Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onnistuiko lapsettomuushoitosi, jotka aloitit yli 35-vuotiaana?

Vierailija
08.03.2015 |

Tilastojen mukaan puolet heistäkin onnistuvat, mutta uskonpa, että osuus on hyvin hyvin pieni. Miten teillä kävi?

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"]

Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.

[/quote]

Juu niin on tämä ketju hyvä osoitus keskustelijoiden tasosta, kuten sinun. Itse olet itsekäs, kun et ymmärrä mitään muita elämänkohtaloita ja ratkaisuja kuin omanlaisesi. Mitäse sinun pesettäsi kutittaa, jos joku saa lapset vahmepana kuin sinä. Ahdasmielisine asenteinesi olet varman "tosi hyvä äitikin". Ikävä kyllä kouluttamattomat hieman yksinkertaiset naiset usein näkevät asiat kovin suvaitsemattomasti ja epäempaattisesti. Ja lisäänytävät nuorella iällä.

[/quote]

Mä olen KTM ja varmasti tehnyt muuten tän pallon eteen aika paljon enemmän kuin sinä itsekäs "oma pentu ulos maksoi mitä maksoi"-otus. Ja lisäännyinkin muuten ihan päälle 30v.

Vierailija
42/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.

[/quote]

Juu niin on tämä ketju hyvä osoitus keskustelijoiden tasosta, kuten sinun. Itse olet itsekäs, kun et ymmärrä mitään muita elämänkohtaloita ja ratkaisuja kuin omanlaisesi. Mitäse sinun pesettäsi kutittaa, jos joku saa lapset vahmepana kuin sinä. Ahdasmielisine asenteinesi olet varman "tosi hyvä äitikin". Ikävä kyllä kouluttamattomat hieman yksinkertaiset naiset usein näkevät asiat kovin suvaitsemattomasti ja epäempaattisesti. Ja lisäänytävät nuorella iällä.

[/quote]

Ja kaltaisesi yrittää lisääntyä pakonomaisesti, vaikka ei pitäis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:20"]

Luomusti voi hyvin tulla raskaaksi vielä 45-vuotiaanakin, eikä se ole edes mikään ihme. Menopaussi on siinä 50-vuotiaana vasta. Miksei nelikymppinen voisi tehdä lasta hoidoilla? Yhtä paljon hän olisi tarvinnut hoitoja parikymppisenäkin. Jos te kakarana lapsenne tehneet ette jaksa valvoa öitä nelikymppisenä tai leikkiä Legoilla, ei se tarkoita, että kaikki muutkin olisivat yhtä kykenemättömiä. Sitä paitsi ne myöhemmin lapsensa tekevät (luomusti tai hoidoilla) tarvitsevat paljon vähemmän yhteiskunnan tukia kuin parikymppiset vanhemmat.

Itse sain lapsen 36-vuotiaana hoidoilla.

[/quote]

Aika rankkaa yleistystä sulta, joka muuten olet olevinasi niin suvaitseva ja valveutunut. Itse olen saanut lapseni ihan aikuisena (yli 27, alle 33). Ja jos en olisi, olisin tehnyt elämälläni jotain muuta. Vain mielikuvituksettomat ja itsekkäät keskinkertaisuudet juuttuu ajatukseen, että se heidän ikioma biologinen tekele on pakollinen. Miettikää oikeasti, mitä haaskausta rahoille kaikki nämä hedelmöityshoidot! Kumpa ne voisi kieltää kokonaan, kaiken ikäisille, ja kohdentaa rahat JO OLEMASSA OLEVILLE kärsiville lapsille.

[/quote]

Voi sua ressukkaa. Ja vielä enemmän säälittää sun lapset. Miten joku voi olla noin tuomitseva ja vähän elämää ja ihmisyyttä ymmärtävä. Puistattavaa.

