Omistatko sukset?
Kommentit (20)
Kyllä. Vein ne mökille ja hiihdän siellä talvella.
Omistan perinteiset, sekä laskettelusukset. Molempia harrastan satunnaisesti talvella
kahdet luistelusukset, yhdet skimbat ja yhdet liukulumikengät (hankisukset)
Olen viimeksi hiihtänyt ollessani armeijassa ja kaipa ne samat sukset vielä löytyvät jostain varusvarastosta. Talvilajeista olen aina pitänyt enemmän luistelusta ja jääkiekosta minimivarustein kuin hiihtämisestä. Olen harrastunut myös kestävyysjuoksua ympärivuotisesti.
Omistan perinteiset sukset. En vain ole saanut aikaiseksi hiihtää parina viime talvena ja harmittaa tämä.
Pertsat löytyy. Ja hiihdän mielellään jos vaan lunta on.
T. Oman elämänsä Marit Björgen
Eka joku varasti sukset sitten monot valkoiset Salomon monot .
Varasti muutakin. Helluntailaiset.
Vihaan talvea ja hiihtoa. Samoin hiihtäjiä. En ikinä ota enää miestä joka vouhkaa hiihdosta.
Omistan perinteiset maastohiihtosukset. Ja hiihdän paljon. Onneksi asun Lahdessa.
Neljät eräsukset löytyy pituuksissa 1,8 - 3,4 metriä. Mutta ei muita. Tänä talvena ei ole käyttöä ollut
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeksi hiihtänyt ollessani armeijassa ja kaipa ne samat sukset vielä löytyvät jostain varusvarastosta. Talvilajeista olen aina pitänyt enemmän luistelusta ja jääkiekosta minimivarustein kuin hiihtämisestä. Olen harrastunut myös kestävyysjuoksua ympärivuotisesti.
Omilla suksilla armeijassa? Vai onko varuskuntaan avoimet ovet että voi käydä lainaamassa.
Jehova Juha Miedolle oletteko kuulleet Jeesuksesta johon Juha vastasi oletteko kuulleet puusuksesta
Lumiliukusukset on ja 70 reissua niillä jo tänä talvena,vielä ehtii lisää kun lunta on yli 60 senttiä.
Onko suksissasi SNS-siteet (vanhat mutta hyvät) vai NNN-siteet (nykyaikaiset ja hyvät nekin)?
Yhdet tavalliset ja yhdet metsäsukset.
En. Viimeksi oli omat sukset kuutosluokalla.