Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
961/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi tuo Juhani on ihana. Ihanat kasvot, hyvä huumoritaju, mukava vartalo, kiva parta, sanavalmis, asuu ihanimmalla alueella Turus. Voi miksi minä muutinkaan sieltä pois. Oli mukava huomata, ettei Juhanikaan tykkää Tempation islandin tytöistä:)

Olen siis Juhania vanhempi, et en tietenkään häntä sais, mutta näyttää olevan kivannäköisiä miehiä Turussa. Nykyisin.

Joo, mut se tykkää Amanda Harkimosta.

Vierailija
962/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://areena.yle.fi/1-4079624

kohdasta 03:44 alkaen Sohvaperunoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pakko nyt kysyä, kun vasta eilen katoin elämäni ensimmäistä kertaa Sohvaperunoita, että oliko ne nuorehko mies ja nainen pariskunta? Siis missä se nainen istui karvahattu päässään yhessä vaiheessa?

Alapeukutuksia? Tänne ei ilmeisesti tarvita uusia katsojia keskusteluun mukaan. Ihme porukkaa.

Tervetuloa mukaan vaan! :) Alapeukut tässä tapauksessa tarkoittivat, että ei, eivät ole pariskunta, vaan ystäviä :)

Vierailija
964/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pakko nyt kysyä, kun vasta eilen katoin elämäni ensimmäistä kertaa Sohvaperunoita, että oliko ne nuorehko mies ja nainen pariskunta? Siis missä se nainen istui karvahattu päässään yhessä vaiheessa?

Alapeukutuksia? Tänne ei ilmeisesti tarvita uusia katsojia keskusteluun mukaan. Ihme porukkaa.

Alapeukut johtuu ehkä siitä, että asiasta oli keskustelua juuri tyyliin edellisellä sivulla.

Vierailija
965/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänne mukaan mahtuu, tervetuloa!

Kun tulee uutena mukaan kannattaa lukaista viimeisin sivu tai pari niin näkee missä mennään. Tämä asia oli muutamaan kertaan jo käsitelty täällä.

Vierailija
966/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi tuo Juhani on ihana. Ihanat kasvot, hyvä huumoritaju, mukava vartalo, kiva parta, sanavalmis, asuu ihanimmalla alueella Turus. Voi miksi minä muutinkaan sieltä pois. Oli mukava huomata, ettei Juhanikaan tykkää Tempation islandin tytöistä:)

Olen siis Juhania vanhempi, et en tietenkään häntä sais, mutta näyttää olevan kivannäköisiä miehiä Turussa. Nykyisin.

Joo se on kyllä iso miinus, vaikka muuten on symppis. Millä nimellä on instagramissa?

Vierailija
967/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon jakso oli ehkä tähän mennessä hauskin. Ohjelmatarjonta bachelorista temptation islandiin kyllä tarjosi hyvää materiaalia sohvisten kommentoitavaksi :D Tällä kertaa nauroin ääneen kun yksikseni ohjelmaa katsoin.

Oskun ja Juhanin kommentointi oli hupaisaa. Soilin vihjailu laiturista ja Jorman tiukan keskittynyt katse naurattivat myös. Jarnon reaktio bacheloriin oli sama kuin itselläni, kyllä siinä oksennus pyrki suuhun :D Ja rodeo-Sanna ja Jari oli myös suosikkeja.

Uusista tulokkaista tykkään Sannasta ja Pinjasta. Heidän jutuilleenkin saa nauraa ääneen. Osa on vähän hiljaisempia kuten ranualaiset, mutta heidän lakonisessa kommentoinnissaan on hetkittäin suorastaan jotain kaurismäkeläistä tunnelmaa :D

Mä niin tykkään tästä sarjasta :) En vaan koskaan pysty kattomaan sitä suorana ja yritän sitten vältellä "juonipalastuksia" etukäteen.

Vierailija
968/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maicci näyttää ihan Timo Soinilta

Hyi sinua. Minäkin olen kamalan ilkeä, mutta minulle taas tuli mieleen, että hän voisi olla Juha Sipilän sisko. Asuukin Oulussa.

Vierailija
969/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se on kyllä iso miinus, vaikka muuten on symppis. Millä nimellä on instagramissa?

Juhani löytyy instagramista nimellä juhani koskinen, ja kaverinsa sohviksista on osku valtonen, he muuten viettävät paljon aikaa yhdessä: ovat töissä samassa pienessä viestintäalan firmassa, jossa molemmat osakkaina, ja nyt Juhani on ostanut Portsasta talon, joka on n. 200 metrin päässä Oskun talosta.

Sanna ja Jari- kaksikko löytyvät nimillä japsup ja sanna.pikkarainen. Se nuori homoparikin, eli Jarno ja Perttu oli minulla jossain vaiheessa tiedossa intassa, mutte en muista enää millä nimillä heidät löytää : (

Vierailija
970/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Agreperheen vanhemmat ovat perusvittuuntuneita negatiivisiä kaikelle ja kaikkille kateellisia. Lapset ovat ihania, iloisia  ja reippaita. Onko edes tuon parin aikaansaamia?

Nainen naama aina norsunvitulla ja ukko yksinkertainen tyhjäkatseinen tomppeli.

Kuinka noi vanhemmat ovatkin keränneet noin paljon vihaa sisälleen?  Voikun edes noi ihanat pojat säästyis tuolta vanhempiensa asenteilta.

Onneksi sä olet noin positiivinen ja epä-agressiivinen.

Itse tykkään. Eivät ainakaan teeskentele. Toiset on rujompia kuin toiset. Lapsia on selvästi kasvatettu ja niitä on rakastettu, näkyy päällepäin. Eläinrakkaitakin ovat. He vaan ei elä muita miellyttääkseen selvästi.

Mua taas esim vähän ällöttää se täydellisyyspariskunta (istuu hienossa talossaan kylki kyljen, naisella lasit ja tukka nutturalla ja aina joku huopa siinä + teekuppi, hohhoijjaa... )

Kaikista muista sohviksista oikeastaan tykkään kyllä myös. Esim Maicista ja Micistä vaikka ovat semmoisia "pehmiksiä". Siitä huokuu myös aitous.

Vierailija
971/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani löytyy instagramista nimellä juhani koskinen, ja kaverinsa sohviksista on osku valtonen, he muuten viettävät paljon aikaa yhdessä: ovat töissä samassa pienessä viestintäalan firmassa, jossa molemmat osakkaina, ja nyt Juhani on ostanut Portsasta talon, joka on n. 200 metrin päässä Oskun talosta.

Sanna ja Jari- kaksikko löytyvät nimillä japsup ja sanna.pikkarainen. Se nuori homoparikin, eli Jarno ja Perttu oli minulla jossain vaiheessa tiedossa intassa, mutte en muista enää millä nimillä heidät löytää : (

Ok, kiitti!

Vierailija
972/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ja kehui jossain jaksossa Sannia. Mutta eihän kukaan oikeasti ole täydellinen, Juhanikaan. TV-ruudussa vaan vaikuttaa täydelliseltä:)

Vierailija
973/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällä kaudella vahingossa löytänyt Sohvikset. Siis telkkari jäi jonkun toisen toimesta auki ja menin olkkariin näpräämään puhelintani.

Ekaa jaksoa nauraa kikattelin ja saipa sarja fanin musta.

Jari ja Sanna, kyllähän Jari on ollut homo kirkkain merkein alusta saakka, vaikkei sitä ole painotettu. Kaverisuhde oli selvä.

Se nörttipariskunta on aivan mahtava. Ovat ihanan erilaisia ja toisistaan tykkääviä.

jnejne.

Mä tykkään kaikista Sohviksista, jopa niitä Turun kiukkusista. Niille voi laittaa jo happamia sanoja suuhun, että v'ttu mitä potaskaa, ei noin, yök, en tykkää! Huvila ja Huussi jaksosta tuli mieleen. Perheen isä tuumas lopputuloksesta, että ymmärtää, että joku tykkää, muttei ole hänen juttunsa. HAH! Miten se nyt noin loivensi, onko käynyt kattomassa komentteja itsestään?

Eilistä jaksoa, katsoin ennen Butsibumia, mä nauroin Sohviksia vedet silmissä.

Vierailija
974/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas esim vähän ällöttää se täydellisyyspariskunta (istuu hienossa talossaan kylki kyljen, naisella lasit ja tukka nutturalla ja aina joku huopa siinä + teekuppi, hohhoijjaa... )

Mitääh?? :D Mikä niissä on siis ongelma, silmälasit? Tai se että heillä on sohvalla huopa? Tai he juo teetä? :D

Vierailija
975/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xyz kirjoitti:

Tän viikon jakso oli ehkä tähän mennessä hauskin. Ohjelmatarjonta bachelorista temptation islandiin kyllä tarjosi hyvää materiaalia sohvisten kommentoitavaksi :D Tällä kertaa nauroin ääneen kun yksikseni ohjelmaa katsoin.

Oskun ja Juhanin kommentointi oli hupaisaa. Soilin vihjailu laiturista ja Jorman tiukan keskittynyt katse naurattivat myös. Jarnon reaktio bacheloriin oli sama kuin itselläni, kyllä siinä oksennus pyrki suuhun :D Ja rodeo-Sanna ja Jari oli myös suosikkeja.

Uusista tulokkaista tykkään Sannasta ja Pinjasta. Heidän jutuilleenkin saa nauraa ääneen. Osa on vähän hiljaisempia kuten ranualaiset, mutta heidän lakonisessa kommentoinnissaan on hetkittäin suorastaan jotain kaurismäkeläistä tunnelmaa :D

Mä niin tykkään tästä sarjasta :) En vaan koskaan pysty kattomaan sitä suorana ja yritän sitten vältellä "juonipalastuksia" etukäteen.

Nimimerkki xyz,  Rovaniemen pariskunta on Soile ja Jorma  (ei Soili) Uskon, että Soile saa laiturinsa tulevana kesänä.  Jorma ilmeisesti ajatteli, ettei siitä juttelu kuulunut illan ohjelmaan.  Myös he ovat olleet alusta saakka omia suosikkejani.  

Vierailija
976/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi sinua. Minäkin olen kamalan ilkeä, mutta minulle taas tuli mieleen, että hän voisi olla Juha Sipilän sisko. Asuukin Oulussa.

Mun mielestä sen mies näyttää Juha Sipilältä:D

977/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen mies näyttää Juha Sipilältä:D

Ai, mun mielestä se mies näyttää ihan "Nipa" Neumannilta.

Vierailija
978/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä ne katsovat telkkarista Sohvaperunoiden uusintajakson.

Vierailija
979/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitääh?? :D Mikä niissä on siis ongelma, silmälasit? Tai se että heillä on sohvalla huopa? Tai he juo teetä? :D

Ymmärrän pointin, siis sen että ärsyttää aina se sama asetelma. Kun se on selkeesti niin tarkkaan harkittu, aseteltu. Siit puuttuu sellainen luonnollisuus. Mies tosin usein röhnöttää siinä löysänä.

Vierailija
980/7757 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvä jakso, kivoja ohjelmia. Voi kun kausi jatkuisi pidempään ja jaksot olis pidempiä. Muumilakanaparikaan ei enää ärsytä. En kyllä ymmärrä mikä siinä Huvila ja huussi -muutoksessa sai aggre-perheen suivaantumaan. Tuli liian hieno ja nyt siellä ramppaa lapsenlapset? Nauratti kun Soile yritti vihjailla Jormalle mökkilaiturista ym. ja haki reaktiota Jorman ilmeistä, jotka pysyi neutraalina. Ihanaa juustokakkua oli taas pöydällä.

Olen ilmeisesti vähän erilainen, kun kaikki niin hehkuttavat Jormaa ja Soilea, kun minua heidän pätkänsä vain ärsyttävät. Juuri tuo, kun Soile innostui niistä ikkunoista ja laitureista, niin toinen vain mököttää mykkänä tai vänkyää vastaan, eikä yhtään lähde mukaan suunnitteluun ja unelmointiin. Joka kerta tuntuu olevan jotain erimielisyyttä ja suorastaan vähättelyä tuossa heidän kommunikoinnissaan.

nim. tuollaisesta mykästä murahtelijamiehestä eronnut