No nytpä minullekin kävi niin, että pyydettiin treffeille huoltikselle!
Asutaan vielä Helsingissä, jossa olisi vaikka mitä ihania kahviloita. Ja ihan aikuinen, työssäkäyvä mies, joka pyysi. Katsonko vielä tämän kortin vai annanko olla?
Kommentit (332)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:20"]
Jos kutsun treffeille naisen johon olen lääpälläni silloin haluan tarjota. Jos tapaan jonkun vieraan tyypin katsoakseni natsaako silloin kumpikin maksaa omansa.
[/quote]
Juuri näin, tätä ajan naisena takaa! Jos huomaan, ettei mies ole minuun lääpälläni, niin adios vaan.... Voitte hankkia lisäaikaa saada minut kiinnostumaan (= osoittaa omaa kiinnostustanne, JOS SITÄ ON) tarjoamalla ne yhdet kahvit. Tietty jos ei kiinnosta niin ei tartte tajota, näenpä heti, missä mennään. Mulla on niin huono itsetunto, että asian on oltava näin päin, ei niin, että mä vonkaan teitä, sori!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:52"]
Jos kutsun treffeille naisen johon olen lääpälläni silloin haluan tarjota. Jos tapaan jonkun vieraan tyypin katsoakseni natsaako silloin kumpikin maksaa omansa.
[/quote]
Juuri näin, tätä ajan naisena takaa! Jos huomaan, ettei mies ole minuun lääpälläni, niin adios vaan.... Voitte hankkia lisäaikaa saada minut kiinnostumaan (= osoittaa omaa kiinnostustanne, JOS SITÄ ON) tarjoamalla ne yhdet kahvit. Tietty jos ei kiinnosta niin ei tartte tajota, näenpä heti, missä mennään. Mulla on niin huono itsetunto, että asian on oltava näin päin, ei niin, että mä vonkaan teitä, sori!
[/quote]
Ja jatkan vielä, että tosiaan jos vain kavereina mennään tai maaperää tunnustellen niin silloin ok, että kumpikin maksaa omansa, mutta jos olen huomannut miehen kiinnostuneen, mutta ei maksa kahviakaan ekalla tapaamisella, niin en usko kiinnostuksen olevan aitoa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:38"]
Minä menetin kerran mahikseni, kun en päässyt moottoritien varrella sijaitsevalle huoltoasemalle tapaamaan (luultavasti) Orimattilan antamaa lahjaa naisille. Tämä tyyppi ihan totta hermostui, kun sanoin että a) minulla ei ole autoa ja asun Lahden keskustassa ja b) en edes saisi lainaan sellaista keneltäkään keskellä viikkoa ja c) olen töissä arkipäivisin.
En kelvannu :( Minussa ei hänen sanojensa mukaan ollut yhtään heittäytymisen haluakaan.
[/quote]
Sori, kun mä tikahdun täällä nauruun..!
[/quote]
Juu ei mitään. Täytyy vielä siis tarkentaa, että tämä tyyppi tahtoi nähdä keskiviikkona keskellä kirkasta päivää :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:50"]Ainoa hyvä puoli saidassa isässä on se, että sen kyllä oppii tunnistamaan ja kiertämään kaukaa. En etsi tuhlariakaan, vaan rahaansa järkevästi käyttävää miestä, jonka elämään kuulu myös rahalla saatavista asioista nauttiminenkin. Ja sellaisen löysinkin, ei ollut edes kovin vaikeaa.
[/quote]
Ohis, mutta mulla kuulin heti päässäni minun isäni äänen, kun hän kertoi mitä tarjouksia oli taas löytänyt. "Tämä maksoi 5,99. Ei vaan.. 5,95!!!". Ja kyseessä oli markka-aika, joten muutaman pennin ero jaksoi kiinnostaa vain saituria itseään.
Ap, jätä menemättä. Tollasten Abc-miesten kanssa häämatkakin on joku Picnik-risteily.
Mäkin olin just huoltsikkatreffeillä, vieläpä itse ehdotin tuota paikkaa! Johtui tosin siitä, ettei tuossa kylässä ollut tuohon kellonaikaan mikään muukaan paikka auki.
Pienissä kahviloissa on sekin huono puoli, että ovat usein valitettavan täyteen tupattuja. Yritä siinä sitten tutustua, kun joku randomi kuuntelee puolen metrin päässä. Tuppukylissä tuo tosin ei ole edes randomi, vaan naapuri, entinen työkaveri tms, mikä tekee tilanteesta vieläkin kiusallisemman.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:52"]
[/quote]
[/quote]
Ja jatkan vielä, että tosiaan jos vain kavereina mennään tai maaperää tunnustellen niin silloin ok, että kumpikin maksaa omansa, mutta jos olen huomannut miehen kiinnostuneen, mutta ei maksa kahviakaan ekalla tapaamisella, niin en usko kiinnostuksen olevan aitoa.
[/quote]
Kukaan ei ole vielä järkevästi perustellut, miksi miehen pitäisi se kahvi maksaa?
Jos se maksaa vain sen muutaman euron? Miksi sitten naisella ei ole siihen varaa?
Tästä erottaa jo hyvin harhaiset prinsessat, jotka loisii miesten lompakoilla.
No voi jeesus mitä kommentteja! En todellakaan lähtisi mihinkään huoltikselle treffeille! Joku ABC ei tosiaankaan ole mikään kahvila. Kertoo miehestä kyllä ihan tarpeeksi jos kehtaa edes ehdottaa. Eli JÄTÄ VÄLIIN.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:36"]
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tämä asiahan riippuu ihan siitä minkä tyylisiä ihmisiä olette. Kaikille ulkoiset seikat ei ole niin iso juttu. Silloin treffeille voi mennä vaikka huoltsikalle. Itse taas olen sellainen, että tykkään laittautua treffejä varten mahdollisimman kauniiksia, koska mun mielestä ensitreffeillä kuuluu antaa itsestä paras mahdollinen kuva. Joten siis en lähtisi mihinkään huoltsikalle, koska minusta olisi liian outoa mennä sinne tukka laitettuna, parhaissa vaatteissa ja meikattuna. Lisäksi mun mielestä huoltsikka ympäristönä ei ole mikään kovin romanttinen, yleensä ruma sisustus, melua (pelikoneiden pimputus, radio soi jne.), vanhat papat tuijottaa. Mieluumminen joku rauhallisempi ympäristö, missä on helppo jutella. Eikä sillä tarjottavien hinnallakaan yleensä ole merkitystä. Otan yleensä itse pelkän teen tai kahvin. Jos mies on niin pihi ettei voi parin euron kahvi kuppia kustantaa, niin ei ole mulle miesystäväainesta, sori vaan :/
[/quote]
Kuulostat aika hienohelmalta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:45"]Kun se on vaan sellainen ele, että naisena näkisin sinun olevan tosissaan, naiset kun joutuvat usein kelaamaan sitä, että hakeeko mies elämänkumppania minusta vai pelkkää pillua. Jos vain pillu kiinnostaa niin ymmärrän, ettei sen tarkistamiseen heruuko aina viitsis pullia maksella. [/quote]
Oletko varma? Prostituutio on iso bisnes, ja pillun vonkaajien yleinen strategia on yrittää lahjoa naista. Osa naisista lokkeilee surutta varakkaiden tuhlareiden siivellä. Mitä jos se onkin niin, että se vakavalla mielellä kiinnostunut mies testaa oletko sinä kiinnostunut miehen persoonasta vai ylellisyyshakuisesta siipeilystä.
Oma mieheni on sellainen, joka voisi ehdottaa treffipaikaksi huoltoasemaa. Hän on erittäin älykäs ja pitää sosiaalisten normien kyseenalaistamisesta ja varmasti paikkaehdotuksellaan haluaa karsia pois tietynlaiset treffikumppanit. Itse olen samanlainen, joten meillä synkkaa hyvin. Käydään monenlaisissa paikoissa ja tykätään tarkkailla ihmisiä oman kuplan ulkopuolelta.
Kerran sinkkuaikoinani olin picnic-treffeillä vain kerran aikaisemmin tapaamani kundin kanssa. Hän oli järjestänyt romanttisen kohtauksen: samppanjaa, mansikoita, imelää musiikkia. Oli todella teennäistä ja kornia, molemmat olimme ihan vaivautuneita. Loputa rupesimme naureskelemaan hänen kovalle yritykselleen, ja tunnelma vapautui.
Syitä voi olla useita, miksi mies ehdotti huoltoasemaa. Jos mies yhtään kiinnostaa, mene. Näet kyllä heti paikan päällä, onko hän ollenkaan tyyppiäsi.
Siis eihän se huoltis edes ole yhtään sen halvempi kuin tavallinen edullinen kahvila :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:39"]
En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tämä asiahan riippuu ihan siitä minkä tyylisiä ihmisiä olette. Kaikille ulkoiset seikat ei ole niin iso juttu. Silloin treffeille voi mennä vaikka huoltsikalle. Itse taas olen sellainen, että tykkään laittautua treffejä varten mahdollisimman kauniiksia, koska mun mielestä ensitreffeillä kuuluu antaa itsestä paras mahdollinen kuva. Joten siis en lähtisi mihinkään huoltsikalle, koska minusta olisi liian outoa mennä sinne tukka laitettuna, parhaissa vaatteissa ja meikattuna. Lisäksi mun mielestä huoltsikka ympäristönä ei ole mikään kovin romanttinen, yleensä ruma sisustus, melua (pelikoneiden pimputus, radio soi jne.), vanhat papat tuijottaa. Mieluumminen joku rauhallisempi ympäristö, missä on helppo jutella. Eikä sillä tarjottavien hinnallakaan yleensä ole merkitystä. Otan yleensä itse pelkän teen tai kahvin. Jos mies on niin pihi ettei voi parin euron kahvi kuppia kustantaa, niin ei ole mulle miesystäväainesta, sori vaan :/
[/quote]
Onko sinulla minuutti vai tuntiveloitus?
[/quote]
Jus tän takia oon alkanut harkita ulkomaille muuttamista. Suomalaisen miehen mielestä kun on hu*raamista, jos nainen kehtaa odottaa pientäkään romanttista elettä edes suhteen alkumetreillä. Ei sitten kannata valittaa, jos nainen ei jaksa panostaa suhteessa itseensä mitenkään.
[/quote]
Miksi nainen ei panosta mieheen romanttisesti ja maksa miehelle kahveja?
[/quote]
Koska naisten tapa panostaa mieheen romanttisesti on erilainen kuin miesten tapa panostaa naiseen. Kyse on kohteliaasta eleestä. Jos mies pyytää naisen treffeille, silloin hänen kuuluu tarjota. Maksamalla sen kahden euron kahvin, mies näyttää naiselle olevansa kiinnostunut. Jos juttu kehittyy suhteen tasolle, jatkossa voidaan sopia, että molemmat maksavat oman osuutensa tai maksetaan vuorotelle tai miten tahansa.
Minä en naisena odota mitää kalliita ravintolaillallisia tai edes erikoiskahvia. Ihan se peruskahvi riittää. Mutta jos mies on niitä kahveja ehdottanut, niin kyllä hitossa ootan että mies sen maksaa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:45"]Kaikkien naisten mielestä huoltoasema ja abc ovat huonoja treffipaikkoja.
...
Treffien ei tarvitse maksaa yhtään mitään mutta huoltoasema nyt vain ei käy, koska se on epäromanttista ja se ei käy treffi-konseptiin ja siis antaa miehestä sellaisen kuvan, ettei tämä ymmärrä sosiaalisia normeja. Uskalsin yleistää, mutta olen toki pahoillani niiden 0,01% mielestä, jotka ovat naisia ja käyvät huoltsikalla treffeillä.
[/quote]
Niinpä. Siksi treffeillä voikin helposti testata, onko nainen ahdasmielinen kulissinkiillottaja tai huumorintajuton jurottaja ehdottamalla tai tekemällä jotain, mitä "kukaan kunnon nainen ei tee". Esimerkiksi valitsemalla paikaksi huoltoaseman. Ei sillä varmaan määrää tavoitella, vaan juuri itselle sopivaa.
