Hei te MIEHET, jotka inhoatte tatuointeja naisella!
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä?
2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy?
3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse.
Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D
Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:54"]
Ap, anteeksi offtopic mutta kun sinulla kerran on tatuointi jolla on merkitys, niin voisitko hieman avata sitä logiikkaa siellä sen takana? Miksi laittaa jotain iholle? Tai siis niinku mitä siitä seuraa? Mitä sen tatuoinnin on tarkoitus tehdä? Mitä hyötyä siitä on? Olisin todella kiitollinen jos voisit reflektoida tähän ajatuksiasi.
[/quote]
En ole ap, mutta oletan muidenkin kuvaukseen sopivien vastausten kelpaavan.
Minulla on tatuoituna uskonnollinen symboli. Se tarkoittaa minulle monia asioita. Minä halusin tehdä tästä symbolista osan kehoani, niin ettei sitä saa riisuttua korun tavoin. Se symboloi sitoutumistani siihen, mitä symboli edustaa.
Lisäksi tatuoinnin ottaminen on kallista, ja otin kuvan selvittyäni väkivaltaisesta suhteesta ja miehen jättämisestä. Koin ansaitsevani jotain "turhaa" vain itselleni. Kuvan ottaminen oli hemmottelua, kun niin kauan olin kokenut etten saa edes värjätä hiuksiani koska on turha tuhlata itseeni aikaa ja rahaa.
Vastaukseksi en nyt kaipaa kysymyksiä siitä, enkö osaa uskoa ilman tatuointia - kyllä osaan, hyvinhän se meni ennen tatuointia. Minä osaan myös olla pitkähiuksinen, mutta päätin silti leikata ne lyhyeksi koska halusin.
[/quote]
Niin mutta miksi laittaa se symboli joka symboloi jotain tärkeää iholle? Haluatko kertoa sillä jotain muille ihmisille? Haluatko, että ihmiset muuttavat suhtautumistaan sinuun jotenkin, miten?
[/quote]
Eikö tuo boldattu osa vastaustani ole syy sille miksi se on iholla?
Ja en halua kertoa tatuoinnilla mitään, se on paikassa jonka näkee ainoastaan kesäisin, ja harva tunnistaa ko. symbolia, koska tätä uskontoa tunnustaa suomessa korkeintaan muutama sata ihmistä.
[/quote]
No joo mutta mikä merkitys sillä on ettei sitä saa riisuttua? Enkä sitä paitsi ymmärrä korujakaan paitsi jos ne on hyvän näköisiä ja kuuluu asuun. Voin hyvin kuvitella, että joku hipelöisi kultaista ristiään kaulassaan ja sanoisi, että se symboloi tärkeää asiaa mutta miksi pitää käyttää jotain symbolia?
[/quote]
No sillä on se symbolinen merkitys että se on erottamaton osa ihmistä.
Ja nyt tulit juuri siihen vänkäämiseen mistä sanoin jo ensimmäisessä viestissäni. Juu, ei PIDÄ tai TARVITSE käyttää mitään symbolia, mutta jos niin HALUAA tehdä, se johtuu varmaan siitä että ko. asia on ihmiselle tärkeä?
[/quote]
Minullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta miksi minä en tunne mitään tarvetta toitottaa niistä tuntemattomille ihmisille?
[/quote]
Kirjoitin ettei tatuointi ole näkyvällä paikalla, etkä sinäkään todennäköisesti sitä uskonnolliseksi symboliksi tunnistaisi. Ja vaikka se olisi näkyvämmällä paikalla, en tiedä miksi sinun tarvitsee käyttää niin halveksivia termejä kuin "toitottaa".
Sinulla taitaa olla todella suuria vaikeuksia ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Onko ongelmasi ainoastaan tatuoinnit ja korut, tunnetko samanlaista tarvetta vängätä esimerkiksi vihkisormuksista, avioliitosta tai hiusten värjäämisestä?
[/quote]
Itse menit ensin halveksumislinjalle.
Ymmärrän sen, että ihmiset ovat erilaisia ja pyrin ymmärtämään miksi he toimivat niin kuin toimivat. Miksi vedät siitä herneen nenääsi?
Kyllä mullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta en koe, että minun pitäisi merkitä niitä jollain symboleilla ja kirjoittaa ne symbolit jonnekin. Mitä maagista siihen liittyy, että merkitsee jotain jollain symbolilla ja piirtää sen jollekin pinnalle?
[/quote]
Kerropa missä olen "mennyt halveksuntalinjalle".
Ja minä en "vedä hernettä nenään" siitä, että yrität ymmärtää. Se ärsyttää, että kysymyksesi vaikuttavat siltä, ettet todellakaan halua ymmärtää. Kielenkäyttösi on monin paikoin halveksivaa ja sinulle saa kirjoittaa samat asiat moneen kertaan.
Ja nyt viimeisen kerran, siihen ei liity mitään "maagista". Minusta vain symboli on kaunis ja merkityksellinen ja haluan kantaa sitä mukanani minne menen.
toivottavasti teidän lapsenne ottaa joskus ihan hemmettisti tatuointeja. Kyl tän palstan porukka jaksaa aina vain joka ketjussa ihmetellä muiden tekemisiä. Muiden valintoja.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"] Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap [/quote] Kuinka vanha olet, ap? Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin. [/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy?
[/quote]
Et sinä sitä voi varmaksi tietää. Oli olkatoppauksetkin jossain vaiheessa cool juttu, joita jokainen kantoi ylpeänä. Ja nyt nolona muistellaan.
Tatuoinnit ovat vain yksi tyylilaji ulkonäön ehostamisessa, valitettavasti vain pysyvä sellainen. Ihmiset muuttuu ja tyylit muuttuu, et sinä voi sitä varmaksi tietää, että koittaako joskus päivä, jolloin toteat ettei se tatuointi sovi enää tyyliisi ollenkaan.
[/quote] Mutta kun tatuointi ei ole minulle mikään tyylijuttu. Lisäksi se on paikassa, josta sitä harvemmin näkee, ellen sitä ala jollekin esittelemään erikseen. Tiedän tasan tarkkaan, että on pysyvä ja sellaiseksi se on nimenomaan tarkoitettukin. Ap
[/quote]
Pelkäätkö että unohdat tuon tärkeän asian jos sulla ei ole siitä kuvaa? Jonkun asian korostaminen tuolla tavoin vasta hölmön tuntuista onkin - eikö sen kuvan olemassaolo ole yhdentekevää jos kukaan muu sitä ei näe, tai toisaalta, miksi sitten muiden mielipiteillä olisi mitään väliä jos tatskasi ei ole nähtävillä?
Hyväksyn tatuoinnit kaikilla, mutta yleensä en pidä niitä kauniina. Vähiten minua häiritsevät aidot heimotatuoinnit alkuperäisasukkailla, koska ne kuvaavat omiin juuriin liittyviä perinteitä, tärkeitä siirtymäriittejä tms.
En ole hankkimassa itselleni tatuointia. En keksi mikä olisi riittävän painava syy ottaa jotain mitä katselisin vuosikymmeniä ehkä päivittäin. Kuten näköjään monet muutkin tässä ketjussa, olen korkeakoulutettu. Olen 32-vuotias. Olen tehnyt aikaisemmin duunarina fyysistä ulkotyötä kesät talvet, en pelkästään nykyisiä siistejä toimistotöitä sisällä.
Olen naimisissa FT väitelleen naisen kanssa, joka harkitsi pienen tatuoinnin ottamista väitöskirjansa kunniaksi. En väittänyt vastaan. Voisin olla parisuhteessa sellaisen kanssa, jolla on paljonkin tatuointeja, mutta pidän naisen ihoa kauniimpana ilman mustetta.
Ap, anteeksi offtopic mutta kun sinulla kerran on tatuointi jolla on merkitys, niin voisitko hieman avata sitä logiikkaa siellä sen takana? Miksi laittaa jotain iholle? Tai siis niinku mitä siitä seuraa? Mitä sen tatuoinnin on tarkoitus tehdä? Mitä hyötyä siitä on? Olisin todella kiitollinen jos voisit reflektoida tähän ajatuksiasi.
[/quote]
Minulla on tatuoituna uskonnollinen symboli. Se tarkoittaa minulle monia asioita. Minä halusin tehdä tästä symbolista osan kehoani, niin ettei sitä saa riisuttua korun tavoin. Se symboloi sitoutumistani siihen, mitä symboli edustaa.
Lisäksi tatuoinnin ottaminen on kallista, ja otin kuvan selvittyäni väkivaltaisesta suhteesta ja miehen jättämisestä. Koin ansaitsevani jotain "turhaa" vain itselleni. Kuvan ottaminen oli hemmottelua, kun niin kauan olin kokenut etten saa edes värjätä hiuksiani koska on turha tuhlata itseeni aikaa ja rahaa.
Vastaukseksi en nyt kaipaa kysymyksiä siitä, enkö osaa uskoa ilman tatuointia - kyllä osaan, hyvinhän se meni ennen tatuointia. Minä osaan myös olla pitkähiuksinen, mutta päätin silti leikata ne lyhyeksi koska halusin.
[/quote]
Niin mutta miksi laittaa se symboli joka symboloi jotain tärkeää iholle? Haluatko kertoa sillä jotain muille ihmisille? Haluatko, että ihmiset muuttavat suhtautumistaan sinuun jotenkin, miten?
[/quote]
Ja en halua kertoa tatuoinnilla mitään, se on paikassa jonka näkee ainoastaan kesäisin, ja harva tunnistaa ko. symbolia, koska tätä uskontoa tunnustaa suomessa korkeintaan muutama sata ihmistä.
[/quote]
No joo mutta mikä merkitys sillä on ettei sitä saa riisuttua? Enkä sitä paitsi ymmärrä korujakaan paitsi jos ne on hyvän näköisiä ja kuuluu asuun. Voin hyvin kuvitella, että joku hipelöisi kultaista ristiään kaulassaan ja sanoisi, että se symboloi tärkeää asiaa mutta miksi pitää käyttää jotain symbolia?
[/quote]
Ja nyt tulit juuri siihen vänkäämiseen mistä sanoin jo ensimmäisessä viestissäni. Juu, ei PIDÄ tai TARVITSE käyttää mitään symbolia, mutta jos niin HALUAA tehdä, se johtuu varmaan siitä että ko. asia on ihmiselle tärkeä?
[/quote]
Minullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta miksi minä en tunne mitään tarvetta toitottaa niistä tuntemattomille ihmisille?
[/quote]
Kirjoitin ettei tatuointi ole näkyvällä paikalla, etkä sinäkään todennäköisesti sitä uskonnolliseksi symboliksi tunnistaisi. Ja vaikka se olisi näkyvämmällä paikalla, en tiedä miksi sinun tarvitsee käyttää niin halveksivia termejä kuin "toitottaa".
Sinulla taitaa olla todella suuria vaikeuksia ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Onko ongelmasi ainoastaan tatuoinnit ja korut, tunnetko samanlaista tarvetta vängätä esimerkiksi vihkisormuksista, avioliitosta tai hiusten värjäämisestä?
[/quote]
Ymmärrän sen, että ihmiset ovat erilaisia ja pyrin ymmärtämään miksi he toimivat niin kuin toimivat. Miksi vedät siitä herneen nenääsi?
Kyllä mullekin monet asiat ovat tärkeitä mutta en koe, että minun pitäisi merkitä niitä jollain symboleilla ja kirjoittaa ne symbolit jonnekin. Mitä maagista siihen liittyy, että merkitsee jotain jollain symbolilla ja piirtää sen jollekin pinnalle?
[/quote]
Onko sinulla (tai on ollut tai voisi olla) vihki- tai kihlasormusta, ylioppilaslakkia/ammattikoulujen valmistujaislakkia, minkään bändin kannatustuotteita, urheilutapahtumiin mennessä minkäänlaisia kannatusvärejä tai pinssejä?
Itseä nyt ei ihmisellä yksi tatuointi maata kaada. Se riippuu tietysti millanen se on ja missä paikassa. Ei mielellään että näkyy aina ja on jokin rivo tai muuten kamala
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"] Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap
[/quote]
Kuinka vanha olet, ap?
Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin.
En vaan kyllä ymmärrä aloitusta.
Tatuoinneista pitäviä miehiä on paljon, joten MIKSI sen tatuoidun naisen tulisi hakeutua juuri sen miehen seuraan, joka ei tatuoinneista niin välitä? Ja vastausraivoamisista ja miesten vastausten miinuspeukutuksista päätellen siihen, että joku haluaisi mielummin tatuoimattoman, suhtaudutaan katkeranhappamesti.
Miksi? Oliko tämä vastaaja teille juuri ne Nro One, se Ainoa Oikea? Vai onko se jokin komlpelksi, että KAIKKIEN miesten tulee pitää juuri minua haluttavana?
Itse liikun paljon metallipiireissä, ja itse olen tatuoimaton. En tatuoinneista pidä, niissä ei ole mitään järkeä, enkä tule koskaan sellaista hankkimaan. Ne ovat nykyään niin elähtänyt ja epätoivoinen keino yrittää todistella persoonallisuuttaan ja tuoda taiteellista ilmaisua esiin siinä, missä se viimeisenä kannattaisi. Näin itse näen asian, mutta pidän sen omana tietonani. Jos joku tule tatuointiaan esittelemään, niin hymyilen nätisti ja tokaisen, että ihan kiva.
Mutta minulta taasen tivataan usein, että miksen hanki tatuointia. On joillekin niin ennenkuulumatonta ihminen, jolla ei ole yhtään pysyvää kuvaa ihoon hakattuna. Ja näissä piireissä miehet yleisesti ottaen tykkäävät tatuoiduista naisista, joten sinne vaan jos haluaa tatuointeja ihailevia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"] Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap [/quote] Kuinka vanha olet, ap? Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin. [/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy?
[/quote]
Et sinä sitä voi varmaksi tietää. Oli olkatoppauksetkin jossain vaiheessa cool juttu, joita jokainen kantoi ylpeänä. Ja nyt nolona muistellaan.
Tatuoinnit ovat vain yksi tyylilaji ulkonäön ehostamisessa, valitettavasti vain pysyvä sellainen. Ihmiset muuttuu ja tyylit muuttuu, et sinä voi sitä varmaksi tietää, että koittaako joskus päivä, jolloin toteat ettei se tatuointi sovi enää tyyliisi ollenkaan.
[/quote] Mutta kun tatuointi ei ole minulle mikään tyylijuttu. Lisäksi se on paikassa, josta sitä harvemmin näkee, ellen sitä ala jollekin esittelemään erikseen. Tiedän tasan tarkkaan, että on pysyvä ja sellaiseksi se on nimenomaan tarkoitettukin. Ap
[/quote]
Pelkäätkö että unohdat tuon tärkeän asian jos sulla ei ole siitä kuvaa? Jonkun asian korostaminen tuolla tavoin vasta hölmön tuntuista onkin - eikö sen kuvan olemassaolo ole yhdentekevää jos kukaan muu sitä ei näe, tai toisaalta, miksi sitten muiden mielipiteillä olisi mitään väliä jos tatskasi ei ole nähtävillä?
[/quote] Ei se ole yhdentekevää minulle, siinäpä se juttu onkin. Ihoni on itselleni kuin päiväkirja, johon haluan tallentaa itselleni tärkeitä asioita matkanvarrelta. Niiden katsominen saa minut iloiseksi. Ei sinun tarvitse sitä ymmärtää. Jokaisella on omat syynsä ottaa tai olla ottamatta tatuointia. Minä päätin ottaa ja otan vielä lisää. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko sinulla (tai on ollut tai voisi olla) vihki- tai kihlasormusta, ylioppilaslakkia/ammattikoulujen valmistujaislakkia, minkään bändin kannatustuotteita, urheilutapahtumiin mennessä minkäänlaisia kannatusvärejä tai pinssejä?
[/quote]
No itse asiassa ei ole ollut edes luokkasormusta, haalareita ja rippiristiä en ole koskaan pitänyt kaulassa. Vain ylioppilaslakki. Tohtorinhattua en aio ostaa jos joskus mahdollisuus tarjoutuu. Minulla on vain yksi fanikääsä mutta vain mainostaakseni muille lemppareitani ja kertoakseni, että minäkin kuulun tähän ja tähän salaseuraan ja häh häh hää, te muut ette tajua mitään, säälittävät ulkopuoliset.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kerropa missä olen "mennyt halveksuntalinjalle".
Ja minä en "vedä hernettä nenään" siitä, että yrität ymmärtää. Se ärsyttää, että kysymyksesi vaikuttavat siltä, ettet todellakaan halua ymmärtää. Kielenkäyttösi on monin paikoin halveksivaa ja sinulle saa kirjoittaa samat asiat moneen kertaan.
Ja nyt viimeisen kerran, siihen ei liity mitään "maagista". Minusta vain symboli on kaunis ja merkityksellinen ja haluan kantaa sitä mukanani minne menen.
[/quote]
Sinä huudat ja sanot sitä vänkäämiseksi kun yritän kysellä tarkentavia kysymyksiä.
Tämänkin ketjun perusteella, monet pelkäävät tulevaisuutta. Menneisyyttä ei saa sotkea täydelliseen tulevaisuuteen, sinne ei vanhat tatuoinnit tai syrjähypyt sovi. Toki sinne sopivat +70kg ylimääräistä ihraa joka tietysti on aviomiehen vika ? minä rakastan tatuointeja olivat ne miehellä tai naisella. osa on tehty päin persettä osa hienosti, mutta jokainen väriläiskä on kauniimpi kuin ylimääräiset 20 kiloa läskiä "raskauden takia" ja tulevat olemaan !
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"] Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap [/quote] En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos. [/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap
[/quote]
Kuinka vanha olet, ap?
Aika vahva lausunto :) Ei tule kaduttamaan. Toivotaan niin.
[/quote] Asiaa ymmärtämättömälle voi olla vaikea pala hyväksyä, että joku kantaa kuvansa ylpeänä hautaan asti. On mahdotonta katua asiaa, joka on elämässä ollut tärkeimpiä asioita ikinä. Miten ikäni siihen liittyy?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"]En vaan kyllä ymmärrä aloitusta.
Tatuoinneista pitäviä miehiä on paljon, joten MIKSI sen tatuoidun naisen tulisi hakeutua juuri sen miehen seuraan, joka ei tatuoinneista niin välitä? Ja vastausraivoamisista ja miesten vastausten miinuspeukutuksista päätellen siihen, että joku haluaisi mielummin tatuoimattoman, suhtaudutaan katkeranhappamesti.
Miksi? Oliko tämä vastaaja teille juuri ne Nro One, se Ainoa Oikea? Vai onko se jokin komlpelksi, että KAIKKIEN miesten tulee pitää juuri minua haluttavana?
Itse liikun paljon metallipiireissä, ja itse olen tatuoimaton. En tatuoinneista pidä, niissä ei ole mitään järkeä, enkä tule koskaan sellaista hankkimaan. Ne ovat nykyään niin elähtänyt ja epätoivoinen keino yrittää todistella persoonallisuuttaan ja tuoda taiteellista ilmaisua esiin siinä, missä se viimeisenä kannattaisi. Näin itse näen asian, mutta pidän sen omana tietonani. Jos joku tule tatuointiaan esittelemään, niin hymyilen nätisti ja tokaisen, että ihan kiva.
Mutta minulta taasen tivataan usein, että miksen hanki tatuointia. On joillekin niin ennenkuulumatonta ihminen, jolla ei ole yhtään pysyvää kuvaa ihoon hakattuna. Ja näissä piireissä miehet yleisesti ottaen tykkäävät tatuoiduista naisista, joten sinne vaan jos haluaa tatuointeja ihailevia miehiä.
[/quote] Ei kyse ollut siitä, että tatuoidut naiset tyrkytettäisivät väkisin itseään tatuoinneista pitämättömille miehille. Et ole varmaankaan lukenut aiempia ketjuja täällä, joissa naisen "markkina-arvo" laskee tatuoinnin myötä miesten silmissä? Tarkoitukseni oli selvittää vain minkä tyyppisiä nämä miehet itse ovat, jotka näin ajattelevat ja sen miksi näin ajattelevat. Joku väitti täällä, ettei minua kiinnosta muiden mielipiteet ja silti kysyn niitä täällä. Niin en ole sanonut missään vaiheessa. Luultavasti tehtiin taas pelkkä olettamus sen pohjalta, että kun on tatuointi, niin ei kiinnosta muiden mielipiteet. Noh, minua nimenomaan kiinnostaa ne mielipiteet ja siksi niitä kysyin. Simple as that. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"]En vaan kyllä ymmärrä aloitusta. Tatuoinneista pitäviä miehiä on paljon, joten MIKSI sen tatuoidun naisen tulisi hakeutua juuri sen miehen seuraan, joka ei tatuoinneista niin välitä? Ja vastausraivoamisista ja miesten vastausten miinuspeukutuksista päätellen siihen, että joku haluaisi mielummin tatuoimattoman, suhtaudutaan katkeranhappamesti. Miksi? Oliko tämä vastaaja teille juuri ne Nro One, se Ainoa Oikea? Vai onko se jokin komlpelksi, että KAIKKIEN miesten tulee pitää juuri minua haluttavana? Itse liikun paljon metallipiireissä, ja itse olen tatuoimaton. En tatuoinneista pidä, niissä ei ole mitään järkeä, enkä tule koskaan sellaista hankkimaan. Ne ovat nykyään niin elähtänyt ja epätoivoinen keino yrittää todistella persoonallisuuttaan ja tuoda taiteellista ilmaisua esiin siinä, missä se viimeisenä kannattaisi. Näin itse näen asian, mutta pidän sen omana tietonani. Jos joku tule tatuointiaan esittelemään, niin hymyilen nätisti ja tokaisen, että ihan kiva. Mutta minulta taasen tivataan usein, että miksen hanki tatuointia. On joillekin niin ennenkuulumatonta ihminen, jolla ei ole yhtään pysyvää kuvaa ihoon hakattuna. Ja näissä piireissä miehet yleisesti ottaen tykkäävät tatuoiduista naisista, joten sinne vaan jos haluaa tatuointeja ihailevia miehiä. [/quote] Ei kyse ollut siitä, että tatuoidut naiset tyrkytettäisivät väkisin itseään tatuoinneista pitämättömille miehille. Et ole varmaankaan lukenut aiempia ketjuja täällä, joissa naisen "markkina-arvo" laskee tatuoinnin myötä miesten silmissä? Tarkoitukseni oli selvittää vain minkä tyyppisiä nämä miehet itse ovat, jotka näin ajattelevat ja sen miksi näin ajattelevat. Joku väitti täällä, ettei minua kiinnosta muiden mielipiteet ja silti kysyn niitä täällä. Niin en ole sanonut missään vaiheessa. Luultavasti tehtiin taas pelkkä olettamus sen pohjalta, että kun on tatuointi, niin ei kiinnosta muiden mielipiteet. Noh, minua nimenomaan kiinnostaa ne mielipiteet ja siksi niitä kysyin. Simple as that. Ap
[/quote] No miksi sinua kiinnostaa se, minkälaisia nämä miehet ovat? Varmasti ovat laidasta laitaan, eikä yhtä homogeenistä ryhmää. He nyt eivät vain satu tykkäämään naisella tatuoinneista, samaan tapaan kun osa naisista ei vaan viehäty miehellä pitkistä hiuksista.
On varmaan rasittavaa elää elämäänsä sillä tyylillä, että tulisi olla haluttu joka suunnasta. Se tästäkin vastauksestasikin nyt valittavasti huokuu.
Opi mielummin hyväksymään se, että kaikki ei tykkää kaikista.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:00"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:18"]
1.) Hyväksytkö tatuoinnit miehellä? 2.) Jos vastasit "kyllä" edelliseen, miksi juuri naisilla et niitä hyväksy? 3.) Kerro myös ikäsi ja vähän siitä millainen olet itse. Ihan mielenkiinnosta tämmöinen pieni tutkimus. :D Naiset koittaa sitten olla vastaamatta!
[/quote]
Enkä inhoa muuten kuin netissä. Riippuu ihan tatuoinnista, pitääkö siitä vai ei. Itse pidän niistä pienistä ja söpöistä, varsinkin intiimeissä paikoissa. Miesten tatuoinnit ovat yök, kuten miehetkin.
En pidä itsensä tehostamisesta ulkoisesti, jotain puuttuu. Johtunee että tavatut kantajat eivät ole persoonallisia luonnostaan tai tasapanoisia. Liittynee nuorten naisten usein ongelmalliseen minä-kuvaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:11"]
Tarkoitus oli todistaa, ettei ne tatuoinnit tänä päivänä ole kaikille mikään deal breaker naisillakaan. Heille on ottajansa, vaikka täällä aina muuta yritetään väittää. Tatuointi ei pilaa kenenkään arvoa ihmisenä. Silti ymmärrän, että se on ulkonäöllinen seikka, joka ei kaikkia miellytä. Ei minuakaan miellytä esim. lihavuus ja en siksi viehäty lihavista miehistä. Ap
[/quote]
En ole ns. pukumies (sellainen tulee pistettyä päälle ehkä noin puolenkymmentä kertaa vuodessa), ja nuorempana suosin vaatetuksessa repaleisia farkkuja ja nahkatakkeja. Ikä tekee kuitenkin tehtävänsä, ja ulkoasu on arkipäiväistynyt, kun en enää koe tarvetta todistella visuaalisesti kenellekään olevani mikään tietynlainen ihminen. Uskon, että nuorena otetuilla tatuoinneilla voi olla osin samanlainen merkitys kuin statement-pukeutumisella, niistä vain on myöhemmin vaikeampi hypätä ulos.
[/quote] Totta. Voi olla, voi olla olemattakin. Joillekin, kuten itselleni tatuoinnilla on kumminkin olemassa merkitys, joka ei tule muuttumaan myöhemminkään. Toiset tulevat katumaan, toiset ei. Jos tatuoinnin tehtävä on ainostaan todistella visuaalisesti jotain, silloin todennäköisesti voi käydä kaduttamaan. Ap