Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvässä vaikkakin vähä seksisessä avoliitossa mikään (enään raittiina ihmisenä)!

Vierailija
2/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:28"]Haluaisin vastata että ei mikään, mutta jos joku maksaisi miljardin, harkitsisin.
[/quote]

Olet siis huora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö alkoholi potenssin?

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:00"]

Ei hyvässä vaikkakin vähä seksisessä avoliitossa mikään (enään raittiina ihmisenä)!

[/quote]

Vierailija
4/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoille riittäisi parempi elintaso ja paksu lompakko.

Vierailija
5/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin tavallaan miestäni suhteen alussa joskin luulin, että hän oli tosissaan jättänyt minut ja ajanut ulos. Mutta tulen kyllä katumaan sitä lopun elämääni ja mieskin on varmaan loppuelämän katkera mulle, joten minua ei saisi enää mikään pettämään ikinä. Selvinpäin en sitä olisi tehnytkään.

Vierailija
6/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:04"]Veikö alkoholi potenssin?

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:00"]

[/quote]
[/quote] Mä olen nainen. Mies ei halua niin usein, kun minä, hänen lyrica lääkkeet vaikuttavat myös ja varmaan mun raskauskin.

Vierailija
7/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. En ole niin luuseri, etten pystyisi lopettamaan toista suhdetta ennen, kuin hyppäisin jonkun kanssa sänkyyn. En tajua ihmisiä, jotka puolustavat pettämistään paskalla ja seksittömällä suhteella, se paska ja seksitön suhde poikki vaan, jos muu ei auta ja kohti uusia tuulia. Myöskään humalatila ei todellakaan ole pätevä syy, ei kukaan oikeasti ole niin humalassa etteikö tajuaisi, että painaa vierasta ihmistä tai sitten on niin kännissä ettei todellakaan kykene edes seksiin.

Vierailija
8/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies kohtelee huonosti ja pettää. Pettäisin ja jättäisin. Vaikka todennäköisesti suoraan jättäisin. Olen sen verran yksinäinen susi, että osaan kohdata tuntemattoman, vaikka minulla ei olisi yhtään mitään, muuta kuin oma seurani.

Vierailija
9/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:12"]Se että mies kohtelee huonosti ja pettää. Pettäisin ja jättäisin. Vaikka todennäköisesti suoraan jättäisin. Olen sen verran yksinäinen susi, että osaan kohdata tuntemattoman, vaikka minulla ei olisi yhtään mitään, muuta kuin oma seurani.
[/quote]

Miksi kukaan haluaa olla ihmisen kanssa, joka kohtelee huonosti ja pettää? Ei ole mikään syy pettämiselle tuokaan. Miksi satuttaisi itseään ja tuhlaisi tätä tärkeää yhtä elämää johonkin ihmiseen, jonka kanssa on paska olla?

Vierailija
10/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut seksiä sen jälkeen kun tulin raskaaksi. Muuten hyvä mies, joten kärvistelin siihen asti kun lapsi oli 2, käytiin terapiassa jne mutta mistään ei ollut apua. Sitten en enää jaksanut, ero laitettiin vireille mutta ennen kuin avioero astui voimaan tapasin tyypin jonka kanssa päädyin sänkyyn. Teki muuten hyvää noin 3 v jälkeen!

Vierailija
11/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin todella huono parisuhde ja ajatus erosta, välinpitämättömyys tai inho omaa puolisoa kohtaan ja siinä tilanteessa sopiva tilaisuus/henkilö, johon ihastuisin.

En ole koskaan pettänyt ja tuomitsen pettämisen, mutta sitähän tapahtuu paljon enkä poissulje sitä mahdollisuutta, että se osuisi itsellekin joskus kohdalle. En tietenkään todennäköisenä sitä pidä. Muutama vuosi takaperin olisin pitänyt täysin mahdottomana, mutta elämä opettaa. Mutta vaatisi kyllä kohdallani monta tekijää.

Vierailija
12/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut sai pettämään se että mies kohteli huonosti,oli ilkeä ja haukkui.Aloitin toisen suhteen jolla varmaan parantelin itsetuntoani.Erotakaan en tietyistä syistä silloin voinut.

Vierailija
13/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:28"]Haluaisin vastata että ei mikään, mutta jos joku maksaisi miljardin, harkitsisin.
[/quote]

Minä kyllä voisin miljardista harkitsemattakin panna, tuskin mieskään sitä vastaan olisi :D
Ei se järvi soutamalla kulu, eikä kerta kenestäkään huoraa tee ;)

Vierailija
14/21 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:28"]Haluaisin vastata että ei mikään, mutta jos joku maksaisi miljardin, harkitsisin. [/quote] Minä kyllä voisin miljardista harkitsemattakin panna, tuskin mieskään sitä vastaan olisi :D Ei se järvi soutamalla kulu, eikä kerta kenestäkään huoraa tee ;)

[/quote]

Miljardista panisi vaikka huoneellista miehiä. Itsekin olen mies.

Vierailija
15/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen..eli halu ulos nykyisestä parisuhteesta ja haluan sysätä ulosheittovastuun puolisolle. Yritän tietenkin jäädä läpinäkyvästi kiinni.

Vierailija
16/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Petetyksi tuleminen on perseestä, niin julma en ole että haluaisin tuottaa sellaista tuskaa toiselle.

Vierailija
17/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:23"]

Perinteinen..eli halu ulos nykyisestä parisuhteesta ja haluan sysätä ulosheittovastuun puolisolle. Yritän tietenkin jäädä läpinäkyvästi kiinni.

[/quote]

Tämä puuttuikin kokonaan vaihtoehdoista tuolla kyselyssä. 

Vierailija
18/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vastata että ei mikään, mutta jos joku maksaisi miljardin, harkitsisin.

Vierailija
19/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi useampia vaihtoehtoja ei voinut valita?

Vielä pari vuotta sitten olisin vastannut, että mikään ei saisi minua pettämään ja täälläkin kauhistelin kuorossa kaikki pettäjät alimpaan helvettiin. Nyt tilanne on muuttunut vaikka en olekaan pettänyt, vielä. Joka ikinen päivä toivon yhden tietyn ihmisen tulevan vastaan ja ajatuksissani olen pettänyt miestäni jo kauan. Niin se elämä kuljettaa... Täällä olisi siis hyvä mies vailla omistajaa kohta.

Vierailija
20/21 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen avioliittoni alkoi pettämällä ja poden vieläkin huonoa omaatuntoa kymmenen vuoden jälkeen, että ei mikään. Silloinen suhde oli sairas ja vihasin avomiestäni mutta silti en olisi halunnut ketään satuttaa niin. Ei enää ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi