Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko keskeytetty yhdyntä teillä ehkäisynä?

Vierailija
12.03.2015 |

Meillä ollut käytössä jo seitsemän vuotta. Sinä aikana tehty kaksi ihanaa, toivottua lasta :)

Raskaudet alkaneet aina kolmen kuukauden kuluessa kun vauvalle annettu lupa tulla.

Ei enää ikinä hormoneita minulle. Ikää nyt jo pian 34 v. eikä lapsia enää suunnitteilla.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi kolme vuotta, nyt tulos tästä on 8kk vanha pikkumussukka.

Vierailija
42/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut minulle. Lapsiluku sovittiin etukäteen vaimon kanssa, sitten nipsautin johdot poikki.

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toimi 5v. Yhden kerran mies päästi sisään ja tulin raskaaksi tietty heti. Ei edes yrittänyt vetää ulos, enkä minä vetäytynyt pois myöskään. Sen jälkeen 2v lisää keskeytettyä ja tulin raskaaksi heti ensimmäisellä kierrolla kun annettiin lupa. Raskauden jälkeen on keskeytetty ja loppuun kumin kanssa. Siksi että on siistimpää ja on kivempi laueta yhdynnässä kuin käsin. Ei enää ikinä tule lapsia.

Vierailija
44/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"]Toimii, jo neljättä vuotta. En halua hormonaalista ehkäisyä moninaisista syistä, ja kumi ei oikein sytytä (+ kalliita). Välillä tosin kuminkin kanssa, mutta harvoin.

Tiedän kyllä ettei ehkä fiksuinta, mutta ei olla parempaakaan ratkaisua löydetty.

N22, opiskelija
[/quote]

Asennuta kuparikierukka

Vierailija
45/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"]

Te joilla ei toimunut, oliko se epäonnistuminen siinä että ette pidättäytyneet ovulaation aikana vai siinä että mies ei vetänyt ajoissa ulos? Vai sattuiko näistä huolimatta "vahinko"?

[/quote]

Huoh... Käytä nyt vaan sitä ehkäisyä, jooko?

Vierailija
46/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"]Meillä ollut käytössä jo seitsemän vuotta. Sinä aikana tehty kaksi ihanaa, toivottua lasta :)

Raskaudet alkaneet aina kolmen kuukauden kuluessa kun vauvalle annettu lupa tulla.

Ei enää ikinä hormoneita minulle. Ikää nyt jo pian 34 v. eikä lapsia enää suunnitteilla.

[/quote]

Mies sitten vasektomiaan tai sinulle steri jos kerran lapset on tehty

Vierailija
47/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"]

Te joilla ei toimunut, oliko se epäonnistuminen siinä että ette pidättäytyneet ovulaation aikana vai siinä että mies ei vetänyt ajoissa ulos? Vai sattuiko näistä huolimatta "vahinko"?

[/quote]

Olen satavarma siitä kerrasta milloin meidän vauva sai alkunsa (seksiä ei sillä kierrolla tainut olla kuin kerran) ja laskeskeluiden jälkeen silloin oli todennäköisesti ovulaatio joko päällä tai juuri alkamassa. En siis seurannut ovulaatiota muuten mutta jälkeenpäin kun mietin niin oli parisen viikkoa menkkojen jälkeen.

Vierailija
48/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"]Toimii, jo neljättä vuotta. En halua hormonaalista ehkäisyä moninaisista syistä, ja kumi ei oikein sytytä (+ kalliita). Välillä tosin kuminkin kanssa, mutta harvoin. Tiedän kyllä ettei ehkä fiksuinta, mutta ei olla parempaakaan ratkaisua löydetty. N22, opiskelija [/quote] Me tehtiin samalla tavalla samoista syistä ja hups vaan, pian olin paksuna. Abortti on raskas asia sekä henkisesti että fyysisesti. Sitä ei todellakaan saa käyttää ehkäisynä. Mua hävettää ja kaduttaa vastuuttomuuteni. En vaan jaksanut välittää yhtään mistään, joten mentiin keskeytetyllä, koska kierukkaa ei mulle voi laittaa. Sun on vaan pakko valita joku kunnollinen ehkäisy. Kurjaa, että naisen pitää pilata itsensä, jos haluaa parisuhteen, mutta ei voi mitään. Minä en toista aborttia tee. -N21, opiskelija

[/quote]

Niin se elämä opettaa. Ei tuo lainaamasi tule hullua hurskaammaksi tosta tarinastasi, jotkut haluaa ihan väkisin kantapään kautta oppia tämän asian. Sä olet fiksu, kun tajuat edes hävetä.

[/quote]

Moralisointi se vasta asioita muuttaakin. Ymmärrän myös N22 pointit, mutta toki asian voisi tehdä fiksummin.

Vierailija
49/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:11"]

Meillä ollut käytössä jo seitsemän vuotta. Sinä aikana tehty kaksi ihanaa, toivottua lasta :)

[/quote] Ei kyllä uskallettu käyttää tuollaista keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona, ei todellakaan varma olis ollut, mutta hormonikierukalla ajeltiin noin 20, ja se ei luistanut tehtävästään, onneksi. Nyt ei tarvita enää mitään kun olen jo reippaasti yli viisikymppinen.

Vierailija
50/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi se hetken... ei vaan, kerran oltiin aluksi hetki ilman kondomia niin tulin siitä raskaaksi... muita kertoja ei ollut. Eli ihan niistä touhutipoista..

Vierailija
51/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"]Toimii, jo neljättä vuotta. En halua hormonaalista ehkäisyä moninaisista syistä, ja kumi ei oikein sytytä (+ kalliita). Välillä tosin kuminkin kanssa, mutta harvoin. Tiedän kyllä ettei ehkä fiksuinta, mutta ei olla parempaakaan ratkaisua löydetty. N22, opiskelija [/quote] Me tehtiin samalla tavalla samoista syistä ja hups vaan, pian olin paksuna. Abortti on raskas asia sekä henkisesti että fyysisesti. Sitä ei todellakaan saa käyttää ehkäisynä. Mua hävettää ja kaduttaa vastuuttomuuteni. En vaan jaksanut välittää yhtään mistään, joten mentiin keskeytetyllä, koska kierukkaa ei mulle voi laittaa. Sun on vaan pakko valita joku kunnollinen ehkäisy. Kurjaa, että naisen pitää pilata itsensä, jos haluaa parisuhteen, mutta ei voi mitään. Minä en toista aborttia tee. -N21, opiskelija

[/quote]

Kiitos vastauksesta, sait minut harkitsemaan asiaa. Sitä uskoo tuurin jatkuvan, kun se on jo näin pitkään jatkunut. Minäkin päätyisin aborttiin, mikäli vahinko kävisi.

N22
[/quote]
Joo kannattaa kunnolla lukea noista. Itse kokeilen ehkäisyrengasta. Sen kun voi lopettaa milloin vaan, eikä se ole liian kalliskaan. Hormonia on käsittääkseni vähemmän kuin pillereissä. Myös pienemmässä hormonikierukassa on vähemmän hormonia ja se on kohdennettu. Kuparikierukkahan olisi ihana, mutta olen kuukupin orja ja mulla on jo nyt erittäin runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Oman lapsen (vaikkakin pelkkä alkio ilman kipuja ja tietoisuutta) tappaminen ei ole pikkuasia. -N21

Vierailija
52/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"]

[/quote]

Huoh... Käytä nyt vaan sitä ehkäisyä, jooko?
[/quote]

Miksi? Olemme naimisissa ja ennestään jo lapsi ja lisää saa tulla. Keskeytetty ehkäisee oikein käytettynä ihan hyvin..

Vierailija
53/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"]Toimii, jo neljättä vuotta. En halua hormonaalista ehkäisyä moninaisista syistä, ja kumi ei oikein sytytä (+ kalliita). Välillä tosin kuminkin kanssa, mutta harvoin. Tiedän kyllä ettei ehkä fiksuinta, mutta ei olla parempaakaan ratkaisua löydetty. N22, opiskelija [/quote] Asennuta kuparikierukka

[/quote] Huono neuvo, minä tulin raskaaksi, vaikka oli kuparikierukka. Abortoin tietenkin. Lapsilukumme oli jo täysi.

Vierailija
54/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme raskautta, jotka alkaneet yhteensä noin seitsemän kierron aikana. Ikää minulla ollut raskaaksi tullessa 29, 30 ja 31 vuotta. Tunnen kiertoni niin hyvin, että yhdynnät on ollut helppo tähdätä oikeille päiville :)

Ap

Vierailija
55/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdybntä on sieltä syvältä....... nainen ei tule tyydytetyksi. 

Vierailija
56/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:40"]

[/quote]

Olen satavarma siitä kerrasta milloin meidän vauva sai alkunsa (seksiä ei sillä kierrolla tainut olla kuin kerran) ja laskeskeluiden jälkeen silloin oli todennäköisesti ovulaatio joko päällä tai juuri alkamassa. En siis seurannut ovulaatiota muuten mutta jälkeenpäin kun mietin niin oli parisen viikkoa menkkojen jälkeen.
[/quote]

Ja silloin mies siis tuli sisään?

Vierailija
57/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:49"]Keskeytetty yhdybntä on sieltä syvältä....... nainen ei tule tyydytetyksi. 
[/quote]

Täh? Mieshän se on joka juuri ennen orgasmia ottaa ulos ja runkkaa itsensä loppuun... tavallisesti meillä nainen on tätä ennen tullut jo vähintään kerran..

Vierailija
58/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:48"]Meillä kolme raskautta, jotka alkaneet yhteensä noin seitsemän kierron aikana. Ikää minulla ollut raskaaksi tullessa 29, 30 ja 31 vuotta. Tunnen kiertoni niin hyvin, että yhdynnät on ollut helppo tähdätä oikeille päiville :)

Ap

[/quote]
No mutta voisitte harrastaa yhdyntää koska vain huvittaa ja ihan loppuun asti, jos katkaisisit piuhat. Sulla on jo kaksi syytä, miksi se suotaisiin sulle. Harmi nuorille velapareille, kun ei saa itse päättää lisääntymisestään. Sitten joku joka steriloinnin saisi, ei sitä vaan ota.

Vierailija
59/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toiminut keskeyttämätönkin jo vuoden ehkäisynä.

Vierailija
60/107 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:23"]Toimii, jo neljättä vuotta. En halua hormonaalista ehkäisyä moninaisista syistä, ja kumi ei oikein sytytä (+ kalliita). Välillä tosin kuminkin kanssa, mutta harvoin. Tiedän kyllä ettei ehkä fiksuinta, mutta ei olla parempaakaan ratkaisua löydetty. N22, opiskelija [/quote] Me tehtiin samalla tavalla samoista syistä ja hups vaan, pian olin paksuna. Abortti on raskas asia sekä henkisesti että fyysisesti. Sitä ei todellakaan saa käyttää ehkäisynä. Mua hävettää ja kaduttaa vastuuttomuuteni. En vaan jaksanut välittää yhtään mistään, joten mentiin keskeytetyllä, koska kierukkaa ei mulle voi laittaa. Sun on vaan pakko valita joku kunnollinen ehkäisy. Kurjaa, että naisen pitää pilata itsensä, jos haluaa parisuhteen, mutta ei voi mitään. Minä en toista aborttia tee. -N21, opiskelija [/quote]   Kiitos vastauksesta, sait minut harkitsemaan asiaa. Sitä uskoo tuurin jatkuvan, kun se on jo näin pitkään jatkunut. Minäkin päätyisin aborttiin, mikäli vahinko kävisi. N22 [/quote] Joo kannattaa kunnolla lukea noista. Itse kokeilen ehkäisyrengasta. Sen kun voi lopettaa milloin vaan, eikä se ole liian kalliskaan. Hormonia on käsittääkseni vähemmän kuin pillereissä. Myös pienemmässä hormonikierukassa on vähemmän hormonia ja se on kohdennettu. Kuparikierukkahan olisi ihana, mutta olen kuukupin orja ja mulla on jo nyt erittäin runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Oman lapsen (vaikkakin pelkkä alkio ilman kipuja ja tietoisuutta) tappaminen ei ole pikkuasia. -N21

[/quote] Unohda tappamiset, abortissa on tarkoituksena keskeyttää raskaus, eikä siinä mitään lasta tapeta, hölynpölyä kaikenlainen draamailu alkuraskauden ja ei-toivotun sellaisen abortoinnista. Hölmöt ja herkemmät saavat vain traumoja kun näitä haukkujia riittää joka uskispuskista. Soluklimpin poistosta tehdään hirveetä haloota. Synnyttämällä niitä lapsia vasta tehdään, eikä kohdussa ole vielä minkäänlaista itsenäisesti pystyvää ihmislasta, se on pelkkä alkio vailla mitään tietoisuutta itsestään jne.