Miksi nykyaikana ihannoidaan sitä että nainen on neitsyt?
Siis mitä järkeä siinä on? Pitäisikö ihannoida sitäkin jos on jäänyt koulussa luokalleen?
Kommentit (95)
Kuka ja missä? Niinku neva hööd...
Miksi rinnastat hienon asian johonkin luokalle jäämiseen, joka ei ole hienoa? Kuka tahansa pystyy jäämään luokalleen, mutta neitsyitä tuntuisi olevan vain yksi miljoonasta.
Sitä ihannoidaan lähinnä nettipalstoilla tai Perussuomalaisten kokouksissa. Ei niinkään oikeassa elämässä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:25"]
Siis mitä järkeä siinä on? Pitäisikö ihannoida sitäkin jos on jäänyt koulussa luokalleen?
[/quote]
onko runsaasti sukupuolisuhteita sitten verrattavissa koulupinkoon
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:28"]
Sitä ihannoidaan lähinnä nettipalstoilla tai Perussuomalaisten kokouksissa. Ei niinkään oikeassa elämässä.
[/quote]
Nettielämässä minäkin olen moiseen vain törmännyt (en persujen kokouksissa vaikka niissäkin tulee aika usein käytyä).
Koska immekalvon pitää olla ehjä, kun seksiä ekaa kertaa harrastetaan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:25"]
[/quote]
onko runsaasti sukupuolisuhteita sitten verrattavissa koulupinkoon
[/quote]
Ei se tarkoita useita sukupuolisuhteita vaikka ei neitsyt olisikaan.
Minäkin siis vihdoinkin tulin muotiin :)
T. N55
Minä ainakin ihannoin ja toivon itselleni neitsyttä tyttöystävää, koska itselläkin poikuus (ompa tyhmä sana) tallella. Olisi mukava kokea ne asiat yhdessä ensimmäistä kertaa.
Lähinnä se on uskovaisten löpertelyä jumaloida neitsyyttä. Ei normaalijärkisten. Tosin olen ap:n kanssa samaa mieltä siinä että liikaa sitä kyllä ihannoidaan.
Siksi koska lassukat saavat sielullisia vammoja siitä että naiset panevat ketä haluavat.
Tulee mieleen happamat ja pihlajanmarjat.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:34"]Tulee mieleen happamat ja pihlajanmarjat.
[/quote]
joo..ap on joku horo
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:34"]
Siksi koska lassukat saavat sielullisia vammoja siitä että naiset panevat ketä haluavat.
[/quote]
Eiköhän ne kaikkia panevat naiset siitä eniten kärsi. Hampaat irvessä vaan nussitaan.
No huoriako sitten pitäisi ihailla???
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:43"]No huoriako sitten pitäisi ihailla???
[/quote]
Kyllä jos ap:lta kysytään
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:43"]No huoriako sitten pitäisi ihailla???
[/quote]
Huorat on ihan kivoja ja älykkäitä. Neitsyet taas säälittäviä kitisijöitä. Ei voi mitään.
En tiiä millä aikakaudella sä elät mut mä en oo ainakaan törmännyt neitsyyden ihannointiin.