Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!

Vierailija
07.03.2015 |

1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"]En vaan kyllä ymmärrä aloitusta. Tatuoinneista pitäviä miehiä on paljon, joten MIKSI sen tatuoidun naisen tulisi hakeutua juuri sen miehen seuraan, joka ei tatuoinneista niin välitä? Ja vastausraivoamisista ja miesten vastausten miinuspeukutuksista päätellen siihen, että joku haluaisi mielummin tatuoimattoman, suhtaudutaan katkeranhappamesti. Miksi? Oliko tämä vastaaja teille juuri ne Nro One, se Ainoa Oikea? Vai onko se jokin komlpelksi, että KAIKKIEN miesten tulee pitää juuri minua haluttavana? Itse liikun paljon metallipiireissä, ja itse olen tatuoimaton. En tatuoinneista pidä, niissä ei ole mitään järkeä, enkä tule koskaan sellaista hankkimaan. Ne ovat nykyään niin elähtänyt ja epätoivoinen keino yrittää todistella persoonallisuuttaan ja tuoda taiteellista ilmaisua esiin siinä, missä se viimeisenä kannattaisi. Näin itse näen asian, mutta pidän sen omana tietonani. Jos joku tule tatuointiaan esittelemään, niin hymyilen nätisti ja tokaisen, että ihan kiva.  Mutta minulta taasen tivataan usein, että miksen hanki tatuointia. On joillekin niin ennenkuulumatonta ihminen, jolla ei ole yhtään pysyvää kuvaa ihoon hakattuna. Ja näissä piireissä miehet yleisesti ottaen tykkäävät tatuoiduista naisista, joten sinne vaan jos haluaa tatuointeja ihailevia miehiä. [/quote] Ei kyse ollut siitä, että tatuoidut naiset tyrkytettäisivät väkisin itseään tatuoinneista pitämättömille miehille. Et ole varmaankaan lukenut aiempia ketjuja täällä, joissa naisen "markkina-arvo" laskee tatuoinnin myötä miesten silmissä? Tarkoitukseni oli selvittää vain minkä tyyppisiä nämä miehet itse ovat, jotka näin ajattelevat ja sen miksi näin ajattelevat. Joku väitti täällä, ettei minua kiinnosta muiden mielipiteet ja silti kysyn niitä täällä. Niin en ole sanonut missään vaiheessa. Luultavasti tehtiin taas pelkkä olettamus sen pohjalta, että kun on tatuointi, niin ei kiinnosta muiden mielipiteet. Noh, minua nimenomaan kiinnostaa ne mielipiteet ja siksi niitä kysyin. Simple as that. Ap

[/quote] No miksi sinua kiinnostaa se, minkälaisia nämä miehet ovat? Varmasti ovat laidasta laitaan, eikä yhtä homogeenistä ryhmää. He nyt eivät vain satu tykkäämään naisella tatuoinneista, samaan tapaan kun osa naisista ei vaan viehäty miehellä pitkistä hiuksista. 

On varmaan rasittavaa elää elämäänsä sillä tyylillä, että tulisi olla haluttu joka suunnasta. Se tästäkin vastauksestasikin nyt valittavasti huokuu.

Opi mielummin hyväksymään se, että kaikki ei tykkää kaikista. 
[/quote] Koska minulla oli näkemys ja halusin tietää olenko jäljillä. Olet sinä kyllä aikamoiset olettamukset tehnyt yhdestä harmittomasta kyselystä :D Ei siinä mitään, haters gonna hate anyway ;) Ap

Vierailija
42/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"]  Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap [/quote]   Kuinka vanha olet, ap?   Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin. [/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy? [/quote] Et sinä sitä voi varmaksi tietää. Oli olkatoppauksetkin jossain vaiheessa cool juttu, joita jokainen kantoi ylpeänä. Ja nyt nolona muistellaan. Tatuoinnit ovat vain yksi tyylilaji ulkonäön ehostamisessa, valitettavasti vain pysyvä sellainen. Ihmiset muuttuu ja tyylit muuttuu, et sinä voi sitä varmaksi tietää, että koittaako joskus päivä, jolloin toteat ettei se tatuointi sovi enää tyyliisi ollenkaan. [/quote] Mutta kun tatuointi ei ole minulle mikään tyylijuttu. Lisäksi se on paikassa, josta sitä harvemmin näkee, ellen sitä ala jollekin esittelemään erikseen. Tiedän tasan tarkkaan, että on pysyvä ja sellaiseksi se on nimenomaan tarkoitettukin. Ap

