Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu, kun joku mies on ihastunut sinuun?

Vierailija
07.12.2021 |

Vastaavasti haluaisin tietää, miltä teistä naisista tuntuu, kun huomaatte jonkun ihastuneen?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toooooooooooooosi kiusalliselta ja vaivaannuttavalta:(

Kerron vielä, että miksi. On kamalaa torjua ihastunut mies, joka on ehkä pitkäänkin kerännyt rohkeutta kertoakseen tunteistaan. Siksi se on kiusallista ja vaivaannuttavaa, enkä saa sellaisesta minkäänlaista mielihyvää:(

Ilmaisemalla, että se on "kiusallista" ja "vaivaannuttavaa" asetat itsesi miehen yläpuolelle.

Ei, vaan sen, että hänellä on normaali tunne-elämä. Vain psykopaatista ei olisi kiusallista torjua ihastuneen ihmisen tunteita.

Et ymmärrä ilmaisujen merkityksiä.

Tai sinä et.

Jankutetaanko tästä sitten loppuilta.

Vierailija
62/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavalta. Vaikka olen sinkku ja ihan kaiketi kivannäköinen, en etsi enkä kaipaa mitään suhdekuvioita juuri nyt. Tämä myös ihan yleisesti tuttavapiirissä tiedossa. Silti eräs jaksaa yrittää treffeille. Eli ahdistavaa, kun mun omaa ”tilaa” tässä asiassa ei kunnioiteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikeasti iskettävä mies" ei mun mielestä tarkoita sellaista, joka katselisi muita tai jolla olisi paljon naisia, vaan sellaista joka tietää arvonsa, eikä ryhdy suhteeseen heppoisin perustein.

Vierailija
64/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä lähinnä pelottaa miehenä se, miten ystävyydelle käy jos tunnustaa tunteensa pitkäaikaiselle ystävälle. Toisaalta voi onnistua ja tunne saattaa olla jopa molemmin puoleinen, mutta jos ei ole niin ystävyys taatusti ei ole enää ennallaan tuollaisen ulostulon jälkeen.

Vierailija
65/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikeasti iskettävä mies" ei mun mielestä tarkoita sellaista, joka katselisi muita tai jolla olisi paljon naisia, vaan sellaista joka tietää arvonsa, eikä ryhdy suhteeseen heppoisin perustein.

Mulle on ihan sama, minkä takia mies on vaikeasti iskettävä, ei kiinnosta, jos mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
66/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kollega on ollut ihastunut minuun jo 10 vuotta. Olen ollut itse naimisissa jo 20 vuotta ja hän myös tahollaan. On minua noin 10 vuotta vanhempi, aivan ihana ja hauska tyyppi, mutta valitettavasti en voisi koskaan olla hänestä romanttisesti kiinnostunut, vaikka olisin sinkkukin.

Tämä tuntuu todella kiusalliselta, kun vaimonsa ollessa reissussa on välillä mese täynnä siirappisia viestejä. Olen kertonut tästä myös omalle miehelleni ja tilanne on vähän nolo myös koko työyhteisölle, koska sen todella myös muut huomaavat.

Vierailija
67/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavalle.

Ja samaan aikaan tuntuu että sulan sen ihailun edessä. Ja miten tässä kuuluu olla?

Sit oon niin jäässä että siihen kuolee sekin sitten kun en saa sanaa suusta.

N45

Vierailija
68/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama, minkä takia mies on vaikeasti iskettävä, ei kiinnosta, jos mies ei ole kiinnostunut.

Eli odotat, että mies iskee. Itse en ole siihen tyytynyt, olen halunnut valita itse kenet haluan.

Vierailija
69/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitää minua viehättävänä. Ja tykkää minusta ihmisenä. Mukavaa se on. Liskoaivot ällöttävä minua, joiden ajatukset on vain seksuaalista.

Vierailija
70/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli odotat, että mies iskee. Itse en ole siihen tyytynyt, olen halunnut valita itse kenet haluan.

