Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:18"]
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä? 2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy? 3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse. Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
[/quote]
Hyväksyminen on sinällään huono sana tässä yhteydessä, koska hyväksyn kyllä monenlaisia asioita, mutta en pidä tatuoitua ihoa miellyttävänä. Tatuoimaton iho on mielestäni arvokkaamman näköinen.
Olen vanhanaikainen ja omaan perinteiset kauneuskäsitykset, mitä myös ulkonäköön tulee. Olen korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:10"]
Luuletteko te vanhat äijät olevanne tosiaan niin erityisiä, että teidän mielipiteenne vaikuttaisi jotenkin yhtään mihinkään? Tatuoidut nuoret kauniit naiset haluaa teitä ihan yhtä vähän kuin te niitä tatuoituja naisia. Ihan tiedoksi. Vanha ukko on vanha ukko, vaikka voissa paistaisi. Hyvä vaan, että saa limaiset vanhat äijät pois kimpusta muutamalla leimalla. :) Vähän vielä enemmänkin kuin win win situation! ;)
[/quote]
Miksi sinua sitten kiinnostaa niin se "vanhojen ukkojen vähäpätöinen mielipide"? Jos sinulle olisi se ja sama, niin et kirjoittelisi niin katkeraan sävyyn kuin nyt kirjoitat.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:18"]
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä? 2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy? 3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse. Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
[/quote]
1) Pidän niitä yhtä mauttomina kummallakin sukupuolella
1.1) En tarkoita yksittäisiä pieniä tatuointeja, jotkut niistäkin näyttävät kivoilta, vaan suuria noin tupakkatopasta ylöspäin ja/tai useita tatuointeja
1.2) Te kaikki vidun urpot jotkat eivät tajua ilman rautalankaa: minulle on aivan sama mitä kukin tekee itselleen tatuointien suhteen
3) Reilu kolmekymppinen mies. Olen koko aikuisiän ollut samaa mieltä tatuointiasiassa: liika on liikaa. Nykyään se on vielä yleistä. Olen myös nähnyt/tiedän ulkonäöllisesti pari unelmieni naista joilla on tatuointeja. Tällä "ykköskohteella" ne myös lisääntyvät ja viehättävyys laskee. Mikään muu ei siis muutu, itseasiassa tulee vaan paremman näköiseksi kolmeakymppiä lähestyessään, mutta ne hiton tatuoinnit.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:10"]
Luuletteko te vanhat äijät olevanne tosiaan niin erityisiä, että teidän mielipiteenne vaikuttaisi jotenkin yhtään mihinkään? Tatuoidut nuoret kauniit naiset haluaa teitä ihan yhtä vähän kuin te niitä tatuoituja naisia. Ihan tiedoksi. Vanha ukko on vanha ukko, vaikka voissa paistaisi. Hyvä vaan, että saa limaiset vanhat äijät pois kimpusta muutamalla leimalla. :) Vähän vielä enemmänkin kuin win win situation! ;)
[/quote]
Olipa typerä kirjoitus.
Mitä väliä teidän koulutuksella ja toimeentulolla on??? Ihminen joka pärjää elämässä mainiosti ei tuommoisia asioita tuo esille. aina tuo tuodaan tällä palstalla esille.ihme idiootteja täällä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:59"]
Mulla on syvästi merkityksellinen ja rakas tatutointi, jota kannan hautaan saakka. Olen keski-ikäinen nainen, hoikka ja kauniskasvoinen miesten perään kuolaama. Ei yksikään tähän ketjuun kirjoittavista miehistä tätä naista torjuisi, jos oikeassa elämässä nähtäsiin. Olisivat niin mielin kielien ja tatskamyönteisiä että. Siiksi juuri mua tällaiset ketjut huvittaa. Näillä ei ole _mitään_ tekemistä todellisuuden kanssa.
Näitä nettipalstoille kirjoittavien anonyymien ukkojen fantasiajuttuja ei oikeesti koskaan kannata ottaa tosissaan. Tosielämässä kaaikki menee toisin ja ne on vaan niitä kiimasta täriseviä kuumakalleja jotka tekee mitä tahansa kauniin naisen eteen, oli tämä tautoitu tai ei, ja tänne av-palstalle kirjoitetut jutut unohtuu hyvin nopeasti. Hyvin, hyvin nopeasti.
Show jatkutkoon. Öitä.
[/quote]
Olisi jo aika sinunkin herätä todellisuuteen; keski-ikäinen nainen ei todellakaan ole "kaikkien miesten haluama". Minä en ole sinusta kiinnostunut tatuointiesi, ikäsi, liiallisten ja vääristyneiden luulojesi takia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:54"]
Ap, anteeksi offtopic mutta kun sinulla kerran on tatuointi jolla on merkitys, niin voisitko hieman avata sitä logiikkaa siellä sen takana? Miksi laittaa jotain iholle? Tai siis niinku mitä siitä seuraa? Mitä sen tatuoinnin on tarkoitus tehdä? Mitä hyötyä siitä on? Olisin todella kiitollinen jos voisit reflektoida tähän ajatuksiasi.
[/quote]
En ole ap, mutta oletan muidenkin kuvaukseen sopivien vastausten kelpaavan.
Minulla on tatuoituna uskonnollinen symboli. Se tarkoittaa minulle monia asioita. Minä halusin tehdä tästä symbolista osan kehoani, niin ettei sitä saa riisuttua korun tavoin. Se symboloi sitoutumistani siihen, mitä symboli edustaa.
Lisäksi tatuoinnin ottaminen on kallista, ja otin kuvan selvittyäni väkivaltaisesta suhteesta ja miehen jättämisestä. Koin ansaitsevani jotain "turhaa" vain itselleni. Kuvan ottaminen oli hemmottelua, kun niin kauan olin kokenut etten saa edes värjätä hiuksiani koska on turha tuhlata itseeni aikaa ja rahaa.
Vastaukseksi en nyt kaipaa kysymyksiä siitä, enkö osaa uskoa ilman tatuointia - kyllä osaan, hyvinhän se meni ennen tatuointia. Minä osaan myös olla pitkähiuksinen, mutta päätin silti leikata ne lyhyeksi koska halusin.
[/quote]
Niin mutta miksi laittaa se symboli joka symboloi jotain tärkeää iholle? Haluatko kertoa sillä jotain muille ihmisille? Haluatko, että ihmiset muuttavat suhtautumistaan sinuun jotenkin, miten?
[/quote]
Eikö tuo boldattu osa vastaustani ole syy sille miksi se on iholla?
Ja en halua kertoa tatuoinnilla mitään, se on paikassa jonka näkee ainoastaan kesäisin, ja harva tunnistaa ko. symbolia, koska tätä uskontoa tunnustaa suomessa korkeintaan muutama sata ihmistä.
[/quote]
No joo mutta mikä merkitys sillä on ettei sitä saa riisuttua? Enkä sitä paitsi ymmärrä korujakaan paitsi jos ne on hyvän näköisiä ja kuuluu asuun. Voin hyvin kuvitella, että joku hipelöisi kultaista ristiään kaulassaan ja sanoisi, että se symboloi tärkeää asiaa mutta miksi pitää käyttää jotain symbolia?
[/quote]
No sillä on se symbolinen merkitys että se on erottamaton osa ihmistä.
Ja nyt tulit juuri siihen vänkäämiseen mistä sanoin jo ensimmäisessä viestissäni. Juu, ei PIDÄ tai TARVITSE käyttää mitään symbolia, mutta jos niin HALUAA tehdä, se johtuu varmaan siitä että ko. asia on ihmiselle tärkeä?
[/quote]
Minullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta miksi minä en tunne mitään tarvetta toitottaa niistä tuntemattomille ihmisille?
[/quote]
Kirjoitin ettei tatuointi ole näkyvällä paikalla, etkä sinäkään todennäköisesti sitä uskonnolliseksi symboliksi tunnistaisi. Ja vaikka se olisi näkyvämmällä paikalla, en tiedä miksi sinun tarvitsee käyttää niin halveksivia termejä kuin "toitottaa".
Sinulla taitaa olla todella suuria vaikeuksia ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Onko ongelmasi ainoastaan tatuoinnit ja korut, tunnetko samanlaista tarvetta vängätä esimerkiksi vihkisormuksista, avioliitosta tai hiusten värjäämisestä?
[/quote]
Itse menit ensin halveksumislinjalle.
Ymmärrän sen, että ihmiset ovat erilaisia ja pyrin ymmärtämään miksi he toimivat niin kuin toimivat. Miksi vedät siitä herneen nenääsi?
Kyllä mullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta en koe, että minun pitäisi merkitä niitä jollain symboleilla ja kirjoittaa ne symbolit jonnekin. Mitä maagista siihen liittyy, että merkitsee jotain jollain symbolilla ja piirtää sen jollekin pinnalle?
[/quote]
Kerropa missä olen "mennyt halveksuntalinjalle".
Ja minä en "vedä hernettä nenään" siitä, että yrität ymmärtää. Se ärsyttää, että kysymyksesi vaikuttavat siltä, ettet todellakaan halua ymmärtää. Kielenkäyttösi on monin paikoin halveksivaa ja sinulle saa kirjoittaa samat asiat moneen kertaan.
Ja nyt viimeisen kerran, siihen ei liity mitään "maagista". Minusta vain symboli on kaunis ja merkityksellinen ja haluan kantaa sitä mukanani minne menen.
[/quote]
Sinä huudat ja sanot sitä vänkäämiseksi kun yritän kysellä tarkentavia kysymyksiä.
[/quote]
En huuda, sen sijaan käytän capsia ja boldia siksi, että kaikkiin "tarkentaviin kysymyksiisi" oli jo vastaus ensimmäisessä viestissäni.
Jo aivan aluksi selitin, että kuvan ottaminen osaksi kehoani symboloi sitoutumistani siihen asiaan, mitä symboli edustaa. Sinä kysyt, miksi otan iholle, yritänkö kertoa sillä jotain muille.
Seuraavaksi kysyt taas, mikä merkitys sillä on ettei sitä saa riisuttua. Lisäksi kysyt, miksi pitää käyttää symbolia, vaikka olen aloitusviestissä kirjoittanut selvästi, etten aio vastailla tuontyyppisiin kysymyksiin, koska kyse ei ole siitä että pitää, vaan siitä että haluaa. Kyllä se on vänkäämistä kun olen jo vastannut.
Et ole kysynyt oikein mitään, mikä ei ensimmäisessä viestissäni olisi lukenut, paitsi korkeintaan sitä, haluanko ihmisten asenteiden minua kohtaan muuttuvan jotenkin. Muutoin olet vain toistelut kysymyksiä hieman eri sanamuodoilla, ja se on aika rasittavaa.
Jos baarissa haluaa helposti pillua kannattaa pokata nainen jolla on näkyvillä tatuointeja. Kokemukseni mukaan heiltä heruu helposti.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"]
Ap, anteeksi offtopic mutta kun sinulla kerran on tatuointi jolla on merkitys, niin voisitko hieman avata sitä logiikkaa siellä sen takana? Miksi laittaa jotain iholle? Tai siis niinku mitä siitä seuraa? Mitä sen tatuoinnin on tarkoitus tehdä? Mitä hyötyä siitä on? Olisin todella kiitollinen jos voisit reflektoida tähän ajatuksiasi.
[/quote]
Minulla on tatuoituna uskonnollinen symboli. Se tarkoittaa minulle monia asioita. Minä halusin tehdä tästä symbolista osan kehoani, niin ettei sitä saa riisuttua korun tavoin. Se symboloi sitoutumistani siihen, mitä symboli edustaa.
Lisäksi tatuoinnin ottaminen on kallista, ja otin kuvan selvittyäni väkivaltaisesta suhteesta ja miehen jättämisestä. Koin ansaitsevani jotain "turhaa" vain itselleni. Kuvan ottaminen oli hemmottelua, kun niin kauan olin kokenut etten saa edes värjätä hiuksiani koska on turha tuhlata itseeni aikaa ja rahaa.
