Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onnistuiko lapsettomuushoitosi, jotka aloitit yli 35-vuotiaana?

Vierailija
08.03.2015 |

Tilastojen mukaan puolet heistäkin onnistuvat, mutta uskonpa, että osuus on hyvin hyvin pieni. Miten teillä kävi?

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"]Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote] Eiköhän se ole sinä, jota me kaikki saamme täällä hävetä :)

[/quote]

Ai miksi? Koska hän ei ole yli-ikäinen maho, joka pistää kaiken omaisuutensa siihen, että pystyisi lisääntymään, eikä silti onnistu, ja itkee sitä palstoilla? JOO.. Paljon on häpeämistä. :)

[/quote]

sulla on ongelma, kaipaat omanlaista hoitoa, toivottavasti sulla ei ole lapsia.

[/quote]

Kyllä mulla on lapsia, ihan luomuja :-) Ottaako päähän? Ja just eilen kävin kasvo- ja jalkahoidossa, teki hyvää ;-)

Vierailija
2/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:04"]

Lapsettomat ovat itsekkäitä, usein mt-ongelmaisia, hyvin usein suhteellisuudentajunsa jo täysin menettäneitä ja lähes poikkeuksetta katkeria. Siitä olin yllättynyt, että palsta näitä kihisee. He kun antavat yleensä itsestään kuvan "parempina ihmisinä" (kukapa olisi arvannut, että av-palsta on se suurin tuki..)

-töitä (valitettavasti) jo yli 20v näiden tapausten kanssa töitä tehnyt, välillä vaikea pitää pokka-

[/quote]

Et ole kyllä ihan terve tapaus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"]

Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.

[/quote]

kävikö mies vieraissa vai onko sulla se aika kuusta? Mene lenkille....

[/quote]

HÄH? Mitä sä sekoilet?? :DD Haha vittu mitä muuta tää on kuin surkea yritys peitellä ilmiselvää kateutta naiselle joka kykenee saamaan lapsia ja oi, sillä on vielä muuten mieskin, joka osallistuu lasten ja kodin hoitoon ja rakastaa :)

Ei ole mun syy että sä olet maho, joten säästä raivos.

Vierailija
4/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa nyt arvon lapsettomat hillitä hermonne, ei teidän kyvyttömyys saada lapsia ole niiden naisten vika, jotka niitä kykenee saamaan ! Vai pelkäättekö, että miehenne lähtee hedelmällisemmän mukaan? Tuolla luonteella/mielenterveyden tilanteella en tosin yhtään ihmettelisi. Hulluja katkeria mahoja palsta täys.

Vierailija
5/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"]Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote] Eiköhän se ole sinä, jota me kaikki saamme täällä hävetä :)

[/quote]

Ai miksi? Koska hän ei ole yli-ikäinen maho, joka pistää kaiken omaisuutensa siihen, että pystyisi lisääntymään, eikä silti onnistu, ja itkee sitä palstoilla? JOO.. Paljon on häpeämistä. :)

[/quote]

[/quote]

Kyllä mulla on lapsia, ihan luomuja :-) Ottaako päähän? Ja just eilen kävin kasvo- ja jalkahoidossa, teki hyvää ;-)

[/quote]

Kyllä sun kannattaisi ottaa ennemminkin hoitoa sinne tukan alle :)

Vierailija
6/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"]

Toivottavasti ei onnistu. Ei noin vanhojen kuulu enää saada lapsia, etenkään väenväkisin. Oikein hoitoja vielä kuivahtavaan kroppaan jos ei muuten natsaa, voiko säälittävämpää enää paljon olla.

[/quote]

heh, ottaako päähän, kun mulla on yksi IVF-lapsi ja sen jälkeen vielä luomulapsi. Olin 39 ja 41!

siellähän pihiset kiukkuasi ;) ja säälit. Hah!

kaiken lisäksi vielä menestyvät hyvin koulussa ja ovat musikaalisesti lahjakkaita.

näidenkin lastenkin olisi pitänyt syntyä varmaan johonkin alkoholistiperheeseen, joka elää sossun tuilla? 

[/quote]

ÖÖ miksi se mua ottaisi päähän? Outo kysymys. Toivottavasti kuitenkin kustansit omien keinotekoisten ipanoidesi kokoon rääpimisen ihan omilla rahoillasi (tuskin).

[/quote]

sä olet ihan oikeasti itse mt-ongelmainen ihminen, jäikö sossun tuet tulematta?

Vierailija
7/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näitä lapsettomien haukkujia on tässä ketjussa vain 1 tai 2. Todella surullista, että heillä on lapsia. 

Vierailija
8/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hämmästyin miten paljon lapsettomia täällä on peukutuksista päätellen.. Oikeasti, ihan hullua tuokin, että saa noin monta miinuspeukkua tuo joka muistutti lapsen oikeudesta myös isään. Tää ketju ei tosiaan antanut hyvää kuvaa lapsettomista, vaan just vahvistaa tuota käsitystä itsekkyydestä. ja hei, ei se ole muiden vika jos te ette saa lapsia! Siksi tuo ylimielisyys ja vihan purku muihin on ihan naurettavaa. Kokoontukaa niissä vertaisryhmissänne älkääkä täällä, niin ei tartte edes yrittää sietää naisia jotka on onnistuneet synnyttämään lapsia.

Vierailija
9/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai miksi? Kun minä onnistun tekemään lapsia, ja eräät ei? Katkeraa, niin katkeraa.. :)

Vierailija
10/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:19"]Koettakaa nyt arvon lapsettomat hillitä hermonne, ei teidän kyvyttömyys saada lapsia ole niiden naisten vika, jotka niitä kykenee saamaan ! Vai pelkäättekö, että miehenne lähtee hedelmällisemmän mukaan? Tuolla luonteella/mielenterveyden tilanteella en tosin yhtään ihmettelisi. Hulluja katkeria mahoja palsta täys.
[/quote]

Enemmän ihmetyttää miksi ventovieraan lapsettomuushoidot ärsyttää lapsellisia? Onko se niin, että jos elämässä ei ole saavuttanut muuta, kuin levittänyt sääriään, niin sillä on sitten pakko päteä?

Vierailija
11/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mullain on kyllä ihan luomulapset, jos sillä on nyt tässä jotain merkitystä. Ja mun ei tartte käydä edes töissä ja mulla on kotiapulainen, mutta sulla on ilmiselvästi elämässä vaikeeta. Pura kiukku jonnekin muualle....

Vierailija
12/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"]

Toivottavasti ei onnistu. Ei noin vanhojen kuulu enää saada lapsia, etenkään väenväkisin. Oikein hoitoja vielä kuivahtavaan kroppaan jos ei muuten natsaa, voiko säälittävämpää enää paljon olla.

[/quote]

heh, ottaako päähän, kun mulla on yksi IVF-lapsi ja sen jälkeen vielä luomulapsi. Olin 39 ja 41!

siellähän pihiset kiukkuasi ;) ja säälit. Hah!

kaiken lisäksi vielä menestyvät hyvin koulussa ja ovat musikaalisesti lahjakkaita.

näidenkin lastenkin olisi pitänyt syntyä varmaan johonkin alkoholistiperheeseen, joka elää sossun tuilla? 

[/quote]

ÖÖ miksi se mua ottaisi päähän? Outo kysymys. Toivottavasti kuitenkin kustansit omien keinotekoisten ipanoidesi kokoon rääpimisen ihan omilla rahoillasi (tuskin).

[/quote]

sä olet ihan oikeasti itse mt-ongelmainen ihminen, jäikö sossun tuet tulematta?

[/quote]

Enpä tiedä, ei olla tarvittu sossun tukia. Sun mielestä siis on ongelmainen, jos pystyy lisääntymään normaalisti?! :DDD Eiköhän se ole aika perusjuttu.

Vierailija
13/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on hyvä esimerkki ketjusta jota voisi moderoida ihan rankalla kädellä. Sen sijaan että ap saisi asiallisia viestejä, keskustelu on eksynyt ihan muille raiteille. Useimmat viestit voisi poistaa ja jättää ne joilla on ap:n kysymyksen kannalta merkitystä.

Ja joo, en todellakaan jaksanut lukea kuin vähän alkuun...

Vierailija
14/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai miksi? Kun minä onnistun tekemään lapsia, ja eräät ei? Katkeraa, niin katkeraa.. :)

[/quote]

ei kun siksi, että pystyisitkö kasvattamaan tasapainoiset lapset. Näistä sun kommenteista päätelleen se ei välttämättä ole mahdollista.... ;) 

stressako mennä töihin huomenna, kun näin ahistaa? Katsomaan niitä sun "mahoja keski-ikäisiä porvariakkoja" jotka hauluavat äidiksi? Vaihda duunia....

Vierailija
15/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:22"]

Onneksi näitä lapsettomien haukkujia on tässä ketjussa vain 1 tai 2. Todella surullista, että heillä on lapsia. 

[/quote]

Ihme ettette näe sitä, että itse lapsettomathan täälläkin päinvastoin ovat lapsia saavien haukkujia ! Miksi lapsettomilta pitäisi kestää mitä vain?? Ei se ole muiden syy ettette te voi saada lapsia.

Vierailija
16/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:01"]

Itse pidin (ja liki kaikki tuttavat, joita on PALJON) ihan ehdottomana ikärajana 35v sille, että voisi saada lapsen. Ja nyt siis puhun luomulapsista, eli tuolloin viimeistään aloitettiin ehkäisy. Ja täällä jotkut hankkii kalliita hoitoja, jotta voi lisääntyä epäinhimillisen vanhoina, vaikkei edes "luonto" sitä soisi? Ei tajua, ei sitten millään. Ei varmaan teidän mielestä ole sitten liikaa kodittomiakin lapsia tässä maailmassa?! Ei ole itsekkyydellä mitään rajaa ilmeisesti. Tuli huono olo :(

[/quote]

Aika outoa tekstiä. Mistä tuollainen agressiivisuus?

No, joka tapauksessa, olen saanut hoidoilla kaksi lasta. Lapsettomuuden syy oli miehessä, mutta niin kuin kaikki asiasta jotakin tietävät, niin silloinkin "hoid ot"kohdistuvat naiseen. Ensimmäisen lapseni sain 35v iässä ja toisen 39v. iässä. Mieheni on minua 6v vanhempi. Lapsettomuuden syy oli hänellä se, että palellutti kiveksensä pahasti armeijassa.

Em. kirjoittaja olisi itsekin voinut harrastaa hyväntekeväisyyttä epäitsekkäästi ja jattää omat lapsensa hankkimatta, ja keskittyä maailman kodittomien lasten auttamiseen.

Vierailija
17/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:29"]

Tää ketju on hyvä esimerkki ketjusta jota voisi moderoida ihan rankalla kädellä. Sen sijaan että ap saisi asiallisia viestejä, keskustelu on eksynyt ihan muille raiteille. Useimmat viestit voisi poistaa ja jättää ne joilla on ap:n kysymyksen kannalta merkitystä.

Ja joo, en todellakaan jaksanut lukea kuin vähän alkuun...

[/quote]

mä ilmoitin tän ketjun jo

sääli on että tällä palstalla ei voi käytännössä koskaan käydä tästä aiheesta asiallista keskustelua. Ketjuun tulee aina joku "fiksu" kommentoimaan asiattomia, ja saa ihan aiheesta asiattomia vastauksia.

ap:n aloitus oli ihan neutraali kysymys.....

Vierailija
18/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ei kun siksi, että pystyisitkö kasvattamaan tasapainoiset lapset. Näistä sun kommenteista päätelleen se ei välttämättä ole mahdollista.... ;) 

stressako mennä töihin huomenna, kun näin ahistaa? Katsomaan niitä sun "mahoja keski-ikäisiä porvariakkoja" jotka hauluavat äidiksi? Vaihda duunia....

[/quote]

Ei mua ahdista, mua säälittää. Tää lapsettomien ajatusmaailma, joka tännekin palstalle huokuu tässä mittakaavassa. Ei mun toistaiseksi vielä ole tarvis vaihtaa duunia. Mutta hitsi kun niille sais annettua jonkun lähetteen päälääkärille - siis juurikin teille. Todellisuudentaju vippaa ja pahasti, eikä sitä itse edes huomaa. Tosi surullista.

Vierailija
19/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:01"]

Itse pidin (ja liki kaikki tuttavat, joita on PALJON) ihan ehdottomana ikärajana 35v sille, että voisi saada lapsen. Ja nyt siis puhun luomulapsista, eli tuolloin viimeistään aloitettiin ehkäisy. Ja täällä jotkut hankkii kalliita hoitoja, jotta voi lisääntyä epäinhimillisen vanhoina, vaikkei edes "luonto" sitä soisi? Ei tajua, ei sitten millään. Ei varmaan teidän mielestä ole sitten liikaa kodittomiakin lapsia tässä maailmassa?! Ei ole itsekkyydellä mitään rajaa ilmeisesti. Tuli huono olo :(

[/quote]

Mihin tää sun 35 v. raja perustuu? Miksi just 35v? Miksei 30? Tai 40?

Vierailija
20/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:24"]Mäkin hämmästyin miten paljon lapsettomia täällä on peukutuksista päätellen.. Oikeasti, ihan hullua tuokin, että saa noin monta miinuspeukkua tuo joka muistutti lapsen oikeudesta myös isään. Tää ketju ei tosiaan antanut hyvää kuvaa lapsettomista, vaan just vahvistaa tuota käsitystä itsekkyydestä. ja hei, ei se ole muiden vika jos te ette saa lapsia! Siksi tuo ylimielisyys ja vihan purku muihin on ihan naurettavaa. Kokoontukaa niissä vertaisryhmissänne älkääkä täällä, niin ei tartte edes yrittää sietää naisia jotka on onnistuneet synnyttämään lapsia. [/quote] Täällä 2 luomulapsen äiti, joka alapeukuttaa skitsoja viestejä, joissa haukutaan lapsettomia. Hävettää tämän yhden hullun puolesta. Voimia kaikille hoidossa käyville.

[/quote]

varmaan oletkin äiti, enpä usko. Kukaan äiti ei peukuttais noita hulluja viestejä, joissa joku maho vertaa lapsettomuutta lapsen menetykseen,tai mitätöi isän merkityksen lapselle (jos btw joku yh ois kírjoittanu noin, ois saanu kauheet haukut, mut tässä ketjussa näköjään maho lehmä = pyhä lehmä). Lapsettomat on ihan oma lajinsa, ja hyvin epämiellyttävä sellainen. Tämä ketju vaan vahvisti käsitystäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi