Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Apua, montako jaksoa tätä enää tulee?
Tämä oli 7/10, eli jo pitkäperjantaina tulee viimeinen jakso. En ymmärrä, miksi kaudet on niin lyhyitä.
Juhanista ja Oskusta oli haastattelu Turun Sanomissa. Siinä sanottiin, että Osku elää perheenisän arkea. Muistan, että viime vuonna tässä samassa ketjussa spekuloitiin, että Osku olisi "hylännyt" pienen lapsensa, mutta ei hän sitten ole ollut sinkku silloinkaan.
Alkaako sohvaperunat vähän vetelemään viimisiään. Vähän pliisuksi tullut ohjelma ja junnaavaksi. Vai leikataanko siitä kaikki "terävimmät" kommentit pois. Homppeli pariskunta joilla se dalmantialainen, jari ja sanna, nuoret blondi kaverukset ja sitten ne kaks jäpikkää jotka ovat kaveruksia sekä rovaniemen pariskunta keittiössä ovat hyviä. Enempää sohviksia ei oikeestaan tarvitsisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iidalla tai nellillä lapsi?
Ei pk-seudulla kellään ton ikäsellä ole lapsia. Paitsi wt:llä.
T. N24 Helsingistä
Minkä ikäisiä ne muka on kun näyttävät parikymppisiltä, mutta puhuvat lapsuudestaan 80-luvulla:o
"Miksi sinä menet pakoon minua? Minä olen sinun rakas vaimo". Alan lämmetä Micille ja Maiccille :D (vaikka kirjotustyyli edelleen sattuu silmiin.)
"Meitä olis täällä neljä pönttöä. -Mut mä en ainakaan mee mihinkään puuhun roikkumaan." Voi ukkikset :´D
Tässä jaksossa lähti loistavia lauseita, sai todellakin nauraa.
Ensi jaksoon kaipaisin dokumenttia Opri ja Oleksi, jos se vain tulee uusintana tv:stä. Kertoo siis vanhustentaloista ja oli todella hyvä dokkari, Sohviksilta tulis varmasti hyviä kommentteja ja olis mielenkiintosta nähdä reaktiot, kun koskettavakin oli. Erityisesti nuorten ja agreperheen osalta.
Siis pakko nyt kysyä, kun vasta eilen katoin elämäni ensimmäistä kertaa Sohvaperunoita, että oliko ne nuorehko mies ja nainen pariskunta? Siis missä se nainen istui karvahattu päässään yhessä vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Viimejaksossa huomas, kuinka se mies yritti olla vähän neutraalimpi, koitti vähän "tasoitella" vaimonsa kommentteja ja löytää kultaista keskitietä. Samalla naama alkoi vähän punottaa, ja huomasi ettei se ihan sitä ominta itseään ollut, mutta tsemppiä ja propsit yrityksestä! Onkohan vähän kuullut kommenttia jostain, että agreperheeksi kutsutaan :D "Että vaikka tää ei MEILLE Sovi niin kiva heille" tms (en nyt muista tarkkaa kommenttia)
Ja lapsi kommentoi äitinsä kiroilua :D On luettu av:ta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä akkojen paskaohjelmia taas tänään. Tulis jotain national geographix ohjelmia.
Laita kanavalle 20. Sieltä tulee.
Agreperheen vanhemmat ovat perusvittuuntuneita negatiivisiä kaikelle ja kaikkille kateellisia. Lapset ovat ihania, iloisia ja reippaita. Onko edes tuon parin aikaansaamia?
Nainen naama aina norsunvitulla ja ukko yksinkertainen tyhjäkatseinen tomppeli.
Kuinka noi vanhemmat ovatkin keränneet noin paljon vihaa sisälleen? Voikun edes noi ihanat pojat säästyis tuolta vanhempiensa asenteilta.
Olipas hyvä jakso, kivoja ohjelmia. Voi kun kausi jatkuisi pidempään ja jaksot olis pidempiä. Muumilakanaparikaan ei enää ärsytä. En kyllä ymmärrä mikä siinä Huvila ja huussi -muutoksessa sai aggre-perheen suivaantumaan. Tuli liian hieno ja nyt siellä ramppaa lapsenlapset? Nauratti kun Soile yritti vihjailla Jormalle mökkilaiturista ym. ja haki reaktiota Jorman ilmeistä, jotka pysyi neutraalina. Ihanaa juustokakkua oli taas pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Agreperheen vanhemmat ovat perusvittuuntuneita negatiivisiä kaikelle ja kaikkille kateellisia. Lapset ovat ihania, iloisia ja reippaita. Onko edes tuon parin aikaansaamia?
Kuinka noi vanhemmat ovatkin keränneet noin paljon vihaa sisälleen? Voikun edes noi ihanat pojat säästyis tuolta vanhempiensa asenteilta.
Ettei vaan suakin peilistä katso *lisää tähän joku käyttämäsi termi*?
