Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!

Vierailija
07.03.2015 |

1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:10"]

Luuletteko te vanhat äijät olevanne tosiaan niin erityisiä, että teidän mielipiteenne vaikuttaisi jotenkin yhtään mihinkään? Tatuoidut nuoret kauniit naiset haluaa teitä ihan yhtä vähän kuin te niitä tatuoituja naisia. Ihan tiedoksi. Vanha ukko on vanha ukko, vaikka voissa paistaisi. Hyvä vaan, että saa limaiset vanhat äijät pois kimpusta muutamalla leimalla. :) Vähän vielä enemmänkin kuin win win situation! ;)

[/quote]

Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista.

Vierailija
62/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te vanhat äijät olevanne tosiaan niin erityisiä, että teidän mielipiteenne vaikuttaisi jotenkin yhtään mihinkään? Tatuoidut nuoret kauniit naiset haluaa teitä ihan yhtä vähän kuin te niitä tatuoituja naisia. Ihan tiedoksi. Vanha ukko on vanha ukko, vaikka voissa paistaisi. Hyvä vaan, että saa limaiset vanhat äijät pois kimpusta muutamalla leimalla. :) Vähän vielä enemmänkin kuin win win situation! ;)

[/quote]

Et tainnut lukea aloitusta. Tässähän pyydettiin kommentteja ja naisia pyydettiin olemaan kommentoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulostaa klassiselta isäkapinalta ;)

Vierailija
64/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:38"]Se ehkä tatuoiduissa naisissa on ristiriitaista, että halutaan antaa kuvaa siitä, että ollaan varmoja siitä kuvastaan. Silti tuntuu häiritsevän niin pirusti, mikäli joku kaksilahkeinen ei syty tatuoidusta naisesta. Että silläkin saralla kannattaisi miettiä pidemmälle sen tatuoinnin hankkimista, mikäli muutama kriittinen kommentti netissä saa tekemään kyselyketkuja. [/quote] Eiköhän jokainen tatuoinnin ottanut tiedosta, ettei kaikki niistä tykkää. Toisekseen, on täällä turhempiakin ketjuja nähty ;) Ap

[/quote]

Sinua silti tuntuu jotenkin kaivelevan se, etteivät kaikki tykkää. 

Vierailija
65/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:30"]

[/quote]

Et tainnut lukea aloitusta. Tässähän pyydettiin kommentteja ja naisia pyydettiin olemaan kommentoimatta.

[/quote]

No ap itse kommentoi koko ajan kaikkeen ja on nainen, miksei muut sais kommentoida? Johan se tuli selväksi se av-palstan miesten kanta ;)

Olen nainen ja kommentoin nyt tähän koska on ollut aika mielenkiintoinen ketju. Mulla on pari tatuointia, ja se mikä itseäni surettaa on se, että silloin kun otin tatuointini kellään ei katukuvassa näkynyt samaa, mutta meni noin 5 vuotta ja sittenpä alkoi näkyä jo monella. Eli harmittaa se että se uniikkius ideasta katosi, tatuoinnistani oli tullut kopioitua massatavaraa, ei kiva.

Se mitä opin tästä ketjusta on se että tästälähtien aion kertoa kaikille heti kättelyssä että btw, mulla on tatuointeja, jos et välitä jutella tämän pidemmälle sinulla on oikeus poistua seurastani, en loukkaannu, mutta en halua tuhlata kummankaan aikaa :)

Vierailija
66/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anteeksi offtopic mutta kun sinulla kerran on tatuointi jolla on merkitys, niin voisitko hieman avata sitä logiikkaa siellä sen takana? Miksi laittaa jotain iholle? Tai siis niinku mitä siitä seuraa? Mitä sen tatuoinnin on tarkoitus tehdä? Mitä hyötyä siitä on? Olisin todella kiitollinen jos voisit reflektoida tähän ajatuksiasi.

Vierailija
68/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:54"]

Ap, anteeksi offtopic mutta kun sinulla kerran on tatuointi jolla on merkitys, niin voisitko hieman avata sitä logiikkaa siellä sen takana? Miksi laittaa jotain iholle? Tai siis niinku mitä siitä seuraa? Mitä sen tatuoinnin on tarkoitus tehdä? Mitä hyötyä siitä on? Olisin todella kiitollinen jos voisit reflektoida tähän ajatuksiasi.

[/quote]

Minäkin haluaisin kuulla tämän.

Vierailija
69/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tervetulleita kommentoimaan! Tuohon alkuun en halunnut jankkausta viestien helpomman luettavuuden vuoksi, joten pyysin olemaan tästä syystä kommentoimatta. Ap

Vierailija
70/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täysin samaa mieltä! :)

Vierailija
71/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:04"]Se, että juuri sinun tatuointisi ei ole tyylijuttu, vaan siihen liittyy Elämää Suurempi Mahtava Kertomus, ja se on pieni ja piilossa ja söpö etkä näytä sitä, ei tarkoita että näin olisi yleisesti. Suuri osa tatuoinneista on kunhan vaan lätkäisty, ilman että niihin liittyy mitään sen kummempaa ajatusta. Jos samalla henkillöllä on paljon tatuointeja, ei ne kaikki voi millään olla mitään Raamatun ja Bhagavad Gitan kokoisia ihmiskunnan jättitarinoita, vaan ne on muotijuttu, joka jossain vaiheessa muuttuu noloksi. [/quote] Mitä tässä nyt oli sellaista, jota en ole jo toistamiseen todennut? Muotia se sinäkin kuomaseni jossain suhteessa seuraat. Kukaan täällä ei ole kuule niin ainutlaatuinen, etteikö toista samankaltaista löytyisi jostain, vaikka te niin haluatte kovin ajatella.[/quote]

Seuraan ehkä muotia, mutta muodissa on yleensä on se ero, että ne hirveät kasari- ja ysäriviritykset saa päältä pois sitten, kun ne eivät ole enää kenekään mielestä tyylikäs juttu.

Vierailija
72/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:38"]

Se ehkä tatuoiduissa naisissa on ristiriitaista, että halutaan antaa kuvaa siitä, että ollaan varmoja siitä kuvastaan. Silti tuntuu häiritsevän niin pirusti, mikäli joku kaksilahkeinen ei syty tatuoidusta naisesta.

Että silläkin saralla kannattaisi miettiä pidemmälle sen tatuoinnin hankkimista, mikäli muutama kriittinen kommentti netissä saa tekemään kyselyketkuja.

[/quote]

Minä tunnen aika monta tatuoitua naista, ja ketään ei kyllä kiinnosta miesten syttymättömyys tatuoinneista. Minullekin on kommentoitu jo ekan kuvan jälkeen, että olen tehnyt itsestäni monen miehen silmissä täysin mahdottoman tyttöystäväehdokkaan, mihin vastasin että kyllä minä sen tiedän.

En minä elä elämääni niin, että mahdollisimman moni minusta viehättyisi, vaan elän omaa elämääni ja kohtaan sitten sen ihmisen, joka pitää minusta juuri tällaisena, tai jään ilman.

Vierailija
73/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Kyllä

2.) Kyllä hyväksyn myös naisella, mutta inhoan tatuointeja, lävistyksiä, silpomisia

3.) 40v. Isoja leikkausarpia molemmissa polvissa, rinnassa ja kädessä. Yksi sormi puuttuu. Luonnollinen iho on kaunis. Älkää pilatko omaanne jonkun "taiteilijan" töhryillä.

Vierailija
74/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tatuointeja ja on tatuointeja. En välttämättä haluaisi vaimoni hakkaavan molemmat hihat täyteen leimaa, enkä kyllä tuplapeukkuja tarjoile kenellekään muullekaan naiselle joka on moiseen ratkaisuun päässyt. Miehellä tuo taas on ihan OK.

Samalla tapaa suhtaudun myös vaikkapa viiksiin tai pulisonkeihin.

Vierailija
75/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole ap, mutta oletan muidenkin kuvaukseen sopivien vastausten kelpaavan.

Minulla on tatuoituna uskonnollinen symboli. Se tarkoittaa minulle monia asioita. Minä halusin tehdä tästä symbolista osan kehoani, niin ettei sitä saa riisuttua korun tavoin. Se symboloi sitoutumistani siihen, mitä symboli edustaa. 

Lisäksi tatuoinnin ottaminen on kallista, ja otin kuvan selvittyäni väkivaltaisesta suhteesta ja miehen jättämisestä. Koin ansaitsevani jotain "turhaa" vain itselleni. Kuvan ottaminen oli hemmottelua, kun niin kauan olin kokenut etten saa edes värjätä hiuksiani koska on turha tuhlata itseeni aikaa ja rahaa.

Vastaukseksi en nyt kaipaa kysymyksiä siitä, enkö osaa uskoa ilman tatuointia - kyllä osaan, hyvinhän se meni ennen tatuointia. Minä osaan myös olla pitkähiuksinen, mutta päätin silti leikata ne lyhyeksi koska halusin.

Vierailija
76/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä numero 102 kommentoi. Jännä asia kun olen jutellut useiden ihmisten kanssa tatuoinneista, niin iso osa sanoo sitä samaa, että minulla oli tämä tatuointi jo silloin kun kenelläkään muulla ei ollut. Vastaavanlaista kuulee esimerkiksi aasian reissuista, minä olin ja kävin ja tein sitä ja tätä jo silloin kun kukaan muu ei tehnyt. Tiedän tämän ilmiön, koska itsekin olen käyttänyt sitä samaa vaikkapa musiikista.

