Muistiko miehesi sinua mitenkään tänään naistenpäivänä?
Kommentit (110)
No ei. "sullahan on naistenpäivä muutenkin joka päivä"
Meillä muisti, siivosi kävi kaupassa teki ruuan ja toi kukkia kauppareissulta
Aamulla keitti kahvit ja puuroa minulle :) Kävi mun kanssa pienellä kävelyllä ja kun kävin asioilla oli sillä välin ostanut kukan ja rakkaus-muumikulhon. Teki myös ruoaksi pulled porkia ja muusia <3
Ei se ole vielä edes herännyt, tuskin muistaa :(
Ei. Ja olen ihan sinut asian kanssa. Mua ei tarvi muistaa sen takia, että olen nainen. Tyhmä syy juhlalle.
Minä sain "kielihoidon" ja kukkia. <3
Ja muistin kyllä miestenpäivän, leivoin tuolloin miehelleni tiikerikakun (hänen lempparinsa) ja sai myös suikkarin. ;)
Kyllä muisti, ruusuilla ja päivällisellä jonka itse teki. Täytettyjä paprikoita, oli taivaallisen hyviä :)
Toivotti aamulla hyvää naistenpäivää ja siinä se. Ei tosin olis muistanu sitäkään jos en olis aiemmin tällä viikolla muistuttanut..
Minäkin sain kieli-ja muut hoidot, kukkia ja suklaata. Sitten mies lähti viemään lapsia hoploppiin useamman tunnin reissulle ja sanoi että "rentoudu". Olen onnentyttö, tiedän. Mutta meillä hemmotellaan myös vastavuoroisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:06"]
Juu. Käski suksia vittuun
[/quote]
Ja sinä siedät tuollaista.
sama. Olin auttamassa sitä etsimään takkiansa varastossa enkä saanut pidettyä samaa järjestystä kun missä se oli (itse haahuili muualla kun etsin hänen puolestaan). "Painu vittuun", "Haista vittu" ja kun töytäisi minua jolloin kaaduin ja hetken kuluttua töytäisin esimerkin mukaisesti takaisin että miksi sä teet mulle näin etkö ymmärrä miltä se tuntuu, niin sain kuulla olevani väkivaltainen.
Tunnen itseni naiseksi tänään. Kehitysmaan naiseksi.
[/quote]