Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu, kun joku mies on ihastunut sinuun?

Vierailija
07.12.2021 |

Vastaavasti haluaisin tietää, miltä teistä naisista tuntuu, kun huomaatte jonkun ihastuneen?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä aika moni on ihastunut minuun. Se tuntuu todella hankalalta. Itsetuntoa toki hivelee, mutta kun nämä on tyyppejä töistä ja tykkään näistä kaikista, enkä kenenkään kanssa halua mitään. Olen itse kokenut sydänsuruja sen verran että tiedän miltä se tuntuu, enkä haluaisi aiheuttaa niitä kenellekkään. Olen vain luonnostani sellainen että miehet tykkää, en oikein osaa olla muunlainen.

Vierailija
82/96 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä lähinnä pelottaa miehenä se, miten ystävyydelle käy jos tunnustaa tunteensa pitkäaikaiselle ystävälle. Toisaalta voi onnistua ja tunne saattaa olla jopa molemmin puoleinen, mutta jos ei ole niin ystävyys taatusti ei ole enää ennallaan tuollaisen ulostulon jälkeen.

Mutta yleensä se joka siitä ystävyydestä vetäytyy on se joka oli ihastunut. Hän tulee niin surulliseksi ettei voi enää olla ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastus on aitoa aseista riisuvaa, eikä mitään miehille tyypillistä "lääh puuh, oot seksikäs" niin se on kyllä hämmentävän imartelevaa. Sellaista ei kuitenkaan ole minulle tapahtunut elämässäni kuin pari kertaa ja aina jompikumpi on ollut varattu. Onhan se todella hämmentävä tunne huomata, että olen jonkun silmissä kaikin tavoin ihana ihminen. Kuin kukkanen joka halutaan asettaa maailman kauneimpaan vaasiin.  Vaikka en itse näe itseäni sellaisena ollenkaan, minähän olen vain tavallinen nainen, joka on täynnä virheitä ja jolla on omat ongelmansa elämässä, kuten kaikilla muillakin. On niin hämmentävää, että joku mies näkee minussa jotain todella erityistä, vaikka omasta mielestäni olen pelkkä tavis paskaläjä. 

...ja sellainenhan sinä olet, niin kuin jokainen meistä.

On kamalaa ihastua naiseen, joka on varattu. Mutta minkäs teet. Pakko yrittää kehitellä negatiivisia tunteita tätä naista kohtaan. Se yleensä auttaa.

Vierailija
84/96 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli, että ihastujamies ei käy tungettelevaksi niin tunnen kiitollisuutta siitä, että joku pitää minua viehättävänä, olinpa itse miehestä kiinnostunut tai en. Ja pyrin aina kohtelemaan näitä miehiä kunnioittavasti, tietoisena heidän ihastuksestaan mutta kuitenkaan pyrkimättä sitä mitenkään lietsomaan.

Jos itse olen miehestä kiinnostunut, saatan mennä täysin lukkoon ja käyttäytyä niin kuin en miestä näkisikään.

Vierailija
85/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on ihastunut n 70v pappa,en ole kiinnostunut,ahdistaa koko vaari.Mitä teen?Sanonko suoraan,että jättää rauhaan? Teenkö ilmoituksen ahdistelusta poliisille? Jättäkää naiset rauhaan,älkää stalkatko 5v naista, joka ei ikinä ole kiinnostunut teistä.

Vierailija
86/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, jos itsekkin pidän ihmisestä. Ja se mies ei oleta, että saa suhteen kanssani.  Ja käyttäytyy hyvin. 

Olen saanut kokea tuon 2krt elämässäni työpaikalla. 

Kiitos heille😊

Vierailija
87/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsee kun sosiaaliton naikkonen on lääpällään.

Vierailija
88/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kiusallista ja ahdistavaa. Yleensä ollut vielä sellainen jota pitänyt ystävänä, sit avautunut näistä helvetin tunteisaan ja sen jälkeem ollutkin sit niin kiusallista olla tekemisissä että siinäpä oli sit se ystävyys. Miksi eivät voi voi pitää turpaansa kiinni tunteistaan ja jatkaa normaalisti? Kyllä ne ohimenee kun aikaa kuluu ja lopettaa niiden fiilistelyn. Ei ole mitään syytä alkaa hinkamaan niitä toisen naamaan jos haluaa pysyä ystävinä. 

Vierailija
89/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei ole sellaista koskaan tapahtunut.

N50

Vierailija
90/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavaa jos se on joku josta en itse voisi kiinnostua, ja todella kuumottavaa jos se on joku "lääh puuh seksikäs" johon itsekin käyn kuumana. Oon nimittäin naimisissa ja kyllähän tossa jälkimmäisessä tapauksessa hieman meinaa kiusaus iskeä...

Vierailija
91/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa, vaikkei kysytäkään:

1. Jos tunnen itsekin vetoa naiseen, on se aivan pakahduttavan ihanaa

2. Jos en tunne vetoa naiseen, mutta nainen käyttäytyy siitä huolimatta hyvin, on se mukava tunne kuitenkin

3. Jos en tunne vetoa naiseen ja naisen käytös ei ole asiallisten pakkien jälkeen tervettä, on se tietenkin ahdistavaa

Vierailija
92/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkellyttävä ja yllättävä kokemus, jos pitää itseään korkeintaan tavallisen näköisenä. 

Vierailija
93/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti yököttää, koska muhun ei ihastu sellaiset, joista itse pidän.

Vierailija
94/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän keksiä miten pääsee eroon siitä lurjuksesta ja tai pettää sitä sikaa.

n34

Vierailija
95/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omista tunteista ja miehen käytöksestä onko se kiusallista vai ok. 

Miehen tulee kunnioittaa naisen omaa tilaa ja jos kiinnostus ei ole molemminpuolinen, miehen tulee jättää nainen rauhaan. 

Vierailija
96/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävältä. Siltä, että vedän sitä tyyppiä turpaan jos sen vielä näen. Ihastus on täysin yksipuolista. Se, että tyypillä näkyy puuttuvan vähintään 30% hampaista ja parturissa on käynyt joskus vuosia sitten, ei auta asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme