Naisten moovsit yökerhon tanssilattialla..tunnistatko itsesi?
Tunnistatko itsesi tai kaverisi näistä liikkeistä?:D
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:24"]Voi hitto, mää oon humalatilasta riippuen noita kaikkia... no kunhan on hauskaa! :)
[/quote]
Nyt minua ei saa enää tanssimaan, mutta nuorempana oli nuo worm ja swing (sisäisesti akward) :D
Tunnustan: harrastan car washia ja double car washia. Luulin, että mun oma juttu. Höh. Muutkin on keksiny sen.
En käy baareissa tai yökerhoissa, mutta lupaan ilmaantua paikalle jos neonvärit ja robottitanssi tulee vielä joskus muotiin.
Apua, meinasin jo jakaa kaverilleni tämän kunnes muistin, että ollaan av-palstalla :)
Olen kahden tyylin kombinaatio: the awkward bottle dancer.
Joo mä oon varmaan toi slut hip dance 1.35-> :D
N23
Oi, tunnistin montakin! Ainakin Worm, Swing, Slut Hip Dance ja vähän Hair molesteria kans :D
Hauska video!
Varmaan Swinger ja Slut hip Dancer, loppuillasta Over dramatic jos tulee mun lempibiisi :D N25
Kenen biisi tossa the swing kohdassa??
"Naisten moovsit yökerhon tanssilattialla..tunnistatko itsesi?"
MOOVSIT !!! Good Lord! Boobies swinging and booty shaking. And awkwardly we carry on in English again. Wake up sisters, you sound ridiculous to say the least.
Muutaman kerran tapaa noita Over-Dramatic tyyppejä :D :D :D
Taidan olla tuo awkward kunkaverit väkisin yrittää vetää mukaansa.. :O
Haha, swing ja slut hip dance on ainakin omia tyylejä. Ja aina jos tulee lemppari biisi, niin tanssin just tollai over-dramatic tyyliin. :D
Juu, muutamankin :) Haluisin nyt nähdä ne hyväksytyt muuvit.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:15"]Haha, swing ja slut hip dance on ainakin omia tyylejä. Ja aina jos tulee lemppari biisi, niin tanssin just tollai over-dramatic tyyliin. :D
[/quote]
Mä oon kans tollanen lantiolutka.
Ihan mahtavia. Muutama nolo mutta muuthan oli hyviä. Fistpumpit ja bottle ehkä lähimpänä omaa menoa.
Haluu Singaporeen klubille...
Minä olen the worm, the swing, slut hip dance ja kun promilleja on tarpeeksi niin the clumsy. :D
Voi hitto, mää oon humalatilasta riippuen noita kaikkia... no kunhan on hauskaa! :)
Jännän näköisiä naisia, kuin posliinukkeja. Mut aika osuva kuvaus, sanoisin et riippu biisistä mut enimmäkseen bottle dance tuopilla :D