Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hoitajien rokotuspakko tulee poistun alalta

Surullinen sairaanhoitaja
07.12.2021 |

Olen sairaanhoitaja ja tunnen surua siitä, että on mahdollisuus, että en voi kohta enää tehdä työtäni. En hoida kriittisesti sairaita ihmisiä tai vanhuksia. Jos koronarokote tulee pakolliseksi hoitajille palaan takaisin entiseen työhöni.

Onko muita hoitajia, jotka eivät aio ottaa koronarokotteita?

Syynä minulla se, että rokotteet suojaavat vain vakavaa tautimuotoa vastaan, niiden teho hiipuu kuukausissa ja tarvitaan aina uusi annos plus viruksen joihinkin variantteihin teho on oletettavasti olematon. Lisäksi oma immuunipuolustus saattaa heikentyä plus esimerkiksi sydänsairauksien merkittävä lisääntyminen koronarokotusten alettua.

Olen myöskin perusterve, ei ylipainoa, D-vitamiinitasot kunnossa, edellisestä flunssastakin vuosikausia aikaa vaikka altistun jatkuvasti työssäni kaikenlaisille viruksille, myös koronalle. Ymmärrän, että on kuitenkin minimaalinen mahdollisuus, että vakava tautimuoto voi osua kohdalleni, mutta kaikella olemassa olevalla tutkimustiedolla se on häviävän pieni. Uskon yksilönvapauteen, keholliseen itsemääräämisoikeuteen ja en hyväksy meneillään olevia suunnitelmia esimerkiksi koronapassien laajentamisesta työpaikoille saati rokotuspakkoa.

Kommentit (1468)

Vierailija
441/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin pistää vihaksi ihmisten tyhmyys, ihan ahdistaa lukea näitä piikkiuskovaisten juttuja . Olkoon piikkiuskovaisia , mutta pitäisi olla edes sen verran älyä , ettei ala ilkeilemään ja heittämään asiattomuuksia niille, jotka haluavat pysyä kaukana siitä piikistä, kokeellisesta piikistä. No, kauhalla on vaikea ottaa, kun lusikalla on annettu, teelusikalla.

En ymmärrä , miten se on teiltä pois, jos ihmiset eivät ota sitä piikkiä, osaatteko antaa sille perustelun?

Vierailija
442/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Ei moni pitkäaikaissairas, vakavasti sairas tai vanhus haluakaan elää, joten rokottamaton hoitaja on paras mahdollinen vaihtoehto heille. 

Minun omaiseni on pitkäaikaissairas ja jo vanhahko, mutta haluaa hyvän, suomalaisen terveydenhuollon vuoksi edelleen elää.

Eipä ole kauaa kun saadaan terveydenhuolto ajettua alas näillä järjettömillä rokotevaatimuksilla.

Ei tässä mitään alas ajeta, pienen pieni kourallinen hopeavesi-”hoitajia” ei sellaiseen pysty.

Hahaha, katsoppa vaan mitä tulee tapahtumaan.

Katson. Mitään ei tule tapahtumaan. Korkeintaan pieni määrä alalle täysin sopimattomia henkilöitä poistuu ja koulun penkiltä tulee täysjärkisiä tilalle.

Täysjärkisen määritelmä ennen = osaa toimia ja päättää itsenäisesti

Täysjärkisen määritelmä nykyään = piikittää kehoonsa ihan minkä tahansa valmisteen, minkä väitetysti suurin osa muistakin on ottanut

Täysjärkisen sairaanhoitajan määritelmä: Luottaa enemmän THL:n dataan ja ohjeistuksiin, kuin internetin salaliittohörhöjen levittämiin valheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niin pistää vihaksi ihmisten tyhmyys, ihan ahdistaa lukea näitä piikkiuskovaisten juttuja . Olkoon piikkiuskovaisia , mutta pitäisi olla edes sen verran älyä , ettei ala ilkeilemään ja heittämään asiattomuuksia niille, jotka haluavat pysyä kaukana siitä piikistä, kokeellisesta piikistä. No, kauhalla on vaikea ottaa, kun lusikalla on annettu, teelusikalla.

En ymmärrä , miten se on teiltä pois, jos ihmiset eivät ota sitä piikkiä, osaatteko antaa sille perustelun?

Joo, jännä juttu että tulee ”asiattomuuksia”, vaikka itse olet niin kovin asiallinen?

Vierailija
444/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Ei moni pitkäaikaissairas, vakavasti sairas tai vanhus haluakaan elää, joten rokottamaton hoitaja on paras mahdollinen vaihtoehto heille. 

Minun omaiseni on pitkäaikaissairas ja jo vanhahko, mutta haluaa hyvän, suomalaisen terveydenhuollon vuoksi edelleen elää.

Eipä ole kauaa kun saadaan terveydenhuolto ajettua alas näillä järjettömillä rokotevaatimuksilla.

Ei tässä mitään alas ajeta, pienen pieni kourallinen hopeavesi-”hoitajia” ei sellaiseen pysty.

Katson. Mitään ei tule tapahtumaan. Korkeintaan pieni määrä alalle täysin sopimattomia henkilöitä poistuu ja koulun penkiltä tulee täysjärkisiä tilalle.

Sen kun näkisit mitä sieltä koulunpenkiltä tulee :D

Mä tunnen läjäpäin nuoria omien lasten kautta ja juuri ne, keiden ei ikinä uskoisi lähtevän hoitajiksi, tekevät niin.

Menevät krapulassa ja itsensä teloneena töihin, ravaavat baareissa uskomattoman paljon, kuvaavat asiakkaita snäppiin, kertovat ihan avoimesti mitä virheitä hoidossa ovat tehneet tai lähes tehneet jne.

Osa heistä saanut rokotuksen, osa ei. Yhtä hullua menoa silti.

Kyllä nyt kannattais pitää niistä viimeisistä ammattitaitoisista kiinni!

Monestakin syystä!

Mun mielestä on todella nurinkurista, että rokotuksilla olet muka täysin ok, kukaan ei kysele mitään, sitten taas ne ketkä ei voi rokotusta ottaa, hommaavat negan.

Se negahan on paljon luotettavampi kuin jonkun huithapelin rokotukset!

Itse luottaisin läheiseni ja itseni mieluummin rokottamattoman hoitoon, kuin rokotetun.

Harmi, että halveksut niin kovasti fiksuja nuoria ihmisiä, erityisesti terveydenhoitoalalle lähteviä. Itselläni on heihin paljon suurempi luotto, tunnenhan noita fiksuja nuoria ihan henkilökohtaisestikin.

Vierailija
445/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Täysjärkisen määritelmä nykyään = piikittää kehoonsa ihan minkä tahansa valmisteen, minkä väitetysti suurin osa muistakin on ottanut

Täysjärkisen sairaanhoitajan määritelmä: Luottaa enemmän THL:n dataan ja ohjeistuksiin, kuin internetin salaliittohörhöjen levittämiin valheisiin.

"Täysjärkisen" sairaanhoitajan määritelmä: luottaa lääketehtaiden koronahörhöjen lahjomiin, omalla toimialallaan toimiviin, ylemässä asemassa oleviin henkilöihin, heidän harkintakykyynsä ja siihen että nämä ajattelevat aina potilaan parasta.

Vierailija
446/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ hoitajien rokotuspakolle.

Ymmärrän että hoitajien työ on raskasta, ja mielestäni hoitajia pitäisi olla enemmän ja palkan parempaa. Vähintäänkin koronalisät koko Suomeen.

Silti on täysin JÄRJETÖN ajatus että iäkkäiden ja sairaiden ihmisten kanssa saisi työskennellä ilman rokotteita.

Vierailija
447/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mobiilikehittäjä eli IT-alalla, mutta tuen teitä edes henkisellä tasolla tämän hulluuden kanssa. Se on nimittäin niin, että jos tämä hyväksytään hoitsuille ja jos te alistutte piikkijonoon tämän takia, niin pian minultakin evätään (etä)työt piikittömyyden takia kuten Italiassa.

Tätä ei tule hyväksyä missään nimessä. MRNA rokotteita on toki tutkittu vuosikymmeniä sekä testattu eläimillä mutta ihmisiin tätä teknologiaa on injektoitu vasta vuodesta 2020. Aivan liian uusi lääkeaine, jotta olisi eettistä pakottaa ottamaan sitä työnmenetyksen uhalla! En ole rokotevastainen, vaikka shillit tällä palstalla minua antivaxeriksi kovasti haluaisivat kutsua. Omalla lapsellani on nyt joulukuussa neuvola-aika ja siellä hän saa perus rokotusohjelmaan kuuluvia rokotteita.

Koko koronapassitouhussa ei ole kerrassaan mitään järkeä enää! Sen olisi ymmärtänyt, jos rokotustehosteväli olisi 10-20 vuotta kuten normirokotteissa. Tai että täysi rokotesarja todellakin pysyisi siinä 2 injektiossa, max 3 injektiota ja seuraavat sitten vuosien päästä vasta. Ja että kyseinen injektioaine olisi tutkittu ihmiskäytössä vuosien ajan ennen kuin aletaan massoittain levittää sitä.

Vierailija
448/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ hoitajien rokotuspakolle.

Ymmärrän että hoitajien työ on raskasta, ja mielestäni hoitajia pitäisi olla enemmän ja palkan parempaa. Vähintäänkin koronalisät koko Suomeen.

Silti on täysin JÄRJETÖN ajatus että iäkkäiden ja sairaiden ihmisten kanssa saisi työskennellä ilman rokotteita.

Vielä viisi minuuttia jaksat lobata, niin taas on yhden tunnin palkka ansaittu.

Vierailija
449/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Mä tunnen läjäpäin nuoria omien lasten kautta ja juuri ne, keiden ei ikinä uskoisi lähtevän hoitajiksi, tekevät niin.

Menevät krapulassa ja itsensä teloneena töihin, ravaavat baareissa uskomattoman paljon, kuvaavat asiakkaita snäppiin, kertovat ihan avoimesti mitä virheitä hoidossa ovat tehneet tai lähes tehneet jne.

Monestakin syystä!

Mun mielestä on todella nurinkurista, että rokotuksilla olet muka täysin ok, kukaan ei kysele mitään, sitten taas ne ketkä ei voi rokotusta ottaa, hommaavat negan.

Itse luottaisin läheiseni ja itseni mieluummin rokottamattoman hoitoon, kuin rokotetun.

Harmi, että halveksut niin kovasti fiksuja nuoria ihmisiä, erityisesti terveydenhoitoalalle lähteviä. Itselläni on heihin paljon suurempi luotto, tunnenhan noita fiksuja nuoria ihan henkilökohtaisestikin.

Halveksun?!

Juurihan sanoin että itsekin tunnen!

Olisiko sinusta kiva että läheistäsi hoitaisi krapulassa oleva hoitaja joka möhlii esim. ruokintaletkun kanssa ja snäppää kuolemaa lähestyvästä mummelista kavereilleen?

Kuten sanoin, kannattaisi pitää niistä ammattitaitoisista nyt kiinni eikä asettaa uhkavaatimuksia.

Vierailija
450/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mobiilikehittäjä eli IT-alalla, mutta tuen teitä edes henkisellä tasolla tämän hulluuden kanssa. Se on nimittäin niin, että jos tämä hyväksytään hoitsuille ja jos te alistutte piikkijonoon tämän takia, niin pian minultakin evätään (etä)työt piikittömyyden takia kuten Italiassa.

Tätä ei tule hyväksyä missään nimessä. MRNA rokotteita on toki tutkittu vuosikymmeniä sekä testattu eläimillä mutta ihmisiin tätä teknologiaa on injektoitu vasta vuodesta 2020. Aivan liian uusi lääkeaine, jotta olisi eettistä pakottaa ottamaan sitä työnmenetyksen uhalla! En ole rokotevastainen, vaikka shillit tällä palstalla minua antivaxeriksi kovasti haluaisivat kutsua. Omalla lapsellani on nyt joulukuussa neuvola-aika ja siellä hän saa perus rokotusohjelmaan kuuluvia rokotteita.

Koko koronapassitouhussa ei ole kerrassaan mitään järkeä enää! Sen olisi ymmärtänyt, jos rokotustehosteväli olisi 10-20 vuotta kuten normirokotteissa. Tai että täysi rokotesarja todellakin pysyisi siinä 2 injektiossa, max 3 injektiota ja seuraavat sitten vuosien päästä vasta. Ja että kyseinen injektioaine olisi tutkittu ihmiskäytössä vuosien ajan ennen kuin aletaan massoittain levittää sitä.

Influenssarokotteessa 10-20 vuoden rokotustehosteväli? Mielenkiintoista. Kohta on pari vuotta rokotteita annettu, yli 8 miljardia annosta. Koska alkaa riittää, että sinäkin uskallat?

Vierailija
451/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Monestakin syystä!

Halveksun?!

Olisiko sinusta kiva että läheistäsi hoitaisi krapulassa oleva hoitaja joka möhlii esim. ruokintaletkun kanssa ja snäppää kuolemaa lähestyvästä mummelista kavereilleen?

Kuten sanoin, kannattaisi pitää niistä ammattitaitoisista nyt kiinni eikä asettaa uhkavaatimuksia.

Niin, saat toki satuilla ihan kuinka paljon haluat, ei se tarinoistasi silti totta tee. Voisin minäkin keksiä taruja alkoholisoituneista ”kokeneemmista” hoitajista, jotka tulevat töihin krapulassa kädet täristen jne. mutta taidanpa jättää tarinankertomisen sinulle.