[/quote]

Miksi mun lapset säälittää? Koska he ovat ihan normaalisti saaneet alkunsa? Koska äiti ei juokse yli-ikäisenä hoidoissa pukatakseen vielä yhden kersan väkisin maailmaan? Jos ihmisyyden ymmärrys = pakkomielteiden ja itsekkyyden ymmärrys, olen ihan vapaasti ymmärtämättä.  Yhteiskunnalliselta kannaltakin tuo liian vanhojen enenevä lisääntyminen on ongelma, iso sellainen. Ikävää, jos se totuus on paha kolaus teidän joidenkin itsetunnolle.

Vierailija
44/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:02"]

[/quote]

[/quote]

Mä olen KTM ja varmasti tehnyt muuten tän pallon eteen aika paljon enemmän kuin sinä itsekäs "oma pentu ulos maksoi mitä maksoi"-otus. Ja lisäännyinkin muuten ihan päälle 30v.
[/quote]
Sinä KTM-kiihkoilijahan vasta viikko sitten tunnustit, että valmistut vasta keväällä. Et malttanut pysyä tästäkään ketjusta poissa, vaikka nöyränä viimeksi lopulta pahoittelut aivottomista jutuistasi esititkin. Ihan vinkkinä sinulle: ei se koulutus enää tällä vuosituhannella saa ketään vaipumaan jalkoihisi.

Vierailija
45/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:11"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"] Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote] kävikö mies vieraissa vai onko sulla se aika kuusta? Mene lenkille.... [/quote]   HÄH? Mitä sä sekoilet?? :DD Haha vittu mitä muuta tää on kuin surkea yritys peitellä ilmiselvää kateutta naiselle joka kykenee saamaan lapsia ja oi, sillä on vielä muuten mieskin, joka osallistuu lasten ja kodin hoitoon ja rakastaa :)   Ei ole mun syy että sä olet maho, joten säästä raivos. [/quote] Noin häiriintyneelle ei kukaan ole kateellinen. Eikä etenkään häiriintyneen lapsille. Harmi etteivät mt-ongelmat ja lapsettomuus korreloi keskenään, kaikkien ei todellakaan pitäisi lisääntyä ennen asiantuntijan arviota.

[/quote]

Miksi mä olen häiriintynyt sun mielestä? koska olen pystynyt saamaan lapsia luomusti, ja olen sitä mieltä, että nelikymppisten lapsettomuushoidot on sekä ajan että rahan haaskausta? Mielenkiintoinen näkökulma sulla. Kyllä me kaikki ymmärretään että tuo lapsettomuus on sulle arka paikka, mutta siitä huolimatta tarttee perustella mielipiteensä jos alkaa herjaamaan toista. Ymmärsitkö?

[/quote]

No kyllä täällä jo kaikki muutkin on huomanneet, ettei sulla ole kaikki murot kulhossa. Rauhoittavat loppu?

Vierailija
46/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juu  niin varmaan. Kaikissa tapauksissa koulutuskaan ei tuo sivistystä. Aivan moukka olet! Ja tapasi esittää asia on niin provakatiivinen, ettei ihme, että siitä hermostuu. Mutta siihenhän sinä pyritkin, koska terve ihminen ei pura omaa ahdistustaan hyökkäämällä muiden elämänratkaisuja kohtaan. Ei ole normaalia tuollainen kiihko asiasta, joka ei edes sinulle kuulu. Vaihda alaa, et selvästikään sovi kyseiseen työhön henkisen rajoittuneisuutesi vuoksi.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
47/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"] Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote]   Juu niin on tämä ketju hyvä osoitus keskustelijoiden tasosta, kuten sinun. Itse olet itsekäs, kun et ymmärrä mitään muita elämänkohtaloita ja ratkaisuja kuin omanlaisesi. Mitäse sinun pesettäsi kutittaa, jos joku saa lapset vahmepana kuin sinä. Ahdasmielisine asenteinesi olet varman "tosi hyvä äitikin". Ikävä kyllä kouluttamattomat hieman yksinkertaiset naiset usein näkevät asiat kovin suvaitsemattomasti ja epäempaattisesti. Ja lisäänytävät nuorella iällä. [/quote]   Mä olen KTM ja varmasti tehnyt muuten tän pallon eteen aika paljon enemmän kuin sinä itsekäs "oma pentu ulos maksoi mitä maksoi"-otus. Ja lisäännyinkin muuten ihan päälle 30v. [/quote] Sinä KTM-kiihkoilijahan vasta viikko sitten tunnustit, että valmistut vasta keväällä. Et malttanut pysyä tästäkään ketjusta poissa, vaikka nöyränä viimeksi lopulta pahoittelut aivottomista jutuistasi esititkin. Ihan vinkkinä sinulle: ei se koulutus enää tällä vuosituhannella saa ketään vaipumaan jalkoihisi.

