Jos hoitajien rokotuspakko tulee poistun alalta
Olen sairaanhoitaja ja tunnen surua siitä, että on mahdollisuus, että en voi kohta enää tehdä työtäni. En hoida kriittisesti sairaita ihmisiä tai vanhuksia. Jos koronarokote tulee pakolliseksi hoitajille palaan takaisin entiseen työhöni.
Onko muita hoitajia, jotka eivät aio ottaa koronarokotteita?
Syynä minulla se, että rokotteet suojaavat vain vakavaa tautimuotoa vastaan, niiden teho hiipuu kuukausissa ja tarvitaan aina uusi annos plus viruksen joihinkin variantteihin teho on oletettavasti olematon. Lisäksi oma immuunipuolustus saattaa heikentyä plus esimerkiksi sydänsairauksien merkittävä lisääntyminen koronarokotusten alettua.
Olen myöskin perusterve, ei ylipainoa, D-vitamiinitasot kunnossa, edellisestä flunssastakin vuosikausia aikaa vaikka altistun jatkuvasti työssäni kaikenlaisille viruksille, myös koronalle. Ymmärrän, että on kuitenkin minimaalinen mahdollisuus, että vakava tautimuoto voi osua kohdalleni, mutta kaikella olemassa olevalla tutkimustiedolla se on häviävän pieni. Uskon yksilönvapauteen, keholliseen itsemääräämisoikeuteen ja en hyväksy meneillään olevia suunnitelmia esimerkiksi koronapassien laajentamisesta työpaikoille saati rokotuspakkoa.
Kommentit (1468)
Jokainen, joka vaatii pakkorokotuksia tällä kokeellisella lääkeinjektiolla, syyllistyy ihmisoikeusrikokseen. Yk, Vatikaani ja USA:n tuomioistuimet ottaneet jo tämän kannan.
En haluaisi toivoa pahaa kenellekkään mutta nämä piikkipakottajat täällä ovat paskansa ansainneet. Te tulette kasvamaan horsmaa parin vuoden sisään, te tulette kärsimään ennen kuolemaanne jollei veritulppa vie hetkessä, te tulette vielä miettimään virheitänne
Ymmärrän hyvin. Itse en tee hoitotyötä ja olen kahdesti rokotettu, mutta mielestäni on väärin pakottaa yhden ammattiryhmän edustajat ottamaan rokote. Tässä pitäisi ihmisellä olla vapaus päättää omasta kehostaan, tai sitten pakkorokotuksen tulisi ainakin koskea koko kansaa.
Täysi tuki terveydenhoitohenkilöstölle, jotka eivät halua ottaa rokotetta.
Kun korona alkoi, vielä 2020 ennen rokotteita hoitajat sai toimia puutteellisesti suojattuna ilmeisesti näiden rokotepakkoa kannattavien mielestä henkensä kaupalla. Hoitajien suojaamisesta tai esimerkiksi asiakkaiden suojaamisesta toistensa tartunnoilta ei puhuttu mitään.
Ihmisiä olisi pitänyt kuolla varsinkin vanhusten hoitolaitoksissa tosiasiassa enemmän kuin kuoli, jos korona on niin tappava.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteiden myötä vastustuskyky heikkenee se on selvä asia.
Jaa, niinkö vauvapalstan anonyymi immunologi arvelee?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Itse en tee hoitotyötä ja olen kahdesti rokotettu, mutta mielestäni on väärin pakottaa yhden ammattiryhmän edustajat ottamaan rokote. Tässä pitäisi ihmisellä olla vapaus päättää omasta kehostaan, tai sitten pakkorokotuksen tulisi ainakin koskea koko kansaa.
Koronaan on melkein kahden vuoden aikana kuollut mitä, reilu 1400 (?, en ole nyt tarkistanut), pääosin monisairasta eliniän ohittanutta vanhusta. Näillä luvuilla, edes koronan tarttuvuudella, meillä ei valtioneuvoston mukaan ole edes pandemiaa. Pakkorokotukset kriteerit eivät todellakaan täyty.
Vierailija kirjoitti:
Täysi tuki terveydenhoitohenkilöstölle, jotka eivät halua ottaa rokotetta.
Kun korona alkoi, vielä 2020 ennen rokotteita hoitajat sai toimia puutteellisesti suojattuna ilmeisesti näiden rokotepakkoa kannattavien mielestä henkensä kaupalla. Hoitajien suojaamisesta tai esimerkiksi asiakkaiden suojaamisesta toistensa tartunnoilta ei puhuttu mitään.
Ihmisiä olisi pitänyt kuolla varsinkin vanhusten hoitolaitoksissa tosiasiassa enemmän kuin kuoli, jos korona on niin tappava.
Harmi kun ihmisiä kuoli ihan liian vähän (antiwaxerin mielestä siis). Toivottavasti selviät jotenkin tämän pettymyksen ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronaan on melkein kahden vuoden aikana kuollut mitä, reilu 1400 (?, en ole nyt tarkistanut), pääosin monisairasta eliniän ohittanutta vanhusta. Näillä luvuilla, edes koronan tarttuvuudella, meillä ei valtioneuvoston mukaan ole edes pandemiaa. Pakkorokotukset kriteerit eivät todellakaan täyty.
Niin, kerrassaan mitään kun ei tehty kuolemantapausten vähentämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi toivoa pahaa kenellekkään mutta nämä piikkipakottajat täällä ovat paskansa ansainneet. Te tulette kasvamaan horsmaa parin vuoden sisään, te tulette kärsimään ennen kuolemaanne jollei veritulppa vie hetkessä, te tulette vielä miettimään virheitänne
Sellaiset fantasiat seinähullulla tällä kertaa.
