Muistiko miehesi sinua mitenkään tänään naistenpäivänä?
Kommentit (110)
EI tietenkään, en käsitä koko päivän tarkoitusta muutenkaan. Äitienpäivänä ja synttärinä tuo mulle kukkia, ja jos toisi hääpäivänäkin aina niin se olisi kiva.
Lähetti puhelimeen kuvan itsestään ja kaljatölkistä aurinkoiselta terassilta, Espanjasta, jossa on harrastusreissulla poikain kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:06"]
Juu. Käski suksia vittuun
[/quote]
sama. Olin auttamassa sitä etsimään takkiansa varastossa enkä saanut pidettyä samaa järjestystä kun missä se oli (itse haahuili muualla kun etsin hänen puolestaan). "Painu vittuun", "Haista vittu" ja kun töytäisi minua jolloin kaaduin ja hetken kuluttua töytäisin esimerkin mukaisesti takaisin että miksi sä teet mulle näin etkö ymmärrä miltä se tuntuu, niin sain kuulla olevani väkivaltainen.
Tunnen itseni naiseksi tänään. Kehitysmaan naiseksi.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:41"]
Kuka katkera alapeukutti vitosen ihanaa viestiä ??
[/quote]
Eihän täällä saa puhua miehistä mitään hyvää, koska kaikki miehet on oikeasti sikoja!!11!!
Sain mulkukkaa ja hyvää ruokaa:)
Ei. En kyllä sellaista olettanutkaan.
Naistenpäivä on mielestäni väkisin tehty "juhlapäivä", markkinakikka yhtälailla kuin ystävänpäivä tai Halloween.
Ei . Tai luki aamulla puhelimella iltasanomia ja huomasi että on naistenpäivä. Sitten onnitteli..
Mies olisi varmaankin tuonut kukkia ja lahjoja, mutta kielsin. Materiaalinen muistaminen olisi ollut mun mielestä markkinointimiesten painostuksesta johtuvaa. Eilen mies siivosi meillä kotona, kun itse laiskottelin. Sitä arvostan lahjoja enemmän!
Ei tarvinnut. Meillä on naistenpäivä joka päivä.
Mielestäni ei tarvitsisi muistaa mitenkään, vähän turha "juhlapäivä". Taas hyvä tekosyy ostella ja mainostaa turhaa roinaa. Tosin poikkis kyllä muisti ja laittoi viestin watsapissa töistä. Asutaan siis eri osotteissa. Sanoi että illalla mennään ulos että jos olisin valmiina 9ltä kun tulee hakemaan. Jotain kivaa se näköjään on silti keksiny :) Ei siinä, kyllähän tämmöset päivät voi piristää sitä parisuhdetta, mutta automaattisesti en ajattele naistenpäivän olevan mikään iso juttu. Itselle tärkeämpää että mies osottaa hellyyttä muinakin päivinä kun ilmeisinä juhlapyhinä. Siis on tuonut usein kukkia ilman mitään hyvää syytä. Tai suklaata. Tai ostanut jonkun asian mitä tarvitsen mutten ole kauppaan kerennyt. Tai kokannut pitkän työpäivän jälkeen. Näistä ilahdun itse enemmän kun se näkee vaivaa vaikkei tarttis :) Tosin itsekin kehittelen välillä jotain ylläreitä tai osotan hellyyttä jollain teolla. Mutta hyvää naisten päivää siis kaikille!
Aamulla pussasi ja halasi pitkään toivottaen samalla hyvää naistenpäivää. Sain myös pitkän ja eroottisen hieronnan, joka jatkui huipulle saakka :-)
Tosin, ei nämä mitenkään poikkeuksellisia meidän arjessa ole.
Ne joille ei annettu mitään olkaa iloisia sillä mies toimi kuten naistenpäivänä käskettiin toimia eli lahjoitti rahaa väkivaltaisesti kohdelluille naisille
Meillä toivotettiin vaan ohimennen hyvää naistenpäivää toisillemme (olemme naispari) mutta ei mitään lahjoja tai erityistä muistamista kummankaan puolelta tai odotuksia sellaisesta. Ihan turha koko naistenpäivä.
Nosti sohvalla istuessaan jalkojaan että saan paremmin imuroitua maton.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:06"]
[/quote]
sama. Olin auttamassa sitä etsimään takkiansa varastossa enkä saanut pidettyä samaa järjestystä kun missä se oli (itse haahuili muualla kun etsin hänen puolestaan). "Painu vittuun", "Haista vittu" ja kun töytäisi minua jolloin kaaduin ja hetken kuluttua töytäisin esimerkin mukaisesti takaisin että miksi sä teet mulle näin etkö ymmärrä miltä se tuntuu, niin sain kuulla olevani väkivaltainen.
Tunnen itseni naiseksi tänään. Kehitysmaan naiseksi.
[/quote]
Et ole kehitysmaan nainen, sinulla kaikki oikeudet ja mahdollisuudet jättää moinen äijä taaksesi, käytä siis niitä! Tällaisten oikeuksien vuoksi juuri vietämme naistenpäivää!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:54"]
Kyllä pitää idiootti olla, jos ei millään tavalla tätä päivää muista!
[/quote]
Ei ole muistanut eikä tartte!!! Materialistit ostakoon! Mennään yhdessä lenkille ja jutellaan. Se sopii lahjaksi. TAVARAA en kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:34"]
Mun mies ei mitenkään :(
[/quote]
Idiootit pikkuvaimot taas valittaa...
Ei... No toivotti hyvää naistenpäivää kun heräili iltapäivällä, eilen kai muistutin että sellainen on tänään. Isänpäivä- ja miestenpäiväviikonloppuina kyllä oli minun puolesta siivottu ja laitettu hyvää ruokaa aamupalasta alkaen ja seksiä ja shampanjaakin oli reilusti. Onneksi aurinko paistaa.