Miksi miehen töissä käynti on naiselle niin tärkeää?
Kommentit (57)
Parempi loisia miehen lompakolla kun on miehellä enemmän rahaa. Saa myös päivät kotona rauhassa levätä
Ongelma on varmaan se, jos haluaa väkisin maata kotona ja pelata pleikkaria.
Koska miehen pitää kyetä elättämään perhe. Naiset tykkäävät matkustella, pitää olla varaa siihen. Moni haluaa omistusasunnon ja auton perheeseen. Lisäksi tärkeää että naisella on omaa aikaa kotona, ettei mies roiku kokoajan nurkissa.
Eihän miehen tarvitse välttämättä rikas olla, kunhan kykenee suurinpiirtein noihin edellä mainittuihin.
Kai töissä käynti on kaikille tärkeää, myös miehelle itselleen?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:09"]
[/quote]
Ei se ainakaan mulle ole kovin tärkeää. Tykkään vapaa-ajasta, tulen toimeen todella pienellä rahalla ja kaikista tärkein: Miksi veisin työpaikan joltain joka oikeasti tarvitsee sen työpaikan ja lisätienestejä, kun työpaikkoja on avoinna ainoastaan joka kymmenennelle työttömälle... miksi minun pitäisi mennä sinne väkisin töihin, kun muut tarvitsevat sitä työtä minua enemmän?
Mikäli yhteiskunnan asetelmat olisivat toisenlaiset, ettei työttömiä paljon olisi ja työpaikkoja olisi runsaasti, niin sitten varmaan koittaisin löytää jonkun työn mikä minulle soveltuisi, mutta tämän hetkiseen tilanteeseen en oikein näe tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:09"]
[/quote]
Ei se ainakaan mulle ole kovin tärkeää. Tykkään vapaa-ajasta, tulen toimeen todella pienellä rahalla ja kaikista tärkein: Miksi veisin työpaikan joltain joka oikeasti tarvitsee sen työpaikan ja lisätienestejä, kun työpaikkoja on avoinna ainoastaan joka kymmenennelle työttömälle... miksi minun pitäisi mennä sinne väkisin töihin, kun muut tarvitsevat sitä työtä minua enemmän?
Mikäli yhteiskunnan asetelmat olisivat toisenlaiset, ettei työttömiä paljon olisi ja työpaikkoja olisi runsaasti, niin sitten varmaan koittaisin löytää jonkun työn mikä minulle soveltuisi, mutta tämän hetkiseen tilanteeseen en oikein näe tarvetta.
[/quote]
Tukia saat silti? Ja mistäs ne rahat niihin tukiin saadaan? On kyllä niin pehmeä ajatusmaailma...
Henkisesti terve ja vastuuntuntoinen aikuinen, on sitten mies tai nainen, haluaa käydä töissä. Arvomaailmamme eivät varmasti kohtaisi vapaaehtoisesti työelämästä jääneen kanssa. Sairas tai tahtomattaan työtön on eri asia.
Jos kyseessä on joku loisiva omasta tahdostaan työtön luuseri, niin ei minulla ole mitään samaa ko. henkilön kanssa. Jos kyseessä taas mies, joka yrittää etsiä töitä ja on se ajatusmaailma, että niitä töitä nyt vaan on tehtävä, jotta yhteiskunta pyörii ja muutenkin elämänasenne kohdillaan, niin en pitäisi työttömyyttä pahana.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:09"] Kai töissä käynti on kaikille tärkeää, myös miehelle itselleen? [/quote] Ei se ainakaan mulle ole kovin tärkeää. Tykkään vapaa-ajasta, tulen toimeen todella pienellä rahalla ja kaikista tärkein: Miksi veisin työpaikan joltain joka oikeasti tarvitsee sen työpaikan ja lisätienestejä, kun työpaikkoja on avoinna ainoastaan joka kymmenennelle työttömälle... miksi minun pitäisi mennä sinne väkisin töihin, kun muut tarvitsevat sitä työtä minua enemmän? Mikäli yhteiskunnan asetelmat olisivat toisenlaiset, ettei työttömiä paljon olisi ja työpaikkoja olisi runsaasti, niin sitten varmaan koittaisin löytää jonkun työn mikä minulle soveltuisi, mutta tämän hetkiseen tilanteeseen en oikein näe tarvetta. [/quote] Tukia saat silti? Ja mistäs ne rahat niihin tukiin saadaan? On kyllä niin pehmeä ajatusmaailma...
[/quote]
Olen käynyt aikaisemmin töissä ja maksanut veroja niiden tukien edestä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:08"]
Ongelma on varmaan se, jos haluaa väkisin maata kotona...
[/quote]
Aika outo harrastus, postimiestäkö?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:09"]
Koska miehen pitää kyetä elättämään perhe. Naiset tykkäävät matkustella, pitää olla varaa siihen. Moni haluaa omistusasunnon ja auton perheeseen. Lisäksi tärkeää että naisella on omaa aikaa kotona, ettei mies roiku kokoajan nurkissa.
Eihän miehen tarvitse välttämättä rikas olla, kunhan kykenee suurinpiirtein noihin edellä mainittuihin.
[/quote]
Eiköhän se perhe yhdessä elätetä. Ja voi olla että naiset pitävät enemmän matkustelusta mutta vastaavasti miehet ovat sitten niitä joille pitää olla rahaa uuden auton ostoon joka toinen vuosi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:09"] Kai töissä käynti on kaikille tärkeää, myös miehelle itselleen? [/quote] Ei se ainakaan mulle ole kovin tärkeää. Tykkään vapaa-ajasta, tulen toimeen todella pienellä rahalla ja kaikista tärkein: Miksi veisin työpaikan joltain joka oikeasti tarvitsee sen työpaikan ja lisätienestejä, kun työpaikkoja on avoinna ainoastaan joka kymmenennelle työttömälle... miksi minun pitäisi mennä sinne väkisin töihin, kun muut tarvitsevat sitä työtä minua enemmän? Mikäli yhteiskunnan asetelmat olisivat toisenlaiset, ettei työttömiä paljon olisi ja työpaikkoja olisi runsaasti, niin sitten varmaan koittaisin löytää jonkun työn mikä minulle soveltuisi, mutta tämän hetkiseen tilanteeseen en oikein näe tarvetta. [/quote] Tukia saat silti? Ja mistäs ne rahat niihin tukiin saadaan? On kyllä niin pehmeä ajatusmaailma...
[/quote]
Mitenkä se muuttuu tilanne, jos työttömiä on 300k ja avoimia työpaikkoja 10k , ei se tilanne muutu siitä yhtään mihinkään kävinkö juuri minä töissä vai joku muu. Jos luit, niin sanoinkin että mikäli tilanne olisi toinen, niin silloin voisin itsekin käydä töissä. Rahat löytyy sieltä mistä ne nytkin löytyy.
Ei kai kukaan oikeasti luule, että avoinna on ne työpaikat, jotka jossain mollissa ilmoitetaan? Moninkertainen määrä työpaikkoja on jatkuvasti oikeasti auki, ja vaatii omaa aktiivisuutta pitää yhteyttä oman alan työpaikkoihin, ja löytää ne oikeasti vapaat paikat.
Käyn itse töissä, enkä katsoisi mitään elämäntapatyötöntä.
Nainen haluaa aina nostaa omaa elintasoaan miehen kustannuksella.
Toisinpäin se taas on ehdottomasti mahdottomuus.
Lompakkoloisiminen on palstamammoillekin enemmän kuin tuttua.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:08"]
Ongelma on varmaan se, jos haluaa väkisin maata kotona ja pelata pleikkaria.
[/quote]
Ymmärrän ongelman, koska fiksut tosiaan pelaavat pc:llä.
En halua, että elintasoni laskee seurustelun myötä. Haluan, että seurustelukumppanillanikin on varaa tehdä sellaisia asioita, joista nautin.
Tutkimusten mukaan mielenterveys- päihde yms ongelmat kasautuvat työttömille. Samaten työssäkäymättömien elinajanodote on lyhyempi. Täytyisi päästä siitä ajatuksesta, että työ on ihmiselle pahasta. Tilastojen mukaan se on toisinpäin. Miksi haluta suhteeseen ongelmaisen ihmisen kanssa? Elämässä on ongelmia muutenkin ihan tarpeeksi ja suhteen olisi tarkoitus (ainakin minun mielestäni) parantaa elämänlaatua eikä vähentää sitä.
Tietysti jos ap. on rikkaan suvun vesa, joka käyttää pois sukunsa miljardiomaisuutta golfaten ja kaukomatkaillen, olen kyllä messissä ja perun kaiken edeltävän nanosekunnissa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:39"]
Nainen haluaa aina nostaa omaa elintasoaan miehen kustannuksella.
Toisinpäin se taas on ehdottomasti mahdottomuus.
Lompakkoloisiminen on palstamammoillekin enemmän kuin tuttua.
[/quote]
Juuri oli lehdessä juttua, että korkeasti koulutetut naiset huolivat useammin matalasti koulutetun miehen kuin että miehet huolisivat matalasti koulutetun naisen. Ja vaikka putkimiesten suurista palkoista on pidetty meteliä vuosikaudet, kyllä korkeammin koulutettu silti yleensä tienaa paremmin. Eli kyllä ne ovat miehet jotka loisivat. Muistavat toki meluta 30 vuotta siitä, että nainen piti puolen vuoden äitiysloman ja mies joutui silloin elättämään perheen.
Kysy siltä naiselta.