Rokottamattomat eli lääketieteeseen uskomattomat hoitajat ovat vähän kuin saatananpalvoja pappina tai pedofiili lastentarhanopettajana: väärällä alalla. Kannattaa reilusti siirtyä sinne homeopatian, parantavien kristallien, superfoodien palvonnan, meditoimalla parantamisen ja muiden "henkistä kasvua" edustavien "vaihtoehtohoitojen" älyvapaaseen maailmaan.
Aina voi uudelleenkouluttautua. Se on nykyaikaa, jos on tullut erehdyttyä väärälle alalle.
Vierailija kirjoitti:
Jo viisi muuta seinähullua yläpeukuttanut, kertoo kyllä paljon teidän antiwaxereiden mielenlaadusta 😂
Terveydenhuoltomme kantokyky ei kestä influenssan kaltaista tautia. Joten revitään se ihmisten selkänahasta, pakotetaan ottamaan rokote, joka ei toimi tai vaihtoehtoisesti suljetaan yhteiskunnasta. Aletaan syrjimään, ei mitään väliä miten tunnollinen työntekijä olit aiemmin jne.
Mitä tämä tekee perheille? Mitä lapsille ja nuorille?
Nyt rikotaan hyvinvointivaltio.. Opetetaan lapsille syrjintää ja pelkoa.
Missä ne luvatut 1000 tehohoitopaikkaa?!!
Olisi varmasti tullut halvemmaksi kuin pilata tämä yhteiskunta ja ihmisten luottamus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevää.
Ei moni pitkäaikaissairas, vakavasti sairas tai vanhus haluakaan elää, joten rokottamaton hoitaja on paras mahdollinen vaihtoehto heille.
Minun omaiseni on pitkäaikaissairas ja jo vanhahko, mutta haluaa hyvän, suomalaisen terveydenhuollon vuoksi edelleen elää.
Eipä ole kauaa kun saadaan terveydenhuolto ajettua alas näillä järjettömillä rokotevaatimuksilla.
Ei tässä mitään alas ajeta, pienen pieni kourallinen hopeavesi-”hoitajia” ei sellaiseen pysty.
Hahaha, katsoppa vaan mitä tulee tapahtumaan.
Katson. Mitään ei tule tapahtumaan. Korkeintaan pieni määrä alalle täysin sopimattomia henkilöitä poistuu ja koulun penkiltä tulee täysjärkisiä tilalle.
Olettehan te muutkin ammattiryhmät valmistautuneet pakkorookotuksiin? Niitä annetaan sitten niin monta, kun valtiovalta käskee, tai muuten saatte potkut. Miltä kuulostaa?
MINÄMINÄMINÄ... Oikein hyvä homma; poistu tosiaan alalta tai rokotuta itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka vaatii pakkorokotuksia tällä kokeellisella lääkeinjektiolla, syyllistyy ihmisoikeusrikokseen. Yk, Vatikaani ja USA:n tuomioistuimet ottaneet jo tämän kannan.
Vatikaanin tuomioistuin, tuomarina ilmeisesti paavi. No, kuvitteellisiahan nuo on kaikki rikosnimikettä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevää.
Ei moni pitkäaikaissairas, vakavasti sairas tai vanhus haluakaan elää, joten rokottamaton hoitaja on paras mahdollinen vaihtoehto heille.
Minun omaiseni on pitkäaikaissairas ja jo vanhahko, mutta haluaa hyvän, suomalaisen terveydenhuollon vuoksi edelleen elää.
Eipä ole kauaa kun saadaan terveydenhuolto ajettua alas näillä järjettömillä rokotevaatimuksilla.
Ei tässä mitään alas ajeta, pienen pieni kourallinen hopeavesi-”hoitajia” ei sellaiseen pysty.
Katson. Mitään ei tule tapahtumaan. Korkeintaan pieni määrä alalle täysin sopimattomia henkilöitä poistuu ja koulun penkiltä tulee täysjärkisiä tilalle.
Sen kun näkisit mitä sieltä koulunpenkiltä tulee :D
Mä tunnen läjäpäin nuoria omien lasten kautta ja juuri ne, keiden ei ikinä uskoisi lähtevän hoitajiksi, tekevät niin.
Menevät krapulassa ja itsensä teloneena töihin, ravaavat baareissa uskomattoman paljon, kuvaavat asiakkaita snäppiin, kertovat ihan avoimesti mitä virheitä hoidossa ovat tehneet tai lähes tehneet jne.
Osa heistä saanut rokotuksen, osa ei. Yhtä hullua menoa silti.
Kyllä nyt kannattais pitää niistä viimeisistä ammattitaitoisista kiinni!
Monestakin syystä!
Mun mielestä on todella nurinkurista, että rokotuksilla olet muka täysin ok, kukaan ei kysele mitään, sitten taas ne ketkä ei voi rokotusta ottaa, hommaavat negan.
Se negahan on paljon luotettavampi kuin jonkun huithapelin rokotukset!
Itse luottaisin läheiseni ja itseni mieluummin rokottamattoman hoitoon, kuin rokotetun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevää.
Täysjärkisen määritelmä ennen = osaa toimia ja päättää itsenäisesti
Täysjärkisen määritelmä nykyään = piikittää kehoonsa ihan minkä tahansa valmisteen, minkä väitetysti suurin osa muistakin on ottanut
Rokotteiden myötä vastustuskyky heikkenee se on selvä asia.