En tietenkään. Kyllähän sitä nyt ennen iskemistäkin asioita tapahtuu. Kuulostelen hienovaraisesti, jos tuntuu lämpenevän, niin jatkan vihjailuja. Jos mies ei ole vastaanottavainen, niin se oli sitten siinä. Kunnioitan toisen yksityisyyttä.

Vierailija
71/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kollega on ollut ihastunut minuun jo 10 vuotta. Olen ollut itse naimisissa jo 20 vuotta ja hän myös tahollaan. On minua noin 10 vuotta vanhempi, aivan ihana ja hauska tyyppi, mutta valitettavasti en voisi koskaan olla hänestä romanttisesti kiinnostunut, vaikka olisin sinkkukin.

Tämä tuntuu todella kiusalliselta, kun vaimonsa ollessa reissussa on välillä mese täynnä siirappisia viestejä. Olen kertonut tästä myös omalle miehelleni ja tilanne on vähän nolo myös koko työyhteisölle, koska sen todella myös muut huomaavat.

No tuossa nyt ongelma ei ole miehen ihastuminen vaan törkeä ja epäkunnioittava käytös.

Vierailija
72/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävältä, sillä minuun ihastuvat aina vain sellaiset, jotka eivät minua kiinnosta. Kun huomaan miehen ihastuneen, rukoilen mielessäni ettei lähesty. Harmittavan usein kuitenkin lähestyvät.

Vierailija
73/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun sellaista ei ole vielä tapahtunut. Todnäk. saisin paniikkikohtauksen.

N46

Vierailija
74/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jos ihastus molemminpuolinen. Jos toinen ei ole syystä tai toisesta saavutettavissa, niin silloin ihastus voi olla aika tuskallinen. Jos ihastus on yksipuolista, niin voi olla imartelevaa ja myös vaivaannuttavaa, ainakin jos jatkuu pitkään. Riippuu myös miten toinen tuo sen esille.

Vierailija
75/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa minulle on käynyt niin, että ihastukseni kohde on myös lämmennyt minulle. Jälkimmäinen ei uskaltanut lähestyä, mutta onneksi olin itse aktiivinen. Silloin kun minuun on ihastunut joku josta en ole kiinnostunut, niin se on tuntunut lähinnä kamalalta. Erittäin häiritsevää on se, jos ihastunut ei meinaa uskoa, että kiinnostusta ei ole, eikä tule. On ollut pakko sanoa pahasti, että saa rauhan. Totta on se, että monet tytöt on kasvatettu miellyttäjiksi ja mullekin on ollut vaikea sanoa, ettei kiinnosta, kun en haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä.

Vierailija
76/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun kukaan ei ole koskaan ihastunut. Olen 156 cm ja 80 kg, pallinaama ja rillit.

Vierailija
77/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä. Tulin kiusatuksi. 

Vierailija
78/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruma tai muutenvaan vastenmielinen mies, ihastumisen huomaaminen lähinnä ällöttää.

Fiksun ja kivannäköisen miehen ihastuksen kohteena olo saa ajatukset sinkoilemaan, kroppa värisee ja ,,,,,,uuh. Olen harmillisesti varattu - vientiä olisi!

Vierailija
79/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastus on aitoa aseista riisuvaa, eikä mitään miehille tyypillistä "lääh puuh, oot seksikäs" niin se on kyllä hämmentävän imartelevaa. Sellaista ei kuitenkaan ole minulle tapahtunut elämässäni kuin pari kertaa ja aina jompikumpi on ollut varattu. Onhan se todella hämmentävä tunne huomata, että olen jonkun silmissä kaikin tavoin ihana ihminen. Kuin kukkanen joka halutaan asettaa maailman kauneimpaan vaasiin.  Vaikka en itse näe itseäni sellaisena ollenkaan, minähän olen vain tavallinen nainen, joka on täynnä virheitä ja jolla on omat ongelmansa elämässä, kuten kaikilla muillakin. On niin hämmentävää, että joku mies näkee minussa jotain todella erityistä, vaikka omasta mielestäni olen pelkkä tavis paskaläjä. 

Vierailija
80/96 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä. Eipä kai kukaan nauti pakkien antamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme