Minulla oli useita seksisuhteita ennen nykyistä miestä
Miten se vaikuttaa suhteeseemme? Ei mitenkään. Menneisyydelle ei voi mitään. Olin ennen nykyistä miestä useamman vuoden sinkkuna ja todellakin harrastin seksiä, jos siltä tuntui. Suhteessa olen kuitenkin vain tämän yhden miehen kanssa, eikä kävisi edes mielessä pettää tätä.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:42"]
Miten se vaikuttaa suhteeseemme? Ei mitenkään. Menneisyydelle ei voi mitään. Olin ennen nykyistä miestä useamman vuoden sinkkuna ja todellakin harrastin seksiä, jos siltä tuntui. Suhteessa olen kuitenkin vain tämän yhden miehen kanssa, eikä kävisi edes mielessä pettää tätä.
[/quote]Onko nykyinen niistä paras?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 07:42"]
[/quote]Onko nykyinen niistä paras?
[/quote]
Ei kuulu tapoihin vertailla, mutta tuo on ensimmäinen, josta oikeasti välitän, joten seksi on siinä mielessä ainutlaatuista.
Ihme, ettei av:n lassukkamiehet ole tulleet huutamaan huoraa. :D