Av:n Asutaan tuppukylässä-simulaatio. Millaista on elää tuppukylässä
TÄÄLLÄ SAA kokea millaista elämä on tuppukylässä
Kommentit (73)
Ajellaan bemareilla karvanopat heiluen
Minusta puhutaan kylillä pahaa! Kyllä on sitten pahansuopia ihmisiä!
🇺🇦🇮🇱
Kävele kadulla niin naapurin mummo ja katkera isäsi kakkosvaimo on tehnyt sinusta 3 lasua.
Kaikki puhuu siitä mitä tein viime viikonloppuna
Tuppukylään mukavuuteen vaikuttaa se kuinka lähellä on niitä isompia palveluita ja sosiaaliset suhteet. Jos pimeitä sisäänpäinkääntyneitä yhteisöjä, voi olla aika sairasta meininkiä. Koko kaupunki pyörii heidän ehdoillaan.
Kävin eilen postilaatikolla pyjama päällä, ja tänään kassa kysyi, että olenko ollut sairaana, kun olen ollut liikkeellä niissä kamppeissa.
Kytätään naapureita, kiusataan koulussa, ajellaan paskoilla autoilla, ei tarjoa palveluita, maksetaan hillittömiä lämmityskustannuksia.
Siinä kai ne.
Ketään ei näy missään eikä naapurit häiritse. Saan tehdä mitä huvittaa omissa oloissani.
Kateellinen naapurin Sirpa mustamaalaa minua
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei näy missään eikä naapurit häiritse. Saan tehdä mitä huvittaa omissa oloissani.
Näinhän se. Minä runkkaan ja panen lampaita navetassa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri katsoo kiikareilla puskasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se. Minä runkkaan ja panen lampaita navetassa.
Jopa joo, olet varmaan tosi ylpeä tästä aivopierustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri katsoo kiikareilla puskasta
Ei kun tää oli tuppukylä, ei kaupunki.
Tuppukylissä asuu ilkeimmät tyypit. Jos sinne erehtyy muuttamaan esim. työn perässä, aletaan savustamaan ulos, kun et ole "meikäläisiä", keksitään kaikenlaisia valheita ja juoruja muualta muuttaneista.
En halua koskaan tuppukylään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuppukylissä asuu ilkeimmät tyypit. Jos sinne erehtyy muuttamaan esim. työn perässä, aletaan savustamaan ulos, kun et ole "meikäläisiä", keksitään kaikenlaisia valheita ja juoruja muualta muuttaneista.
En halua koskaan tuppukylään takaisin.
Niin asuu. Kauneimpien tyttöjen itsetunto poljetaan alas jo peruskoulussa.
0/5