2025 tulee ennennäkemätön kriisien vuosi
Paljon pahaenteistä on ilmassa enkä tarkoita vain Ukrainan sotaa. Tekniikkaa kehittyy mutta väärään ja pelottavaan suuntaan. Köyhyys ja työttömyys lisääntyvät sekä Suomessa että maailmalla koneen korvatessa ihmisiä kiihtyvään tahtiin. Suuret ongelmat kuten ilmastonmuutos ja muuttoliike jatkuvat ilman ratkaisua.
Kommentit (13)
Minä veikkaan että tänä vuonna eristäydytään taas poteroihin.
Turhaan te Ukrainan sodan loppua ootatte, sen jälkeen sytytetään uusia :D Niin Jenkit toimii ja nyt ollaan menossa mukana
Ei ne auta ketään vaan ne tekee sitä itse pitääkseen oman valta-asemansa maailmassa, kannattais herätä jo
Me tullaan köyhtymään pelkästään sen takia aivan älyttömästi, väki nukkuu kohta kaduilla
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te Ukrainan sodan loppua ootatte, sen jälkeen sytytetään uusia :D Niin Jenkit toimii ja nyt ollaan menossa mukana
Ei ne auta ketään vaan ne tekee sitä itse pitääkseen oman valta-asemansa maailmassa, kannattais herätä jo
Me tullaan köyhtymään pelkästään sen takia aivan älyttömästi, väki nukkuu kohta kaduilla
R y s s ä n tunnistaa jenkki -sanan viljelystä.
Antaa tulla vaan, 30 vuotta olen elänyt köyhyysrajan alapuolella eli totuttu on, ei haittaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Jenkit?
Köyhdy sinä, minä vaurastun.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että tänä vuonna eristäydytään taas poteroihin.
Mihin olet kaivanut omasi?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Alkaa antikristuksen aika.
Nyt alkaa antti sissuksen aika.
Nyt on hyvä kolmikko USA:ssa Trump, Vance ja Musk. Viihdettä luvassa, valitettavasti Suomi heidän juoksupoikana.
Kaikki tietää ettei ihmiskunnalla ole tulevaisuutta. Nyt 8 miljardia ihmistä ja pallolla rajallinen pinta-ala. Varat?