Naisten moovsit yökerhon tanssilattialla..tunnistatko itsesi?
Tunnistatko itsesi tai kaverisi näistä liikkeistä?:D
Kommentit (42)
Öö, tunnistan? Mitenkäs esim kakkonen sit tanssii? :D
Ultimate failure, ilmiselvä minä. Ja sitten kaverit vielä ihmettelee, miksei minua saa tanssilattialle ennen kuin olen tukevasti humalassa.
Tunnistin. Ja tämän takia en koskaan tanssi julkisilla paikoilla.
Ei kaikki osaa tanssia, mutta pääasia että hauskaa on!:D
Worm ja Slut Hip taitaa kuulua mun repertuaariin :D
En tunnista kavereita, mutta itseni ainakin madosta. Ja jos humalaisen pullotanssijan pullo vaihdetaan lasiin, niin siinä on käytännössä vähintään puolet baari-illastani. :)
Tunnistan! :D itsellä tuo awkward alkuillasta ja humalatilan yltyessä vähän kaikkia sekaisin. Miehelläni tuo pullon kanssa tanssiminen tuoppiversiona ja aika paljon oli kavereidenkin muuvseja videolla :D pisti miettimään nykyisen tanssikulttuurin syntyä et mitenkähän noi liikkeet leviää ympäri maailmaa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:10"]
Worm ja Slut Hip taitaa kuulua mun repertuaariin :D
[/quote]
Sama mulla :D
Olen tanssinut viimeksi noin 18 vuotta sitten ja enää minua ei tanssilattialle saa. Video oli kuitenkin hauska ja ikivihreä. :)
Olipa siinä nättejä tyttöjä.
Mikään ei kuitenkaan ole enää uutta, ei edes twerkkaaminen. Minä en ole koskaan tanssinut, mutta ihan tarpeeksi tanssimista olen nähnyt. Muun muassa kaiken tämän, jollen muuten niin ainakin nostalgisissa tunnelmissa setämiehiltä häissä:
VM -64 :)
Akward dance kuvaa kyllä av-mammojen tanssia. Tai sit sellanen perus paikallaan hytkyminen, lol
Clumsy ja off-beat. Siis loppuillasta, sitä ennen myös awkward.