Nainen, miltä tuntuu, kun joku mies on ihastunut sinuun?
Vastaavasti haluaisin tietää, miltä teistä naisista tuntuu, kun huomaatte jonkun ihastuneen?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Hiljattain oli mua 4v vanhempi mies ihastunut, ja ahdisti kun hän tuntui kauhean vanhalta. Onneksi pääsin siitä eroon
N21
Ahdistuksesta vai miehestä? Joskus sinäkin kasvat aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten nainen pelkää miehen ihastusta. Nainen on pääsääntöisesti kiinnostunut sellaisista miehistä, jotka eivät ole ihastuneet häneen.
🤔Ei nyt tule yhtään tuollaista naista mieleen. Oletko jotenkin pelottava?
Olen ritari ja kaikki ihastuvat minuun. Itse vain Neitoon yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten nainen pelkää miehen ihastusta. Nainen on pääsääntöisesti kiinnostunut sellaisista miehistä, jotka eivät ole ihastuneet häneen.
Näinhän se on - kukaan nainen ei haluaisi tyytyä tasoiseensa mieheen.
Vaivaannuttavalta. T. varattu nainen ilman sormusta
Riippuu ihan miehestä ja tilanteesta. Se voi olla imartelevaa, mutta esim. työkuvioissa se ihastussähläys mieheltä, josta ei itse ole kiinnostunut yhtään, on tuntunut todella kiusalliselta ja epämiellyttävältä. Molemminpuolista ihastusta en ole kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔Ei nyt tule yhtään tuollaista naista mieleen. Oletko jotenkin pelottava?
En ole tuo jolle vastasit, mutta kyllä se minulle meni vuosia noin. Enkä ollut tuttavapiirissä ainut jolla oli tuota ongelmaa. Ei toki kaikki tällaisia ole, mutta kyllä se omien havaintojen mukaan on melko yleinen piirre kuitenkin.
Mahtavalta. Kuin saisi uuden elämän. Tai olisi itse uudestisyntynyt. Ehkä molempia yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleisenä kommenttina keskusteluun: on äärimmäisen surullista, että ilmaistu positiivinen tunne herättää vastaanottajassaan vain negatiivisia tunteita.
Toooooooooooooosi kiusalliselta ja vaivaannuttavalta:(
Tuntuu aina kivalta. olipa vapaa tai varattu. Ihailun tarve ei lakkaa vaikka olisi varattu, eikä sormus ole tae ettei koskaan enää ihastu. Kunhan ei ihan liian innokas ole ja uskoo kun sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sanoa, kun moista ei ole tapahtunut. Todennäköisesti hämmästyisin suuresti.
Kyllä harvassa ovat naiset, joihin kukaan mies ei ole koskaan ihastunut. Miehet kun ihastuvat paljon naisia herkemmin. Todennäköisesti sinuunkin, mutta ovat pitäneet tunteensa salassa.
Kyllä meitä on, naisia joihin kukaan ei ihastu.
Enkä kyllä tee mitään sillä teoreettisella tiedolla, että joku joskus jossain on saattanut ehkä salaa olla ihastunut. Koska niin, eihän sitä voi mitenkään tietää eikä se lämmitä mieltä tippaakaan tässä loputtomassa yksinäisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisenä kommenttina keskusteluun: on äärimmäisen surullista, että ilmaistu positiivinen tunne herättää vastaanottajassaan vain negatiivisia tunteita.
Varmaan riippuu myös siitä, miten niitä tunteita ilmaistaan. Jos mies esim. tulee luvatta puristelemaan, niin kyllä siinä jopa sinkkunainenkin ahdistuu. -sivusta
Hyvältä tuntuisi, jos tietty mies ihastuisi. Muiden ihastuksella ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattisesta ihmisestä se, että joutuu loukkaamaan toista ja pahoittamaan toisen mielen, on negatiivinen asia.
Riippuu henkilöstä ja tämän käyttäytymisestä minua kohtaan. Imartelevaa, jos kohtelias ja ujo yms. eikä yritä mitään erikoisempaa. Ahdistavaa, jos pakkomielteisesti alkaa seurailemaan ja esim pyytää treffeille, joista kieltäydyn kauniisti ja sen jälkeen käy vainoamaan tai ei ymmärrä sanaa ei vaan käy inttämään.
Kiusalliselta. Etenkin jos mies on naimisissa.
Hyvältä, jos mies viehättää minua.
Kiusalliselta, jos ei viehätä.
Sinkkunaiset pelkäävät ihastumisia, koska on ikävä torjua ihminen, ja sitä joutuu tekemään, jos on ystävällinen ja yrittää olla jonkun kaveri.
Siksi naiset tykkäävät homoista ja turvallisista varatuista miehistä. Voi olla kiva ilman, että sitä tulkitaan väärin.