Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
Kommentit (129)
En tykkää niistä kummallakaan. Tekevät halvan näköiseksi ja on vähän junttia. Iho on itsessään kaunis.
M27
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:31"]
En hyväksy tatuointeja miehilläkään. Itse olen tatuoimaton vajaa nelikymppinen mies, eikä tapoihini kuulu hyväksyä kovinkaan monia asioita.
[/quote]
No mitähän sinä mahdat sitten hyväksyä, jos niitä asioita kerta niin vähän on?
[/quote]
Hyväksyn esim. lohiviljelyn ja sen että nainen saa ottaa alkoholia hillitysti viikonloppuisin.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:36"]
Yksi miespuolinen kaverini sano, että pitää niitä rumina naisella, mutta miehelle sopii. Oli joskus meinannut itselleen ottaa. En tarkemmin kysynyt asiasta. Varmaan vähän sama kuin naiset yleensä pitävät korvakoruja kauniina naisilla, mutta miehillä ei?
[/quote]
Naisten piti koettaa olla vastaamatta, kuten avauksesta näet. Et sitten millään jaksanut?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:31"]
En hyväksy tatuointeja miehilläkään. Itse olen tatuoimaton vajaa nelikymppinen mies, eikä tapoihini kuulu hyväksyä kovinkaan monia asioita.
[/quote]
No mitähän sinä mahdat sitten hyväksyä, jos niitä asioita kerta niin vähän on?
[/quote] No eiköhän se hyväksy vaan sen perinteisen kuvion, eli nainen hellan ja nyrkin välissä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:43"]
Yksi miespuolinen kaverini sano, että pitää niitä rumina naisella, mutta miehelle sopii. Oli joskus meinannut itselleen ottaa. En tarkemmin kysynyt asiasta. Varmaan vähän sama kuin naiset yleensä pitävät korvakoruja kauniina naisilla, mutta miehillä ei?
[/quote]
Naisten piti koettaa olla vastaamatta, kuten avauksesta näet. Et sitten millään jaksanut?
[/quote]
Oletin, että tarkoitettiin naisten mielipiteitä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:31"]
[/quote]
:D Tämä ilahdutti aamuani, kiitos.
Uudella muijallani on tatuointeja, jotenki en vaa pysty niitä hyväksymään ja luulen että ero tulee ihan kohta :(
Ihmiset pilaavat kehonsa tatuoinneilla ja lävistyksillä. Korvakorutkin on siinä ja siinä.
55v ikinuori miekkonen:
En pidä tatuoinneista. En naisilla enempää kuin miehilläkään. Ehkä mun sukupolvelleni vielä tatskat liittyy rikollisten kulttuuriin ja noiden kapinallisten, jotka kaikella tapaa haluaa järkyttää, ärsyttää ja rumentaa itseään.
Naisella joku pieni pupu tai ruusu voi olla tyylikäskin jossain niskassa tai vaikka alavatsassa. Mauton sellainen kuitenkin on pitkän päälle. Siis minun mielestäni.
En sitten tietenkään pidä hiusten värjäämisestäkään, ihmellisistä kampauksista, enkä edes runsaasta meikkaamisesta. Luomu on aina kauniimpi ... varsinkin läheltä, jolloin meikkaus esim paljastuu kuitenkin.
Entisellä tyttöystävällä [6v itseäni vanhempi, silloin lähelle 50v] oli silikonirinnat: Hän otti ne jossain eronsa huumassa, kun ukko oli aina pilkannut pieniä rintoja. Kivat ne olivat katsella, mutta siinäkin lähellä, viimeistään koskettaessa meni helposti kiinnostus koko naiseen, kun huomasi ettei ole aitoa tavaraa.. Rintasyövän hoitona sitten toinen implantti poistettiin. Kummallisesti minä koin sen arpisenkin pikkurinnan miellyttävämpänä!
Minusta ylipäätänsä "luojan työn parantelu" on tuomittu epäonnistumaan aina. Tatuoinnit ja kauneusleikkaukset niistä ehkä pahimpia. Ymmärrän kyllä että moni tykkää, enkä oikeesti mene arvoistelemaan, jos ei kysytä.
En siis edusta mitään jyrkkää kantaa tässä. Vääränväriset vaatteet on yhtä paha :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
Oletin, että tarkoitettiin naisten mielipiteitä.
[/quote]
Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
Olen bi-mies enkä tykkää tatskoista naisella mutta miehellä ne kiihottavat aivan helvetisti. Tykkään sellasista pahoista pojista vaikka naisissa kiinnostaa enemmänki söpöt. Mut sehän tässä on just hyvä puoli et valinnanvaraa löytyy kun molemmat sukupuolet kiinnostaa :D
Hyvin sama ääni kellossa kuin muilla.
Ehjä puhdas iho on aina kauniimpi kuin tatuointi. En pysty keksimään kuva-aihetta jota kukaan haluaisi katsoa koko elämäänsä. Miettikääpä kuinka hienoja ne 10-15 vuotta vanhat tribaalit ovat tällä hetkellä... nuhruja, vanhanaikaisia.
Hyvin, hyvin harva onnistuu keksimään kuva-aihetta joka olisi oikeasti omaperäinen ja oivaltava. Lisäksi nämä "tatuointitaiteilijat" ovat pääsääntöisesti niitä itseoppineita töhertelijöitä jotka eivät ole koskaan käyneet minkäänlaista koulutusta. (ei tietenkään kaikki, joitain hyviä itseoppineitakin varmaan on)
Huvikseni olen joskus pyöritellyt mielessäni dystopiaa jossa tatuoimattomia ihmisiä metsästetään ja pakkotatuoidaan... siihen tämä tatuointipositiivisuus varmaan joskus päättyy. :)
Niin, ja en toisaalta inhoa tatuointeja, mutta jos pitäisi valita tatuoimattoman ja tatuoidun välillä iltaseuraksi, niin tatuoimattomuus olisi heti valtti. Ja olen täysin tietoinen siitä että tatuoinnit tuovat elämäni loppuun saakka mieleen ne tatuoidut narkkarit jotka tuli notkumaan lapsena leikkikentän viereen ja hokemaan jotain sekavaa. Tätä asiaa ei muuta tietoisuus siitä että se on nykyisin tavallista muillakin kuin narkkareilla.
M: 43, yliopistokoulutus.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:29"]
Hyvin sama ääni kellossa kuin muilla.
Ehjä puhdas iho on aina kauniimpi kuin tatuointi. En pysty keksimään kuva-aihetta jota kukaan haluaisi katsoa koko elämäänsä. Miettikääpä kuinka hienoja ne 10-15 vuotta vanhat tribaalit ovat tällä hetkellä... nuhruja, vanhanaikaisia.
Hyvin, hyvin harva onnistuu keksimään kuva-aihetta joka olisi oikeasti omaperäinen ja oivaltava. Lisäksi nämä "tatuointitaiteilijat" ovat pääsääntöisesti niitä itseoppineita töhertelijöitä jotka eivät ole koskaan käyneet minkäänlaista koulutusta. (ei tietenkään kaikki, joitain hyviä itseoppineitakin varmaan on)
Huvikseni olen joskus pyöritellyt mielessäni dystopiaa jossa tatuoimattomia ihmisiä metsästetään ja pakkotatuoidaan... siihen tämä tatuointipositiivisuus varmaan joskus päättyy. :)
Niin, ja en toisaalta inhoa tatuointeja, mutta jos pitäisi valita tatuoimattoman ja tatuoidun välillä iltaseuraksi, niin tatuoimattomuus olisi heti valtti. Ja olen täysin tietoinen siitä että tatuoinnit tuovat elämäni loppuun saakka mieleen ne tatuoidut narkkarit jotka tuli notkumaan lapsena leikkikentän viereen ja hokemaan jotain sekavaa. Tätä asiaa ei muuta tietoisuus siitä että se on nykyisin tavallista muillakin kuin narkkareilla.
M: 43, yliopistokoulutus.
[/quote]
Nykyään otetaan kyllä enemmän omaperäisiä tatuointeja kuin niitä tribaaleja. Ja minkähänlainen koulutus mahtais tatuoijalle olla hyvä? :D Joko niitä lahjoja on tai sitten niitä ei ole, siihen ei koulutukset paljon enää auta.
Ap tässä. Kiitos kaikille vastanneille miehille! Kuten hieman oletinkin, tatuoinnit naisella häiritsevät pääsääntöisesti paria ryhmää miehistä, jotka ovat vanhempia ja/tai korkeasti koulutettuja.
Lopputulemana edellä mainitun kaltaiset miehet harvemmin kiinnostuvat tatuoiduista naisista ja olen melko varma, että sama pätee toisinkin päin. Tatuoidut naiset usein kiinnostuvat kaltaisistaan mahdollisesti myös tatuoiduista miehistä, jotka eivät ole ns. siistejä pukumiehiä.
Syy miksi tein tämän kyselyn on se, että minua huvittaa aina kun tulee vastaan väitteitä, että tatuoinnit naisella laskevat hänen "markkina-arvoansa". Inhoan muuten tuota termiä, mitä ihmeen markkina-arvoa? Puhutaan kumminkin ihmisestä. Todennäköisesti ilman tatuointejakaan samainen nainen ei kiinnostaisi tatuointeja inhoavaa miestä ja toisinpäin, joten tämä kumoaa mielestäni väitteen, että tatuoinnin ottaneella naisella ei riittäisi vientiä yhtä paljon kuin ennenkin.
Pahoittelen kappalejaon puuttumista, mobiililla meni hukkaan! Ap
En hyväksy kenelläkään. Typerää touhua ja rumia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:18"]1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
Hyväksyn tatuoinnit miehillä ja naisilla mutta en vain itse pidä niistä. Maailmassa on paljon muitakin asioita, joista minä ne pidä, mutta joku muu pitää ja hyväksyn sen.
En välttämättä haluaisi kumppanikseni naista, jolla on huomiotaherättäviä tatuointeja, mutta pieni tuskin olisi ongelma.
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Reilu neljäkymppinen vähäsen nössähtävä perheenisä.
1) En hyväksy sellaisia massatatuointeja kummallakaan sukupuolella. Tuntuu, että tatuoinnit on nykyään vaan muotijuttu ja kaikilla on joko kaunokirjoitusta keho täynnä tai sitten tribaaleja. Noin niinkuin esimerkkinä. Arvostan omaperäisiä tatuointeja joihin mielellään liittyy jokin muukin tarina kuin, että "se oli niin kiva kuva, että otin" tai "perhe on mulle niin tärkeä, että hankin tällaisen perhetatskan joka lukee englanniksi, saksaksi, ruotsiksi tai kiinaksi".
2) En hyväksy massatatskoja kummillakaan. Tai hyväksyn, mutta ne saavat minut jostain syystä raivon partaalle.
3) 21v ujohko ja työtön mies. Voisi luokitella WT:ksi.
Moi, minuako kutsuit?
1) Ei varsinaisesti ole kysymys hyväksynkö vai en. Toki minä siedän sen, että toiset tekevät ihollaan mitä haluavat, olivat sitten miehiä tai naisia. Mutta minusta tatuoinnit, lävistykset ja venytyskorut ovat rumia niin miehillä kuin naisilla. Seksuaalinen turn-off naisilla. Antaa kummallakin sukupuolella sellaisen wt-vaikutelman.
2) Katso yllä.
3) M47. Korkeakoulutettu, sisätöissä.