Vierailija
452/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Eli kuormittaa olemassa olollaan vain yhteiskunnan varoja tuottamatta sinne yhtään mitään. Sukupolvi joka rakensi ”hyvinvointiyhteiskunnan” vain itselleen loistavine eläkejärjestelmineen. Nyt haluavat tapattaa nuorison kuolinpiikkeihin, jotta vähän vielä itse jatkavat elämäönsä, muista niin väliä. Itsekkäin sukupolvi koskaan, nuo suuret ikäluokat. Heitä ei tule hoitaa, toivottavasti omassa tunnekylmyydessään järjestivät niin etteivät lapsensakaan heistä välitä, todennäköisesti kylmine kasvatusmetodeineen näin tekivätkin. Yhteiskunnalle suuri helpotus kun tästä ikäluokasta päästään, mitä pikemmin sen paremmin. Onneksi rokote näyttää teholtaan juuri siltä, että tähän pyritäänkin.

Kuulepas, pikkuinen, onneksi yhteiskunta ja yleinen ajattelu on vielä sen verran humaania, että mm. sairaalla, vanhalla ja vammaisella on paikkansa tässä yhteiskunnassa, ei pelkästään menoeränä vaan täysivaltaisena yhteiskunnan jäsenenä. Menit lisäksi ihan harhaan, kun kuvittelet, että omaiseni kasvatti kylmiä jälkeläisiä, kun kävikin ihan päin vastoin: he huolehtivat vanhemmastaan erinomaisen lämpimästi ja empaattisesti. Mieleni tekisi kysyä, kuka sinusta kasvatti noin vihaisen ja tunnekylmän. Onko sinua jo nyt peloteltu, ettet tule eläkettä saamaan, jos et jaksa nousta sieltä sohvaltasi? Sinun saamattomuutesi ei ole ainakaan suurten ikäluokkien syytä, ja tiedoksi, että eläkettä voi saada vain poikkeustapauksissa alle 6-kymppisenä. En toivo sinulle mitään pahaa, vaan toivon, että sinäkin saat hoitoa sitten, kun sitä tarvitset, vaikket muuten yhteiskuntaa hyödyttäisikään.

Vierailija
453/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

"Täysjärkisen" sairaanhoitajan määritelmä: luottaa lääketehtaiden koronahörhöjen lahjomiin, omalla toimialallaan toimiviin, ylemässä asemassa oleviin henkilöihin, heidän harkintakykyynsä ja siihen että nämä ajattelevat aina potilaan parasta.

Unohdit vielä NWO:n ja ”gatesin”. 😂

Vierailija
454/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää.

Monestakin syystä!

Halveksun?!

Niin, saat toki satuilla ihan kuinka paljon haluat, ei se tarinoistasi silti totta tee. Voisin minäkin keksiä taruja alkoholisoituneista ”kokeneemmista” hoitajista, jotka tulevat töihin krapulassa kädet täristen jne. mutta taidanpa jättää tarinankertomisen sinulle.

:D osuiko liian lähelle..?

Itsehän tiedän mitä olen nähnyt, tuntuu jotenkin hullulta että joku täysin tuntematon ruudun takana väittää omien harhojensa takia minua satuilijaksi :D

Vierailija
455/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä asiaa! Itsekkin ja niin myös valtaosa suomen kansasta ovat ottaneet rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet, onhan ne aikapäiviä sitten todettu turvalliseksi ja ne onkin kunnolla testattu ja kehitetty, ennen, kuin ollaan jakoon laitettu. Kyllä vaan ennen asiat oli paremmin. Nykyään kaikki asiat pyörii rahan ja voiton saamisen ympärillä. 

Vierailija
456/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat piikit lääkäreihin myös kirjoitti:

Tarkoittaa siis että potilaisiin jotka on muutenkin heikommassa asemassa voidaan pakkorokottaa mitä tahansa mutta joitakin ei voi ???? Et voi olla syrjintää harjoittava etkä tartuttaa toisia .

Täytyykö lääkäreiden syödä myös kaikki samat lääkkeet, mitä määräävät potilaille?

;)

Tulee aikamoinen lasti. Ehtiikö päivän aikana nielemään kaikki pillerit?

Vierailija
457/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ristiriitaista jos hoitaja ei luota lääketieteeseen?

Vierailija
458/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en.Tai varmaan tullut tuokin kun rokote vaikutus rupee hiipuu pikku hiljaa pois.Toisaalta olis helvetin hyvä kun kaikille aloille vaan pakko rokotus.Eikö siellä eduskunnassakin ole porukkaa jotka ei ole ottannut rokotetta ? Tuskin Kiuru siihen sanoo mitään ? T.Kahdesti rokotettu

Vierailija
459/1468 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa! Ei vastuuttomia alalla tarvitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi