Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missi Krista Haapalainen muuttaa Nykiin

Vierailija
08.03.2015 |

Aiku ihanaa. Löytänyt uuden rakkauden ja tulevat asumaan yhdessä Manhattanilla ihan siinä keskuspuiston lähellä, Madonnakin kuuluu naapureihin. Aiku ihanaa ja oon nyt kade.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistiviisumilla saa olla sen 3 kk. En oo käynyt koko uues aissa. Hävettää pkele. 

Vierailija
42/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:13"]

En ole kateellinen, olisin jos tuo olisi päässyt edes Floridaan. Niin ja hieman ihmetyttää eikö ikävöi sukulaisiaan?

[/quote] onhan nyt Nyki sata kertaa kiinnostavampi ku joku Miami. Pääseehän sitä Floridaan kun lähtee. Liikemiehellä bisnekset Nykissä. Toki saattavat piipahtaa silloin tällöin Floridassa ja tietenkin Losissa. 

[/quote]Taidat jo paassasi elaa taman missin tulevaa 'luksuselamaa'. Ei vahankaan rikas amerikkalainen ryntaile Miamin ja "Losin" valia niinkuin suomituristit, ennemminkin Aspen ja Cabo ja muut paikat joista ette ole kuullutkaan.

[/quote] Aspen talvilomakohde , mua ei edes kiinnosta koko Aspen, mulle riittää Levi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:13"]

En ole kateellinen, olisin jos tuo olisi päässyt edes Floridaan. Niin ja hieman ihmetyttää eikö ikävöi sukulaisiaan?

[/quote] onhan nyt Nyki sata kertaa kiinnostavampi ku joku Miami. Pääseehän sitä Floridaan kun lähtee. Liikemiehellä bisnekset Nykissä. Toki saattavat piipahtaa silloin tällöin Floridassa ja tietenkin Losissa. 

[/quote]Taidat jo paassasi elaa taman missin tulevaa 'luksuselamaa'. Ei vahankaan rikas amerikkalainen ryntaile Miamin ja "Losin" valia niinkuin suomituristit, ennemminkin Aspen ja Cabo ja muut paikat joista ette ole kuullutkaan.

[/quote] Aspen talvilomakohde , mua ei edes kiinnosta koko Aspen, mulle riittää Levi. 

Vierailija
44/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:17"]

Turistiviisumilla saa olla sen 3 kk. En oo käynyt koko uues aissa. Hävettää pkele. 

[/quote]

Jep. Saat kyllä portilla sepittää että missäs asut, paljon rahaa ja miten maksat majoitukset yms. Epäselvät tapaukset lisäkyselyihin. 

Mutta itse aiheeseen, myönnän olevani kade! Joskin tiedän että itsestäni tuntuisi oudolta heittäytyä miehen taloudelliseen huostaan kun suhde on noin nuori, vaikkei omaa rahaa paljon olekaan niin tuntuu epämukavalta saada kaikki katettuna miljoonakämpässä. Mutta onnea heille! 

Vierailija
45/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:52"]

c) mennään USA:han jo valmiiksi etukäteen ennen kuin viisumi on saatu, jotta voidaan aloittaa työt heti sen saatuaan

Tuossa on vain sellainen mutka matkassa etta maahantuloviranomaiset eivat paasta maahan odottelemaan jos ei ole paperit kunnossa :D. Matka tyssaa JFKlle.

Minulle ei mitaan epaselvaa, sinun kanssasi on sitten eri asia.

[/quote]

Ai kaikki suomalaiset, ketkä on USA:ssa, ovat saaneet sieltä työpaikan ennen kuin ovat päässeet maahan? Eiköhän sinne voi matkustaa ihan turistina ja ryhtyä työntekijäksi sitten kun siihen liittyvät paperit on saatu.

[/quote] No EI VOI! Mita kohtaa tuossa viisumiasiassa et ymmarra? Turistina, Estalla, saat olla maassa 90pv., minkaanlaista tyota et saa tehda etka edes hakea tyopaikkaa. Tyoviisumin saaminen voi kestaa vaikka vuoden ja mitas teet jos sinulle tulee kutsu haastatteluun juuri silloin kun olet USAssa "odottelemassa" sita viisumia?

Vierailija
46/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin, että sain avopuolisona 3 vuoden viisumin v. 2006, kun mieheni kirjoitti kirjeen suurlähetystöön, jossa lupasi huolehtia minusta taloudellisesti. Samaan syssyyn liitettiin tiliote ja kopio miehen työsopparista. Minun piti käydä rajojen ulkopuolella 6kk:n välein. Mies tienasi tuolloin muistaakseni 600 000 dollaria/vuosi eli isojen tulojen perusteella saatettiin saada vähän vihreämpää valoa viisumin suhteen. Työlupaa en yrittänyt saada, vaan olin täysipäiväinen housewife. Kunnes tuli ero, niinkuin tällaisissa tuppaa käymään ;)

Vierailija
47/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:24"]

[/quote]

Jep. Saat kyllä portilla sepittää että missäs asut, paljon rahaa ja miten maksat majoitukset yms. Epäselvät tapaukset lisäkyselyihin. 

Olen käynyt muutaman kerran Israelissa ja Suomessa jo kentällä on kovat kuulustelut, oon käynyt yksin. 

Mutta itse aiheeseen, myönnän olevani kade! Joskin tiedän että itsestäni tuntuisi oudolta heittäytyä miehen taloudelliseen huostaan kun suhde on noin nuori, vaikkei omaa rahaa paljon olekaan niin tuntuu epämukavalta saada kaikki katettuna miljoonakämpässä. Mutta onnea heille! 

[/quote]

Vierailija
48/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:24"]

[/quote] en tiedä omako vai vuokralla mutta kaksio on 

[/quote]

Vierailija
49/111 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:52"]

c) mennään USA:han jo valmiiksi etukäteen ennen kuin viisumi on saatu, jotta voidaan aloittaa työt heti sen saatuaan

Tuossa on vain sellainen mutka matkassa etta maahantuloviranomaiset eivat paasta maahan odottelemaan jos ei ole paperit kunnossa :D. Matka tyssaa JFKlle.

Minulle ei mitaan epaselvaa, sinun kanssasi on sitten eri asia.

[/quote]

Ai kaikki suomalaiset, ketkä on USA:ssa, ovat saaneet sieltä työpaikan ennen kuin ovat päässeet maahan? Eiköhän sinne voi matkustaa ihan turistina ja ryhtyä työntekijäksi sitten kun siihen liittyvät paperit on saatu.

[/quote] No EI VOI! Mita kohtaa tuossa viisumiasiassa et ymmarra? Turistina, Estalla, saat olla maassa 90pv., minkaanlaista tyota et saa tehda etka edes hakea tyopaikkaa. Tyoviisumin saaminen voi kestaa vaikka vuoden ja mitas teet jos sinulle tulee kutsu haastatteluun juuri silloin kun olet USAssa "odottelemassa" sita viisumia?

[/quote]

Yhdysvaltoihin saa matkustaa turistina sinä aikana kun viisumiprosessi on meneillään. Viisumihaastattelu toki asuinmaassa, mutta kyllä lentokoneella pääsee aina takaisin Suomeen eikös.

Vierailija
50/111 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015032319406403_vi.shtml

Nyt se sitten muuttaa. Toivottavasti ei tule ongelmia rajalla, kun työnteosta kovasti puhuu. Seuraavan kerran tulossa Suomeen kesäkuussa eli melko tarkkaan kolmen kuukauden kuluttua. Sen ajanhan USA:ssa saa turistina oleskella ilman viisumia.

Vierailija
51/111 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:13"]Onko jonkun mamman elämän suurin saavutus muutto jenkkeihin, ja nyt on kova tarve esittää että ei se muilta voi onnistua?
[/quote]

Siltä välillä tuntuu tällä palstalla - ääkkösettömiä USA-mammoja näyttää olevan pätemässä joka ketjussa.
Itsekin asun Yhdysvalloissa ja olihan se viisumiruljanssi vähän hankala. Tunnen monia suomalaisia täältä, jotkut jääneet opiskeluiden jälkeen, jotkut töissä, jotkut perustaneet yrityksen, jotkut rakkauden perässä jne eli eipä tänne muutto mikään mahdoton prosessi ole vaikka työpaikkaa ei vielä olisi.
Ihmettelen kyllä mikä tänne vielä niin paljon suomalaisia vetää - it's not the 80s anymore..

