Biisi, jota olet viimeksi kuunnellut repeatilla?
Mitä biisiä olet viimeksi kuunnellut repeatilla? On siis vaan niin hyvä. Itsellä Hozierin Take me to Church
Kommentit (165)
Sama kuin ap:llä, Hozierin Take me to church. En muista milloin viimeksi joku kappale olisi kolahtanut samalla tavalla. Ihana ääni, melodia, sanat, sanoma. Kaikki kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:18"]Alapeukutin kaikki suomiräp-wt-biisit sekä Tuiskun Peto on irti -pökäleen.
[/quote]
Miksi?
Mitkä kuuluu mielestäsi "suomiräp-wt-biisi" genreen?
Mäkin luukutin tuota Take me to churchiä muutama kuukausi sitten. Vieläkin se säväyttää, kun radiosta kuulee.
30 seconds to Mars -The Kill (Bury Me)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:14"]
Ice cube -gangsta rap made me do it
[/quote]
Thanks a lot. Nyt soi päässä!
Yelawolf Whiskey in a bottle. Ensin ei iskenyt ollenkaan, mutta sitten soikin repeatillä.
Fisherin Bourree, soi meillä live versiona kun lapsi harjoittelee tasokokeeseen. Kaunis ja tarttuva pikkukappale.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:24"]
Placebon Song to say goodbye soi paljon kun olin masentunut.
[/quote]
Pitää kirjoittaa, että soitin itse samaa kappaletta kerta toisensa jälkeen kun istuin yksin ruudun ääressä kykenemättä poistumaan kotoa. Ei se ainakaan auttanut, mutta hienohan se on. Toinen kestosuosikki noihin aikoihin oli mikä tahansa kappale Editorsilta, mutta erityisesti Bricks and Mortar.
Tällä hetkellä kun kirjoitan soi taustalla usein Bon Iver tai Gold Panda. Viime aikoina toistolla soinut Holocene. Nyt Ed Sheeran kun joku sen täällä mainitsi ja on viime kerrasta taas aikaa.
Mulla on nyt Spotifyssa AV-mammat niminen lista. Kiitti teille ;)
Loreenin uusin sinkku: Paper Light (Higher) IIIIHANA!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:02"]Mäkin luukutin tuota Take me to churchiä muutama kuukausi sitten. Vieläkin se säväyttää, kun radiosta kuulee.
[/quote]
Se koko pitkäsoitto on ollut tänään kokopäivän mulla soimassa AIVAN MIELETTÖMÄN UPEA EI AINUTTAKAAN TÄYTEBIISIÄ Tai EDES ETÄISESTI PASKAA RALLIA!
Mac Miller- under the weather