Mutta se asia, että jos kokee tehneensä virheen ja uskaltaa myöntää sen, se on sitä todellista rohkeutta, jota ei tänä päivänä löydy parilta prosentilkaan ihmisiä. Onneksi on olemassa myös hienoja tatuointeja, sekä hienoja tatuointien kantajia.

Vierailija
77/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:17"]

[/quote]

Minulla on tatuoituna uskonnollinen symboli. Se tarkoittaa minulle monia asioita. Minä halusin tehdä tästä symbolista osan kehoani, niin ettei sitä saa riisuttua korun tavoin. Se symboloi sitoutumistani siihen, mitä symboli edustaa. 

Lisäksi tatuoinnin ottaminen on kallista, ja otin kuvan selvittyäni väkivaltaisesta suhteesta ja miehen jättämisestä. Koin ansaitsevani jotain "turhaa" vain itselleni. Kuvan ottaminen oli hemmottelua, kun niin kauan olin kokenut etten saa edes värjätä hiuksiani koska on turha tuhlata itseeni aikaa ja rahaa.

Vastaukseksi en nyt kaipaa kysymyksiä siitä, enkö osaa uskoa ilman tatuointia - kyllä osaan, hyvinhän se meni ennen tatuointia. Minä osaan myös olla pitkähiuksinen, mutta päätin silti leikata ne lyhyeksi koska halusin.

[/quote]

Niin mutta miksi laittaa se symboli joka symboloi jotain tärkeää iholle? Haluatko kertoa sillä jotain muille ihmisille? Haluatko, että ihmiset muuttavat suhtautumistaan sinuun jotenkin, miten?

Vierailija
78/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syvästi merkityksellinen ja rakas tatutointi, jota kannan hautaan saakka. Olen keski-ikäinen nainen, hoikka ja kauniskasvoinen miesten perään kuolaama. Ei yksikään tähän ketjuun kirjoittavista miehistä tätä naista torjuisi, jos oikeassa elämässä nähtäsiin. Olisivat niin mielin kielien ja tatskamyönteisiä että. Siiksi juuri mua tällaiset ketjut huvittaa. Näillä ei ole _mitään_ tekemistä todellisuuden kanssa.

Näitä nettipalstoille kirjoittavien anonyymien ukkojen fantasiajuttuja ei oikeesti koskaan kannata ottaa tosissaan. Tosielämässä kaaikki menee toisin ja ne on vaan niitä kiimasta täriseviä kuumakalleja jotka tekee mitä tahansa kauniin naisen eteen, oli tämä tautoitu tai ei, ja tänne av-palstalle kirjoitetut jutut unohtuu hyvin nopeasti. Hyvin, hyvin nopeasti.

Show jatkutkoon. Öitä.

Vierailija
79/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:59"]Mulla on syvästi merkityksellinen ja rakas tatutointi, jota kannan hautaan saakka. Olen keski-ikäinen nainen, hoikka ja kauniskasvoinen miesten perään kuolaama. Ei yksikään tähän ketjuun kirjoittavista miehistä tätä naista torjuisi, jos oikeassa elämässä nähtäsiin. Olisivat niin mielin kielien ja tatskamyönteisiä että. Siiksi juuri mua tällaiset ketjut huvittaa. Näillä ei ole _mitään_ tekemistä todellisuuden kanssa.

Näitä nettipalstoille kirjoittavien anonyymien ukkojen fantasiajuttuja ei oikeesti koskaan kannata ottaa tosissaan. Tosielämässä kaaikki menee toisin ja ne on vaan niitä kiimasta täriseviä kuumakalleja jotka tekee mitä tahansa kauniin naisen eteen, oli tämä tautoitu tai ei, ja tänne av-palstalle kirjoitetut jutut unohtuu hyvin nopeasti. Hyvin, hyvin nopeasti.

Show jatkutkoon. Öitä.
[/quote]
Ja sitten minä heräsin

Vierailija
80/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Niin mutta miksi laittaa se symboli joka symboloi jotain tärkeää iholle? Haluatko kertoa sillä jotain muille ihmisille? Haluatko, että ihmiset muuttavat suhtautumistaan sinuun jotenkin, miten?

[/quote]

Eikö tuo boldattu osa vastaustani ole syy sille miksi se on iholla? 

Ja en halua kertoa tatuoinnilla mitään, se on paikassa jonka näkee ainoastaan kesäisin, ja harva tunnistaa ko. symbolia, koska tätä uskontoa tunnustaa suomessa korkeintaan muutama sata ihmistä.