Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisissa on niin vähän älykköjä ? Osa 2

Vierailija
08.03.2015 |

Ilta Sanomissa kokenut opettaja laukoo : " Pääsykokeet ovat hyvin teoreettisia ja opettajankoulutukseen pääsy riippuu yhä enemmän arvosanoista. Kuka tahansa periaatteessa pystyy kouluttautumaan opettajaksi, mutta sen jälkeen ollaan tosipaikan edessä ".

Eli tässäkin lehden jutussa todistetaan että naiset suoriutuvat hyvillä arvosanoilla koulutuksesta , mutta ovat ihan pihalla kun pitäisi itsenäisesti toimia . Naiset ovat kyllä nöyriä ja hyviä käskytettäviä työelämässä .

Aivan sama asia nykyään esim . Tutkijoista suuriosa on hyvillä kouluarvosanoilla suoriutuneita naisia, mutta huipulle pääsemissä heiltä puuttuukin sitten oma ajattelukyky ja vastuun ottaminen . Valittavat sitten "lasikattoa" ja muuta syrjimistä , vaikka omat näytöt puuttuvat .

Oman yrityksen perustajista naisia on yllättävän vähän , jolloin voisi välttää "lasikaton . Mutta selityksiä tulee taas , esim . lapset . Ensisynnyttäjien keski-ikä lähentelee 30vuotta , ja kouluttautuneilla lähes 40v.

Meneekö naisten kouluttautuminen ihan hukkaan?  Vai olisiko naisen luonnollinen paikka sittenkin lasten ja kodin piirissä ?

Ei ihme että nykyisin on niin paljon naisia joilla on mielenterveyden  kanssa ongelmia , kun luontainen paikka olisi muualla kuin materiaalisessa työelämässä .

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1425780110441.html

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista pidetään syvänä - miksi? Koska hänen pohjaansa ei koskaan tavoiteta. Nainen ei ole edes lattea.

Vierailija
62/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset pierulta
m16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni älykkänaisena. Harrastan kirjallisuutta. Luen päivittäin paljon, suomen lisäksi kolmella vieraalla kielellä. Keskustelen aktiivisesti ulkomaisilla nettipalstoilla ja kommentoin. Teen ristisanoja saksaksi. Minulla on akateeminen loppututkinto ja opiskelen edelleen. Mutta arvatkaa huviksenne, kuinka paljon miehet yleensä pelkäävät minua?

Sitten tuohon artikkeliin jenkkiläisten naisten menestymisestä ja työssäkäymisestä opiskelun jälkeen, viesti#17: Jonkunhan on hoidettava ne lapset, eikö vaan? Rikas amerikkalainen mies mieluusti elättää hyvin koulutettua vaimoaan sen ajan, kun lapset ovat pieniä. Lasten saaminen on yhteinen projekti, johon mies satsaa noin arvostamalla vaimoaan ja näytämällä sen. Toisin kuin Suomessa, missä nainen vaivoikseen itaran, kitisevän ja huonotuloisen lotjakkeen, joka on yksi lapsi muiden joukossa.

Vierailija
64/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:05"]

Pidän itseäni älykkänaisena. Harrastan kirjallisuutta. Luen päivittäin paljon, suomen lisäksi kolmella vieraalla kielellä. Keskustelen aktiivisesti ulkomaisilla nettipalstoilla ja kommentoin. Teen ristisanoja saksaksi. Minulla on akateeminen loppututkinto ja opiskelen edelleen. Mutta arvatkaa huviksenne, kuinka paljon miehet yleensä pelkäävät minua?[/quote]

Pelko saattaa tulla siitä, että olet tehnyt opintosi naisellisuutesi hinnalla. Olet tullut esim. tosi itsenäiseksi, sisäänpäinkääntyneeksi, itsevarmaksi tai jämäkäksi. Eli olet jotenkin niin miesten tapainen, että se saa epävarmaksi. Sen sijaan jos olet naisellinen edelleen, syy on enemmän miesten epävarmuudessa kuin sinussa. Olen tutustunut esim. naisjuristeihin, jotka vain ovat liikaa noita asioita.

Vierailija
65/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni älykkänaisena. Harrastan kirjallisuutta. Luen päivittäin paljon, suomen lisäksi kolmella vieraalla kielellä. Keskustelen aktiivisesti ulkomaisilla nettipalstoilla ja kommentoin. Teen ristisanoja saksaksi. Minulla on akateeminen loppututkinto ja opiskelen edelleen. Mutta arvatkaa huviksenne, kuinka paljon miehet yleensä pelkäävät minua?

Sitten tuohon artikkeliin jenkkiläisten naisten menestymisestä ja työssäkäymisestä opiskelun jälkeen, viesti#17: Jonkunhan on hoidettava ne lapset, eikö vaan? Rikas amerikkalainen mies mieluusti elättää hyvin koulutettua vaimoaan sen ajan, kun lapset ovat pieniä. Lasten saaminen on yhteinen projekti, johon mies satsaa noin arvostamalla vaimoaan ja näytämällä sen. Toisin kuin Suomessa, missä nainen vaivoikseen itaran, kitisevän ja huonotuloisen lotjakkeen, joka on yksi lapsi muiden joukossa.

[/quote]

Kaikkihan ovat nykyään akateemisia, kysymys on siinä, onko sinulla korkein akateeminen tutkinto eli tohtorin tutkinto, mutta sekin on nykyään kaikilla. 

Siispä kriteeri älykölle on jossain aivan muualla, kuin esim. suoritetuissa tutkinnoissa. Jos on oikeasti älykkö, on kyennyt luomaan jotain aivan uutta ja suurta, se on validi kriteeri mielestäni. Kuinka moni kykenee aidosti tähän?

Vierailija
66/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos olet miesvaltaisella alalla, niin paljon. Vaikka ei kai kyse ole pelosta vaan... en tiedä mistä. Miesten kilpailuvietistä? Haluavat naisen olevan heikompi.

Vierailija
67/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:14"]

Pidän itseäni älykkänaisena. Harrastan kirjallisuutta. Luen päivittäin paljon, suomen lisäksi kolmella vieraalla kielellä. Keskustelen aktiivisesti ulkomaisilla nettipalstoilla ja kommentoin. Teen ristisanoja saksaksi. Minulla on akateeminen loppututkinto ja opiskelen edelleen. Mutta arvatkaa huviksenne, kuinka paljon miehet yleensä pelkäävät minua?[/quote]

Pelko saattaa tulla siitä, että olet tehnyt opintosi naisellisuutesi hinnalla. Olet tullut esim. tosi itsenäiseksi, sisäänpäinkääntyneeksi, itsevarmaksi tai jämäkäksi. Eli olet jotenkin niin miesten tapainen, että se saa epävarmaksi. Sen sijaan jos olet naisellinen edelleen, syy on enemmän miesten epävarmuudessa kuin sinussa. Olen tutustunut esim. naisjuristeihin, jotka vain ovat liikaa noita asioita.

[/quote]

Miksi itsevarmuus ja jämäkkyys ovat vain miesten oikeuksia?

Vierailija
68/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:43"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:18"]Eilen tämän saman aihealueen keskustelussa mainitsin, että naiset saavat olla siinä asemassa kuin ovat vain ja ainoastaan siitä syystä, että miehet ovat heille halunneet tällaisen yhteiskunnalisen aseman suoda. Ja kuinka ollakaan Ulla Appelsin kirjoittaa tänään juuri saman asian: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1425626181644.html Taisi siinä muutamalla kymmenellä AV-mammalla mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun muisteli eilistä keskusteluamme. Olettaen, että edes joku teistä seuraa muutakin mediaa kuin vauvapalstaa. [/quote] Suomalainen kulttuurihan on lähtökohdiltaan aika tasa-arvoinen. Täällä on aina tarvittu molempien sukupuolten panosta selviämiseen ja toimeentulemiseen. Siksi meillä on vahvoja naisia ja vahvoja naisia arvostavia miehiä. Onneksi nämä palstan sovinistiraukkikset ovat häviävän pieni mutta valitettavan meluava joukko häirikköjä. Yleisellä tasolla suomalainen mies on oikein hyvä ja ihana. [/quote] Pakko myöntää, että en ymmärtänyt tekstistä juuri mitään. Siis siitä miten se liittyi omaani. Mutta viimeisestä lauseesta ollaan varmaankin samaa mieltä, hyviä miehiähän me olemme. [/quote] Suomessa on paljon hyviä, naisia arvostavia miehiä. Jos aloitus on sinum tekemäsi, et taida kuulua heihin. [/quote] Aloitus ei ollut minun tekemäni. Silti tällä palstalla minunkin sanotaan olevan hirveä naistenvihaaja, kun julkean joskus mainita jonkun tosiasian ääneen. [/quote] Jassoo, osaan kuvitella ne "tosiasiat".

[/quote]

No niitä on luettavissa, vaikka otsikon Miksi naisissa on niin vähän älykköjä, alta.

Vierailija
69/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

Sitä ei taida voida järjellä perustella. On olemassa asioita, jotka eivät taivu järjen päätelmiin. Esim. kielen käyttö natiivilla. Uskon, että naisen kohdallakin on kyse jostain muusta kuin järjellisestä. Kun joku kiinnostaa, ja mikä kiinnostaa, ja miksi kiinnostaa, ei ole miehelläkään järjen hallinnassa täysin. Me ei voida vain aloittaa vuodesta 0 ja luopua tästä muuta kuin naisten vallankumouksella.

Vierailija
70/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:40"] Pakkomielteinen jankkaaja ankkuroitunut palstalle. Tämän rinnalla mies29 alkaa jo olla todella mukava tyyppi. [/quote] Niin, nämä keskusteluthan olisivat niin kovin lyhyitä, jos te joskus vain toteaisitte, että kyllä, olet oikeassa (kun puhutaan jostain täysin itsestäänselvästä asiasta) sen sijaan, että alkaa se jatkuva henkilöön käyvä ala-arvoinen kommentointi. Itse asiaan teillä ei ole tietenkään mitään sanottavaa. [/quote] Miksi pitäisi sanoa, että olet oikeassa, jos et ole. Nuo ovat sinun mielipiteitäsi ja näkemyksiäsi, eivät totuuksia.

[/quote]

Eikös e ole totuus, että naiset (eivät ole tehneet mitään merkittävää) niin paljoa merkittäviä asioita maailmassa kuin miehet, tai että miesten perustamat yritykset työllistävät enemmän ihmisiä kuin naisten perustamat, tai että naiset hakeutuvat laajoina massoina julkisen sekstorin eläteiksi ja miehet täten kustantavat koko yhteiskunnan elämisen (yksityisellä sektorilla).

Nämä ovat tilastollisia tosiasioita eikä muutettavissa jonkun kommunistifemakon mielen mukaiseksi.

Vierailija
71/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:56"]

Elämässä pärjää oikein hyvin, jos on kaikesta päinvastaista mieltä kuin Ulla Appelsin.

[/quote]

Julkisella sektorilla ehkä. 

Vierailija
72/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten se pelko ilmenee? Annan vihjeen, kasvata pitkät hiukset ja ole naisellinen. Avot. 

Vierailija
73/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla t[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:40"] Pakkomielteinen jankkaaja ankkuroitunut palstalle. Tämän rinnalla mies29 alkaa jo olla todella mukava tyyppi. [/quote] Niin, nämä keskusteluthan olisivat niin kovin lyhyitä, jos te joskus vain toteaisitte, että kyllä, olet oikeassa (kun puhutaan jostain täysin itsestäänselvästä asiasta) sen sijaan, että alkaa se jatkuva henkilöön käyvä ala-arvoinen kommentointi. Itse asiaan teillä ei ole tietenkään mitään sanottavaa. [/quote] Miksi pitäisi sanoa, että olet oikeassa, jos et ole. Nuo ovat sinun mielipiteitäsi ja näkemyksiäsi, eivät totuuksia.

[/quote]

Eikös e ole totuus, että naiset (eivät ole tehneet mitään merkittävää) niin paljoa merkittäviä asioita maailmassa kuin miehet, tai että miesten perustamat yritykset työllistävät enemmän ihmisiä kuin naisten perustamat, tai että naiset hakeutuvat laajoina massoina julkisen sekstorin eläteiksi ja miehet täten kustantavat koko yhteiskunnan elämisen (yksityisellä sektorilla).

Nämä ovat tilastollisia tosiasioita eikä muutettavissa jonkun kommunistifemakon mielen mukaiseksi.
[/quote]
No onko sinulla yritys? Oi sinä maailman toivo ja ihmiskunnan pelastus.

Vierailija
74/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

Ovat ne naistenkin oikeuksia mutta tässä on sellainen asia, mistä herra Laasanen vuodesta toiseen yrittää teille kertoa; naiset viehättyvät noista em. ominaisuuksista miehessä...ja naiset sitten projisoivat, että näiden ominaisuuksien täytyy olla myös naisessa viehättäviä (miesten mielestä). Näin ei kuitenkaan ole vaan juuri päinvastoin. Tämä on biologiaa, mitä ei voida muuttaa.

Vierailija
75/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:33"]

No onko sinulla t[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:54"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:40"] Pakkomielteinen jankkaaja ankkuroitunut palstalle. Tämän rinnalla mies29 alkaa jo olla todella mukava tyyppi. [/quote] Niin, nämä keskusteluthan olisivat niin kovin lyhyitä, jos te joskus vain toteaisitte, että kyllä, olet oikeassa (kun puhutaan jostain täysin itsestäänselvästä asiasta) sen sijaan, että alkaa se jatkuva henkilöön käyvä ala-arvoinen kommentointi. Itse asiaan teillä ei ole tietenkään mitään sanottavaa. [/quote] Miksi pitäisi sanoa, että olet oikeassa, jos et ole. Nuo ovat sinun mielipiteitäsi ja näkemyksiäsi, eivät totuuksia. [/quote] Eikös e ole totuus, että naiset (eivät ole tehneet mitään merkittävää) niin paljoa merkittäviä asioita maailmassa kuin miehet, tai että miesten perustamat yritykset työllistävät enemmän ihmisiä kuin naisten perustamat, tai että naiset hakeutuvat laajoina massoina julkisen sekstorin eläteiksi ja miehet täten kustantavat koko yhteiskunnan elämisen (yksityisellä sektorilla).   Nämä ovat tilastollisia tosiasioita eikä muutettavissa jonkun kommunistifemakon mielen mukaiseksi. [/quote] No onko sinulla yritys? Oi sinä maailman toivo ja ihmiskunnan pelastus.

[/quote]

Kyllä minulla on.

Vierailija
76/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

Ovat ne naistenkin oikeuksia mutta tässä on sellainen asia, mistä herra Laasanen vuodesta toiseen yrittää teille kertoa; naiset viehättyvät noista em. ominaisuuksista miehessä...ja naiset sitten projisoivat, että näiden ominaisuuksien täytyy olla myös naisessa viehättäviä (miesten mielestä). Näin ei kuitenkaan ole vaan juuri päinvastoin. Tämä on biologiaa, mitä ei voida muuttaa.
[/quote]
Luonne voi olla jollakin naisella tuollainen luonnostaan. Eivät kaikki naiset tai miehet ole samanlaisia luonteeltaan. Persoonallisuus ja temperamentti ovat yksilöllisiä.

Vierailija
77/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:17"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:05"] Pidän itseäni älykkänaisena. Harrastan kirjallisuutta. Luen päivittäin paljon, suomen lisäksi kolmella vieraalla kielellä. Keskustelen aktiivisesti ulkomaisilla nettipalstoilla ja kommentoin. Teen ristisanoja saksaksi. Minulla on akateeminen loppututkinto ja opiskelen edelleen. Mutta arvatkaa huviksenne, kuinka paljon miehet yleensä pelkäävät minua?[/quote] Pelko saattaa tulla siitä, että olet tehnyt opintosi naisellisuutesi hinnalla. Olet tullut esim. tosi itsenäiseksi, sisäänpäinkääntyneeksi, itsevarmaksi tai jämäkäksi. Eli olet jotenkin niin miesten tapainen, että se saa epävarmaksi. Sen sijaan jos olet naisellinen edelleen, syy on enemmän miesten epävarmuudessa kuin sinussa. Olen tutustunut esim. naisjuristeihin, jotka vain ovat liikaa noita asioita. [/quote] Miksi itsevarmuus ja jämäkkyys ovat vain miesten oikeuksia? [/quote] Ovat ne naistenkin oikeuksia mutta tässä on sellainen asia, mistä herra Laasanen vuodesta toiseen yrittää teille kertoa; naiset viehättyvät noista em. ominaisuuksista miehessä...ja naiset sitten projisoivat, että näiden ominaisuuksien täytyy olla myös naisessa viehättäviä (miesten mielestä). Näin ei kuitenkaan ole vaan juuri päinvastoin. Tämä on biologiaa, mitä ei voida muuttaa. [/quote] Luonne voi olla jollakin naisella tuollainen luonnostaan. Eivät kaikki naiset tai miehet ole samanlaisia luonteeltaan. Persoonallisuus ja temperamentti ovat yksilöllisiä.

[/quote]

Kyllä, juuri näin. Ja toiset ovat haluttavampia parisuhdemarkkinoilla kuin toiset.

Vierailija
78/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:33"]

No onko sinulla t[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:54"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:40"] Pakkomielteinen jankkaaja ankkuroitunut palstalle. Tämän rinnalla mies29 alkaa jo olla todella mukava tyyppi. [/quote] Niin, nämä keskusteluthan olisivat niin kovin lyhyitä, jos te joskus vain toteaisitte, että kyllä, olet oikeassa (kun puhutaan jostain täysin itsestäänselvästä asiasta) sen sijaan, että alkaa se jatkuva henkilöön käyvä ala-arvoinen kommentointi. Itse asiaan teillä ei ole tietenkään mitään sanottavaa. [/quote] Miksi pitäisi sanoa, että olet oikeassa, jos et ole. Nuo ovat sinun mielipiteitäsi ja näkemyksiäsi, eivät totuuksia. [/quote] Eikös e ole totuus, että naiset (eivät ole tehneet mitään merkittävää) niin paljoa merkittäviä asioita maailmassa kuin miehet, tai että miesten perustamat yritykset työllistävät enemmän ihmisiä kuin naisten perustamat, tai että naiset hakeutuvat laajoina massoina julkisen sekstorin eläteiksi ja miehet täten kustantavat koko yhteiskunnan elämisen (yksityisellä sektorilla).   Nämä ovat tilastollisia tosiasioita eikä muutettavissa jonkun kommunistifemakon mielen mukaiseksi. [/quote] No onko sinulla yritys? Oi sinä maailman toivo ja ihmiskunnan pelastus.

[/quote]

Kyllä minulla on.
[/quote]
Millainen? Ooks rikas ja komee?
T. Nuori pimatsu, gold digger

Vierailija
79/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:33"] No onko sinulla t[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:54"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:40"] Pakkomielteinen jankkaaja ankkuroitunut palstalle. Tämän rinnalla mies29 alkaa jo olla todella mukava tyyppi. [/quote] Niin, nämä keskusteluthan olisivat niin kovin lyhyitä, jos te joskus vain toteaisitte, että kyllä, olet oikeassa (kun puhutaan jostain täysin itsestäänselvästä asiasta) sen sijaan, että alkaa se jatkuva henkilöön käyvä ala-arvoinen kommentointi. Itse asiaan teillä ei ole tietenkään mitään sanottavaa. [/quote] Miksi pitäisi sanoa, että olet oikeassa, jos et ole. Nuo ovat sinun mielipiteitäsi ja näkemyksiäsi, eivät totuuksia. [/quote] Eikös e ole totuus, että naiset (eivät ole tehneet mitään merkittävää) niin paljoa merkittäviä asioita maailmassa kuin miehet, tai että miesten perustamat yritykset työllistävät enemmän ihmisiä kuin naisten perustamat, tai että naiset hakeutuvat laajoina massoina julkisen sekstorin eläteiksi ja miehet täten kustantavat koko yhteiskunnan elämisen (yksityisellä sektorilla).   Nämä ovat tilastollisia tosiasioita eikä muutettavissa jonkun kommunistifemakon mielen mukaiseksi. [/quote] No onko sinulla yritys? Oi sinä maailman toivo ja ihmiskunnan pelastus. [/quote] Kyllä minulla on. [/quote] Millainen? Ooks rikas ja komee? T. Nuori pimatsu, gold digger

[/quote]

Ihan varakas mutta en voi lukea itseäni vielä toistaiseksi rikkaaksi. Huomattavan hyvännäköinen kyllä olen.

Vierailija
80/83 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syyksi siihen miksi startuppien perustajista vuonna 2014 arviolta vain 6% on naisia tarjotaan sitä, että naisilla ei ole esikuvia niin eihän se eroa pätkääkään siitä että samaa esikuvien puutteella selitettäisin miksi huorista ehkä 1% on miehiä. Ei vaan ole esikuvia ja se on harmi. Järjestys on tietenkin luonnollinen ja lisäksi sama kaikissa kulttuureissa.