Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
Kommentit (129)
Olen keski-ikäinen mies, ja tatuoinnit ovat rumia niin naisilla kuin miehilläkin. Miehillä sillä ei ole tosin väliä, sillä miehet eivät yleensä työllisty eivätkä pariudu ulkonäkönsä takia, pikemminkin siitä huolimatta. Se paljastaa ihmisestä sen, että muiden silmissä turhasta päähänpinttymästä on valmis tekemään isojakin uhrauksia sen kummemmin miettimättä, mitkä ovat päätöksen vaikutukset useamman vuoden päästä = epäkypsä ihminen.
Olen keski-ikäinen mies, ja naisellani on pieni tatuointi.
Ihmetyttää hieman, miten kevyesti ihmiset ovat nykyään valmiit kirjoittamaan itsensä vapaaehtoisesti sisään roskasakkiin..
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:09"]
1) En hyväksy sellaisia massatatuointeja kummallakaan sukupuolella. Tuntuu, että tatuoinnit on nykyään vaan muotijuttu ja kaikilla on joko kaunokirjoitusta keho täynnä tai sitten tribaaleja. Noin niinkuin esimerkkinä. Arvostan omaperäisiä tatuointeja joihin mielellään liittyy jokin muukin tarina kuin, että "se oli niin kiva kuva, että otin" tai "perhe on mulle niin tärkeä, että hankin tällaisen perhetatskan joka lukee englanniksi, saksaksi, ruotsiksi tai kiinaksi".
2) En hyväksy massatatskoja kummillakaan. Tai hyväksyn, mutta ne saavat minut jostain syystä raivon partaalle.
3) 21v ujohko ja työtön mies. Voisi luokitella WT:ksi.
[/quote]Olet lassukka.
[/quote]
Kiva tietää näin kahdelta iltapäivällä
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:11"]Ihmetyttää hieman, miten kevyesti ihmiset ovat nykyään valmiit kirjoittamaan itsensä vapaaehtoisesti sisään roskasakkiin..
[/quote] Minusta roskasakkia ovat ihmiset, jotka jonkin ulkonäöllisen seikan tai muun yhtä turhan perusteella arvostelevat ihmisiä tutustumatta heihin sen kummemmin.
Tatuoinnit sinänsä ovat yhdentekeviä, mutta jos haluaa tehdä töitä esim. media- tai mallialalla, niin siinä rajaa itsensä monista työjutuista ulos, jos nahka on täynnä roiskeita. Toki tämä koskee vain pientä osaa naisista, koska eihän kaikista olisi noille aloille muutenkaan.
Olen passin perusteella nainen, mutta koen itseni mieheksi ison osan ajasta. Minulla on tatuointeja, mutta inhoan isoa osaa tatuoinneista. Joku latteus kirjoitettuna rintakehän tai decoteen yli on mauttominta mitä tiedän ja samoin koko yläselän kokoinen sotku on sukupuolesta riippumatta kaamea. Samoin kaulatatuoinnit. Joku nilkka/ranne tai yksi sormi on vielä ihan viehkeää, mutta nuo kauempaa kuoliolta näyttävät lohen kokoiset ovat hirveitä. Tietysti siis yksittäisiä tatuointitaiteilijoita löytyy, jotka tekevät kaunista jälkeä, mutta yhdellä lapaluulla suomileijona ja toisella ulvova susi, niin ollaan sellaisen jännän äärellä, mihin en halua sekaantua.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:11"]Ihmetyttää hieman, miten kevyesti ihmiset ovat nykyään valmiit kirjoittamaan itsensä vapaaehtoisesti sisään roskasakkiin.. [/quote] Minusta roskasakkia ovat ihmiset, jotka jonkin ulkonäöllisen seikan tai muun yhtä turhan perusteella arvostelevat ihmisiä tutustumatta heihin sen kummemmin.
[/quote]
Minusta ulkonäkönsä turmelevat ihmiset ovat yksinkertaisesti vain tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:20"]Tietysti siis yksittäisiä tatuointitaiteilijoita löytyy, jotka tekevät kaunista jälkeä, mutta yhdellä lapaluulla suomileijona ja toisella ulvova susi, niin ollaan sellaisen jännän äärellä, mihin en halua sekaantua.[/quote]
Vaikka menisi maailman parhaalle tatuoijalle ja maksaisi itsensä kipeäksi, niin se kuva kuluu ja ääriviivat leviää melko nopeaan. Parin vuoden pästä on ruma suttu joka tapauksessa, vaikka ei aluksi olisikaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:09"]
1) En hyväksy sellaisia massatatuointeja kummallakaan sukupuolella. Tuntuu, että tatuoinnit on nykyään vaan muotijuttu ja kaikilla on joko kaunokirjoitusta keho täynnä tai sitten tribaaleja. Noin niinkuin esimerkkinä. Arvostan omaperäisiä tatuointeja joihin mielellään liittyy jokin muukin tarina kuin, että "se oli niin kiva kuva, että otin" tai "perhe on mulle niin tärkeä, että hankin tällaisen perhetatskan joka lukee englanniksi, saksaksi, ruotsiksi tai kiinaksi".
2) En hyväksy massatatskoja kummillakaan. Tai hyväksyn, mutta ne saavat minut jostain syystä raivon partaalle.
3) 21v ujohko ja työtön mies. Voisi luokitella WT:ksi.
[/quote]Olet lassukka.