Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puretko kynsiä?

Vierailija
07.09.2023 |

Minä olen järsinyt kynteni niin lyhyiksi kun vaan saan purtua...kauheen näköset ja joka päivä pitää vähän piilotella käsiään kun käy kaupassa ym. Miten muilla? Nimimerkillä nainen 55 vuotta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuorempana tein noin mutta onneksi pääsin siitä eroon. Ei ollut helppoa mutta jotenkin onnistuin. Olen itse mies.

Vierailija
2/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään AP:ta väheksymättä; minusta on aina hieman ikävää nähdä nainen, jolla on purrut kynnet. Tulen siitä hieman surulliseksi, varsinkin jos hänellä on muuten kivannäköiset kädet niin ne kaltoinkohdellut kynnet säälittävät hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kiitos vastauksista..olen purrut kynsiä enemmän tai vähemmän koko ikäni...joskus jopa olen saanut kynnet kasvatetuksi mutta eipä mene kauan kun sormet on suussa. opin kynsien pureskelun äidiltä jolla oli myös rumat purrut kynnet.. luin jostain että ihmiset puree kynsiä stressissä tai jännityksessä. en tiijä .. en mä niin kauheesti jännitä mutta kaitpa se menee stressin puolelle sitten. -ap-

Vierailija
4/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu kiitos vastauksista..olen purrut kynsiä enemmän tai vähemmän koko ikäni...joskus jopa olen saanut kynnet kasvatetuksi mutta eipä mene kauan kun sormet on suussa. opin kynsien pureskelun äidiltä jolla oli myös rumat purrut kynnet.. luin jostain että ihmiset puree kynsiä stressissä tai jännityksessä. en tiijä .. en mä niin kauheesti jännitä mutta kaitpa se menee stressin puolelle sitten. -ap-

Ai, ikävä kuulla että sinulla on jo noin kauan ollut tuo huono tapa. Noin pitkään jatkuneena tuollaista tapaa voi olla aika hankalaa enää muuttaa. Mutta silti suosittelisin kokeilemaan!

Vierailija
5/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina purrut kynsiä ja sen vuoksi en halua pitää sormuksia tai rannekoruja, jotka kiinnittäisivät huomion käsiin. Vanhemmiten pureskelu on vähentynyt ja joskus on ihan pitkät kynnet, mutta niitäkään en koskaan lakkaa, annan vain olla. Eilen oli niin stressaava päivä, että illalla revin kaikki kynnet lyhyiksi telkkaria katsellessa ja nyt lähes itkettää, kun ovat niin kauhean näköiset. Onneksi kynnet kasvavat, mutta näyttävät rumilta muutaman viikon. Kynsienpureskelu on ihan kauhea piirre itsessä, kun muuten olen huoliteltu. En koe, että minulla olisi ollut mitenkään epätavallisen turvaton lapsuus tms, en tiedä mistä johtuu.

Vierailija
6/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, kun otin nätit geelikynnet. Aiemmin pureskelin.

Vierailija
7/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pureskellut kynsiäni. Vaivaan auttaneet tietoinen päätös pitää sormet pois suusta.

Vierailija
8/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina purrut kynsiä ja sen vuoksi en halua pitää sormuksia tai rannekoruja, jotka kiinnittäisivät huomion käsiin. Vanhemmiten pureskelu on vähentynyt ja joskus on ihan pitkät kynnet, mutta niitäkään en koskaan lakkaa, annan vain olla. Eilen oli niin stressaava päivä, että illalla revin kaikki kynnet lyhyiksi telkkaria katsellessa ja nyt lähes itkettää, kun ovat niin kauhean näköiset. Onneksi kynnet kasvavat, mutta näyttävät rumilta muutaman viikon. Kynsienpureskelu on ihan kauhea piirre itsessä, kun muuten olen huoliteltu. En koe, että minulla olisi ollut mitenkään epätavallisen turvaton lapsuus tms, en tiedä mistä johtuu.

Luultavasti se on vain opittu tapa. Sellaista on erittäin vaikeaa muuttaa. Mitä jos kokeilet saada käsille jotain muuta tekemistä. Vaikka jokin älypeli, pehmolelu tai vastaava?

Vierailija
9/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää, kun otin nätit geelikynnet. Aiemmin pureskelin.

Tuo on varmaan myös ihan toimiva keino! jos on varaa/aikaa käydä huollattamassa niitä niin mikä ettei. Se että ovat vielä nätit, on vielä plussaa.

Vierailija
10/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina oon purru ei haittaa

Vierailija
11/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en ikinä. Oksettaa ajatuskin jostain suussa pyörivistä kynnenpalasista.

Vierailija
12/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko välillä kun ei muutakaan syötävää.

Vierailija
13/13 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekokynnet kaupasta mutta kun on niin lyhyet omat kynnet ettei ne liimaukset kestä kun sekunnin. jatkan siis pureskelua.