Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyaikana ihannoidaan sitä että nainen on neitsyt?

Vierailija
10.03.2015 |

Siis mitä järkeä siinä on? Pitäisikö ihannoida sitäkin jos on jäänyt koulussa luokalleen?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska seksiä on joka paikassa. Ihmiset alkaa tajuta, miten tärkeää on olla myös jotain muuta. Toisin sanoen jatkuva seksin harrastaminen tai edes vapaus jatkuvaan seksin harrastaminen tai seksin ajattelu tai seksin näkeminen ei ole olennaisin asia ihmisen hyvinvoinnille.

Vierailija
82/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te neitsyidenihannoijat muslimeita kaikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kohdella naista muutenkin kuin yhdyntä mielessä :) Intohimoinen mies ei tosin ole yhtä kysytty suomalaisessa yhteiskunnassa kuten etelämpänä ja idempänä. Mies, 34v

Vierailija
84/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:26"]

En tiiä millä aikakaudella sä elät mut mä en oo ainakaan törmännyt neitsyyden ihannointiin.

[/quote]

Suomessa tytöt korkataan kaikki teininä. Ei ole mahollista ihannoida. Ehkä uskovais tai mamu piireissä sitte?

Vierailija
85/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö joku muslimijuttu tai joku muu nykyisen monikulttuurisen ihanteen aiheuttama asia. Aika käsittämättömältä se minusta kuulostaa.

Vierailija
86/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:49"]Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.
[/quote]
Minä olen ihminen, en mikään lukko. Miesten tapaista verrata ihmisiä elottomiin käyttöesineisiin. Kolo ei tee naisesta passiivista lukkoa.

Vierailija
87/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nykyää neitsyitä sen enempää ihannoida? Kyllä minä ainakin otan sen vähän kokeneemman mielelläni. Ei jaksais enää ruveta opettaa temppuja.

Vierailija
88/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys kuuluu: Milloin neitsyydestä on tullut joku häpeäasia, jota joku vielä kehtaa verrata luokalle jäämiseen (what?!)

Vierailija
89/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:52"]

Haluaisitko itse mielummin upouuden kiiltävän auton, vai vm -95 toyota corollan millä on ajettu 300 000 km?

[/quote]

Kumpi sinä olet?

Vierailija
90/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:49"]Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.
[/quote]
Minä olen ihminen, en mikään lukko. Miesten tapaista verrata ihmisiä elottomiin käyttöesineisiin. Kolo ei tee naisesta passiivista lukkoa.
[/quote]
Mites olis sellainen vertauskuva, että neitsyt on kuin ruosteinen lukko, jota ei saa auki. Sitten kun sopiva avain löytyy, niin lukkoa pitää rassailla tovi ja siltikään ei ole takeita, että lukko avautuisi. Tiedättekö mitään turhauttavampaa kuin toimimaton lukko?
.
Kokenut nainen on kuin rasvattu lukko. Se avautuu nautinnollisesti ja vaivattomasti. Tähän lukkoon voi luottaa, koska sen toiminta on varmaa. Se toimii niin kuin pitääkin.

Vierailija
91/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai! Kiva että on muodissa. Itse olen oman neitsyyteni antanut nykyiselle aviomiehelleni kun hän "menetti " poikuutensa. Minä olin 16 ja hän 18. Tuosta 6 vuoden kuluttua menimme naimisiin ja siitä kolmen vuoden kuluttua saimme esikoisemme. Eipä ole koskaan tarvinnut pelätä sukupuolitauteja tai HPV:tä. Huoraksi nainen muuttuu siinä vaiheessa kun seksikumppaneita on ollut enemmän kuin yksi.

Vierailija
92/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:16"]Ai! Kiva että on muodissa. Itse olen oman neitsyyteni antanut nykyiselle aviomiehelleni kun hän "menetti " poikuutensa. Minä olin 16 ja hän 18. Tuosta 6 vuoden kuluttua menimme naimisiin ja siitä kolmen vuoden kuluttua saimme esikoisemme. Eipä ole koskaan tarvinnut pelätä sukupuolitauteja tai HPV:tä. Huoraksi nainen muuttuu siinä vaiheessa kun seksikumppaneita on ollut enemmän kuin yksi.
[/quote]
Miksi nainen? Yhtälailla kaiken maailman rakosissa dippailtu äijä on huora.

Vierailija
93/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:16"]Ai! Kiva että on muodissa. Itse olen oman neitsyyteni antanut nykyiselle aviomiehelleni kun hän "menetti " poikuutensa. Minä olin 16 ja hän 18. Tuosta 6 vuoden kuluttua menimme naimisiin ja siitä kolmen vuoden kuluttua saimme esikoisemme. Eipä ole koskaan tarvinnut pelätä sukupuolitauteja tai HPV:tä. Huoraksi nainen muuttuu siinä vaiheessa kun seksikumppaneita on ollut enemmän kuin yksi.
[/quote]
Miksi nainen? Yhtälailla kaiken maailman rakosissa dippailtu äijä on huora.
[/quote]
No koska aloitus koski naisneitsyitä ja samoin kuin käyty keskustelu.

Vierailija
94/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:49"]Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.
[/quote]

Mä en JAKSA kun joku uuno tulee aina selittää innoissaan tätä lukkoteoriaa. Kuka sen on päättänyt, et miehet on TADAA avain, ja naiset on rupuinen lukko jonka tarkoitus on aueta "vain oikealle ihmiselle". Mee oileesti roskikseen.

Vierailija
95/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden häpeäminen on naturalismia. Nightwish muotoilee asian näin:

For nature hates virginity
I wish to be touched
Not by the hands of where's and why's
But by the Oceans' minds

Tuomas Holopainen on halunnut olla biologi ja se näkyy. Lyriikan ajatus on, että runollinen neitsyyden vienti on mahdollinen, mutta samalla uniikki ja olennaisesti erilainen kuin oikea neitsyyden vienti. Oikea neitsyyden vienti on rakastettavaa luonnosta, koska eläimet lisääntyy ja ihminen on eläin. Siksi on häpeäksi ja outoa, jos eläin-ihminen ei lisäänny.

Mutta naturalismissa ei ollenkaan huomioida muita elämänkatsomuksia, joissa ihminen on enemmän kuin eläin. Holopainen on varmasti myös painiskellut ongelman kanssa.