Vastaukseksi en nyt kaipaa kysymyksiä siitä, enkö osaa uskoa ilman tatuointia - kyllä osaan, hyvinhän se meni ennen tatuointia. Minä osaan myös olla pitkähiuksinen, mutta päätin silti leikata ne lyhyeksi koska halusin.
[/quote]
Niin mutta miksi laittaa se symboli joka symboloi jotain tärkeää iholle? Haluatko kertoa sillä jotain muille ihmisille? Haluatko, että ihmiset muuttavat suhtautumistaan sinuun jotenkin, miten?
[/quote]
Ja en halua kertoa tatuoinnilla mitään, se on paikassa jonka näkee ainoastaan kesäisin, ja harva tunnistaa ko. symbolia, koska tätä uskontoa tunnustaa suomessa korkeintaan muutama sata ihmistä.
[/quote]
No joo mutta mikä merkitys sillä on ettei sitä saa riisuttua? Enkä sitä paitsi ymmärrä korujakaan paitsi jos ne on hyvän näköisiä ja kuuluu asuun. Voin hyvin kuvitella, että joku hipelöisi kultaista ristiään kaulassaan ja sanoisi, että se symboloi tärkeää asiaa mutta miksi pitää käyttää jotain symbolia?
[/quote]
No sillä on se symbolinen merkitys että se on erottamaton osa ihmistä.
Ja nyt tulit juuri siihen vänkäämiseen mistä sanoin jo ensimmäisessä viestissäni. Juu, ei PIDÄ tai TARVITSE käyttää mitään symbolia, mutta jos niin HALUAA tehdä, se johtuu varmaan siitä että ko. asia on ihmiselle tärkeä?
[/quote]
Minullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta miksi minä en tunne mitään tarvetta toitottaa niistä tuntemattomille ihmisille?
[/quote]
Kirjoitin ettei tatuointi ole näkyvällä paikalla, etkä sinäkään todennäköisesti sitä uskonnolliseksi symboliksi tunnistaisi. Ja vaikka se olisi näkyvämmällä paikalla, en tiedä miksi sinun tarvitsee käyttää niin halveksivia termejä kuin "toitottaa".
Sinulla taitaa olla todella suuria vaikeuksia ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Onko ongelmasi ainoastaan tatuoinnit ja korut, tunnetko samanlaista tarvetta vängätä esimerkiksi vihkisormuksista, avioliitosta tai hiusten värjäämisestä?
[/quote]
Itse menit ensin halveksumislinjalle.
Ymmärrän sen, että ihmiset ovat erilaisia ja pyrin ymmärtämään miksi he toimivat niin kuin toimivat. Miksi vedät siitä herneen nenääsi?
Kyllä mullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta en koe, että minun pitäisi merkitä niitä jollain symboleilla ja kirjoittaa ne symbolit jonnekin. Mitä maagista siihen liittyy, että merkitsee jotain jollain symbolilla ja piirtää sen jollekin pinnalle?
[/quote]
Kerropa missä olen "mennyt halveksuntalinjalle".
Ja minä en "vedä hernettä nenään" siitä, että yrität ymmärtää. Se ärsyttää, että kysymyksesi vaikuttavat siltä, ettet todellakaan halua ymmärtää. Kielenkäyttösi on monin paikoin halveksivaa ja sinulle saa kirjoittaa samat asiat moneen kertaan.
Ja nyt viimeisen kerran, siihen ei liity mitään "maagista". Minusta vain symboli on kaunis ja merkityksellinen ja haluan kantaa sitä mukanani minne menen.
[/quote]
Sinä huudat ja sanot sitä vänkäämiseksi kun yritän kysellä tarkentavia kysymyksiä.
[/quote]
En huuda, sen sijaan käytän capsia ja boldia siksi, että kaikkiin "tarkentaviin kysymyksiisi" oli jo vastaus ensimmäisessä viestissäni.
Jo aivan aluksi selitin, että kuvan ottaminen osaksi kehoani symboloi sitoutumistani siihen asiaan, mitä symboli edustaa. Sinä kysyt, miksi otan iholle, yritänkö kertoa sillä jotain muille.
Seuraavaksi kysyt taas, mikä merkitys sillä on ettei sitä saa riisuttua. Lisäksi kysyt, miksi pitää käyttää symbolia, vaikka olen aloitusviestissä kirjoittanut selvästi, etten aio vastailla tuontyyppisiin kysymyksiin, koska kyse ei ole siitä että pitää, vaan siitä että haluaa. Kyllä se on vänkäämistä kun olen jo vastannut.
Et ole kysynyt oikein mitään, mikä ei ensimmäisessä viestissäni olisi lukenut, paitsi korkeintaan sitä, haluanko ihmisten asenteiden minua kohtaan muuttuvan jotenkin. Muutoin olet vain toistelut kysymyksiä hieman eri sanamuodoilla, ja se on aika rasittavaa.
[/quote]
Olen kysellyt eri sanamuodoilla koska sinä et tunnu ymmärtävän kysymystä ja vastaat jotain epämääräistä. Ai sinä siis halusit laittaa sen symbolin ihollesi. No, en minä ajatellutkaan, että sinä vastoin tahtoasi olisit sen hankkinut.
Miksi? Miksi sinä haluat laittaa jotain jonnekin? Katso nyt. Tämä on se kysymys. En kysy miksi iholle (koska sitä ei saa pois). En kysy miksi juuri se symboli (koska se on sinulle tärkeä). Minä kysyn miksi sinun pitää laittaa yhtään mitään yhtään minnekään. Huoh.
Omg milloin te lopetatte tän turhanpäiväsen pas*** jauhamisen . Eikö muuta elämää ole.
1) kyllä 2) koska en pane miehiä.
Jos tatuointi pitää olla niin sen pitää olla kunnollinen kuva ja riittävän iso. Joku parin sentin läiskä on ällöttävä. Näyttää lähinnä tahralta tai roskalta. Mieleen tulee, että tuo olisi varmaan halunnut ottaa tatuoinnin, muttei uskaltanut ottaa kokonaista. Todella säälittävää. Pienen ihmisen olematon kapina omaa nörttiyttä vastaan. Iso tatuointi voi olla hienokin. Mieluummin silti taide tauluissa.
Hyväksyn kaikilla vaikka kolme nänniä mutta en halua että elämäni naisella on tatuointeja. Miehistä en ole kiinnostunut elämän kumppanikseni. 25 wee, joka on opetettu hyväksymään kaikki sellaisina kun ovat ja kunnioittamaan kaikkia.
Naisen iho on kaunis ja minusta vain näyttää rumalta jos se on peitetty tatuoinneilla. Tietenkin minulle on aivan sama ottaako joku nainen tatuoinnin (ei minulla ole tarvetta hallita muiden tekemisiä) mutta henkilökohtainen mielipiteeni on se että ne rumentavat naista ja antavat hiukan yksinkertaisen kuvan.
En tykkää niistä miehilläkään, koska minusta ne näyttävät junteilta. Tulee mieleen joku wannabe-badass.
Olen 26v mies, korkeakoulutettu ja teen siistiä sisätyötä. Omaa tyyliäni luonnehtisin klassiseksi ja olemustani 'siistiksi'.
En hyväksy tatuointeja miehilläkään. Itse olen tatuoimaton vajaa nelikymppinen mies, eikä tapoihini kuulu hyväksyä kovinkaan monia asioita.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:31"]
En hyväksy tatuointeja miehilläkään. Itse olen tatuoimaton vajaa nelikymppinen mies, eikä tapoihini kuulu hyväksyä kovinkaan monia asioita.
[/quote]
Perinteinen suomalainen juntti siis.
Yksi miespuolinen kaverini sano, että pitää niitä rumina naisella, mutta miehelle sopii. Oli joskus meinannut itselleen ottaa. En tarkemmin kysynyt asiasta. Varmaan vähän sama kuin naiset yleensä pitävät korvakoruja kauniina naisilla, mutta miehillä ei?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:31"]
[/quote]
No mitähän sinä mahdat sitten hyväksyä, jos niitä asioita kerta niin vähän on?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]