Onks toi enää asiallista keskustelua sulle vieraista ihmisistä? Aikamoista ryöpytystä, ei kaikkeen tarvitse reagoida. Jos tuntuu että joku tosielämässä tai muuten yrittää myrkyttää sun mielen omalla katkeruudellaan, just let it go. Voi jättää sanomatta, voi jättää kirjoittamatta, voi vaan katsoa ja unohtaa. Negatiivista ei kannata kerätä itseensä eikä laittaa sitä kiertämään. Noillekin sohvaperunoille voi nauraa, "ei voi olla totta, kaikenlaisia sitä löytyykin". Ja se siitä.
Voi vitsi tuo Juhani on ihana. Ihanat kasvot, hyvä huumoritaju, mukava vartalo, kiva parta, sanavalmis, asuu ihanimmalla alueella Turus. Voi miksi minä muutinkaan sieltä pois. Oli mukava huomata, ettei Juhanikaan tykkää Tempation islandin tytöistä:)
Olen siis Juhania vanhempi, et en tietenkään häntä sais, mutta näyttää olevan kivannäköisiä miehiä Turussa. Nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas nyt oli tosi mukavia pätkiä lapsiperheestä. Äiti leikitteli lapsen kanssa radiota jne.
Ymmärsin Huvila ja huussi -pointinkin. Tykkäsivät itse yksinkertaisemmasta mökkityylistä ja lopputulos ohjelmassa oli hyvin luksusmainen. Tietynlainen idyllisyys ja kotoisuus siis katosi, vaikka ihan kaunista jälkeä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Siis pakko nyt kysyä, kun vasta eilen katoin elämäni ensimmäistä kertaa Sohvaperunoita, että oliko ne nuorehko mies ja nainen pariskunta? Siis missä se nainen istui karvahattu päässään yhessä vaiheessa?
Jari ja Sanna ovat kavereita.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinä menet pakoon minua? Minä olen sinun rakas vaimo". Alan lämmetä Micille ja Maiccille :D (vaikka kirjotustyyli edelleen sattuu silmiin.)
"Meitä olis täällä neljä pönttöä. -Mut mä en ainakaan mee mihinkään puuhun roikkumaan." Voi ukkikset :´D
Tässä jaksossa lähti loistavia lauseita, sai todellakin nauraa.Ensi jaksoon kaipaisin dokumenttia Opri ja Oleksi, jos se vain tulee uusintana tv:stä. Kertoo siis vanhustentaloista ja oli todella hyvä dokkari, Sohviksilta tulis varmasti hyviä kommentteja ja olis mielenkiintosta nähdä reaktiot, kun koskettavakin oli. Erityisesti nuorten ja agreperheen osalta.
Mici ja Maicci ovat kiva lisä. Maiccin nauru on aivan valloittavaa hykerrystä. :D
Se rovaniemen isäntä voisi kyllä rakentaa vaimolleen sen laiturin :)
Terkkuja etelä- suomesta :) !
Vaikka vähän aina huvittaakin Micin ja Maicin vaivaantunut tunnelma, pakko sanoa, heillä näyttäisi olevan ihana parisuhde. Paljon tuollaisia höpsöjä omia juttuja heillä, kuten se pehmolelu ja lottoaminen. Sohvisten Instagram-tililtä on myös hauska seurata heidän kahdenkeskeisiä puuhastelujaan, kuten hiihtoretkellä käynti vähän aikaa sitten. Pysyisipä omakin suhteeni tuollaisena loppuun asti. <3
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi tuo Juhani on ihana. Ihanat kasvot, hyvä huumoritaju, mukava vartalo, kiva parta, sanavalmis, asuu ihanimmalla alueella Turus. Voi miksi minä muutinkaan sieltä pois. Oli mukava huomata, ettei Juhanikaan tykkää Tempation islandin tytöistä:)
Olen siis Juhania vanhempi, et en tietenkään häntä sais, mutta näyttää olevan kivannäköisiä miehiä Turussa. Nykyisin.
Juhani on hauska ja nokkela, seuraan sekä instassa että Twitterissä. Mutta minun makuuni on ihan liikaa tatuointeja ja ihan liikaa partaa. Muuten oikein kivan oloinen mies, ekstrabonus kauniista silmistä.
Se agreperheen mutsi jakso "leikkiä" tasan 2 sekunttia poikansa kanssa, kun jo väänsi nenästä sulkeakseen pojan laulaman laulun kommentilla: mä en jaksa kuunnella tota. Just.
Turha ottaa nenuunsa arvosteluja täällä. Ihmisethän arvostelevat juuri sellaista minkälaisen kuvan itsestään antaa. Turha kiukutella peilille jos naama on vino.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutuksia? Tänne ei ilmeisesti tarvita uusia katsojia keskusteluun mukaan. Ihme porukkaa.
Viimejaksossa huomas, kuinka se mies yritti olla vähän neutraalimpi, koitti vähän "tasoitella" vaimonsa kommentteja ja löytää kultaista keskitietä. Samalla naama alkoi vähän punottaa, ja huomasi ettei se ihan sitä ominta itseään ollut, mutta tsemppiä ja propsit yrityksestä! Onkohan vähän kuullut kommenttia jostain, että agreperheeksi kutsutaan :D "Että vaikka tää ei MEILLE Sovi niin kiva heille" tms (en nyt muista tarkkaa kommenttia)