[/quote]

Niin. Goottityylikin oli jossain vaiheessa sellainen, joka "ei ole vain tyyli". Aika harva kuitenkaan nuoruusvuosien jälkeen jatkaa siinä tyylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:13"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"]En vaan kyllä ymmärrä aloitusta. Tatuoinneista pitäviä miehiä on paljon, joten MIKSI sen tatuoidun naisen tulisi hakeutua juuri sen miehen seuraan, joka ei tatuoinneista niin välitä? Ja vastausraivoamisista ja miesten vastausten miinuspeukutuksista päätellen siihen, että joku haluaisi mielummin tatuoimattoman, suhtaudutaan katkeranhappamesti. Miksi? Oliko tämä vastaaja teille juuri ne Nro One, se Ainoa Oikea? Vai onko se jokin komlpelksi, että KAIKKIEN miesten tulee pitää juuri minua haluttavana? Itse liikun paljon metallipiireissä, ja itse olen tatuoimaton. En tatuoinneista pidä, niissä ei ole mitään järkeä, enkä tule koskaan sellaista hankkimaan. Ne ovat nykyään niin elähtänyt ja epätoivoinen keino yrittää todistella persoonallisuuttaan ja tuoda taiteellista ilmaisua esiin siinä, missä se viimeisenä kannattaisi. Näin itse näen asian, mutta pidän sen omana tietonani. Jos joku tule tatuointiaan esittelemään, niin hymyilen nätisti ja tokaisen, että ihan kiva.  Mutta minulta taasen tivataan usein, että miksen hanki tatuointia. On joillekin niin ennenkuulumatonta ihminen, jolla ei ole yhtään pysyvää kuvaa ihoon hakattuna. Ja näissä piireissä miehet yleisesti ottaen tykkäävät tatuoiduista naisista, joten sinne vaan jos haluaa tatuointeja ihailevia miehiä. [/quote] Ei kyse ollut siitä, että tatuoidut naiset tyrkytettäisivät väkisin itseään tatuoinneista pitämättömille miehille. Et ole varmaankaan lukenut aiempia ketjuja täällä, joissa naisen "markkina-arvo" laskee tatuoinnin myötä miesten silmissä? Tarkoitukseni oli selvittää vain minkä tyyppisiä nämä miehet itse ovat, jotka näin ajattelevat ja sen miksi näin ajattelevat. Joku väitti täällä, ettei minua kiinnosta muiden mielipiteet ja silti kysyn niitä täällä. Niin en ole sanonut missään vaiheessa. Luultavasti tehtiin taas pelkkä olettamus sen pohjalta, että kun on tatuointi, niin ei kiinnosta muiden mielipiteet. Noh, minua nimenomaan kiinnostaa ne mielipiteet ja siksi niitä kysyin. Simple as that. Ap [/quote] No miksi sinua kiinnostaa se, minkälaisia nämä miehet ovat? Varmasti ovat laidasta laitaan, eikä yhtä homogeenistä ryhmää. He nyt eivät vain satu tykkäämään naisella tatuoinneista, samaan tapaan kun osa naisista ei vaan viehäty miehellä pitkistä hiuksista.  On varmaan rasittavaa elää elämäänsä sillä tyylillä, että tulisi olla haluttu joka suunnasta. Se tästäkin vastauksestasikin nyt valittavasti huokuu. Opi mielummin hyväksymään se, että kaikki ei tykkää kaikista.  [/quote] Koska minulla oli näkemys ja halusin tietää olenko jäljillä. Olet sinä kyllä aikamoiset olettamukset tehnyt yhdestä harmittomasta kyselystä :D Ei siinä mitään, haters gonna hate anyway ;) Ap

[/quote]

Ja arvelen vahvasti, etten osunut kauhean väärään.

Vierailija
44/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehkä tatuoiduissa naisissa on ristiriitaista, että halutaan antaa kuvaa siitä, että ollaan varmoja siitä kuvastaan. Silti tuntuu häiritsevän niin pirusti, mikäli joku kaksilahkeinen ei syty tatuoidusta naisesta.

Että silläkin saralla kannattaisi miettiä pidemmälle sen tatuoinnin hankkimista, mikäli muutama kriittinen kommentti netissä saa tekemään kyselyketkuja.

Vierailija
45/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:57"]

toivottavasti teidän lapsenne ottaa joskus ihan hemmettisti tatuointeja. Kyl tän palstan porukka jaksaa aina vain joka ketjussa ihmetellä muiden tekemisiä. Muiden valintoja.

[/quote]

Omat teinini, 13- ja 15- vuotiaat, pitävät tatuointeja "kaks-kolkyt vuotiaiden ja siitä vanhempien juttuina". Eli ei minään nuorten juttuina, vaan vanhojen jao vähän vanhanaikaisena juttuna. Kuvaton iho on taas in, ja suttuiset tatskat ei.

Vierailija
46/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"]  Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap [/quote]   Kuinka vanha olet, ap?   Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin. [/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy? [/quote] Et sinä sitä voi varmaksi tietää. Oli olkatoppauksetkin jossain vaiheessa cool juttu, joita jokainen kantoi ylpeänä. Ja nyt nolona muistellaan. Tatuoinnit ovat vain yksi tyylilaji ulkonäön ehostamisessa, valitettavasti vain pysyvä sellainen. Ihmiset muuttuu ja tyylit muuttuu, et sinä voi sitä varmaksi tietää, että koittaako joskus päivä, jolloin toteat ettei se tatuointi sovi enää tyyliisi ollenkaan. [/quote] Mutta kun tatuointi ei ole minulle mikään tyylijuttu. Lisäksi se on paikassa, josta sitä harvemmin näkee, ellen sitä ala jollekin esittelemään erikseen. Tiedän tasan tarkkaan, että on pysyvä ja sellaiseksi se on nimenomaan tarkoitettukin. Ap

[/quote]

Niin. Goottityylikin oli jossain vaiheessa sellainen, joka "ei ole vain tyyli". Aika harva kuitenkaan nuoruusvuosien jälkeen jatkaa siinä tyylissä.
[/quote] Tatuoinnit eivät ole sidoksissa johonkin tiettyyn tyyliin. Niitähän on nykyään kaikennäköisillä ja kaikenikäisillä ihmisillä. Et voi tietää minkä takia tatuointi on otettu ja mikä mahdollinen merkitys sillä on kantajalleen. Toisille se voi olla se tyylijuttu. Toisille vaan kiva kuva ja toisille jotain enemmän. Ap

Vierailija
47/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"]  Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap [/quote]   Kuinka vanha olet, ap?   Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin. [/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy? [/quote] Et sinä sitä voi varmaksi tietää. Oli olkatoppauksetkin jossain vaiheessa cool juttu, joita jokainen kantoi ylpeänä. Ja nyt nolona muistellaan. Tatuoinnit ovat vain yksi tyylilaji ulkonäön ehostamisessa, valitettavasti vain pysyvä sellainen. Ihmiset muuttuu ja tyylit muuttuu, et sinä voi sitä varmaksi tietää, että koittaako joskus päivä, jolloin toteat ettei se tatuointi sovi enää tyyliisi ollenkaan. [/quote] Mutta kun tatuointi ei ole minulle mikään tyylijuttu. Lisäksi se on paikassa, josta sitä harvemmin näkee, ellen sitä ala jollekin esittelemään erikseen. Tiedän tasan tarkkaan, että on pysyvä ja sellaiseksi se on nimenomaan tarkoitettukin. Ap [/quote] Niin. Goottityylikin oli jossain vaiheessa sellainen, joka "ei ole vain tyyli". Aika harva kuitenkaan nuoruusvuosien jälkeen jatkaa siinä tyylissä. [/quote] Tatuoinnit eivät ole sidoksissa johonkin tiettyyn tyyliin. Niitähän on nykyään kaikennäköisillä ja kaikenikäisillä ihmisillä. Et voi tietää minkä takia tatuointi on otettu ja mikä mahdollinen merkitys sillä on kantajalleen. Toisille se voi olla se tyylijuttu. Toisille vaan kiva kuva ja toisille jotain enemmän. Ap

[/quote]

Sitten olet varmaan sinut sen kanssa, että kaikkia miehiä ei tatuoidut sytytä.

Vierailija
48/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:38"]Se ehkä tatuoiduissa naisissa on ristiriitaista, että halutaan antaa kuvaa siitä, että ollaan varmoja siitä kuvastaan. Silti tuntuu häiritsevän niin pirusti, mikäli joku kaksilahkeinen ei syty tatuoidusta naisesta.

Että silläkin saralla kannattaisi miettiä pidemmälle sen tatuoinnin hankkimista, mikäli muutama kriittinen kommentti netissä saa tekemään kyselyketkuja.
[/quote] Eiköhän jokainen tatuoinnin ottanut tiedosta, ettei kaikki niistä tykkää. Toisekseen, on täällä turhempiakin ketjuja nähty ;) Ap

Vierailija
49/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"]En vaan kyllä ymmärrä aloitusta. Tatuoinneista pitäviä miehiä on paljon, joten MIKSI sen tatuoidun naisen tulisi hakeutua juuri sen miehen seuraan, joka ei tatuoinneista niin välitä? Ja vastausraivoamisista ja miesten vastausten miinuspeukutuksista päätellen siihen, että joku haluaisi mielummin tatuoimattoman, suhtaudutaan katkeranhappamesti. Miksi? Oliko tämä vastaaja teille juuri ne Nro One, se Ainoa Oikea? Vai onko se jokin komlpelksi, että KAIKKIEN miesten tulee pitää juuri minua haluttavana? Itse liikun paljon metallipiireissä, ja itse olen tatuoimaton. En tatuoinneista pidä, niissä ei ole mitään järkeä, enkä tule koskaan sellaista hankkimaan. Ne ovat nykyään niin elähtänyt ja epätoivoinen keino yrittää todistella persoonallisuuttaan ja tuoda taiteellista ilmaisua esiin siinä, missä se viimeisenä kannattaisi. Näin itse näen asian, mutta pidän sen omana tietonani. Jos joku tule tatuointiaan esittelemään, niin hymyilen nätisti ja tokaisen, että ihan kiva.  Mutta minulta taasen tivataan usein, että miksen hanki tatuointia. On joillekin niin ennenkuulumatonta ihminen, jolla ei ole yhtään pysyvää kuvaa ihoon hakattuna. Ja näissä piireissä miehet yleisesti ottaen tykkäävät tatuoiduista naisista, joten sinne vaan jos haluaa tatuointeja ihailevia miehiä. [/quote] Ei kyse ollut siitä, että tatuoidut naiset tyrkytettäisivät väkisin itseään tatuoinneista pitämättömille miehille. Et ole varmaankaan lukenut aiempia ketjuja täällä, joissa naisen "markkina-arvo" laskee tatuoinnin myötä miesten silmissä? Tarkoitukseni oli selvittää vain minkä tyyppisiä nämä miehet itse ovat, jotka näin ajattelevat ja sen miksi näin ajattelevat. Joku väitti täällä, ettei minua kiinnosta muiden mielipiteet ja silti kysyn niitä täällä. Niin en ole sanonut missään vaiheessa. Luultavasti tehtiin taas pelkkä olettamus sen pohjalta, että kun on tatuointi, niin ei kiinnosta muiden mielipiteet. Noh, minua nimenomaan kiinnostaa ne mielipiteet ja siksi niitä kysyin. Simple as that. Ap

[/quote]

Kyllähän se tämänkin kyselyn perusteella tuli selväksi, että tatuointi laskee naisen ns. markkina-arvoa. Moni mies vastasi, että se ei ole mikään totaalinen turn off ole, mutta kauniimpi ilman.

Vierailija
50/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"]  Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap [/quote]   Kuinka vanha olet, ap?   Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin. [/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy? [/quote] Et sinä sitä voi varmaksi tietää. Oli olkatoppauksetkin jossain vaiheessa cool juttu, joita jokainen kantoi ylpeänä. Ja nyt nolona muistellaan. Tatuoinnit ovat vain yksi tyylilaji ulkonäön ehostamisessa, valitettavasti vain pysyvä sellainen. Ihmiset muuttuu ja tyylit muuttuu, et sinä voi sitä varmaksi tietää, että koittaako joskus päivä, jolloin toteat ettei se tatuointi sovi enää tyyliisi ollenkaan. [/quote] Mutta kun tatuointi ei ole minulle mikään tyylijuttu. Lisäksi se on paikassa, josta sitä harvemmin näkee, ellen sitä ala jollekin esittelemään erikseen. Tiedän tasan tarkkaan, että on pysyvä ja sellaiseksi se on nimenomaan tarkoitettukin. Ap [/quote] Niin. Goottityylikin oli jossain vaiheessa sellainen, joka "ei ole vain tyyli". Aika harva kuitenkaan nuoruusvuosien jälkeen jatkaa siinä tyylissä. [/quote] Tatuoinnit eivät ole sidoksissa johonkin tiettyyn tyyliin. Niitähän on nykyään kaikennäköisillä ja kaikenikäisillä ihmisillä. Et voi tietää minkä takia tatuointi on otettu ja mikä mahdollinen merkitys sillä on kantajalleen. Toisille se voi olla se tyylijuttu. Toisille vaan kiva kuva ja toisille jotain enemmän. Ap

[/quote]

Sitten olet varmaan sinut sen kanssa, että kaikkia miehiä ei tatuoidut sytytä.
[/quote] Näytäpä minulle ihminen, josta jokaikinen ihminen pitää? Ei, sellaista ei ole. Joten kyllä, olen sinut asian kanssa. ;) Ap

Vierailija
51/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:13"]

[/quote]

Kyllähän se tämänkin kyselyn perusteella tuli selväksi, että tatuointi laskee naisen ns. markkina-arvoa. Moni mies vastasi, että se ei ole mikään totaalinen turn off ole, mutta kauniimpi ilman.
[/quote] Ei laske. Perustelin sen jo aiemmin. Ap

Vierailija
52/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että juuri sinun tatuointisi ei ole tyylijuttu, vaan siihen liittyy Elämää Suurempi Mahtava Kertomus, ja se on pieni ja piilossa ja söpö etkä näytä sitä, ei tarkoita että näin olisi yleisesti. Suuri osa tatuoinneista on kunhan vaan lätkäisty, ilman että niihin liittyy mitään sen kummempaa ajatusta. Jos samalla henkillöllä on paljon tatuointeja, ei ne kaikki voi millään olla mitään Raamatun ja Bhagavad Gitan kokoisia ihmiskunnan jättitarinoita, vaan ne on muotijuttu, joka jossain vaiheessa muuttuu noloksi.

Vierailija
53/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajankohtainen ja mielenkiintoinen kysely AP:ltä. Olen nelikymppinen mies, suunnitellut muutamia tatuointeja tuttaville 90-luvulla ja kirjoittanut aikoinaan yhden lehtijutunkin aiheesta.

Mielestäni tatuoinnit eivät kuulu naiseuteen ja äärimmäisen harvalle miehellekin. Ne ovat kuvina hienoja ja ehdottomasti taidetta parhaimmillaan, MUTTA...tämä nykyajan henkilö- ja itsekeskeisyys on saavuttanut ihan uskomattomia muotoja.

Te naiset voitte sanoa ihan mitä tahansa tusinoita syitä eri tatuointien merkityksistä teille, mikään ei kuitenkaan tule poistamaan sitä tosiasiaa, että teette ison osan mielestä itsestänne korninnäköisiä. Olen itse duunari ja on ollut korua sun muuta ja elämästäkään en ole ihan älyttömän ylpeä. Tatuointi ei ole syy, se on seuraus. Se on seuraus itsensä korostamisesta ja mielestäni ehdottoman epäedullisella tavalla. Ihminen, joka sanoo tatuoinnilla olevansa suurempaa merkitystä, on kyllä mieleltään aika köyhä. Suurempi merkitys voi varmasti näkyä jollain muulla tavalla, kun omassa ihossa.

Toki kaikilla on oikeus ja vapaus tehdä kuten haluaa, en ole koskaan kääntymässä tätä vapautta vastaan. Ihmettelen vaan suuresti, että eivätkö naiset todellakaan tajua tai välitä yhtään minkään vertaa, mikä vaikutus heidän teoilla on ympärillensä. Teillä ei ole mitään oikeutta valittaa miehille, jos heidän kiinnostuksensa laskee sen jälkeen.

Mielestäni on hyvin sanottu, että ennen muinoon tatuointeja oli merimiehillä ja linnakundeilla. Muusikoillakin ymmärrän sen jotenkuten, mutta jotkut asiat eivät vaan mielestäni sovi massatasolla. Ja etenkin naisille. Onneksi toki on miehiä, joiden mielestä tatuoinnit naisella ovat hirmu hot ja tosi cool. Itse en kuulu niihin.

Vierailija
54/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:04"]Se, että juuri sinun tatuointisi ei ole tyylijuttu, vaan siihen liittyy Elämää Suurempi Mahtava Kertomus, ja se on pieni ja piilossa ja söpö etkä näytä sitä, ei tarkoita että näin olisi yleisesti. Suuri osa tatuoinneista on kunhan vaan lätkäisty, ilman että niihin liittyy mitään sen kummempaa ajatusta. Jos samalla henkillöllä on paljon tatuointeja, ei ne kaikki voi millään olla mitään Raamatun ja Bhagavad Gitan kokoisia ihmiskunnan jättitarinoita, vaan ne on muotijuttu, joka jossain vaiheessa muuttuu noloksi.
[/quote] Mitä tässä nyt oli sellaista, jota en ole jo toistamiseen todennut? Muotia se sinäkin kuomaseni jossain suhteessa seuraat. Kukaan täällä ei ole kuule niin ainutlaatuinen, etteikö toista samankaltaista löytyisi jostain, vaikka te niin haluatte kovin ajatella.

Vierailija
55/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:00"]Aina ajankohtainen ja mielenkiintoinen kysely AP:ltä. Olen nelikymppinen mies, suunnitellut muutamia tatuointeja tuttaville 90-luvulla ja kirjoittanut aikoinaan yhden lehtijutunkin aiheesta.

Mielestäni tatuoinnit eivät kuulu naiseuteen ja äärimmäisen harvalle miehellekin. Ne ovat kuvina hienoja ja ehdottomasti taidetta parhaimmillaan, MUTTA...tämä nykyajan henkilö- ja itsekeskeisyys on saavuttanut ihan uskomattomia muotoja.

Te naiset voitte sanoa ihan mitä tahansa tusinoita syitä eri tatuointien merkityksistä teille, mikään ei kuitenkaan tule poistamaan sitä tosiasiaa, että teette ison osan mielestä itsestänne korninnäköisiä. Olen itse duunari ja on ollut korua sun muuta ja elämästäkään en ole ihan älyttömän ylpeä. Tatuointi ei ole syy, se on seuraus. Se on seuraus itsensä korostamisesta ja mielestäni ehdottoman epäedullisella tavalla. Ihminen, joka sanoo tatuoinnilla olevansa suurempaa merkitystä, on kyllä mieleltään aika köyhä. Suurempi merkitys voi varmasti näkyä jollain muulla tavalla, kun omassa ihossa.

Toki kaikilla on oikeus ja vapaus tehdä kuten haluaa, en ole koskaan kääntymässä tätä vapautta vastaan. Ihmettelen vaan suuresti, että eivätkö naiset todellakaan tajua tai välitä yhtään minkään vertaa, mikä vaikutus heidän teoilla on ympärillensä. Teillä ei ole mitään oikeutta valittaa miehille, jos heidän kiinnostuksensa laskee sen jälkeen.

Mielestäni on hyvin sanottu, että ennen muinoon tatuointeja oli merimiehillä ja linnakundeilla. Muusikoillakin ymmärrän sen jotenkuten, mutta jotkut asiat eivät vaan mielestäni sovi massatasolla. Ja etenkin naisille. Onneksi toki on miehiä, joiden mielestä tatuoinnit naisella ovat hirmu hot ja tosi cool. Itse en kuulu niihin.
[/quote] Nyt oli jo sellaista shaibaa, että oikein naurattaa :D

Vierailija
56/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:18"]1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
[/quote]

Vastaan miehen puolesta koska tiedän hänen mielipiteensä (ollaan keskusteltu aiheesta paljon koska minä tykkään tatuoinneista mutta hän ei. Minulla ei ole kuitenkaan tatuointia, pitkälti siksi koska mies sitä niin kovin vastustaa).

Eli 1. Ei hyväksy myöskään miehillä.
3. Mies on hyvännäköinen ja urheilullinen duunariammatissa oleva kolmekymppinen. Harrastaa urheilua ja leffojen katselua ja tykkää lukea netistä tiedepalstoja ja -uutisia. Ystävällinen ja kiva kaikille.

Vierailija
57/129 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miehet ja naiset niitä ottavat. Ne voivat kivan näköisiä, mutta eivät sovi vanhoille. Moni poistaa niitä vanhempana. Ei vain kiinnosta tatuoinnit naisilla. 

M47

Vierailija
58/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te vanhat äijät olevanne tosiaan niin erityisiä, että teidän mielipiteenne vaikuttaisi jotenkin yhtään mihinkään? Tatuoidut nuoret kauniit naiset haluaa teitä ihan yhtä vähän kuin te niitä tatuoituja naisia. Ihan tiedoksi. Vanha ukko on vanha ukko, vaikka voissa paistaisi. Hyvä vaan, että saa limaiset vanhat äijät pois kimpusta muutamalla leimalla. :) Vähän vielä enemmänkin kuin win win situation! ;)

Vierailija
59/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, aina parempi nauraa kuin itkeä :)

Vierailija
60/129 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyväksyn ihan normaalit tatuoinnit. Esim hakusanoilla tattoo boobs löytyy noita mitä en hyväksy. Ei rintoihin tatuointeja siis. Muuten antaa palaa. Olen nelikymppinen juoppo sinkku.