Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onnistuiko lapsettomuushoitosi, jotka aloitit yli 35-vuotiaana?

Vierailija
08.03.2015 |

Tilastojen mukaan puolet heistäkin onnistuvat, mutta uskonpa, että osuus on hyvin hyvin pieni. Miten teillä kävi?

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:12"]kumma että lapsettomien melskaus ja "keskustelu" loppui heti, kun se kaikkien parjaama soraääni poistui paikalta... Joka niin häiritsi asiallista keskustelua joidenkin mielestä =) Miksette nyt keskustele niitä henkeviä juttujanne? Päinvastoin, joku poloinen jo heti kaipasi (tuo "eikö teitä ketään säälitä"....) Taisi tyhjät tynnyrit kolista ja haukuttu osapuoli olla lopulta enemmän oikeassa kuin arvasikaan... ? [/quote] KTM kuule, ei kovin moni jaksa kahlata läpi ketjua, jossa joku jankkaa samaa asiaa aiheen vierestä paisuttaen ketjun sataan viestiin. Pitää perustaa uusi ketju, mutta tiedämme sinun löytävän sinnekin. Luepa tämänkin ketjun aihe ja mieti sitten, osasitko vastata kysymykseen. Ei, et ilmeisesti edes ymmärtänyt sitä.

[/quote]

Sori vaan jos ja kun olet noin innoissasi mutta täytyy nyt kyllä tuottaa sulle pettymys - mä en tosiaankaan valitettavasti ole mikään ktm vaan toistaseks ihan pelkkä merkonomi ja tähän ketjuun en oo kommentoinu kuin tälle viimeselle sivulle, kyllähän tuo monen sivun vääntö oli myötähävettävää luettavaa mutta ei tosiaan kenenkään pelkän yhden vastaajan takia vaan ihan teiän kaikkien. Hirveetä paskaa =D

Vierailija
82/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:15"]Mitä keskusteltavaa näillä nyt muka enää olisi. Paitsi haukkua kimpassa naisia, jotka kykenee lapsensaantiin. Nyt kun ne poistui ketjusta, ketju kuihtuu kuin lapsettoman kohtu :)
[/quote]
Ne? Siis sinä käväisit poissa. Ei täällä kukaan ole haukkunut lapsensaantiin kykeneviä naisia, ihan oman mielikuvituksesi tuotetta tuo puppu. Käännetäänkö niin, että haukumme maistereita, älykkyytesi ja oppineisuutesi saa aikaan valtavan kateuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko kun KTM:llä vaihtui kirjoitustyyli vähän liian teennäiseksi + tuli hymiöt mukaan? Niistä tunnistaa aina alter egon :)  Ei jatkoon!

Vierailija
84/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:12"]kumma että lapsettomien melskaus ja "keskustelu" loppui heti, kun se kaikkien parjaama soraääni poistui paikalta... Joka niin häiritsi asiallista keskustelua joidenkin mielestä =) Miksette nyt keskustele niitä henkeviä juttujanne? Päinvastoin, joku poloinen jo heti kaipasi (tuo "eikö teitä ketään säälitä"....) Taisi tyhjät tynnyrit kolista ja haukuttu osapuoli olla lopulta enemmän oikeassa kuin arvasikaan... ? [/quote] KTM kuule, ei kovin moni jaksa kahlata läpi ketjua, jossa joku jankkaa samaa asiaa aiheen vierestä paisuttaen ketjun sataan viestiin. Pitää perustaa uusi ketju, mutta tiedämme sinun löytävän sinnekin. Luepa tämänkin ketjun aihe ja mieti sitten, osasitko vastata kysymykseen. Ei, et ilmeisesti edes ymmärtänyt sitä.

[/quote]

Mikä uus ketju.. Teillähän loppu juttu samantien seinään, kun kiusattu kiusallisia totuuksia laukova häippäs ketjusta.. T:ohis

Vierailija
85/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:15"]

Mitä keskusteltavaa näillä nyt muka enää olisi. Paitsi haukkua kimpassa naisia, jotka kykenee lapsensaantiin. Nyt kun ne poistui ketjusta, ketju kuihtuu kuin lapsettoman kohtu :)

[/quote]

Minkähänlainen ihminen kirjoittaa tai edes ajattelee näin. Mietinpähän vain. Aika karua, että sivistysvaltiossa, jossa kaikki pääsevät kouluun, on vielä ihmisiä jotka arvottavat toisia fyysisten ominaisuuksien perusteella.

[/quote]

...Kuten myös niitä, jotka kykenee tuntemaan noin järkyttävän suurta vihaa (kuin tässä ketjussa ilmenee) toista ihmistä kohtaan vain siksi, että se saa lapsia ja itse ei.. Ajatteles. Ihme sivistysvaltio tosiaan! ;=)

Vierailija
86/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:18"]

[/quote]

Sori vaan jos ja kun olet noin innoissasi mutta täytyy nyt kyllä tuottaa sulle pettymys - mä en tosiaankaan valitettavasti ole mikään ktm vaan toistaseks ihan pelkkä merkonomi ja tähän ketjuun en oo kommentoinu kuin tälle viimeselle sivulle, kyllähän tuo monen sivun vääntö oli myötähävettävää luettavaa mutta ei tosiaan kenenkään pelkän yhden vastaajan takia vaan ihan teiän kaikkien. Hirveetä paskaa =D
[/quote]
Nopee oot kuitenkin oppimaan, hanskaat jo täysin KTM:n välimerkittömän kirjoitustyylin.

Vierailija
87/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jo KTM-itsekin lapseton-ohis-mitänäitänyton, nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia! <3

t. empaattinen amis

Vierailija
88/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:24"]

Huomasitteko kun KTM:llä vaihtui kirjoitustyyli vähän liian teennäiseksi + tuli hymiöt mukaan? Niistä tunnistaa aina alter egon :)  Ei jatkoon!

[/quote]

OI hitsi oikeesti ois varmaan tosi kiva olla tuo kuuluisa ktm mutta edelleenkään minä en sitä ole =) Onko sulla lääkitys kunnossa? Meinaa nimittäin olla aika paranoidista toi tekstis.. Ei siinä mitään hauskaahan täm =D

Vierailija
89/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:24"]

[/quote]

OI hitsi oikeesti ois varmaan tosi kiva olla tuo kuuluisa ktm mutta edelleenkään minä en sitä ole =) Onko sulla lääkitys kunnossa? Meinaa nimittäin olla aika paranoidista toi tekstis.. Ei siinä mitään hauskaahan täm =D

[/quote]

LOL

Vierailija
90/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:30"]

Mee jo KTM-itsekin lapseton-ohis-mitänäitänyton, nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia! <3

t. empaattinen amis

[/quote]

aka hullu lapseton.. Kuolen nauruun ;-DD

Vierailija
91/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hemmetti soikoon kiusatko enää tuota KTM-ressukkaa! Lopetetaan jooko tähän, mulle tulee paha mieli ja omantunnontuskat.

t. emppis-amis

Vierailija
92/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tätä palstaa poistettu. Moderaattori on nimittäin aika tiukka tänään.

Vierailija
93/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:36"]

Ihme ettei tätä palstaa poistettu. Moderaattori on nimittäin aika tiukka tänään.

[/quote]

ai koko palsta? nuo KTM-tyypin herjaviestit ymmärtäisin mutta että koko palsta ?

Vierailija
94/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:00"]

Eikö teitä ketään oikeasti säälitä tuo KTM? Minä tunnen sääliä ja empatiaa häntä kohtaan.Kumpa hänelle tulisi parempi olo kun kevät koittaa ja linnutkin laulaa puissa ja suloinen aurinko hellii poskea.

Ei säälitä, miksi pitäisi? Arvostan ihmisiä joilla on omia mielipiteitä ja uskaltavat ne sanoa, myös massoja vastaan, kuten tässä ketjussa. Perusteli kuitenkin mielipiteensä ja vaikutti varsin tyytyväiseltä omaan elämäänsä. Miksi ja mitä pitäisi sääliä? Ennemmin mietin, miksi täällä jotkut otti ne kommentit liiankin itseensä ja provosoitui kirjoittamaan asiattomuuksia.

-itsekin lapseton

t. sivusta seurannut ammattikoulun käynyt  25-v. ja 30-v. lapsensa saanut

[/quote]

[/quote]

No kuulepas, lue viestäjäsi... tarkoitan siis KTM:n viestejä ja kielenkäyttöä muutama sivu ja mieti sitten sitä henkistä pahoinvointiasi... siis KTM:n pahoinvointia. Et.. siis ei hän ihan henkisesti tasapainoinen ja hyvinvoiva ole.

t. se amis

[/quote]

Miks mun tartteis miettiä kenekään pahoin tai hyvinvointia, kun avasin tän ketjun ihan sen aiheen takia ja sain lukea sivukaupalla jonkun lapsia tehneen naisen haukkumista ja väittelyä teiän kanssa, ja sitten kun odotan keskustelua itse aiheesta kun savustitte sen inhoamanne naisen pois, alattekin haukkua mua miten minä oon kuulemma hän =D Pimeetä porukkaa, kerta kaikkiaan. Eikö teillä oo mitään järkevää sanottavaa?

Vierailija
95/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:38"]

Eikö teitä ketään oikeasti säälitä tuo KTM? Minä tunnen sääliä ja empatiaa häntä kohtaan.Kumpa hänelle tulisi parempi olo kun kevät koittaa ja linnutkin laulaa puissa ja suloinen aurinko hellii poskea.

Ei säälitä, miksi pitäisi? Arvostan ihmisiä joilla on omia mielipiteitä ja uskaltavat ne sanoa, myös massoja vastaan, kuten tässä ketjussa. Perusteli kuitenkin mielipiteensä ja vaikutti varsin tyytyväiseltä omaan elämäänsä. Miksi ja mitä pitäisi sääliä? Ennemmin mietin, miksi täällä jotkut otti ne kommentit liiankin itseensä ja provosoitui kirjoittamaan asiattomuuksia.

-itsekin lapseton

[/quote]

[/quote]

No kuulepas, lue viestäjäsi... tarkoitan siis KTM:n viestejä ja kielenkäyttöä muutama sivu ja mieti sitten sitä henkistä pahoinvointiasi... siis KTM:n pahoinvointia. Et.. siis ei hän ihan henkisesti tasapainoinen ja hyvinvoiva ole.

t. se amis

[/quote]

Miks mun tartteis miettiä kenekään pahoin tai hyvinvointia, kun avasin tän ketjun ihan sen aiheen takia ja sain lukea sivukaupalla jonkun lapsia tehneen naisen haukkumista ja väittelyä teiän kanssa, ja sitten kun odotan keskustelua itse aiheesta kun savustitte sen inhoamanne naisen pois, alattekin haukkua mua miten minä oon kuulemma hän =D Pimeetä porukkaa, kerta kaikkiaan. Eikö teillä oo mitään järkevää sanottavaa?

[/quote]

Niin huono yritys taas, apua :D

Vierailija
96/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:36"]

[/quote]

ai koko palsta? nuo KTM-tyypin herjaviestit ymmärtäisin mutta että koko palsta ?

[/quote]

taitaa olla mode itsekin lapseton, koskapa lapsettomien herjaviestit oli vähintäänkin samaa sarjaa tuon "ktm:N" kanssa..joten pitäis poistaa koko ketju. Ihme miten sokeaksi lapsettomuus näköjään teettää.. Lapsettomat haukkujat ei näe omaa syytään vaikka koko ketju herjaa täynnä =(

Vierailija
97/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:35"]

Älkää nyt hemmetti soikoon kiusatko enää tuota KTM-ressukkaa! Lopetetaan jooko tähän, mulle tulee paha mieli ja omantunnontuskat.

t. emppis-amis

[/quote]

Paha mielihän sulla jo on, se tiedettiin.. ei sit natsannu tässäkään kuussa, ja miehes varmaan jo paukuttaa täyttä häkää hedelmällisempää naista .. Nyyh!

Vierailija
98/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:13"]

-itsekin lapseton

[/quote]

[/quote]

t. se amis

[/quote]

[/quote]
Järkevät nukkuu yöllä, työpäivä katsopa huomenna. Paitsi jos on töissä nyt. Mutta jos haluat järkevää sanottavaa niin kerronpa sinulle, että minulla ei ole kokemusta hoitojen onnistumisesta yli kolmevitosena.

Vierailija
99/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:38"]

-itsekin lapseton

[/quote]

[/quote]

t. se amis

[/quote]

[/quote]

Niin huono yritys taas, apua :D

[/quote]

koitappa sinä löytää se lääkekaappi. Kuka oikeesti kuvittelee Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla keskustelevansa täällä vain yhden ja saman henkilön kans? Et oo ihan terve, sori..

Vierailija
100/156 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:35"]Älkää nyt hemmetti soikoon kiusatko enää tuota KTM-ressukkaa! Lopetetaan jooko tähän, mulle tulee paha mieli ja omantunnontuskat.

t. emppis-amis
[/quote]
Ei se ole mikään ressukka, veikkaan parikymppiseksi finninaamaksi, joka ei ole saanut ikinä naista. Tai no, ressukka ehkä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan