Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu, kun joku mies on ihastunut sinuun?

Vierailija
07.12.2021 |

Vastaavasti haluaisin tietää, miltä teistä naisista tuntuu, kun huomaatte jonkun ihastuneen?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta, jos on itse ihastunut siihen mieheen.

Karmivalta, jos se mies on epämiellyttävä.

Seuraava kysymys.

Vierailija
102/106 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla inkognito ja itsekseni. En kaipaa ketään stalkkaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta näkökulmasta, niin miksi tämä kestää vain sen ohikiitävän hetken naisella? Vaikka mies ns. Panostaa, keksii,antaa, ja nauttii, sekä rakastaa. Ohikiitävän hetken jälkeen alkaa dissaus, epäkunnioitua, suoranainen vittuilu, niin kuin olisit ihmisenä ihan paska. Yritå siinä sitten, ei auta ku potkasta perseelle.

Vierailija
104/106 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mulla on rehellisesti sanottuna joku huijarisyndrooma. Mun on todella vaikea ajatella että jollain olisi romanttisen lämpimiä ajatuksia musta. Vaikka merkit olisi aivan selkeitä niin keksin sille jonkun tekosyyn. Mutta ajatuksna tuntuu todella... (yritän keksiä sopivaa sanaa....) hämmentyneeltä, uskomattomalta, epätodelliselta, kivalta ja jotenkin aseista riisuvalta. Okei, en tosiaan keksi sitä sanaa mikä mulla on päässäni. N33

Vierailija
105/106 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta näkökulmasta, niin miksi tämä kestää vain sen ohikiitävän hetken naisella? Vaikka mies ns. Panostaa, keksii,antaa, ja nauttii, sekä rakastaa. Ohikiitävän hetken jälkeen alkaa dissaus, epäkunnioitua, suoranainen vittuilu, niin kuin olisit ihmisenä ihan paska. Yritå siinä sitten, ei auta ku potkasta perseelle.

Jos ei rakasta itse enää, ja se toinen rakastaa, niin se voi joskus olla ainoa tapa pitää toinen kaukana.

Onhan se raakaa, en sitä kiellä, mutta torjunnankin voi tehdä hyvin tai epäkunnioittavasti.

Vierailija
106/106 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivalta, jos on itse ihastunut siihen mieheen.

Karmivalta, jos se mies on epämiellyttävä.

Seuraava kysymys.

Tämä. Itseäni ahdistaa yksi vilkuilija, joka ainakin aikaisemmin oli pitkään epätoivoisen ihastunut. Ei mennyt perille, etten ollut hänestä kiinnostunut. Tekisi mieli mennä vaan piiloon, jos olen samassa tilassa hänen kanssaan. Huoh.. Näitä on ollut aikaisemminkin, yleensä ovat sosiaalisesti olleet vähän kömpelöitä, naisista ei oikein kokemusta (?) omaavia. Ahdistaa vaan, tekisi mieli vetää pussi päähän ja olla näkymätön. Sori avautumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän