Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimieheksi siirtyminen, kuinka paljon lisää palkkaa pyytäisit?

Vierailija
11.03.2015 |

Olen Turun seudulla teknologiateollisuudessa työssä. Olen ollut samassa työpaikassa reilu 10v ja vaihdellut tehtäviä useampaankin kertaan. Ensi kesänä olen ottamassa esimiesvastuun osastollamme ja nyt mietin reilua palkkaehdotusta. Mitä itse pyytäisitte? Tähän saakka olen ollut tuntityöläinen päivävuorossa ja vuosiansiot 38500. Alaisia ei ole ollut, vaikka vuorovastaavana olen ollutkin. Osastolla jatkossa alueellani n. 40 alaista. Kohtuupalkkaa olen nyt ajamassa takaa ja tietenkin palkkakehitystä toivoisin myös tämän jälkeenkin. Kertokaa rohkeasti kokemuksia ja mielipiteitänne.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaava homma ja palkka 3700

Vierailija
42/42 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:18"]

En nyt ryhdy tässä kyvykkyyttäni tai edellytyksiäni todistelemaan, sitä tässä ketjussa ei edes ollut kyse. Mielenkiintoinen lähestymistapa asiaan, jossa keskustellaan aivan muusta, kuin että haluanko tai olenko edes varma jne.. Kiitos vielä kaikille vastanneille, tästä sai jo hieman vinkkiä siitä, mitä kukin teistä pyytäisi vastaavassa tilanteessa.

[/quote]

Jos et ymmärtänyt, miten tekstini liittyy kysymykseesi, niin epäilen kykyjäsi kyseisen homman hoitamiseen.

[/quote]

Ja kuvittelet, että osaisit moista analyysia tehdä tällaisen keskustelun perusteella :D Älä jaksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi