Biisi, jota olet viimeksi kuunnellut repeatilla?
Mitä biisiä olet viimeksi kuunnellut repeatilla? On siis vaan niin hyvä. Itsellä Hozierin Take me to Church
Kommentit (165)
Yhteen aikaan kuuntelin tosi paljon Petri Nygårdin Tää on niin tätä - biisiä. En kuunaan olisi uskonut, että toi mies tekis ikinä kappaletta jonka sanat saa miettimään syntyjä syviä ja elämää eri kantilta! Vaan niin sekin päivä nähtiin.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:45"] [quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:40"] Era - ameno [/quote] Kuuntelin tämän jokin aika sitten ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin ja tuli muistoja mieleen, hyvä biisi on. [/quote] Mä myönnän että kuulin ekan kerran tämän kingissä, pakko etsiä alkuperäinen ja rakastuin. T. Se joka tämän mainitsikin [/quote] Oletko kuullut Karl Jenkinsin Adiemuksen? Se on samoilta ajoilta kuin tuo Amenokin ja hieno biisi. [/quote] Ooooiiiiii!!!! Kiitos kiitos kiitos kiitos!!!! Oon pitkään taas ettiny ja miettiny tätä biisiä, vaan en oo muistanu nimeä esittäjästä puhumattakaan!!! Oiiih!!! Nyt ku pääsis autolla ajelemaan taas, tää on niin autoilu musiikkia kerrakseen, varsinkin ruuhka-aikaan! :) Pysyn tyynenä ja ilosena! :) Vielä IIIIIIIIIIIISO KIITOS sulle tästä!! :)
[/quote]
Eipä kestä, kiva jos kolahti. :)
Jari Sillanpään tämä uusin hitti
Joku käy vähän alapeukuttamassa kaikkia...
Tällä viikolla on soinut Aikuinen-Kyynelten lahti ja Antti Tuisku-peto on irti. Myös Tähdet Tähdet - ohjelman avausjakson kappaleiden esityksiä olen fiilistellyt youtubesta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:28"]Joku käy vähän alapeukuttamassa kaikkia...
[/quote]
Joku joka pahoittaa mielensä kaikesta musiikista.
Tätä olen kuunnellut viime päivinä paljon, Foo Fightersin Walking After You, varsinkin tämä single-versio. Pidän tästä enemmän kuin albumiversiosta.
Antti Tuiskun Peto on irti ja Robinin uusi single :DDDD Joskus kyseenalaistan itseni rankasti.
Tämä biisi on mulle kuin huumetta. En voi yksinkertaisesti lopettaa kuuntelemasta. Paras biisi ikinä:
Antti Tuisku - Peto on irti. Onneksi en ollut ainoa...
heh, toi Tuisku on kyllä hupaisa poika! Ihanan epävakava. Peukku meiltä täältä mettästä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:49"]
Antti Tuisku - Peto on irti. Onneksi en ollut ainoa...
[/quote]
Ekaa kertaa kun kuulin kappaleen, ajattelin sen olevan tosi huono ja ärsyttävä. Silti jokin saa kuuntelemaan sen uudelleen ja uudelleen. Vaikka en edelleenkään minään musiikillisena mestariteoksena ko. kappaletta pidäkään, niin jotain siinä on.
https://www.youtube.com/watch?v=-cUiIuuwWIk
Sillanpää lähtee elämän kevääseen. Sitä voi vaan peukuttaaaaaa............
uaaaaaaaaaaaaaaah ja sylkee vaihtuu...
lisää näitä! kertokaa.
Ed Sheeranin kappale, joka oli Hobitti 2:n lopussa. Siinä lauletaan "I see fire", joten veikkaan että nimenä voisi olla Fire tms., mutta en ole 100 % varma. Ihana ja kaunis, kuunnelkaa!