Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
981/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xyz kirjoitti:

Tän viikon jakso oli ehkä tähän mennessä hauskin. Ohjelmatarjonta bachelorista temptation islandiin kyllä tarjosi hyvää materiaalia sohvisten kommentoitavaksi :D Tällä kertaa nauroin ääneen kun yksikseni ohjelmaa katsoin.

Oskun ja Juhanin kommentointi oli hupaisaa. Soilin vihjailu laiturista ja Jorman tiukan keskittynyt katse naurattivat myös. Jarnon reaktio bacheloriin oli sama kuin itselläni, kyllä siinä oksennus pyrki suuhun :D Ja rodeo-Sanna ja Jari oli myös suosikkeja.

Uusista tulokkaista tykkään Sannasta ja Pinjasta. Heidän jutuilleenkin saa nauraa ääneen. Osa on vähän hiljaisempia kuten ranualaiset, mutta heidän lakonisessa kommentoinnissaan on hetkittäin suorastaan jotain kaurismäkeläistä tunnelmaa :D

Mä niin tykkään tästä sarjasta :) En vaan koskaan pysty kattomaan sitä suorana ja yritän sitten vältellä "juonipalastuksia" etukäteen.

Nimimerkki xyz,  Rovaniemen pariskunta on Soile ja Jorma  (ei Soili) Uskon, että Soile saa laiturinsa tulevana kesänä.  Jorma ilmeisesti ajatteli, ettei siitä juttelu kuulunut illan ohjelmaan.  Myös he ovat olleet alusta saakka omia suosikkejani.  

Tuskin saa.

Jorma on just sellainen tyypillenen "haalitaan tavaraa ja suunnitellaan mutta mitään ei valmiiks saa" - tyyppi.

Tunnistan mieheni siitä.

Vierailija
982/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään tykkää siitä että tämä ihana hyväntuulinen ja hyväntahtoinen ohjelma halutaan pilata näillä negatiivisilla kommenteilla ja tylyttämällä ohjelmaan osallistujia.

Onko sohvisfaneille olemassa mitään vähän positiivisempaa foorumia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään tykkää siitä että tämä ihana hyväntuulinen ja hyväntahtoinen ohjelma halutaan pilata näillä negatiivisilla kommenteilla ja tylyttämällä ohjelmaan osallistujia.
Onko sohvisfaneille olemassa mitään vähän positiivisempaa foorumia?

Nyt kyllä pitää pyytää oikeasti anteeksi. En tarkoittanut olla negatiivinen, mutta ihmettelin vain, miten niin monet fanittavat tuota Jormaa ja Soilea, kun minä en heistä erityisemmin pidä eikä tuo heidän kommunikointinsa ole minusta hauskaa tai suloista, niin kuin kaikkien muiden sohviksien. En halunnut haukkua, mutta en vain itse löydä sitä samaa, mitä monet muut heissä näkevät. Ja tätä kommenttiani halusin lieventää sillä, että kerroin itse eronneeni tuollaisesta miehestä, joten voi ihan hyvin olla, että omat traumani vaikuttavat asiaan.

Vierailija
984/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas esim vähän ällöttää se täydellisyyspariskunta (istuu hienossa talossaan kylki kyljen, naisella lasit ja tukka nutturalla ja aina joku huopa siinä + teekuppi, hohhoijjaa... )

Mitääh?? :D Mikä niissä on siis ongelma, silmälasit? Tai se että heillä on sohvalla huopa? Tai he juo teetä? :D

Ymmärrän pointin, siis sen että ärsyttää aina se sama asetelma. Kun se on selkeesti niin tarkkaan harkittu, aseteltu. Siit puuttuu sellainen luonnollisuus. Mies tosin usein röhnöttää siinä löysänä.

No mut heiii, ainakaan ei ole enää sävysävyyn asut kuten aikaisemmin. :)

Vierailija
985/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, onko Jari ja Sanna naimisissa vai seurusteleeko vaan? En oo oikein saanut selville. Jari on jotenkin hauska, ei ihan perinteinen mies. Jos ei paremmin tietäis, niin vois luulla jopa homoksi. En tarkoita pahalla, jokainen on sellainen kun on ja ihanaa kun Jari ja Sanna on löytäneet toisensa.

Vierailija
986/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään tykkää siitä että tämä ihana hyväntuulinen ja hyväntahtoinen ohjelma halutaan pilata näillä negatiivisilla kommenteilla ja tylyttämällä ohjelmaan osallistujia.Onko sohvisfaneille olemassa mitään vähän positiivisempaa foorumia?

Nyt kyllä pitää pyytää oikeasti anteeksi. En tarkoittanut olla negatiivinen, mutta ihmettelin vain, miten niin monet fanittavat tuota Jormaa ja Soilea, kun minä en heistä erityisemmin pidä eikä tuo heidän kommunikointinsa ole minusta hauskaa tai suloista, niin kuin kaikkien muiden sohviksien. En halunnut haukkua, mutta en vain itse löydä sitä samaa, mitä monet muut heissä näkevät. Ja tätä kommenttiani halusin lieventää sillä, että kerroin itse eronneeni tuollaisesta miehestä, joten voi ihan hyvin olla, että omat traumani vaikuttavat asiaan.

Ja näköjään vieläkin meni pieleen. :D Eli en tarkoittanut, että heissä olisi mitään vikaa. En vain pidä heistä yhtä paljon kuin muut katselijat tai yhtä paljon kuin pidän muista sohviksista.

Vierailija
987/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään :

- kenen luo menisit mieluiten kylään ja miksi?

- kenen luo et menisi mielellään ja miksi?

Vierailija
988/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään :

Mielellään menisin niiden uusien naisystävysten luo, niiden joilla ei ole eläimiä. Vaikuttavat hauskoilta ja luonnollisilta ja luulen, että tulisimme ihan hyvin juttuun.

Sen homoparin luo en menisi mielellään, vaikka pidänkin heistä tosi paljon, mutta jännittäisi että ne katsoisi mua kummeksuen ja pyörittelisivät silmiään jne. :D en tiedä olisiko paljoa keskusteltavaa?

Vierailija
989/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, onko Jari ja Sanna naimisissa vai seurusteleeko vaan? En oo oikein saanut selville. Jari on jotenkin hauska, ei ihan perinteinen mies. Jos ei paremmin tietäis, niin vois luulla jopa homoksi. En tarkoita pahalla, jokainen on sellainen kun on ja ihanaa kun Jari ja Sanna on löytäneet toisensa.

Miksi alapeukut?

Vierailija
990/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään :

Tuo on paha, että kenen luo menisin... jännitän niin paljon uusia ihmisiä ja kukaan ei ohjelman perusteella vaikuta sellaiselta, jonka kanssa juttua riittäisi ja jonka kanssa voisi kaverustua. Ehkä kuitenkin ne Espoolaiset naiskaverukset.

En menisi nörttiparin luo. En jaksa sellaista ainaista negatiivisuutta ja jatkuvaa sarkastista läppää.

Vierailija
991/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Sivu tai kaks aikasemmin just oli puhetta, eivät siis ole pari vaan kaverukset. Ja Jari on tosiaan homo. Hauska tyyppi, välillä mukana Aallon Dynastiassa joka on mun aamuradio-ohjelma.

Vierailija
992/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään :

Hauska ajatusleikki! :)

Mieluiten menisin varmaankin Sannan ja Pinjan luokse, tai ranualaisten tai rovaniemeläisten. Tai pitäiskö sanoa, että näiden kanssa uskaltaisin ehkä puhuakin jotain! :) Jari ja Sanna, Osku ja Juhani sekä Jarno ja Perttu ovat kyllä ehdottomia suosikkejani, mutta ovat kaikki niiin erilaisia kuin itse olen, että ei taitaisi juttu luistaa heidän seurassa.

En menisi varmaankaan aggreperheeseen, koska hieman pelkään heitä. :) Tai oululainen pariskunta Jari ja Linda, koska ovat ilmiselvästi ns. Parempia Kemppaisia, että en osaisi olla heidän seurassa luonnollinen. Ovat molemmat ilmeisesti opettajia, sekin voisi selittää aversion heitä kohtaan! :) Myöskään Iidalle ja Nellille en menisi, vaikka ovatkin ihan hulvattomia, mutta eipä olisi kyllä mitään yhteistä heidän kanssaan.

Tässä sarjassa ei ole koskaan ollut sellaista tyyppiä, josta en pitäisi! Kaikissa henkilöissä on jotain tuttua, jotain mikä muistuttaa jonkin tuntemani ihmisen käytöstä tjs. Harmi, kun ei ole enää kuin muutama jakso tätä kautta jäljellä!

