Käsittämätöntä miten moni hyväksyy pipon ja lenkkarit aikuisten kaupunkivatteeksi
Kommentit (21)
Itse kuljen potkukelkalla, pitkässä palttoossa ja toppahousuissa. Päässäni on talvibaskeri. Moikkaa kun tavataan!
t. Ei lapsellinen
Samaa mieltä. Jotain muutakin pitää noiden lisäksi olla päällä, tai aika jälkeenjäänyt kuva tulee muuten ihmisestä.
Jos vaaditaan hyväksymään ihmiset, jotka näyttää joltain lasten meikkipäältä ja/tai suttupaperilta shokkivärjättyine hiuksineen ja kilon rautaa kanssa, niin en kyllä ala kuuntelemaan lässytystä jostain lenkkareista ja piposta.
Uskomatonta tosiaan.
Kyllä jonkinlaiset housutkin pitäisi olla jalassa ja naisilla rintaliivit paitsi jos on vielä kiinteät niin sitten voi olla ilmankin.
Kävin tänään suositussa lounaspaikassa syömässä. Ihmettelin naisia, joilla oli tiukat trikoot korkealle vedettyinä lyhyen neuleen kanssa. Siis häpyhuulien väliin kurottuina olivat ne legginsit. Yhdellä oli sukkahousujen päällä sen verran lyhyet shortsit, että pakarat näkyivät. Mutta olen kyllä nähnyt 80-luvulla pelkässä korsetissakin liikkuvia.
Pipo ja lenkkarit ulkovaatteina ovat OK kaupungillakin liikkuessa olipa kyseessä mies tai nainen. Jos lähden ostoksille käytän sään mukaisia vaatteita. Tänään villaulsteria.
Käsittämätöntä miten vähän mua kiinnostaa ihmisten mielipiteet pukeutumisestani. 😂Alottajankin kannattasi hankkia itsetunto niin ei tarvitsisi elää ja pukeutua muita kuin itseään miellyttääkseen.
No joo, jos muuten on juhlavaatteissa, niin näyttäähän se oudolta, mutta siitäkin huolimatta, mitä väliä?
Itse ihmettelen ihmisiä jotka kummastelevat toisten pukeutumista. Puutteita oman elämän sisällössä?
No jos esim. helsingissä katsoo ihmisten pukeutumista, niin kyllä pipo ja lenkkarit on ihan sitä huippua.
On aloittajalla ongelmat 😂😂😂 Voimia 😂😂😂
Itse liikun paljon kävelemällä myös kaupungilla, pipo ja lenkkarit ihan asianmukaista pukeutumista. Ei haittaa toisten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
No joo, jos muuten on juhlavaatteissa, niin näyttäähän se oudolta, mutta siitäkin huolimatta, mitä väliä?
Kyllä minulla oli pipo päässä ja lenkkarit jalassa kun olin matkalla hautajaisiin. Vaihdoin vasta ennen kirkkoa nilkkurit lenkkarien tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta tosiaan.
Kyllä jonkinlaiset housutkin pitäisi olla jalassa ja naisilla rintaliivit paitsi jos on vielä kiinteät niin sitten voi olla ilmankin.
Ei ole koskaan ollut kiinteät, enkä viimeiseen kymmeneen vuoteen ole edes omistanut liivejä. Sitä ennen omistin vaan en käyttänyt sitten teini-iän (jolloin rinnat eivät silloinkaan olleet kiinteät vaan ei ole koskaan minua häirinnyt tippaakaan ja muiden näkemykset taas on minulle aivan yksi lysti) Ei vähempää voisi kiinnostaa lähes kuusikymppistä eukkoa mitä mun pitäisi ja mitä saisin jonkun mielestäsi tehdä. Ei kiinnostanut nuorena, ei kiinnosta nyt "vanhana". Kun katsos mun elämässä on aina ollut niin että vaan mun mielipiteellä ja mukavuudella on mulle merkitystä kun vaatteita puen päälleni.
Vaihtoehtoja ei ole paljoa. Varsinkaan miehille. Karvalakki luo juntin vaikutelman. Lierihatut on nyt vaan auttamattomasti spedejä.
Kävelen kaupungin läpi työmatkaani, en viitsi villakangastakissa ja nahkasaappaissakaan räntäsateessa tarpoa.
En muista edes nuorena olleeni kiinnostunut muiden kuin itseni pukeutumisesta. Ja pukeutuneeni vain sellaisiin vaatteisiin joista pidän. Millainen diagnoosi sinulla on? Jokuhan täytyy olla korvain välissä vialla jos muiden pukeutuminen noin ahdistaa?
En hae AP:n hyväksyntää, mutta kerron silti hänelle, että kävin tänään ns. Ihmisten ilmoilla paikatuissa collegehousuissa, pipo päässä ja halpiscrocsit jalassa. Oli mulla toki muitakin vaatteita, mutta luultavasti ap ei olisi tuominnut niitä.
Ja kiinnostus siitä, mitä muut mun vaatteista ajatteli oli tasan tarkkaan pyöreä 0.
Terveisin kohta 40v
Vatteeksi?