Biisi, jota olet viimeksi kuunnellut repeatilla?
Mitä biisiä olet viimeksi kuunnellut repeatilla? On siis vaan niin hyvä. Itsellä Hozierin Take me to Church
Kommentit (165)
[quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:38"]
Mitä biisiä olet viimeksi kuunnellut repeatilla? On siis vaan niin hyvä. Itsellä Hozierin Take me to Church
[/quote]
Tämä, paras bändi ikinä:
[/quote]
Olet täysin oikeassa!!! Mulla menee Fury tällä hetkellä repeatilla.
Viron euroviisibiisiä 2015. Elina Born ja Stig Rästa - goodbay to yesterday. Ihan sairaan ihana!!!
Placebon Song to say goodbye soi paljon kun olin masentunut.
Jenni Vartiaisen Terra koko levy menee ripiitillä kaikki työmatkat.
Kiitos tämän ketjun, nyt on sit tää viikonloppu menty Adiemuksen soidessa repeatilla! :D
Ukkoa alkaa kait jo vähän jurppimaan, mut so sad! Mua ei ja huomenna jatkuu saman kuuntelu kun autoilemaan lähden taas. :)
Kiitos vielä kerran oikein isosti hänelle kuka tämän biisin tänne toi esiin! :)
Tapani Kansa - Hafanana..... :D kaveri sanoi mua vanhaks kun kuuntelen tätä, oon vasta 23!
Harry Potterin soundtrackin yhtä biisiä...en muista nimeä. Hävettää.
Solju - Hold your colours.. Se on vaan niin ihana kappale. :) (livenä tosin järkyttävä)
pmmp - jeesus ei tule, oletko valmis
Paperi T -Reisnais, Beefheart & Aalto
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:40"]
Era - ameno
[/quote]
Kuuntelin tämän jokin aika sitten ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin ja tuli muistoja mieleen, hyvä biisi on.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:40"]
Era - ameno
[/quote]
Kuuntelin tämän jokin aika sitten ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin ja tuli muistoja mieleen, hyvä biisi on.
[/quote]
Mä myönnän että kuulin ekan kerran tämän kingissä, pakko etsiä alkuperäinen ja rakastuin. T. Se joka tämän mainitsikin
Samuli Edelmannin esittämää Kuuleeko yö -biisiä kuuntelin tauotta tuossa kun valvoin pari yötä. Oli vähän vaikeeta.
Ice cube -gangsta rap made me do it