hormoneita. Eikä edes patistanut mua kierukan laittoon. En mä tiedä miksi se ei häntä haitannut. On sitä ikäpolvea, että joutunut raukka ihan olosuhteiden pakosta aikoinaan jo oppimaan sen tavan. Kohta koittaakin uusi aikakausi kun saan sen kierukan! (toivottavasti...)

Vierailija
88/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Toiminut aina. N 28, m 27. Näin menty tässä suhteessa jo 2 vuotta.

Vierailija
89/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Meillä sitä kutsutaan ihan muulla nimellä, on jo neljännellä luokalla koulussa...

Vierailija
90/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:23"]

Eikö teitä vituta keskeytetty yhdyntä? Tai teidän miehiä? Jotenkin kuvittelisin että ankeempaa laueta jatkuvasti johonkin mahalle käsin runkkaamalla kuin emättimeen jossa tuntuu parhaimmalta... Siis onhan handjob joskus ihan jees sekin mutta jos aina pitää vetää ulos ennen parasta hetkeä... Jääpi kokematta myös samanaikaset orgasmit yhdynnässä. T. Nainen

[/quote]

Ja kyllä mun mies laukeaa mun mahalle, vaikka vetäisee ulos. Ei siis tarvitse enempää jatkaa siitä.

64

Vierailija
91/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon päästäny sisälle joka kerta eikä oo tullu lasta. Oon varmaan tuhkamuna

Vierailija
92/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskeytetty yhdyntä oo mikään ehkäisykeino. Sitä spermaa tulee jo paljon ennen laukeamista. 

Vierailija
93/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:14"]

Ei toimi. Varmaan teidän korkea ikä vaikuttaa asiaan.

[/quote]

Korkea ikä... :D

[/quote]
Niin. Korkea ikä tässä kontekstissa. Ei kolmekymppinen nainen ole enää hedelmällisimmässä iässään. 10-15 vuotta nuoremmat tulee jo melkein peniksen koskettamisesta raskaaksi.
[/quote]

Meillä meni 3 vuotta päivittäistä peniksen koskettelua ennen (luomu)raskautta, ihan ilman keskeyttelyä ja toivotusti. Olin 19-21 ja mies muutaman vuoden vanhempi.

Toinen raskaus meillä alkoi kertayrittämällä. Olemme käyttäneet keskeytettyä jos raskaus ei olisi katastrofi (aborttia en tee vaikka en vastustakaan) ja raskaaksi en ole tullut edes jos näin on tehty oviksen aikaan. Samalla periaatteella myös imetystä käytettiin alkuun, uusi raskaus ei olisi haitannut mutta tehokkaasti pysyi menkat kuitenkin poissa. Kunhan on tietoinen riskeistä ja valmis vastaanottamaan vauvan jos sellainen alulle onnistutaan saamaan niin en pidä pahana ratkaisuna. Jos vauva on ehdoton nou-nou niin varmempi ehkäisy tai mieluiten tuplaehkäisy. On myös hormonittomia, varmempia ehkäisymuotoja olemassa jotka pienentää niitä riskejä.

Vierailija
94/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli on keskeytetyn yhdynnän tulos, että riskillä vaan kokeilemaan, jos ei ole niin justiinsa :)

Vierailija
95/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:44"]

Toimi se hetken... ei vaan, kerran oltiin aluksi hetki ilman kondomia niin tulin siitä raskaaksi... muita kertoja ei ollut. Eli ihan niistä touhutipoista..

[/quote]

Paskat teidän touhutipoistanne, koska on ihan tutkittu juttu ettei niissä ole siittiöitä.:) Äijä tainnut ruikkia sisuksiisi jonkun osan ennen ulosvetoaan muttei ole myöntänyt sitä :D

Vierailija
96/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:23"]

[/quote]

Nyt kirjoittelee niin seksistä tietämätön mimmi ettei tosikaan! Miehelle on aivan sama laukeaako vessanpyttyyn, suuhun vai vaginaan ellei oteta huomioon mielleyhtymien tuomaa nautintoa. Samaten se, että kun mies jättää kesken niin se ei todellakaan ole kesken, kunhan ruiskasee muualle kuin emättimeen. Ja joo, samanaikaiset orgasmit ovat aika harvinaisia ja ennemin koen orgasmini ennen miestä kuin päinvastoin (koska yleensä näillä jannuilla on tapana jättää homma siihen kun itse on tullut.)

Vierailija
97/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"] Te joilla ei toimunut, oliko se epäonnistuminen siinä että ette pidättäytyneet ovulaation aikana vai siinä että mies ei vetänyt ajoissa ulos? Vai sattuiko näistä huolimatta "vahinko"? [/quote] Olen satavarma siitä kerrasta milloin meidän vauva sai alkunsa (seksiä ei sillä kierrolla tainut olla kuin kerran) ja laskeskeluiden jälkeen silloin oli todennäköisesti ovulaatio joko päällä tai juuri alkamassa. En siis seurannut ovulaatiota muuten mutta jälkeenpäin kun mietin niin oli parisen viikkoa menkkojen jälkeen. [/quote] Ja silloin mies siis tuli sisään?

[/quote]

Ei tullut sisään. Että ihan touhutipasta alkoi tämä raskaus.

Vierailija
98/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit.

Vierailija
99/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]Meillä kolme raskautta, jotka alkaneet yhteensä noin seitsemän kierron aikana. Ikää minulla ollut raskaaksi tullessa 29, 30 ja 31 vuotta. Tunnen kiertoni niin hyvin, että yhdynnät on ollut helppo tähdätä oikeille päiville :)

Ap

[/quote]

Miksi jatkaa jos lapsiluku täynnä? Miksei sterilisaatio hommalle kummalle? Siis jatkaa keskeytetyllä. Kun se sterilisaatio nyt kumminkin on varmempi kyin keskeytetty. Itse naisena ainakin nautin siitä että mies laukeaa sisälleni

Vierailija
100/107 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]Meillä kolme raskautta, jotka alkaneet yhteensä noin seitsemän kierron aikana. Ikää minulla ollut raskaaksi tullessa 29, 30 ja 31 vuotta. Tunnen kiertoni niin hyvin, että yhdynnät on ollut helppo tähdätä oikeille päiville :)   Ap   [/quote] No mutta voisitte harrastaa yhdyntää koska vain huvittaa ja ihan loppuun asti, jos katkaisisit piuhat. Sulla on jo kaksi syytä, miksi se suotaisiin sulle. Harmi nuorille velapareille, kun ei saa itse päättää lisääntymisestään. Sitten joku joka steriloinnin saisi, ei sitä vaan ota.

[/quote]

Sterilointikin voi vaikuttaa hormonitoimintaan ja onpa sitten kiva kun sen piti olla lopullista niin sitäkin mennä purkamaan. EI kiitos. Muuten ottaisin toki heti. Ei ap.
[/quote]

No ei vaikuta.