Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyaikana ihannoidaan sitä että nainen on neitsyt?

Vierailija
10.03.2015 |

Siis mitä järkeä siinä on? Pitäisikö ihannoida sitäkin jos on jäänyt koulussa luokalleen?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:59"]

Olen ylpeä siitä että olin neitsyt avioon mennessäni. Miksi muuten luterilaiset morsiamet pitää häissään huntua? Lapsiakin jo tehtynä? Eikö teitä perinteet velvoita? 

Kirkosta eronnut

[/quote]

Oletko miehestäsikin eronnut? (Vai vaimostasi, jos olet mies)

Vierailija
62/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:49"]Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.
[/quote]
Joo ja Jeesus elää.

Vierailija
64/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:59"]

Olen ylpeä siitä että olin neitsyt avioon mennessäni. Miksi muuten luterilaiset morsiamet pitää häissään huntua? Lapsiakin jo tehtynä? Eikö teitä perinteet velvoita? 

Kirkosta eronnut

[/quote]

Oletko miehestäsikin eronnut? (Vai vaimostasi, jos olet mies)

[/quote]

Tämän kirjoittanut on aivan oikeassa!

Vierailija
65/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:49"]

Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.

Osuvasti kirjoitettu!

[/quote]

Vierailija
66/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:49"]

Koska uuskonservatiivisuus on kovasti nousussa. Valitettavasti. Edelliset sukupolvet ovat tehneet paljon työtä sen eteen että ihmiset voisivat elää sellaisina kuin ovat ilman leimaantumista, mutta 90-luvulla syntyneet ovat konservatiivisempia kuin vanhempansa.

[/quote]

Ei pidä paikkansa. Nuoremmat sukupuolet on aina ollut liberaalimpia kuin edelliset, myös nämä nykyiset.

Vierailija
67/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka ihannoidaan neitsyyttä? Ei täällä Helsingissä ainakaan. N21

Vierailija
68/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:54"]

[/quote]

En tiedä missä piireissä liikut mutta kyllä vain täällä stadissa neitsyys on arvossa arvaamattomassa. Ne ketkä ei tykkää ovat itse pilanneet mahiksensa.

Vierailija
69/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareissa aikoinaan Siljaa vitutti koska hän oli neitsyt. Siitä hyvästä uskovaiset laittoivat ohjelman boikottiin. Minunkin rippikoulussani isosena ollut tyttö kauhisteli päivittäin kuinka sairasta naiskuvaa ohjelma suoltaa.

Vierailija
70/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä, mitä ihmeellistä jossakin neitsyydessä on. Jokainenhan meistä on neitsyt joskus ollut.

Ja ei, en ole mikään "jakorasia" niin kuin te kauniisti kutsutte mutta en ymmärrä moista ihannointia. Joskuhan se itse kultakin lähtee. Minä en aikoinani edes ekalle seksikumppanilleni kertonut olevani neitsyt, ettei vain pääse kehuskelemaan kuinka on päässyt "korkkaamaan" minut. Sen verran miesten juttuja kuunnellut ja kehuskelua asiasta että joo, pidin todellakin sen omana tietonani.

Vierailija
71/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 04:04"]

[/quote]

En tiedä missä piireissä liikut mutta kyllä vain täällä stadissa neitsyys on arvossa arvaamattomassa. Ne ketkä ei tykkää ovat itse pilanneet mahiksensa.

[/quote]

Tais sitten olet joku mies jolla on neitsytfetissi ja yrität luoda mielikuvaa että neitsyys olisi jotenkin tavoiteltavaa.

Vierailija
72/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on menty että naiset ei edes halua kertoa miehille olevansa neitsyitä koska miesten suhtautuminen on niin pimeetä.

Vierailija
73/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisiltä kysyttäisiin ihan rehellistä mielipidettä, niin lähes kaikki ottaisivat mieluummin täysin uuden, kuin kaikenmaailman kulkumiesten polkeman käytetyn pyörän.

Vierailija
74/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 04:43"]

Jos ihmisiltä kysyttäisiin ihan rehellistä mielipidettä, niin lähes kaikki ottaisivat mieluummin täysin uuden, kuin kaikenmaailman kulkumiesten polkeman käytetyn pyörän.

[/quote]

Onko vain noi 2 vaihtoehtoa, ei mitään siltä väliltä?

Vierailija
75/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 04:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 04:04"]

[/quote]

[/quote]

Tais sitten olet joku mies jolla on neitsytfetissi ja yrität luoda mielikuvaa että neitsyys olisi jotenkin tavoiteltavaa.

[/quote]

Oletko sitä mieltä että neitsyydestä eroon pääseminen olisi jotenkin tavoiteltavaa?

Vierailija
76/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on naisen kallein aarre.

Vierailija
77/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:49"]Lukko, jonka saa auki monella avaimella, on surkea lukko. Avain, joka avaa monet lukot, on hyvä avain. Tässä metafoorassa nainen = lukko ja mies = avain. Jokainen naisen reiässä käynyt penis vähentää tämän naisen seksuaalista markkina-arvoa. Lutkien kanssa on hauska paneskella nuorena, mutta sitten kun asetutaan aloilleen, etsitään siveellinen nainen lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi.
[/quote]

Mutta siitä ihanasta neitsyestähän tulee huora siinä vaiheessa, kun lasta aletetaan yrittämään. Eikä sperman luovutuskaan ratkaise ongelmaa, koska kyllä se imekalvo viimeistään synnytyksessä repeytyy. Suomessa kun ei sitä keisarinleikkausta saa sillä perusteella, ettei halua imekalvon repeytyvän, mutta ehkä jossain Usa:n hihhuli alueilla onnistuisi.
Eikä sinun kaltaiselle ihmiselle onneksi koskaan annettaisi adoptiolasta.

Vierailija
78/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali neitsyt ja nauran teille kaikille koska saatte seksistä niin suuren asian. Oikeasti mitä helvetin väliä sillä on?

Vierailija
79/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä ei ole mitään hienoa. Itse ainakin häpeän neitsyyttäni ja valehtelen että olen muka jo harrastanut seksiä.

Vierailija
80/95 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:18"]Musta siinä ei ole mitään hienoa. Itse ainakin häpeän neitsyyttäni ja valehtelen että olen muka jo harrastanut seksiä.
[/quote]

Sama. N18