Eläinlääkäreistä huutava pula, miksi työttömät ei
Niin miksi työttömät ei hae eläinlääkäriksi? Kaikki tuet pois, kunnes kaikki työttömät ovat eläinlääkäreitä.
Kommentit (13)
Laiskuusko estää ettei mene eläinlääkäriksi?
Ne tekee hyvin paljon itsemurhia eli kaikkea muuta kuin helppoa työtä.
Kas kun ei aivokirurgeiksi. Tuutko mun ekaksi potilaaksi Ap?
Miksi AP et itse ala eläinlääkäriksi ?
Mikä on 💩vammainen tekosyysi ?
Sen sijaan, että trollailet luokattoman typeriä provojasi täällä, voisit senkin ajan ajatella epäitsekkäästi yhteiskuntaamme ja kouluttautua vaikka eläinlääkäriksi ...
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin alkaa ja narkkaisin kaikki barbivetit
T. Töytön
Teidän narkit voisi teljetä johonkin pimeään tyrmään ja "unohtaa" sinne.
Monilla on allergia, astma ja muita vaivoja. Eläinlääkärin homma on vaativaa ja hektistä, siellä pitää olla jaksava, osaava henkilökunta ja eettinen. Ei kipuja eläimille.
Olen entinen roskakuski, nykyinen työtön. Minä hain eläinlääkäriksi, mutta en päässyt edes haastatteluun. Nyt ihmetyttää miksi en, jos kerran on pulaa eläinlääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei aivokirurgeiksi. Tuutko mun ekaksi potilaaksi Ap?
Aika vaikeaa se olisi kun ei ole mitään mitä leikata
Ei kaikista ole kaikkiin hommiin. Opiskelemaan pääsykin on vaikeaa, ei onnistuisi moneltakaan.
No juu, kaikkihan nuo nyt tietävät, mutta meninpä provoon.
Palstalla käytössä oleva, miksi työttömät ei "mene töihin" ajatusmalli antaa hyvän aiheen näille avauksille. Senkun menee vaan, helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen roskakuski, nykyinen työtön. Minä hain eläinlääkäriksi, mutta en päässyt edes haastatteluun. Nyt ihmetyttää miksi en, jos kerran on pulaa eläinlääkäreistä.
Se erikoista, kun töihin vaan mennään.
En osaa tarpeeksi hyvin matematiikka, kemiaa ja fysiikkaa. Ja vaikka osaisinkin, niin tuskin olisin hyvä ell: en usko että se sureva lemmikin omistaja arvostaisi että itkisin sitä lopetettua eläintä enemmän kuin hän.
Itse voisin alkaa ja narkkaisin kaikki barbivetit
T. Töytön