Vierailija
52/111 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi kotiutuneen pysyvästi sinne. Ei nämä teidän viisumihöpinänne nyt oikein toteudu kenenkään julkkiksen kohdalla.

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kuva-krista-haapalainen-biletti-new-yorkissa-kaula-aukko-harvinaisen-rohkea/5143936

Vierailija
53/111 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golddigger.

Vierailija
54/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:40"]

Onnea matkaan. Mietin vaan, etta milla viisumilla/oleskeluluvalla tanne muutetaan avoliittoon. Omaa, avioliittoon perustuvaa, oleskelulupaani jouduin odottamaan suomessa liki vuoden, tasta tosin aikaa jo melkein 15 vuotta. Nimim. En ole katkera mutta kuitenkin...

[/quote] Ettei olisi taas yksi missi jota USAn lait eivat koske. Mitaan avopuolisoviisumia ei ole olemassa eika tuolla nayttanyt olevan edes varmaa tyotarjousta. On tainnut taas kaksi tyhjaa paata kopsahtaa yhteen kun viela lehdessakin ilmoitetaan lahdosta.

Vierailija
55/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen jälleen millä viisumilla nämä tyrkkyjulkkikset sinne lähtevät asumaan, kun itse alan vasta läpikäymään viisumirulijanssia kohta ja kyllä "joudun" avioliiton sitä varten solmimaan ja senkin jälkeen pitkä odotus edessä. Saavatko nuo sitten työviisumin noin helposti jollain diipadaapa-ehkä-mallisopimuksillaan. Joo, olen katkera. :( 

Vierailija
56/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:44"]

En tiedä miksi mutta helppoa olla iloinen hänen puolesta. Vaikka jutussa sanookin olevan hieno kun juhlissa jonne pääsee vain suhteilla, ei vaikuta pintaliitäjältä:).

[/quote]

IS jutussa sanoo:" On ollut hienoa päästä näkemään myös kaupungin yöelämää sellaisissa paikoissa, jonne voi päästä vain suhteilla."

Vierailija
57/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:09"]

Mäkin ihmettelen jälleen millä viisumilla nämä tyrkkyjulkkikset sinne lähtevät asumaan, kun itse alan vasta läpikäymään viisumirulijanssia kohta ja kyllä "joudun" avioliiton sitä varten solmimaan ja senkin jälkeen pitkä odotus edessä. Saavatko nuo sitten työviisumin noin helposti jollain diipadaapa-ehkä-mallisopimuksillaan. Joo, olen katkera. :( 

[/quote] aikoo tehdä mallintöitä ja etsiä sitä oikeaa työtä. Mikähän on koulutus??? Saahan siellä olla sen 3 kk ja menevät vielä avioliiton auvoiseen satamaan. Aiku ihanaa.

Vierailija
58/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losin auringon alla on missi joltain vuodelta ja Janni Huyssi ja Janni Hussilla NHL;n jääkiekkorakas, mikä on fitnistellä ja Lotalla sinikeltainen jääkiekkoilija. Aiku ihanaa. Tosin suomi mies mutta pelaa Ruottin lipun alla.

Vierailija
59/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa oli joskus kuva tästä pariskunnasta. Nuori ja kivannäköinen oli tämä jenkkimies.

Vierailija
60/111 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:24"]

Seiskassa oli joskus kuva tästä pariskunnasta. Nuori ja kivannäköinen oli tämä jenkkimies.

[/quote] ai vielä hyvännäköinen ja liikemies ja kotoisin Nykistä. Vetti kun toisia onnistaa että ihan Nykiin asti. Ikinä en oo käynyt Nykissä. Hävettää.