Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
1021/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei onko Jarin ja Sannan välillä jotain muutakin kuin pelkkää ystävyyttä?

Siis eiks ne oo muka pariskunta?

Oon kattonut kaikki kaudet ja pitänyt itsestään selvänä, että on. Älä nyt vaan sano, että ei ois :D

No sitähän mä just kysyin. Eikä kukaan oo vastannu. >:(

Lisään vielä, että sopisivat hyvin yhteen kyllä, että sen puolesta. <3

Vierailija
1022/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonut kaikki kaudet ja pitänyt itsestään selvänä, että on. Älä nyt vaan sano, että ei ois :D

No sitähän mä just kysyin. Eikä kukaan oo vastannu. >:(

Kukaan ei vastaa (enää) jatkossakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, onko Jari ja Sanna naimisissa vai seurusteleeko vaan? En oo oikein saanut selville. Jari on jotenkin hauska, ei ihan perinteinen mies. Jos ei paremmin tietäis, niin vois luulla jopa homoksi. En tarkoita pahalla, jokainen on sellainen kun on ja ihanaa kun Jari ja Sanna on löytäneet toisensa.

Ei serustele, ovat ystäviä.

Vierailija
1024/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Jormasta ja Soilesta, ja heidän keittiössään viihtyisin varmaan parhaiten. Jormassa on paljon samaa kuin omassa isässäni, ei paljon puhu, mutta osaa silti olla hauska, ja vaikkei ole mikään lepertelijä niin rakastaa koko perhettä ja näyttää sen omalla tavallaan.

Joku kuvailikin hyvin että heidän välillään on sellaista turvallista toveruutta ja kumppanuutta.

Mä haluaisin pelata sellaista peliä, että jokaisen pitää keksiä jotakin positiivista kaikista sohviksista!

Vierailija
1025/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas esim vähän ällöttää se täydellisyyspariskunta (istuu hienossa talossaan kylki kyljen, naisella lasit ja tukka nutturalla ja aina joku huopa siinä + teekuppi, hohhoijjaa... )

Mitääh?? :D Mikä niissä on siis ongelma, silmälasit? Tai se että heillä on sohvalla huopa? Tai he juo teetä? :D

ÄÄh, ne oli enemmänkin tuntomerkit millä yritin selvittää ketä tarkoitan, kun en niiden nimiä muista :,D 

Mua vaan vähän ällöttää se täydellisyys-vaikutelma. Ja kun välillä se nainen lässyttää ärsyttävästi. Ja viimeksi kommentoi jotain että miten tuo olisi täydellinen puoliso heidän pojille.. öh? Äippäkö ne puolisot valitsee, kun niidenkin pitää olla täydellisiä ja äidin maun mukaisia....  En niitäkään vihaa tai mitään; ettenkö kestäis katsoa. Mutta ei vaan ole mun tyylisiä ihmisiä ollenkaan. :) Sinänsä kiva että on paljon erilaisia ihmisiä mukana, minusta se on tämän ohjelman suola. 

Eiiiiih :D Poikiahan äiti siinä nimenomaan ajatteli. Eikö sulla soinut mikään missään, vaikka bachelor-muijan nimi oli Ninja? 

Ei :) no ymmärsin sen kommentin sitten väärin, pyydän anteeksi. :)

Vierailija
1026/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, onko Jari ja Sanna naimisissa vai seurusteleeko vaan? En oo oikein saanut selville. Jari on jotenkin hauska, ei ihan perinteinen mies. Jos ei paremmin tietäis, niin vois luulla jopa homoksi. En tarkoita pahalla, jokainen on sellainen kun on ja ihanaa kun Jari ja Sanna on löytäneet toisensa.

Ei serustele, ovat ystäviä.

Aijaa... miksköhän ei? Sopisivat toisilleen.

Vierailija
1027/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja Jari eivät seurustele. Kumpikin sinkkuja, Sanna hetero, Jari homo.

Jari on mun suosikki sohviksista <3 😘

Vierailija
1028/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se Jarin homous onkin pelkkää kulissia ja se seurustelee kuitenkin Sannan kanssa, mutta haluavat vain suojella suhdettaan julkisuudelta?

Vierailija
1029/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ne on kaikki käyny täällä lukemassa juttuja itsestään, poisluettuna ehkä ukkiskerholaiset ;) En ole ennen esim sen Lindan nähnyt pitävän päällään tuollaista, mikä se oli, joku fleece-paita? Ettei ainakaan hienostelusta päästäis syyttämään? Ranuan tyttö ei enää juur puhua pukahda ja yrittää suitsia äitinsä juttuja. Muumilakanamies on myös ollut huomattavasti säyseämpi kuin alussa oli. Yms yms. Itteeni hieman on ruvennut ärsyttämään sen Ollin äidin käytös. Kaikki pyörii koko ajan pojan pienenkin ilmeen tai ynähdyksen ympärillä... mitään muuta ei tunnu kerkiivän, kun poikaansa vahtimaan, että jos vaikka pääsis mainitsaemaan. Mutta yleisesti tykkään kaikista sohviksista ja toivon, että uskaltaisivat vaan olla omia itsejään eikä liikaa miettiä palautetta.

Vierailija
1030/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi pissiksen oloista likkaa on kyllä koomisimmat. Istua könöttävät valkoisessa huoneessa, muutama vaalena harmaa tyyny on antamassa hieman väriä, raplaavat kännyköitään itsetietoinen ilme naamallaan, kommentit on alentuvia, tietomäärä nolla. Hauska esimerkki itsestään liikoja luulevista tyypeistä, varsinkin kun vertaa niihin rempseisiin, hipahtavan hipsahtaviin mimmeihin tai Turun poikiin, joilta välillä kuulee fiksujakin kommentteja.

Vierailija
1031/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun oon just ruvennu tykkää niistä enemmän. Se toinen tietää paljonkin, toinen sitten ei niinkään... Mutta esim se ratsupoliisi-ohjelman kommentointi oli niiltä minusta ihan huippua :D

Vierailija
1032/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin pelata sellaista peliä, että jokaisen pitää keksiä jotakin positiivista kaikista sohviksista!

Selvä, täältä pesee:

Ukkikset: Leppoisia, mutta samalla tomeria. Minusta on kiinnostavaa kuulla ikäihmisten ajatuksia tv-ohjelmista, koska itselläni ei ole enää isovanhempia elossa eikä muitakaan senioreja lähipiirissä. On myös kiva kuulla ukkiskerhon ruokailuista, harrastuksista ja kevätristeilysuunnitelmien etenemisestä.

Jari ja Sanna: Tykkään heidän huumorintajusta ja oivaltavista kommenteista. Fiksua ja kepeää seuraa. Molemmilla ilmeikkäät kasvot. Jarilla menee ihanasti silmät sikkuralle kun hän nauraa :) Huomaa, että viihtyvät yhdessä.

Marja ja Eija: Pidän siitä, etteivät turhia hölise. Äiti katsoo hauskasti tytärtään kun on sanonut jotain, hakee reaktiota. Kotoisa fiilis. Kevätverhojen vaihto, naapurin lenkkeilykaveri, keskusgrillin kuulumiset sekä muistelut Hillamarkkinoiden vuosien takaisista julkkisvieraista lämmittää :)

Osku ja Juhani: Fiksun oloisia, huumorintajuisia heppuja, joilla viipyilevää, analysoivaa keskustelua. Nasevia kommentteja. Heillä on ihana ystävyyssuhde. Aloin lämmetä Turun murteelle heidän ansiostaan pari vuotta sitten. Plussaa siitäkin, että suhtautuvat myötämielisesti mm. seksuaalivähemmistöihin ja kasvissyöntiin :)

Iida ja Nelli: Ihanan huoletonta kommentointia, jossa ei välitetä siitä, että välillä voi tulla sammakoita suusta. Ei pantata hölmöjäkään kysymyksiä. Loistavia lähikuvia ilmeistä. Hauskan höpsöjä, välillä jompi kumpi yllättää hyvällä yleistiedollaan. Tykkään heidän huumorista.

Jani ja Linda: Rennon ja lämpimän oloisia ihmisiä. Kaunis talo. Mukavaa keskinäistä piikittelyä ja huumoria. Miehellä rempseitä kommentteja välillä. On vähän ikävä Janin poninhäntää. Avarakatseisiä ja sivistyneitä, olematta tiukkapipoja. Linda innostuu sisustus- ja remppaohjelmista, Janin "kauhuksi".

Sanna ja Pinja: Hauskaa, pirteää ja oivaltavaa kommentointia. Pystyvät nauramaan myös itselleen. Pinjalla usein värikkäitä sukkahousuja. Sujuvasanaisia, nopeita reagoimaan. Yllättävän viihdyttäviä.

Jorma ja Soile: Kotoisa tunnelma, ihania leivonnaisia, kalaruokia, muumimukeja ja tuuheahäntäinen Ismo-kissa, jolle Jorma heltyy välillä tarjoamaan kermavaahtoa. Sympaattinen pariskunta. Välillä murinaa, pientä kinastelua, jotka luo aitouden ja tuttuuden tunnelmaa. Loistavia ilmeitä lähikuvissa. Mieleen on jäänyt aiemmilta kausilta Miljonäärivisailun jakso, jossa konduktööri-Taavi pääsi pitkälle ja varsinkin Soile myötäeli antaumuksella kisan etenemistä. Soilelta nähtiin jännitysilmeitä, pieniä tuuletuksia ja jopa onnesta kostuvia silmäkulmia.

Vierailija
1033/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Ja jatkuu (ei mahtunut yhteen viestiin):

Muumilakanapariskunta eli Jussi ja Aiju: Sängyssä tv:n katselu luo kodikkuutta. Onhan ne lakanat tosi symppikset. Aiju on ihanan tyttömäinen ja innostuvaa sorttia. Jussin näsäviisas puhetyyli on oikeastaan ihan hauska. Tuntuvat viihtyvän hyvin yhdessä, halailevat, koskettelevat, jne. Virkistävän erilainen pari.

Perttu ja Jarno: Jarnon suusta tulee mahtavia sutkautuksia. Miettii sellaisia asioita, joita itselleni ei välttämättä tulisi mieleenkään, mutta omakin kiinnostus herää. Kiroilee paljon, mutta jotenkin ihana, kuiskaileva ääni. Paljon humoristista ammatinvalintapohdintaa doulasta ratsupoliisiksi ja eläinlääkäriksi. Perttu on järjen ääni ja tasoittelee välillä Jarnon puheita, luoden huvittuneen lämpimiä katseita ja pieniä helliä kosketuksia. Heillä on ihana Ben-koira.

Tanja ja Sannis: Kotoisa tunnelma heidänkin sohvallaan. Pirteän väriset hiukset. Tykkään heidän murteestaan. Ihan sympaattisia, eivät useinkaan kommentoi mitään negatiivista, mikä on kiva. Söpöt bulldoggit ja kissa.

Mici, Maicci ja Päcci: Leppoisaa jutustelua. Mici on välillä vähän ujona tai vaivaantunut kameroista, mutta ovat sympaattinen ja lämminhenkinen pari. Huomaa, että tykkävät kovasti toisistaan ja heillä on omat keskinäisethuumorijuttunsa. Maicilla on ihana nauru.

Eila, Minna ja Olli: Eilalta tulee hauskoja juttuja ja teräviä oivalluksia. Nauravat paljon yhdessä ja pystyvät nauramaan myös itselleen. Olli viettää paljon aikaa puhelimellaan, mutta osallistuu silti pienillä hymyillään, satunnaisilla repeämisillään, muutamilla kommenteillaan tai silmien pyörittelyllä rempseän naiskaksikon "noloille jutuille". Tosi kiva, että ohjelmassa on mukana Ollin kaltainen teini-ikäinen poika. Tämäkin pottuyksikkö on oikein mukava ja kotoisa.

Laura, Ville, Akseli ja Aamos: Kiva, että seuraavat tv:tä koko perheen voimin (paitsi vanhin poika puuttuu?). Aamos hurmaa hauskoilla jutuillaan ja kinkkisillä kysymyksillään. Lauralla on nätti lauluääni. Mukava seurata välillä ohjelmassa näkyviä isän, äidin, Aamoksen ja Akselin leikkihetkiä. Perheeseen kuuluu suloinen koira ja kissa. Temperamentisilta vanhemmilta tulee välillä hyvinkin suoraa palautetta ohjelmista ärräpäineen, mikä on mielestäni viihdyttävää :) Kiva, että ohjelmassa on monenlaista väkeä!

Vierailija
1034/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kiitos ihanista positiivisista jutuista, peesaan joka sanaa! :)

Vierailija
1035/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiättekö et onko ne jari ja sanna naimisissa tai suhteessa?

Vierailija
1036/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiiättekö et onko ne jari ja sanna naimisissa tai suhteessa?

Ei helvakko, ettekö lue aiempia kommentteja ollenkaan? Jari on H O M O joten eivät ole naimisissa eivätkä edes seurustele. Alkaa ärsyttää..

Vierailija
1037/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on tarve pilata positiivinen ketju. Trolleista pääsee eroon kun niitä ei ruoki. Harvempi jaksaa jatkaa kun ei saa huomiota. Ja ne jotka jaksaa (vastailevat itselleen) voi silti jättää ilman ruokaa.

Toisi kiva kuvailu sohviksista. Oon samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
1038/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivisesti kuvailit sohviksia viestit 1053 ja 1054! Kiitos <3

Vierailija
1039/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan puhu kertojaäänen välispiikeistä? Mun mielestä ne on tosi hauskoja juttuja sohviksista ja kun se vielä kertoo kaikki asiat niin vakavalla äänellä :DD jotku tutut kuulostaa ihan piilovttuilulta kuten oisko ollu Juhanin miesflunssan maininta jne

Vierailija
1040/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi.  Ootko sä pikkaisen yksinkertainen? No ei se mitään, maailmaan mahtuu kaikenlaisia.  Toisto ei ilmeisesti olisi pahitteeksi.  Aloitapa katsominen ihan alusta uudelleen. Tai tutustu sohvisten esittelyyn Ylen sivujen kautta.  Siellä he ovat myös Jari & Sanna.  Saatat olla vihreänä kateudesta kun näet kuinka paljon he rakastavat toisiaan.  Et ehkä koskaan tule kokemaan itse vastaavaa, mutta älä katkeroidu. Niin se vaan joskus menee 💋.  Haleja sulle :)