Vierailija
993/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään tykkää siitä että tämä ihana hyväntuulinen ja hyväntahtoinen ohjelma halutaan pilata näillä negatiivisilla kommenteilla ja tylyttämällä ohjelmaan osallistujia.Onko sohvisfaneille olemassa mitään vähän positiivisempaa foorumia?

Ja näköjään vieläkin meni pieleen. :D Eli en tarkoittanut, että heissä olisi mitään vikaa. En vain pidä heistä yhtä paljon kuin muut katselijat tai yhtä paljon kuin pidän muista sohviksista.

Aivan ihanaa. Sinähän paranet ihan silminnähden.  Sohvaperunat ohjelma kuvaakin jo esittelyssä: Entäs jos tv katselisi meitä.  "Psykologisesti ajatellen"  ohjelmassa mukana olevista taitaa löytyä monelle oma peilikuvansa.  Jormakin on juuri niin suomalainen kuin vain voi olla.  En ole yllättynyt, että sinullakin on vastaavanlainen "jurrikka" ollut puolisona.  Palstan keskustelu kyllä kuivuu kokonaan, mikäli me menemme liikaa sohvisten persooniin. En ainakaan itse haluaisi löytää mielipiteissä pelkkää mollausta. Otetaan heidät ohjelman tähtinä. Jotkut taitavat jäädä hyvin katsojien mieleen joten siitä sitten jatkavat julkkiksina :) 

Vierailija
994/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki Sohvaperunoiden katselijat! Itse katsoin ohjelmaa tällä viikolla ensimmäistä kertaa, ja mieleen jäi mies ja nainen Helsingistä. Osaako joku sanoa, että ovatko he pariskunta? Ihanaa jos olisivat. Kiitos asiallisista vastauksista.

Vierailija
995/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannes viesti!

Jee!

Vierailija
996/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi kaikki Sohvaperunoiden katselijat! Itse katsoin ohjelmaa tällä viikolla ensimmäistä kertaa, ja mieleen jäi mies ja nainen Helsingistä. Osaako joku sanoa, että ovatko he pariskunta? Ihanaa jos olisivat. Kiitos asiallisista vastauksista.

Ihanko oikeasti kuvittelet olevasi hauskakin? Eiköhän jo riitä tätä kysymystä? On siinä ihmisellä pienet piirit, jos tarttee tällaiseen keskusteluun tulla tämänkaltaisella tavalla trollaamaan...

Vierailija
997/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neljästi n. viimeisen neljän sivun aikana ihmetelty lainkaan aiempaa ketjua lukematta ovatko Sanna ja Jari pariskunta...

Vierailija
998/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää naiset, joista toiseella retromekko päällä, ovat hauskoja. Agreperhe on mukana, että saadaan keskustelua aikaiseksi. Selvästi ohjelmaan etsitty erilaisia rooleja, ettei olisi niin tasaista ja harmonista.

Vierailija
999/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvä jakso, kivoja ohjelmia. Voi kun kausi jatkuisi pidempään ja jaksot olis pidempiä. Muumilakanaparikaan ei enää ärsytä. En kyllä ymmärrä mikä siinä Huvila ja huussi -muutoksessa sai aggre-perheen suivaantumaan. Tuli liian hieno ja nyt siellä ramppaa lapsenlapset? Nauratti kun Soile yritti vihjailla Jormalle mökkilaiturista ym. ja haki reaktiota Jorman ilmeistä, jotka pysyi neutraalina. Ihanaa juustokakkua oli taas pöydällä.

Olen ilmeisesti vähän erilainen, kun kaikki niin hehkuttavat Jormaa ja Soilea, kun minua heidän pätkänsä vain ärsyttävät. Juuri tuo, kun Soile innostui niistä ikkunoista ja laitureista, niin toinen vain mököttää mykkänä tai vänkyää vastaan, eikä yhtään lähde mukaan suunnitteluun ja unelmointiin. Joka kerta tuntuu olevan jotain erimielisyyttä ja suorastaan vähättelyä tuossa heidän kommunikoinnissaan.

nim. tuollaisesta mykästä murahtelijamiehestä eronnut

Minusta tuo pariskunta on tyypillinen suomalaispari. Tunteita ei näytetä suuresti, mutta rakastavat toisiaan kympillä. Ensi kesänä Jorma rakentaa laiturin kaikessa hiljaisuudessa ja loppukesästä laiturilla syödään Soilen leipomaa mustikkapiirakkaa, itse kerätyistä mustikoita, totta kai!

Vierailija
1000/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vastata?