En voi käsittää, miksi jotkut naiset yhdistävät epäkonventionaalisen treffaamisen helpon seksin vonkaamiseen. Kun tavallinen mies lähtee hakemaan seksiä, tietenkin hän vetää ykköset päälle, menee paikkakuntansa kalleimpaan yökerhoon, tarjoaa naisille drinkkejä, ehdottaa treffejä hienoimpaan kahvilaan ja yrittää olla yltiöromanttinen herrasmies ja peittää oman persoonansa niin hyvin kuin osaa. Se on yleinen massamyyntistrategia. Tärkeintä on, että hinta on halpa ja tuotteessa ei ole mitään persoonallista piirrettä, jota voisi inhota. Mutta kun fiksu mies lähtee iskemän tositarkoituksella vaimoa, hän yrittää löytää juuri itselle sopivan ja karsia pois sellaisia, joiden kanssa ei todennäköisesti tule toimeen.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:37"]
[/quote]
[/quote]
Jus tän takia oon alkanut harkita ulkomaille muuttamista. Suomalaisen miehen mielestä kun on hu*raamista, jos nainen kehtaa odottaa pientäkään romanttista elettä edes suhteen alkumetreillä. Ei sitten kannata valittaa, jos nainen ei jaksa panostaa suhteessa itseensä mitenkään.
[/quote]
[/quote]
Koska naisten tapa panostaa mieheen romanttisesti on erilainen kuin miesten tapa panostaa naiseen. Kyse on kohteliaasta eleestä. Jos mies pyytää naisen treffeille, silloin hänen kuuluu tarjota. Maksamalla sen kahden euron kahvin, mies näyttää naiselle olevansa kiinnostunut. Jos juttu kehittyy suhteen tasolle, jatkossa voidaan sopia, että molemmat maksavat oman osuutensa tai maksetaan vuorotelle tai miten tahansa.
Minä en naisena odota mitää kalliita ravintolaillallisia tai edes erikoiskahvia. Ihan se peruskahvi riittää. Mutta jos mies on niitä kahveja ehdottanut, niin kyllä hitossa ootan että mies sen maksaa.
[/quote]
Miksi se pari euroa on itsellesi liikaa?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:34"]
Joku tasa-arvon vastustaja antoi alapeukun. Että miehen pitää tarjota naiselle mutta naisen ei miehelle. kaksinaismoralismia kerrakseen
[/quote]
Vahinkoyläpeukku tuli annettua tälle
[/quote]Mutta et sitten saanut sanottua mitään siihen eriarvoisuuteen, että suomalainen feminstinainen vaatii tarjottavan itselleen.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:45"]Kaikkien naisten mielestä huoltoasema ja abc ovat huonoja treffipaikkoja.
...
Treffien ei tarvitse maksaa yhtään mitään mutta huoltoasema nyt vain ei käy, koska se on epäromanttista ja se ei käy treffi-konseptiin ja siis antaa miehestä sellaisen kuvan, ettei tämä ymmärrä sosiaalisia normeja. Uskalsin yleistää, mutta olen toki pahoillani niiden 0,01% mielestä, jotka ovat naisia ja käyvät huoltsikalla treffeillä.
[/quote]
Niinpä. Siksi treffeillä voikin helposti testata, onko nainen ahdasmielinen kulissinkiillottaja tai huumorintajuton jurottaja ehdottamalla tai tekemällä jotain, mitä "kukaan kunnon nainen ei tee". Esimerkiksi valitsemalla paikaksi huoltoaseman. Ei sillä varmaan määrää tavoitella, vaan juuri itselle sopivaa.
En voi käsittää, miksi jotkut naiset yhdistävät epäkonventionaalisen treffaamisen helpon seksin vonkaamiseen. Kun tavallinen mies lähtee hakemaan seksiä, tietenkin hän vetää ykköset päälle, menee paikkakuntansa kalleimpaan yökerhoon, tarjoaa naisille drinkkejä, ehdottaa treffejä hienoimpaan kahvilaan ja yrittää olla yltiöromanttinen herrasmies ja peittää oman persoonansa niin hyvin kuin osaa. Se on yleinen massamyyntistrategia. Tärkeintä on, että hinta on halpa ja tuotteessa ei ole mitään persoonallista piirrettä, jota voisi inhota. Mutta kun fiksu mies lähtee iskemän tositarkoituksella vaimoa, hän yrittää löytää juuri itselle sopivan ja karsia pois sellaisia, joiden kanssa ei todennäköisesti tule toimeen.
[/quote]
Jep jep, huoltsikkamiehet ovat juurikin näitä jännittävän epäkonventionaalisia seikkailijoita, jotka etsivät persoonallista naista .... sure :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]
Jonkun nettitreffitutun, jota en tunne ollenkaan kanssa voisin ajatellakin että kumpikin maksaa omansa ja oikeastaan parempikin, niin naisena ei tarvitse tuntea olevansa mitään velkaa ellei kiinnostakaan, mutta kyllä mä vähän odotan, jos jo tunnetaan ja on ollut jonkinlaista ihastusta tai vipinää jo ilmassa ja kiinnostusta miehen puolelta, että mies tarjoaisi ne kahvit ekalla kerralla. Voin sitten itse tarjota seuraavalla, koska sellainen erittäin tod näk on tulossa kun kerran jotain on jo kehitteillä ;)
Silloin minusta on suorastaan turn off jos mies maksaa vain omansa tai ainakin tulkitsen sen niin, että ei taidakaan yrittää saada minua oikeastaan mihinkään. Kunhan tuli tosiaan juomaan kahvit. Jos itse olisin se vokottelijaosapuoli niin silloin saattaisin itse haluta maksaa ekalla kerralla naisenakin, siis. Mutta kun en mä koskaan oo (ujous etc.)
Ja otsikkoon liittyen niin huoltiskin kävis mulle, vaikka kahvila oliskin parempi, mutta kyllä seura on tärkein :)
[/quote]
Kyllä se on vaan niin että kumpikin maksa omansa. Nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään eikä mies ole mikään riikinkukko joka yrittää iskeä naista.
Saat oikeasti itsesi näyttämään aika onnettomalta kun tuollaista kirjoitat. Itseään kunnioittava ihminen EI edes suostuisi siihen että toinen maksa hänen ruokansa ja juomansa
[/quote]
Kyllä mä olen ainakin riikinkukkomiehiä tavannut useitakin ja ovat ihan mukavia olleet :) Ja miksei itseäänkunnioittava ihminen anna toisen maksaa ensitreffeillä kahvia, en puhunut nyt edes ruuasta ja juomasta! Koska itse voi maksaa seuraavalla kerralla, josta voikin luontevasti siirtyä siihen, että kumpikin maksaa omansa tai jatketaan vuorottelua. Itse inhoan sitä, jos vain mulle maksetaan, mutta tykkään silti siitä, että ensimmäisenä tarjoaa mies. Ei voi mitään, jos sä koet sen eri tavalla.
[/quote]
Eli mies ottaa kaikki riskit? Koska sitä toista kertaa ei välttämättä koskaan tule?
[/quote]
Mitkä ihmeen riskit? Salli mun nauraa, onko sun eiskianalyysissä pullan ja kahvin tarjoaminen kivalta tuntuneelle naiselle kovinkin punaisella oleva juttu? Talous ei ehkä kestä vai mitä ihmettä? Kun se on vaan sellainen ele, että naisena näkisin sinun olevan tosissaan, naiset kun joutuvat usein kelaamaan sitä, että hakeeko mies elämänkumppania minusta vai pelkkää pillua. Jos vain pillu kiinnostaa niin ymmärrän, ettei sen tarkistamiseen heruuko aina viitsis pullia maksella. Ja en ole kiinnostunut rahoistasi, mulla on luultavasti edelleen enemmän kuin sulla!! Vaan siitä m i e h e s t ä. Mutta jos mies kokee sen kaikkien riskien ottamisena, että tavatessa tarjoutuu tarjoamaan, niin sanoisin etta haha, mikä vellihousu.
[/quote]
Mies joutuu miettimään ihan samaa kuin nainen. Että ettiikö se nainen vaan kyrpää vai ihan suhdetta.
Mieskin haluaa että se nainen näyttää että onko se kiinnostunut siitä miehestä eikä vaan toisinpäin. Ei se nyt mene niin että sinulla on kahdet säännöt: toiset miehille ja toiset naisille.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nainen ei panosta mitenkään mieheen. EI yhtään mitenkään. Paikalle tuleminen ei ole panostamista. Sitä paitsi nykyään naiset pyytävät yhtä usein miehiä treffeille kuin miehet naisia.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:48"]
Joku tasa-arvon vastustaja antoi alapeukun. Että miehen pitää tarjota naiselle mutta naisen ei miehelle. kaksinaismoralismia kerrakseen
[/quote]
[/quote]Mutta et sitten saanut sanottua mitään siihen eriarvoisuuteen, että suomalainen feminstinainen vaatii tarjottavan itselleen.
[/quote]
Oletan aina maksavani itse kahvini :) Olen myös tarjonnut ja minulle on tarjottu.
T. Suomalainen feministinainen
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]