[/quote]

Mitä helvettiä sä selität :DD Mä olen valmistunut jo kohta 10v sitten. Nyt olet jo pahasti harhainen. Meinaat, että tällä palstalla on vaan yksi ainoa lapsettomien vanhojen keinohedelmöityshoitoja käyttävien kritisoija?!!

Vierailija
48/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:14"]

Luomusti voi hyvin tulla raskaaksi vielä 45-vuotiaanakin, eikä se ole edes mikään ihme. Menopaussi on siinä 50-vuotiaana vasta. Miksei nelikymppinen voisi tehdä lasta hoidoilla? Yhtä paljon hän olisi tarvinnut hoitoja parikymppisenäkin. Jos te kakarana lapsenne tehneet ette jaksa valvoa öitä nelikymppisenä tai leikkiä Legoilla, ei se tarkoita, että kaikki muutkin olisivat yhtä kykenemättömiä. Sitä paitsi ne myöhemmin lapsensa tekevät (luomusti tai hoidoilla) tarvitsevat paljon vähemmän yhteiskunnan tukia kuin parikymppiset vanhemmat.

[/quote]

Aika rankkaa yleistystä sulta, joka muuten olet olevinasi niin suvaitseva ja valveutunut. Itse olen saanut lapseni ihan aikuisena (yli 27, alle 33). Ja jos en olisi, olisin tehnyt elämälläni jotain muuta. Vain mielikuvituksettomat ja itsekkäät keskinkertaisuudet juuttuu ajatukseen, että se heidän ikioma biologinen tekele on pakollinen. Miettikää oikeasti, mitä haaskausta rahoille kaikki nämä hedelmöityshoidot! Kumpa ne voisi kieltää kokonaan, kaiken ikäisille, ja kohdentaa rahat JO OLEMASSA OLEVILLE kärsiville lapsille.

[/quote]

Voi sua ressukkaa. Ja vielä enemmän säälittää sun lapset. Miten joku voi olla noin tuomitseva ja vähän elämää ja ihmisyyttä ymmärtävä. Puistattavaa.

[/quote]

Miksi mun lapset säälittää? Koska he ovat ihan normaalisti saaneet alkunsa? Koska äiti ei juokse yli-ikäisenä hoidoissa pukatakseen vielä yhden kersan väkisin maailmaan? Jos ihmisyyden ymmärrys = pakkomielteiden ja itsekkyyden ymmärrys, olen ihan vapaasti ymmärtämättä.  Yhteiskunnalliselta kannaltakin tuo liian vanhojen enenevä lisääntyminen on ongelma, iso sellainen. Ikävää, jos se totuus on paha kolaus teidän joidenkin itsetunnolle.

[/quote]

Koska olet ilkeä ja kylmä ihminen ja suvaitsematon, ahdasmielinen. Siinäpä hyvä lähtökohta äitiydelle.

Vierailija
49/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska olet ilkeä ja kylmä ihminen ja suvaitsematon, ahdasmielinen. Siinäpä hyvä lähtökohta äitiydelle.

[/quote]

Itsekäs mielenterveysongelmainen keski-ikäinenhän se sitten onneksi onkin paljon parempaa äitimatskua, kuin koulutettu, normaalissa parisuhteessa ja hedelmällisessä iässä oleva nainen. Hooray! ;)

Vierailija
50/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"] Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote]   Juu niin on tämä ketju hyvä osoitus keskustelijoiden tasosta, kuten sinun. Itse olet itsekäs, kun et ymmärrä mitään muita elämänkohtaloita ja ratkaisuja kuin omanlaisesi. Mitäse sinun pesettäsi kutittaa, jos joku saa lapset vahmepana kuin sinä. Ahdasmielisine asenteinesi olet varman "tosi hyvä äitikin". Ikävä kyllä kouluttamattomat hieman yksinkertaiset naiset usein näkevät asiat kovin suvaitsemattomasti ja epäempaattisesti. Ja lisäänytävät nuorella iällä. [/quote]   Mä olen KTM ja varmasti tehnyt muuten tän pallon eteen aika paljon enemmän kuin sinä itsekäs "oma pentu ulos maksoi mitä maksoi"-otus. Ja lisäännyinkin muuten ihan päälle 30v. [/quote] Sinä KTM-kiihkoilijahan vasta viikko sitten tunnustit, että valmistut vasta keväällä. Et malttanut pysyä tästäkään ketjusta poissa, vaikka nöyränä viimeksi lopulta pahoittelut aivottomista jutuistasi esititkin. Ihan vinkkinä sinulle: ei se koulutus enää tällä vuosituhannella saa ketään vaipumaan jalkoihisi.

[/quote]

Mitä helvettiä sä selität :DD Mä olen valmistunut jo kohta 10v sitten. Nyt olet jo pahasti harhainen. Meinaat, että tällä palstalla on vaan yksi ainoa lapsettomien vanhojen keinohedelmöityshoitoja käyttävien kritisoija?!!
[/quote]
Vain yksi, joka kuvittelee KTM:n paperien herättävän arvostusta, muihin aivopieruihisi en ota kantaa. Tai ehkä KTM:ssa vaan on tavallista enemmän ihmisiä, joilla on tarve korostaa koulutustaan. Kuten ehkä huomaat, meillä muilla ei samaa tarvetta ole. Mutta mehän olemmekin työttömiä ja siivoajia kaikki, arvotonta pohjasakkaa maisterisnaisen silmissä.

Vierailija
51/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itsekäs mielenterveysongelmainen keski-ikäinenhän se sitten onneksi onkin paljon parempaa äitimatskua, kuin koulutettu, normaalissa parisuhteessa ja hedelmällisessä iässä oleva nainen. Hooray! ;)
[/quote]
Kanssasi ei kyllä saa normaalia parisuhdetta aikaiseksi. Tässä ketjussa en ole myöskään havainnut sinun lisäksesi muita mt-ongelmaisia. Missä se sinun rakastava miehesi on, kun täällä iltamyöhällä meuhkaat? Ei kai vaan ole lähtenyt hakemaan tyydytystä vieraasta vuoteesta? Henkistä yhteyttä, tasapainoista naista?

Vierailija
52/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti yksi ja sama lapsettomuushoitojen vastustaja, milloin nimimerkillä M32, KTM jne.. riehuu yksinään.

Eipä taida kannattaa välittää. Jotain kaunaansa hän projisoi nyt lapsettomuushoitoihin. Yritetään ymmärtää..

Vierailija
53/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko verenohennuslääkkeet käytssä ettei tule tukoksia.

ENtäpä kortisoni joka auttaa kiinnittynyttä alkiota pysymään kohdunseinämässä.

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:29"]

Ei onnistunut. IVF-hoidot takana, yksi kesken mennyt raskaus hoidoista. Lisäksi kaksi kesken mennyttä luomuraskautta ennen ja jälkeen IVF-hoitojen. Elämä ei aina mene niin kuin toivoisi, ja se on surullisempaa kuin melkein kestäisi. Sitä tuskaa monen lapsia saaneen on ehkä vaikea ymmärtää - tai hyväksyä, näköjään. Mutta ei se asia siitä muutu. Teoriassahan on aina helppoa olla onnellinen, elämä usein on kuitenkin jotain muuta... 

[/quote]

Vierailija
54/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:44"]Täällä ilmeisesti yksi ja sama lapsettomuushoitojen vastustaja, milloin nimimerkillä M32, KTM jne.. riehuu yksinään.

Eipä taida kannattaa välittää. Jotain kaunaansa hän projisoi nyt lapsettomuushoitoihin. Yritetään ymmärtää..
[/quote]
Niinpä. Pitäisi malttaa olla vastaamatta, ei jaksaisi käydä yksinään varmaan kovinkaan pitkää keskustelua. Olisi kiva tietää, mikä tuon raivon taustalla on, tuskin on mikään luomuna lisääntynyt onnellinen perheenemäntä.

Vierailija
55/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"] Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote]   Juu niin on tämä ketju hyvä osoitus keskustelijoiden tasosta, kuten sinun. Itse olet itsekäs, kun et ymmärrä mitään muita elämänkohtaloita ja ratkaisuja kuin omanlaisesi. Mitäse sinun pesettäsi kutittaa, jos joku saa lapset vahmepana kuin sinä. Ahdasmielisine asenteinesi olet varman "tosi hyvä äitikin". Ikävä kyllä kouluttamattomat hieman yksinkertaiset naiset usein näkevät asiat kovin suvaitsemattomasti ja epäempaattisesti. Ja lisäänytävät nuorella iällä. [/quote]   Mä olen KTM ja varmasti tehnyt muuten tän pallon eteen aika paljon enemmän kuin sinä itsekäs "oma pentu ulos maksoi mitä maksoi"-otus. Ja lisäännyinkin muuten ihan päälle 30v. [/quote] Sinä KTM-kiihkoilijahan vasta viikko sitten tunnustit, että valmistut vasta keväällä. Et malttanut pysyä tästäkään ketjusta poissa, vaikka nöyränä viimeksi lopulta pahoittelut aivottomista jutuistasi esititkin. Ihan vinkkinä sinulle: ei se koulutus enää tällä vuosituhannella saa ketään vaipumaan jalkoihisi. [/quote]   Mitä helvettiä sä selität :DD Mä olen valmistunut jo kohta 10v sitten. Nyt olet jo pahasti harhainen. Meinaat, että tällä palstalla on vaan yksi ainoa lapsettomien vanhojen keinohedelmöityshoitoja käyttävien kritisoija?!! [/quote] Vain yksi, joka kuvittelee KTM:n paperien herättävän arvostusta, muihin aivopieruihisi en ota kantaa. Tai ehkä KTM:ssa vaan on tavallista enemmän ihmisiä, joilla on tarve korostaa koulutustaan. Kuten ehkä huomaat, meillä muilla ei samaa tarvetta ole. Mutta mehän olemmekin työttömiä ja siivoajia kaikki, arvotonta pohjasakkaa maisterisnaisen silmissä.

[/quote]

No sairastahan tuo jo on, että jos olen eri mieltä kuin te, alatte haukkua ja väittää että olen joku päivänä X tänne kirjoittanut.. Juu, huomaa kyllä ettei näköjään ole lapsettomilla elämää av-palstan ulkopuolella, ja nyt kyllä säälittää sitäkin enemmän. Ja peukutuksista näkee, että jo otsikon perusteella suurin osa normaaleistä ihmisistä ja äideistä pysyttelee mieluummin poissa, kun tietää teidän lapsettomien raivon ja epätoivon. Sekopäiden mahojen kokoontumisajot.. En valitettavasti voi toivoa moisille raivottarille lasta, ja edelleen mielestäni vanhana lapsettomuushoidoista (turhista) maksavat hukkaa rahaa - jota voisi käyttää tässä maailmassa aika paljon paremmin. Mutta eihän se teitä liikuta. Ei ollut yllätys...

