Muistiko miehesi sinua mitenkään tänään naistenpäivänä?
Kommentit (110)
Ei. Ei muista kyllä muinakaan päivinä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:38"]
Minä sain "kielihoidon" ja kukkia. <3 Ja muistin kyllä miestenpäivän, leivoin tuolloin miehelleni tiikerikakun (hänen lempparinsa) ja sai myös suikkarin. ;)
[/quote]
"Kielihoito", "suikkari" ja silmäniskuhymiö ;) .
Yyyyyyyyyyyhhhhhhhh Hrrrrrrrr
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:38"]
Minä sain "kielihoidon" ja kukkia. <3 Ja muistin kyllä miestenpäivän, leivoin tuolloin miehelleni tiikerikakun (hänen lempparinsa) ja sai myös suikkarin. ;)
[/quote]
[/quote]
Komppaan! Yäk....
Ap tässä. Ei mua tarvii muistaa lahjoin eikä kukin. Olisin niin toivonut edes jotain läheisyyttä, edes pusun ja halin. Mies ollu koko päivän töissä, vieläkin siellä. Miten voi olla niin hankalaa mitenkään muistaa omaa vaimoa?
Ei. enkä mä mitään oikeasti odottanutkaan. Riittää, että se muistaa hääpäivän ja mun synttärit. Äitienpäivä on vähän niin ja näin, enhän mä sen äiti ole, mutta olis se kiva, että se auttais lapsia muistamisten kanssa silleen organisaattorin ominaisuudessa.
Tuolla se krapuloissaan köhii keuhkojaan pihalle, eikä edes tiedä, että on joku naistenpäivä olemassakaan.
Ei eikä haittaa,aloitti taas riidan niin kuin aina.. Eilen sama. Ja riita alkoi näin. Oli puhetta että saunotaan. Mies nousi sohvalta otti sukkansa käteen ja nappasi mua kädestä kiinni ja sanoi että tule laittamaan sauna päälle kun mulla on näitä pyykkejä vietävänä. Sanoin että laita sä sauna päälle kun sinne kuitenkin menet. (Pyykkikori siis kodinhoitohuoneessa ja saunaan mennään myös samaa reittiä). No mies muutaman kerran jankutti ja yritti vetää mua kädestä ja sanoin että laita vaan se sauna päälle kun sinne päin kuitenkin menet,etkä aina tarvitse kaikkeen mun apua,jotain voit tehdä yksinkin ja antaa mun joskus istua. Ei kun hän suuttui ja alkoi huutamaan ettei hänen ole mikään pakko mennä saunaan ettei ei laita. Ylpeys ei miehellä anna periksi monessa asiassa ja laitoin itse saunan päälle kaksi tuntia tuon jälkeen ja sanoin miehelle että minä ainakin menen saunaan.
Kun menin saunaan niin mies klampsi perässä muina mieheni niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan..
Yritin miehelle ystävällisesti illalla vielä jutella että olen todella hämillään miten joku ihminen voi käyttäytyä kuin hän,samanlaisia asioita päivittäin ja paljon. Itse en jaksa tapella,olen sanonut miehelle että haluan olla vain onnellinen. Ja mun onneen ei tarvita kuin olla yställinen toiselle,huomioida toista (viemällä edes joskus roskiksen,tekemällä edes yhden kerran ruoan,siivoomalla edes hiukan,hieromalla kipeitä hartioitani tai jalkoja, puhumalla kauniisti mulle,arvostan mua,ettei aina tiuski ja valita. Mies ei elätä mua,maksamme eurolleen kaikki puoliksi niin haluaisin kiitosta edes siitä että kaikki vastuu omakotitalossa on vain minulla.) Tänään olo on ollut jotenkin super paska ja itkettää vaan miksi mies on noin tyly mua kohtaan kun mitään väärää en ole tehnyt.
Eikä mua haittaa tälläisen päivän unohtaminen,ei yhtään. Mä muistan aina miehen merkkipäivät ja jouluna ja olen käyttänyt rahaa lahjoihin 500-700e ja mies ei viimeksi "muistanut" mun synttäreitä edes onnittelulla vaikka synttäreillämme on väliä vain pari viikkoa. Pian tulee 30v synttärit eikä se niitäkään muista. Tiedän sen nyt jo enkä aio edes muistuttaa.
Tärkeämpää mulle on että mies käyttäytyisi normaalisti niin mua ei haittaa vaikka unohtaisi kaikki mahdolliset päivät. En ole ikinä pitänyt omia synttäreitä tärkeänä koska ei niitä ole koskaan oikeen juhlittukkaan. Ei edes lapsena. Siihen tottuu ja oudompaa olisi viettää omia synttäreitä. Häpeisin sitä jollain tapaa.
Sori,ei ihan tähän ketjuun kuuluvaa asiaa mutta tulipahan johonkin purkauduttua.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:38"]
[/quote]
[/quote]
Komppaan! Yäk....
[/quote]
Kateellisia? :D
Mieheni osti mulle puhdistussienipaketin, ässä arvan ja teki ruokaa (ei tee koskaan ruokaa kun "ei osaa"). Osti myös meidän tyttärelle prinsessakruunun ja korkkarit.
Ja ps, muistin miestäni miestenpäivänä, vähintään yhtä hyvin :)
ei muistanut.
minä sanoi että pitäisi kaupassa käydä kukat ostaa ja kahvileipä tai jotain hyvää ja käydään hänen äitinsä luo .
ei reagoinut.
on kyllä ihme sika .
Muisti, toi kukkia niinkuin joka vuosi, vaikka lähiaikoina suhde on ollut yhtä helvettiä. Että sillai ihan kivasti. Tosin antoi varmaan myös sivuhorolleen kukkia, luulen....
Ei muistanut, mutta ei kyllä haittaa yhtään. Muistaa aina syntymäpäivänä, äitienpäivänä, hääpäivänä ja jouluna.
Ei vaikka eilen sanoin että tänään semmoinen on,
Ei muiatanut vaikka olin ilmaissut melko selkeästi haluavani erään kalliin korun. Tuolla.se nukku vieläkin krapulaansa pois, vituttaa.
Ei. Mä en edes itse tiennyt, että on joku naisten päivä. Meillä juhlistetaan vain oikeasti tärkeitä päiviä :)
Juteltiin kyllä pitkään aamupalalla tasa-arvosta ja kuinka etuoikeutettuja me Suomen naiset olemme.
Kuka katkera alapeukutti vitosen ihanaa viestiä ??
Mies toi aamulla aamupalan sänkyyn ja 15kpl kauniita punaisia ruusuja sekä upean Marc by Marc Jacobsin laukun mistä olin haaveillut... Vei lapset hoitoon jonka jälkeen kävimme ravintolassa nauttimassa upean illallisen ja kotiin tullessa harrastettiin villiä seksiä eteisessä. Kohta juodaan shampanjaa ja syödään raakasuklaata ihan kahdestaan ja nautitaan.