Jätän nyt tämän typerän ketjun, ja jätän teidät vertailemaan epäonnistuneita yrityksiänne raskautua liian vanhoina. Mulla on ihana mies ja ihanat lapset, muistin taas tän ketjun luettua, miten rakkaita ovatkaan <3 Eli tsemppiä vaan haukkuvat katkerat mahot, onneksi en ole, enkä ikinä tule olemaankaan surkeassa asemassanne, jossa oma raivo ja viha lapsia saavia naisia kohtaan estää kyvyn normaaliin keskusteluun. :)

Vierailija
56/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:19"] Tämäkin ketju on surullinen otos ja osoitus av-mammojen "tasosta" = siitä, ketä täällä enimäkseen palstailee. Vanhoja luuskia, jotka lykänneet lapsentekoa liian myöhään, kun sitä "nuoruutta" on ollut pakko venyttää loputtomiin, ja sitten kun kappas, ei olekaan enää muuta sisältöä elämässä, nyt mä thon ne lapset! Juu, ei onnistu. Tahon silti!! Minä, minä, MINÄ!! Kyllä välillä hävettää olla suomalainen nainen, ihan teidän puolesta. Te itse kun ette osaa hävetä omaa itsekkyyttänne ja naurettavuuttanne vaikka sen rautalangasta vääntäisi. Sääliksi käy.   [/quote]   Juu niin on tämä ketju hyvä osoitus keskustelijoiden tasosta, kuten sinun. Itse olet itsekäs, kun et ymmärrä mitään muita elämänkohtaloita ja ratkaisuja kuin omanlaisesi. Mitäse sinun pesettäsi kutittaa, jos joku saa lapset vahmepana kuin sinä. Ahdasmielisine asenteinesi olet varman "tosi hyvä äitikin". Ikävä kyllä kouluttamattomat hieman yksinkertaiset naiset usein näkevät asiat kovin suvaitsemattomasti ja epäempaattisesti. Ja lisäänytävät nuorella iällä. [/quote]   Mä olen KTM ja varmasti tehnyt muuten tän pallon eteen aika paljon enemmän kuin sinä itsekäs "oma pentu ulos maksoi mitä maksoi"-otus. Ja lisäännyinkin muuten ihan päälle 30v. [/quote] Sinä KTM-kiihkoilijahan vasta viikko sitten tunnustit, että valmistut vasta keväällä. Et malttanut pysyä tästäkään ketjusta poissa, vaikka nöyränä viimeksi lopulta pahoittelut aivottomista jutuistasi esititkin. Ihan vinkkinä sinulle: ei se koulutus enää tällä vuosituhannella saa ketään vaipumaan jalkoihisi. [/quote]   Mitä helvettiä sä selität :DD Mä olen valmistunut jo kohta 10v sitten. Nyt olet jo pahasti harhainen. Meinaat, että tällä palstalla on vaan yksi ainoa lapsettomien vanhojen keinohedelmöityshoitoja käyttävien kritisoija?!! [/quote] Vain yksi, joka kuvittelee KTM:n paperien herättävän arvostusta, muihin aivopieruihisi en ota kantaa. Tai ehkä KTM:ssa vaan on tavallista enemmän ihmisiä, joilla on tarve korostaa koulutustaan. Kuten ehkä huomaat, meillä muilla ei samaa tarvetta ole. Mutta mehän olemmekin työttömiä ja siivoajia kaikki, arvotonta pohjasakkaa maisterisnaisen silmissä.

[/quote]

No sairastahan tuo jo on, että jos olen eri mieltä kuin te, alatte haukkua ja väittää että olen joku päivänä X tänne kirjoittanut.. Juu, huomaa kyllä ettei näköjään ole lapsettomilla elämää av-palstan ulkopuolella, ja nyt kyllä säälittää sitäkin enemmän. Ja peukutuksista näkee, että jo otsikon perusteella suurin osa normaaleistä ihmisistä ja äideistä pysyttelee mieluummin poissa, kun tietää teidän lapsettomien raivon ja epätoivon. Sekopäiden mahojen kokoontumisajot.. En valitettavasti voi toivoa moisille raivottarille lasta, ja edelleen mielestäni vanhana lapsettomuushoidoista (turhista) maksavat hukkaa rahaa - jota voisi käyttää tässä maailmassa aika paljon paremmin. Mutta eihän se teitä liikuta. Ei ollut yllätys...

Jätän nyt tämän typerän ketjun, ja jätän teidät vertailemaan epäonnistuneita yrityksiänne raskautua liian vanhoina. Mulla on ihana mies ja ihanat lapset, muistin taas tän ketjun luettua, miten rakkaita ovatkaan <3 Eli tsemppiä vaan haukkuvat katkerat mahot, onneksi en ole, enkä ikinä tule olemaankaan surkeassa asemassanne, jossa oma raivo ja viha lapsia saavia naisia kohtaan estää kyvyn normaaliin keskusteluun. :)

[/quote]

APUA mikä alapeukkumäärä hetkessä tähän kieltämättä provosoivaan viestiin mutta, onko oikeesti noin paljon lapsettomia täällä?

t. itsekin lapseton

Vierailija
57/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se lapsettomuustaustaa vaadi, että mielenvikaista alapeukuttaa. En minä ainakaan jaottele ihmisiä lapsettomuuden tai vanhemmuuden lokeroihin, kyllä sympatiani herättävät täysin muut asiat. En ole ennen av-palstailua edes tajunnut, että hoitojakin pitää paheksua. Enkä aloita nytkään, sori vaan KTM.

Vierailija
58/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:53"]

olen pahoillani, että lapsettomuushoidoista ei voi puhua ilman, että joku teininä äidiksi tullut on paikalla raivoamassa...

35 v ei ole mitenkään vanha, itse sain luomuna ekasta kierrosta 37 v kuopuksen ja olisin varmaan saanut reilusti vanhempanakin jos olisi vielä ollut ajankohtaista. Ekan kohdalla raskautuminen kesti 2,5 vuotta, joten minulla on edes vähän ymmärrystä siitä tuskasta mitä lapsettomuus aiheuttaa.

[/quote]

35v on vanha. 37v ja siitä eteenpäin on hemmetin vanha.

T. Äidiksi ihan aikuisiällä tullut (lapset saanut 25 ja 29v). Ettekö mummelit mieti edes niitä lapsianne??!!

[/quote]

Missähän rinnakkaistodellisuudessa 35-vuotias on vanha millään mittareilla? Ilmeisesti olet itse mummoontunut parhaassa iässä, jos kerran olet tätä mieltä. Kyllähän näihin sinun kaltaisiisi tanttoihin aina toisinaan törmää, mutta keskimäärin 35-vuotiaat ovat nuoria ja elinvoimaisia kuten vielä pitäisikin olla. Kestävyysurheilijoiden koko uran kuntohuippukin ajoittuu yleensä 35 ikävuoden paikkeille.

Vierailija
59/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella logiikalla myöskään mihinkään sairauteen ei saisi hakea apua. Koska luonto nyt vaan karsii heikot pois. Muistappa tämä jos itse tai lapsesi sairastuu vakavasti.

Vierailija
60/156 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistahan ei voi jättää lapsettomuuden jälkeen/takia. Vaikka se muuttuisi miten katkeraksi hirviöksi hoitojen myötä. Yksi kaveri jätti ja sai lapsen melko heti uuden naisen kanssa. Koko kaveripiiri ja puoli sukua hylkäsi, eksä häiriköi heitä vielä tänäkin päivänä, lapsi on jo yli vuoden vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme